MuscleMeat

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
whahaha, sukkel wat weet je over erko, ik ben jaren zijn trainingspartner geweest maar hij heeft niet dezelfde kracht als mij

de vraag is waarom verzin je allerlei verhalen over mij? wat is daar de bedoeling achter? en denk je nu dat ik zo dom ben dat ik mijn adres ga geven? als je me nummer niet passeert in pb ben je gewoon een mietje vuile oostblokker

Oostblokker? WTF?! Had je wat tegen MOTHER RUSSIA?!

komaan ik wil actie hier!!!!!
het word weer saai!!
mehdi waar zit je???

Volgens mij vindt ie dat niet leuk Jimmy..

Ik wou net zeggen het is nog wachten op deze mafkees en dan is het plaatje compleet. Maar he je was me voor, gefelicteerd!

ff een ding, dat deze kneus een faker uithangt vindt ik best. Maar volgens mij heb ik altijd bewezen dat ik real ben. Dus bek dicht b*ch en ga eten en trainen.

Verder alles goed?

misterapollo wat vind je van muay zijn trollskills

misterapollo wat vind je van muay zijn trollskills

Geen idee, dat laat ik aan jullie over ik ben geen troll dus ik zou het niet weten.

Het is uberhaupt zielig dat je foto's van anderen gaat posten. Snap niet wat je ermee wilt bereiken. Maarja je hebt mensen zonder eer.

wie kan mij een korte samenvatting geven van dit hele gebeuren?
Blijkt de beste man nou fake te zijn? Had namelijk al bepaalde vermoedens.

(eerst zeg je dit)
Geen idee, dat laat ik aan jullie over ik ben geen troll dus ik zou het niet weten.
(en dan dit)

Het is uberhaupt zielig dat je foto's van anderen gaat posten. Snap niet wat je ermee wilt bereiken. Maarja je hebt mensen zonder eer.

klopt niet echt he

wie kan mij een korte samenvatting geven van dit hele gebeuren?
Blijkt de beste man nou fake te zijn? Had namelijk al bepaalde vermoedens.

Ik ga ff trainen en eten, kan iemand dit een beetje bijhouden?

Pagina 1
Muayboran levert foto's aan waarin hij echt een beestachtig fysiek heeft

Pagina 2 t/m 14
Er komen steeds meer twijfels aangezien hij in een jaar dan 40 kg progressie gemaakt zou moeten hebben. Ook waren er oudere posts waarin hij zijn lengte als 1.71 bekend maakt terwijl hij nu 1.82 beweert te zijn. Volgens Muayboran was zijn lengte eerst een schatting en was het een foutje...

Pagina 15
De ontmaskering! Zijn profielpics blijken nep te zijn

Pagina 22
De grote ontmaskering! Ook zijn contestfoto's blijken gejat te zijn. Van een andere bodybuilder nog wel.

Pagina 25
Muayboran post een foto met een blaadje ''DBB contest'' naast hem op de muur. Iedereen ziet echter gelijk dat het een slechte photoshop is en Muay maakt zichzelf nog belachelijker.

Pagina 35
Er wordt een foto van Mehdi Aziz geplaatst. Vermoedelijk is dit Muayboran.

Dit

Beetje foto's van een ander posten en beweren dat je het zelf bent :roflol:

En waarvoor? Zodat mensen op internet gaan denken dat je buff bent?

:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven