XXL Nutrition

Gestopt Muscle mommy mode activated (somehow)

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Weighted vest zou het hangen lastiger maken toch? Niet de beweging die je wil trainen? dan moet er gewicht bij je benen
Ehm nee hoor waarom? Armen bewegen volledig vrij met een weight vest, ik merk behalve dat het wat warmer is totaal geen verschil.

Of gewoon een lying leg curl aan de cable? Dat kan je tenminste makkelijk verzwaren.
Net geen ruimte voor bij ons ivm de plek van de pulley, hoewel misschien lukt het die kabouter net wel.

Ehm nee hoor waarom? Armen bewegen volledig vrij met een weight vest, ik merk behalve dat het wat warmer is totaal geen verschil.

Net geen ruimte voor bij ons ivm de plek van de pulley, hoewel misschien lukt het die kabouter net wel.
Je kan altijd een plekje vrij maken voor iets of iemand 😇😚

• Topic Starter Topic Starter
Jongens ik ga jullie teleurstellen en tegen jullie advies in.

Ik ga een reset doen tot na mijn vakantie (volgende week vrijdag).

Ik ken mijn lijf eigenlijk te goed om langer tegen mijn gevoel in te gaan.

Ik heb de lichaamsmaten opgemeten; geen wijs uit te komen.
Ik merk dat ik hormonaal verstoringen heb.
Ik heb veel veel spierpijn, herstel trager en pijntjes bij trainen.
Merk minder energie.
Als ik kijk naar gewicht zit ik gewoon op plateau.

Niet gek na 9 maanden op enorm tekort.

Voor de korte termijn wellicht niet ideaal, maar dan kan ik mijn metabolisme en hormonen even laten herstellen, en weer zwaarder en pijnloos trainen. Wie weet verbeterd lichaamssamenstelling zich in wel doordat spieren zich dan ook weer iets vullen.

Merk minder energie.

Voor de korte termijn wellicht niet ideaal, maar dan kan ik mijn metabolisme en hormonen even laten herstellen, en weer zwaarder en pijnloos trainen. Wie weet verbeterd lichaamssamenstelling zich in wel doordat spieren zich dan ook weer iets vullen.

Jij kent jezelf het beste dus vooral doen waar jij je goed bij voelt! Succes en eetsmakelijk denk ik 😘

Merk minder energie.

Ik denk dat je daar goed aan doet, 9 maanden op een tekort is echt heel erg lang, zeker met je activiteit. Ik merk na 4 maanden al dat alles compleet verstoord en van de rel is dus kan me niet voorstellen wat 9 maanden wel niet doet😱

Goed bezig. Hoe je jezelf voelt is m.i. een belangrijk uitgangspunt. Op een bepaald punt moet je terugtrekken, of van tactiek veranderen. Mogelijk heb je het iets te ver gepusht door nog verder in calorieën te zakken.

Probeer je carbs omhoog te brengen/houden voor je hormonale herstel, en eet voldoende goede vetten uiteraard. Als je niet teveel gaat eten kom je glycogeen aan, en zien je spieren er wat voller uit. Dat stelt mij altijd gerust als ik de weegschaal omhoog zie gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven