- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd als het goed is heb ik strax nog goede onthullingenGeen gezeik meer over en weer, onthullingen willen we zien en geen flamewar. Ben er zelf ook 1 opgestart maar dat is al weer tig pagina's terug.
ja ook dat,en je loopt hier alleen mensen af te krakenWaar heb jij het over kerel? Ben je nou opgefokt omdat ik een comment maakje op je internet lovertje?
Die erkojun hier is ook zo nep als wat. Hij geeft precies dezelfde info als al gepost is.

ja ook dat,en je loopt hier alleen mensen af te kraken
En wat moet jij voorstellen? Met je marokkaans/spaanse mislukte nickname. Zo kom jij wel aan je posts zielig jong. 210
Wannabe

oepsTranquilo fake mocro. Maar ik begrijp je frustratie. Is ****ed up als je zo gedoet bent..![]()
EricR is er trouwens nog geen record aan meest aantal leden in een topic?
Tranquilo fake mocro. Maar ik begrijp je frustratie. Is ****ed up als je zo gedoet bent..![]()
Tranquilo fake mocro. Maar ik begrijp je frustratie. Is ****ed up als je zo gedoet bent..![]()

Bende hmeers !! Chicanos killing Chicanos is what they want!!
beetje solidariteit kan geen kwaad![]()
Bende hmeers !! Chicanos killing Chicanos is what they want!!
beetje solidariteit kan geen kwaad![]()

Ik geloof dat ik zo even wat topicbans ga uitdelen, nokken met dat gezeik over en weer.
Die erkojun hier is ook zo nep als wat. Hij geeft precies dezelfde info als al gepost is.