XXL Nutrition

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn instinct suckss. Als ik iemand geloof is die fake en vice versa :(

Haha maakt niet uit man :D
Zeg het aleen maar vooraleer hier gezever begint over spoonpic fzo haha Erko ken ik al van klein en al meermaals met hem getraind dus kan je met 100% zekerheid zeggen dat hij real is

shiit 1 dag weg van DBB en een deel van de soap gemist :(

Erko is real.. ken hem al van klein dus =)
Als we nogeens samen trainen zullen we vid maken dan hoeven jullie geen spoonpic te vragen haha :D

Maar jij kent Muay Boran?
Hopelijk komt ie nog met een serieuse foto.

*Toch wel jammer,die gast op die foto heeft een geweldig fysiek.

A okay, wel jammer van de hele situatie.

Morgen gaat deze thread naar allerlei, als Muayboran geen opheldering geeft is er ook geen deelname aan de contest natuurlijk. We weten eigenlijk al dat er geen opheldering gaat komen maar de thread mag hier nog wel even blijven staan.

Volgens mij is muayboran wel real hoor, ik ken ook een jongen die een papier loodrecht op de foto heeft gezet.

Groetjes

Ben dan wel benieuwd wie die gozert is dan, dan zullen er vast en zeker ook wedstrijd pics. van die gene zijn (als hij niet fake is)

Haha maakt niet uit man :D
Zeg het aleen maar vooraleer hier gezever begint over spoonpic fzo haha Erko ken ik al van klein en al meermaals met hem getraind dus kan je met 100% zekerheid zeggen dat hij real is

Ik denk dat gij in dezelfde gym traint als mij... En erko ken ik ni persoonlijk maar wel al paar keer tegengekomen tijdens het uitgaan (vriend van vrienden :p) en heeft wel echt een topfysiek

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Beste dbb's,

Ik volg hier al een tijdje mee op het forum, maar kon het nu niet laten om te reageren, dus heb ik speciaal voor meneer hier een dbb account aangemaakt.

Eerst en vooral, wie de **** ben jij? En wanneer hebben wij ooit samen getraind ? Ik train nu al 3 jaar bij Bill en heb jou daar nooit gezien.

Ten tweede, jij meer kracht ? Dat wil ik wel eens zien :)

Wil gewoon even iedereen waarschuwen dat ze niet te snel mensen moeten geloven, en moeten oppassen met wat ze zeggen. Er kan veel informatie worden doorgespeeld aan derden en aan mensen die het tegen je gaan gebruiken.

Ik zal mij in de toekomst wat meer bezig houden op dbb, ben momenteel 3 voudig Belgisch kampioen onder de junioren, en heb mijn laatste wedstrijd gedraaid een week geleden, waar ik de 2e plaats heb gehaald van de 11 Balkan landen.

Grtz,
Erko
Haha tuurlijk faker

Wie gaat er 4 juni mee naar Beverwijk? Misschien ff een centraal topic over openen?

Dennis, u mad?

4 juni beverwijk DBB-meeting

4 Juni beverwijk, DBB knokploeg demonstratie

hallo, daar ben ik weer

met zn allen naar beverwijk? als die mehdi klopt wil ik wel met hem praten met zn 50 kg ecto mij steeds zat te flamen

Geef het dbb mirakel maar nog meer wat onthuld moet worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven