- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Momenteel bekijken: 59 gebruiker(s) (40 leden en 19 gasten) dit topic
Sofiane, Batcha, Bobby10, boes83, Daniel89, Einstein, Erniie, fhoc, Guess, hendrie, jasper943, Jaytjuh, jerommeke024, JimmyNeutron+, johan22, kane, KEUN, kiboko1, Klaas2, Knox, Little Daddy, Machete, Marc0000, marcel3000, mavgink, mhl92, michiel4, pokerladron, Pumped, Ruuub, sapsiv, Satisfaction, Situation, Sprutte, Subz3ro, tremendes, Vihae, Wasofski
hoi man had je geen Ban ?
wow
ik dacht dat dit de troll van van mensen die aan het trollen waren met zijn foto
hahahahahaha
WOW

OT: Mehdi heeft me wel vaker aangeboden om met hem te komen trainen, ben benieuwd wat er dan zou gebeuren als ik erheen zou gaan![]()

OT: Mehdi heeft me wel vaker aangeboden om met hem te komen trainen, ben benieuwd wat er dan zou gebeuren als ik erheen zou gaan![]()

schiet ook niet op dit. Die zogenaamde pics om te bewijzen dat hij real is komen toch never niet nooit.
Waarom wordt deze thread nog gebumpd? Is nu toch gewoon 100% zeker dat hij fake is? Of komen er nog andere foto's die moeten bewijzen dat hij het wel is..?