Fitness Seller

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey jongens, ik ga ook meedoen aan de contest. Ik kan veel beter photoshoppen dan MuayBoran.

Gr.

Vraag me echt af waarom mods nog op bewijs wachten, gast post foto van een bodybuilder, daarna ontmaskeren we hem en post een gephotosoepte foto dat zegt toch genoeg?

Mijn stem heb je GetXXL

Oke alles doorgelezen, wat een werk

Heb ik nog wat gemist? geen zin om alles door te lezen

we hebben nog maar 39 man in dit topic......dieptepunt imo :(

Nieuw hoogtepunt dan maar; ik ga mee aan de contest doen

xxx

Het topic sterft, we hebben nieuwe inzichten nodig!!!11

Hee jongens ik wil ook wel meedoen:)

November 2009:
0.jpg

Februari 2010:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

2 weken geldeden:
373700114_b9b5f38433_o.jpg

Succes aan alle andere deelnemers!

zeau weer bij gelezen. niet veel spannends.

Het topic sterft, we hebben nieuwe inzichten nodig!!!11

mijn nieuwe inzicht (via redelijk betrouwbare bron[Afbeelding niet meer beschikbaar]):

Muay begon op dbb in 2009 als troll, kwam vervolgens in contact met wat jongens waar hij flink tegen op keek waaronder nador en jaytjuhh. Muay is verder gaan trainen en heeft flink wat gains gemaakt, nu zijn het nador en jaytjuhh die tegen hem opkijken. Ze blijven foto's aanvragen o.a. via msn (één jaar lang dus). Echter stond muay stil met zijn gains en heeft hij contact opgenomen met getXXL voor een cursus photoshop.

Zodoende

he Kers, jij zou je bronnen vandaag bekend maken lul!

Legendarisch.

Vraag me echt af waarom mods nog op bewijs wachten, gast post foto van een bodybuilder, daarna ontmaskeren we hem en post een gephotosoepte foto dat zegt toch genoeg?

Heb al aangegeven dat de thread morgen naar allerlei gaat, Muayboran heeft genoeg kansen gehad om te bewijzen dat hij niet fake is.

Rellen op DBB :D Zou het waterkanon toch inzetten ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven