- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 93kg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja joh..mij zeggen ecto's die zelf geen pic's hebben ook altijd dat ik dik ben.
Nu beginnen de fakers dus ook al!
Ach...sterke mannen hebben een buikje, trek het je niet aan.

ik snap het echt niet waarom posten mensen fake pics? Kan wel begrijpen dat ze een brute fysiek hebben maar wie ''troll'' je hiermee dan?
Hij heeft alle mogelijkheden al verpest.
1. Precies dezelfde foto's zijn teruggevonden.
2. MY plaatst weer een foto maar met een gephotosoepte naam, dat zegt toch genoeg?
Als ik een beest was van 110 kg en ze verdenken mij zou ik gelijk een vid of pics maken of zelfs afspreken met ze, het blijft een wedstrijd waar je een redelijk bedrag geld qua sups kunt winnen en we moeten laten zien dat fake phaggots hier niet thuis horen, hij is begin al aan een troll, hij flamed iedereen hier sinds dag 1
Een paar honderd euro aan supps was waarschijnlijk de intentie. Helaas voor hem viel hij door de mand.
Dat verklaart nog steeds niet waarom hij mij bijna een jaar lang voorloog.
Waarschijnlijk vond hij jou gewoon aan aangenaam fysiek en een aardige gozer. Ik denk ook niet dat hij met de intentie van trollen zijn account aanmaakte. Misschien wou die wel waardering hebben van iemand waar hij tegen op kijkt zijn zat redenen te bedenken.Dat verklaart nog steeds niet waarom hij mij bijna een jaar lang voorloog.
Dat verklaart nog steeds niet waarom hij mij bijna een jaar lang voorloog.

ik stap zo in de auto.....ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren aankomende 30min........