MuscleMeat

Muscle a& weight gainer vragen

tppp

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
66kg
Goeiedag,

Ik train nu een maand en heb een week lang whey protein shakes gedronken, heb het weggegooid want het bleek ver over datum te zijn.

nu heb ik muscle & weight gainer gekocht van het merk precision engineered. ik heb zelf een magere postuur en me doel is om meer massa spieren te hebben. is mijn aanschaf goed of had ik beter iets anders moeten nemen? ik wil door shakes mijn spieren beter laten groeien dus niet om meer kracht te hebben om te trainen.

Alvast bedankt.

Leg maar eens uit hoe je zonder meer kracht te krijgen je spieren wilt laten groeien.
Daarbij is een weightgainer easy kcals, wat je ook uit voeding kunt halen.
Je had het beste kunnen beginnen met een goed voedingsschema te maken.

Je koopt eerst iets en dan vraag je of het goed is? Moest het dus niet goed zijn, zou je het weggooien?

• Topic Starter Topic Starter
nee ik bedoelde niet meer kracht krijgen door een shake dus geen creatine werking ofzo ik wil juist meer massa bereiken door een shake. voedingsschema is erg verschillend maar zorg wel altijd dat ik minimaal 6 maaltijden op een dag heb. en wat je bedoelde met "ook uit voeding halen" bedoel je daarmee dat ik beter whey protein kon aanschaffen of iets dergelijks? dankjewel voor de reactie.

nee niet weggooien:P gewoon ruilen voor andere 8 dagen garantie als het niet geopent is, waarom ik het gekocht heb is: die vrouw raadde me het aan bij de tuinen, en ik ga ervan uit dat zij er zeker geen ervaring had (50 jaar) dus stel ik de vraag hier zodat ik weet of het wel echt zo goed is als zij zegt. ik vroeg het nog een vriend die zei whey protein zou beter zijn, dus omdat ik twijfel hebk topic aangemaakt

Volgens mij heb je niet bijster veel verstand omtrent eten, trainen, fitness, bodybuilden.

Lees de stickies!

heb er een paar gelezen :P, maar dan nog heb ik de vraag of het het beste aanvulling is voor mij, gezien mijn postuur, lichte gewicht.

Als je het had gelezen, wist je wss al het antwoord.

Nee je hebt het niet nodig, gewoon goed en veel eten is 100x beter.

mijn gainer is al een maand over datum boeid niet!

ja maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op me vraag

Je vraag trekt op niks

Ga is flink eten troll!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven