MuscleMeat

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Owja de foto's in mijn galarij zijn ook fake. In het echt ben ik veel groter.

Wow nog steeds bezig dit topic, iemand cliffs vanaf vannacht? Of is er niks gebeurd

Ok, wat is er gebeurd? :p ben niet mee, en ik heb geen zin om de plots 25 bijgekomen pag's te lezen!

Samenvatting ?? :D

Pagina 48

Updates

Pagina 1
Muayboran levert contestfoto's aan waarin hij echt een beestachtig fysiek heeft. Hoewel er wel wat ongeloof heerst wordt er voornamelijk gemired.

Pagina 2 t/m 14
Er komen steeds meer twijfels aangezien hij in een jaar dan 40 kg progressie gemaakt zou moeten hebben. Ook waren er oudere posts waarin hij zijn lengte als 1.71 bekend maakt terwijl hij nu 1.82 beweert te zijn. Volgens Muayboran was zijn lengte eerst een schatting en was het een foutje...

Pagina 15
De ontmaskering! De foto's uit zijn fotoboek blijken van internet geplukt.

Pagina 22
De grote ontmaskering! Ook zijn contestfoto's blijken gejat te zijn. Van een andere bodybuilder dan zijn fotoboek nog wel. Uiteindelijk heeft hij van vermoedelijk 3 verschillende bodybuilders zijn foto's bij elkaar gehaald.

Pagina 25
Muayboran post een foto met een blaadje ''DBB contest'' naast hem op de muur. Iedereen ziet echter gelijk dat het een slechte photoshop is en Muay maakt zichzelf nog belachelijker.

Pagina 35
Er wordt een foto van Mehdi Aziz geplaatst. Vermoedelijk is dit Muayboran.

Pagina 36
Muayboran haalt uit naar wat mensen en kan niet wachten tot hij de gezichten ziet van de haters als hij bewijs post. Naast dat het me lastig lijkt via een forum de gezichten te bekijken wordt er ook geen ''bewijs'' meer gepost.

Pagina 38
Nog meer foto's van de bodybuilder waar Muay zijn profielfoto van had ''geleend''.

Pagina 41
Muayboran vindt ons allemaal sukkels en wil dat de mods dit op slot doen tot hij bewijsmateriaal post. De wending is hier dat de mods deze rel eigenlijk supporten zolang het binnen het topic blijft. Meer fail voor Muay.

Pagina 46
Jimmy geeft aan coïtus te willen met de bicep van Skinny. Of dit met olie of ''raw'' gaat gebeuren is nog niet duidelijk.

nog nieuwe cliffs¿ denk het niet he aangezien de laatste onzin allemaal? :D

jongens dit gaat nergens meer over even OT weer graag

x2tkyc.png

Ik geloof hem nog wel.
Vooral aangezien hij zijn eerste kuurvoorstel begin 2010 deed. In 1 jaar haal je dit fysiek van de foto's easy.

In the meanwhile Muaynogwat probably hung himself

nee
niet op slot doen
ik heb nog een paar onthullingen
moet alleen zeker zijn van men stuk

Gewoon een scheef huis ,waarschijnlijk dezelfde verhuurder die wat ik heb!

whahaha, sukkel wat weet je over erko, ik ben jaren zijn trainingspartner geweest maar hij heeft niet dezelfde kracht als mij

de vraag is waarom verzin je allerlei verhalen over mij? wat is daar de bedoeling achter? en denk je nu dat ik zo dom ben dat ik mijn adres ga geven? als je me nummer niet passeert in pb ben je gewoon een mietje vuile oostblokker

Beste dbb's,

Ik volg hier al een tijdje mee op het forum, maar kon het nu niet laten om te reageren, dus heb ik speciaal voor meneer hier een dbb account aangemaakt.

Eerst en vooral, wie de **** ben jij? En wanneer hebben wij ooit samen getraind ? Ik train nu al 3 jaar bij Bill en heb jou daar nooit gezien.

Ten tweede, jij meer kracht ? Dat wil ik wel eens zien :)

Wil gewoon even iedereen waarschuwen dat ze niet te snel mensen moeten geloven, en moeten oppassen met wat ze zeggen. Er kan veel informatie worden doorgespeeld aan derden en aan mensen die het tegen je gaan gebruiken.

Ik zal mij in de toekomst wat meer bezig houden op dbb, ben momenteel 3 voudig Belgisch kampioen onder de junioren, en heb mijn laatste wedstrijd gedraaid een week geleden, waar ik de 2e plaats heb gehaald van de 11 Balkan landen.

Grtz,
Erko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven