- Waardering
- 482
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol ik vermaak me enorm hier.. man man man
Matjiaz, een of andere k*tpool die een geestelijk zieke pa heeft vroeg men MSN en heeft me toegevoegd. We gingen praten en hij zei dat hij ook Erko Jun kent (belgische junior kampioen).. heeeel goed zelfs.. allemaal goed en wel en nu probeert hij mij te faken, door andere identiteiten op te geven dat ik werkelijk ben. Die kerel op de foto ben ik niet en ik zal het bewijzen door te poseren met een bladje. Hij ging ZELF onder begeleiding van Patrick Helleman (4x mister belgium) voor zogezegd zijn vetbuikje weg te doen.
Rob is een sukkel, die probeert alles te doen om die contest te winnen en is een slang. Eerst voegt die mij op MSN toe.. allerlei discussies over men gains.. en de reden waarom men navel zo naar voren was getrokken sukkel was door die pose of zijn jullie zo dom om dat te beseffen? Striaetious was duidelijk te merken.. Die geshopte shit heb ik niet gedaan en die foto's dat op internet zijn heeft die ene troll zeker opgeupload want dat kan niet.. Ik ben 100% real, ik zal dit ook bewijzen met de nodige materie en dan hoef ik deze contest niet meer.. En by the way rob, ik daag je uit om 4 juni te komen opdagen als je ballen hebt
Aangezien jullie nooit zo een progressie kunnen maken proberen jullie nu allerlei verhalen op te maken, een of andere ecto k*t allochtoon dat ik ben, enzo enzo
Ik kijk er alvast naar uit, naar die gezichten als ik die foto's ga trekken![]()
Volgens mij als je zon loser bent dat je hier je aandacht moet krijgen kun je op een deurknop nog fappen.
Kun je een tijd wachten.Ben benieuwd, laat me nergens over uit totdat er betrouwbaar bewijs is.

ja wat is je puntVolgens mij als je zon loser bent dat je hier je aandacht moet krijgen kun je op een deurknop nog fappen.

Het heeft meer weg van een penis dus ik zeg homo.