AndroidHealthClinic

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
In elk geval is dit het perfecte topic om ergens reclame voor te maken.

kansloos forum

Ik denk via tineye.com, het is een soort google maar dan voor afbeeldingen. Je upload een afbeelding en dan zoekt hij op het web naar pagina's waar de zelfde foto staat. Werkt nog verre van perfect maar geeft soms echt wel resultaat.

Volgens mij hebben ze dat bij jou ook toen gedaan Apollo met die foto van je boks wedstrijd dat ze je wegen en toen kwamen ze opeens met die foto met je kop er op. Precies hetzelfde trucje.

Momenteel bekijken: 59 gebruiker(s) (40 leden en 19 gasten) dit topic
Sofiane, Batcha, Bobby10, boes83, Daniel89, Einstein, Erniie, fhoc, Guess, hendrie, jasper943, Jaytjuh, jerommeke024, JimmyNeutron+, johan22, kane, KEUN, kiboko1, Klaas2, Knox, Little Daddy, Machete, Marc0000, marcel3000, mavgink, mhl92, michiel4, pokerladron, Pumped, Ruuub, sapsiv, Satisfaction, Situation, Sprutte, Subz3ro, tremendes, Vihae, Wasofski

hoi man had je geen Ban ?

Vergeet de supps waardebonnen niet. Deze gozer had zeker gewonnen als hij dit egt was geweest. Dan had ie toch een paar honderd euro van iemand anders weg gepikt.

Ik neem aan dat je enig bewijs moet leveren als je wint, anders gaan ze je echt geen bonnen geven hoor:o

Zeggen ze dan dat mannen niet van goede tijden slechte tijden houden....

Volgens mij hebben ze dat bij jou ook toen gedaan Apollo met die foto van je boks wedstrijd dat ze je wegen en toen kwamen ze opeens met die foto met je kop er op. Precies hetzelfde trucje.

Nope, dat was gewoon via ze emailadres. Bij deze kon ik niks vinden, denk inside info of die website indd.

Ik geloof Mehdi/Muayboran :)

Als ze mijn pics maar niet uploaden dan vind ik alles best:bang:

ik heb die foto nog niet gezien die geshopt is? welke pagina staat die dan
er is een gruwelijke FUU onderweg die de boeken in zal gaan

Momenteel bekijken: 76 gebruiker(s) (50 leden en 26 gasten) dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@jimmy

Updates

Pagina 1
Muayboran levert contestfoto's aan waarin hij echt een beestachtig fysiek heeft. Hoewel er wel wat ongeloof heerst wordt er voornamelijk gemired.

Pagina 2 t/m 14
Er komen steeds meer twijfels aangezien hij in een jaar dan 40 kg progressie gemaakt zou moeten hebben. Ook waren er oudere posts waarin hij zijn lengte als 1.71 bekend maakt terwijl hij nu 1.82 beweert te zijn. Volgens Muayboran was zijn lengte eerst een schatting en was het een foutje...

Pagina 15
De ontmaskering! De foto's uit zijn fotoboek blijken van internet geplukt.

Pagina 22
De grote ontmaskering! Ook zijn contestfoto's blijken gejat te zijn. Van een andere bodybuilder dan zijn fotoboek nog wel. Uiteindelijk heeft hij van vermoedelijk 3 verschillende bodybuilders zijn foto's bij elkaar gehaald.

Pagina 25
Muayboran post een foto met een blaadje ''DBB contest'' naast hem op de muur. Iedereen ziet echter gelijk dat het een slechte photoshop is en Muay maakt zichzelf nog belachelijker.

Pagina 35
Er wordt een foto van Mehdi Aziz geplaatst. Vermoedelijk is dit Muayboran.

Pagina 36
Muayboran haalt uit naar wat mensen en kan niet wachten tot hij de gezichten ziet van de haters als hij bewijs post. Naast dat het me lastig lijkt via een forum de gezichten te bekijken wordt er ook geen ''bewijs'' meer gepost.

Pagina 38
Nog meer foto's van de bodybuilder waar Muay zijn profielfoto van had ''geleend''.

Pagina 41
Muayboran vindt ons allemaal sukkels en wil dat de mods dit op slot doen tot hij bewijsmateriaal post. De wending is hier dat de mods deze rel eigenlijk supporten zolang het binnen het topic blijft. Meer fail voor Muay.

Pagina 46
Jimmy geeft aan coïtus te willen met de bicep van Skinny. Of dit met olie of ''raw'' gaat gebeuren is nog niet duidelijk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven