Captain Tsubasa
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m81
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gaat er nog iets nieuws worden aangekondigd deze week? (want ga 20kg bestellen 1 dezer dagen en wil niets missen wat mss de moeite is)
gaat er nog iets nieuws worden aangekondigd deze week? (want ga 20kg bestellen 1 dezer dagen en wil niets missen wat mss de moeite is)
Ben ik ook wel benieuwd na, sta ook op het punt een bestelling te plaatsen.
Net de red pepper tartaar gehad.
Pfff dat was dus echt lekker! :![]()

Wanneer gaan jullie nou vlees verkopen? Kun je daar evt. al iets over kwijt?

Beef...jerky...
Ik wil me vrijwillig aanmelden als testpersoon!
![]()
. We zijn er druk mee bezig. Nog niet te voorspellen hoe lang het nog gaat duren. Wanneer het er is gaan we eerst een aantal gratis samples versturen zodat mensen hun mening kunnen geven. Dit wordt alleen op DBB announced.Is daar nog zicht op?Bestelling weer geplaatst!!echt top! weer 7 kilo erbij!
wel jammer dat de avocado niet in samples zijn.
Je mag alle batches van mislukte versies naar mij doorsturen, dan zorg ik dat ze gepast vernietigd worden, speciaal voor jou zijn daar geen kosten aan verbonden.We zijn inmiddels een aantal versies verder maar het is nog niet geperfectioneerd voor zoals we het willen hebben. We zijn er druk mee bezig. Nog niet te voorspellen hoe lang het nog gaat duren. Wanneer het er is gaan we eerst een aantal gratis samples versturen zodat mensen hun mening kunnen geven. Dit wordt alleen op DBB announced.
Het eerst volgende product is een groente mix zak. Ik denk dat deze vrijdag of zaterdag online komt.
, vandaar nog niet online.Je mag alle batches van mislukte versies naar mij doorsturen, dan zorg ik dat ze gepast vernietigd worden, speciaal voor jou zijn daar geen kosten aan verbonden.
Tevens kun je een 'GetXXL Seal of Approval' (erkend* certificaat van 'zeer hoge kwaliteit product') ontvangen bij toezending van een adequate hoeveelheid 'Beef Jerky Sample'.
*Op DBB
Zal het onthouden.Alleen hoe bewaar je het zo lang? Mijn ervaring is dat het erg snel bruin wordt. Verder goed bezig. Ga deze week mijn eerste bestelling plaatsen.
Ja, dit kan prima. Geen enkel probleem.
Dankje Miss H! Kunnen alle mond op mond reclame altijd gebruiken.
Wij vinden zelf geen 1 kip versie slecht, anders zouden we het niet verkopen. Het gaat er meer over waar je voorkeur ligt.
Ben benieuwd naar je feedback over de brocolli!

Okee hier mijn feedback over de broccoli,
Die is dus absoluut niet te eten als hij alleen ontdooit is..
Heel zompig en stug.
Ik kon mij er ook al niks bij voorstellen dat je het gelijk kon eten indien t ontdooit was, maar t had wel fijn geweest
Als je t gewoon klaar maakt dmv stomen, koken is t prima te eten.
maar dan heeft bij mij toch de voorkeur om iets minder grote zakken te gebruiken.
Paardebiefstuk vindt ik persoonlijk ook wat stugger dan de runder..volgende keer toch.maar weer.de runder
Kip was weer top![]()
Zoete aardappelen, broccoli en rauwe kip ontvangen. Zal over een week of 2 feedback plaatsen hier. Ik wou nu al ff aangeven dat de brief die erbij geleverd top is, alleen er staat "betekend" ipv "betekent" bij de kip info.![]()
.Ik snap het.Sorry! Werd even niet mee gequote. De avocado's worden door onze leverancier gecallibeerd op precies 1kg. Dan zouden we speciale 1x 125gr moeten gaan inpakken. Ik denk niet dat dit de moeite waard is. De avocado's zijn van zeer hoge kwaliteit en niemand zal teleurgesteld worden. Mensen die avocado's al kennen zullen 200% meer tevreden zijn met dit product ivm het gemak, maar ook de smaak, structuur etc. Zoals mijn collega zei is het boterzacht.