XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Hai, gister mijn eerste bestelling binnengehad met oa een sampler kip. Van de gezouten variant heb ik nu "Kipfilet Blokjes gez." en "Kipfiletblokjes gek. Licht Gezout". Welke is nu de stevige en welke de normale?

Kan zijn dat het al gepost is, maar enig idee wanneer beef jerky online komt? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.943
eerste bestelling geplaatst, ben benieuwd :)

Leuk Corpaul :)! Report back to us.

Moet zeggen dat ik laatst ook 7 kilo besteld had en het nu toch met 4 weken op is. :o
Moet maar weer bestellen. :D

Moreeee meat :brew:

Komt er ook nog overal een beschrijving hoe je het beste je vlees op de gril kan doen met tijdsduur etc?

Dit willen we heel graag, maar we komen tijd te kort op het moment bij Muscle Meat om het zelf te doen. Misschien dat ik iemand vraag om mij hier bij te helpen want ik kom er niet aan toe op het moment.

Ik koop zelf ongekookte rijst in zakjes (Aldi zeer goedkoop) en kook grote hoeveelheden in één keer en daarna vries ik het in, goedkoper dan dit bestaat niet :-)

Uiteindelijk kan alles zelf :) Het is maar wat je wilt!

hier ondertussen alles goed ontvangen, alles zat degelijk verpakt en was nog goed bevroren (woon nochtans niet bij de deur in België).
Heb enkel nog een klein vraagje: Ik heb vandaag voor het eerst de eiwitten gebruikt voor een eiwit-omelet maar er viel mij een vrij scherpe chemische geur op + ook de smaak was heel anders dan de eitjes die ik normaal gebruik.
Is dit normaal? Misschien is het gewoon even wennen maar 'k wou toch horen wat de andere ervaringen hiermee zijn.

Vond het persoonlijk ook nie zo een succes die ei eiwitten.

Ah jammer om te lezen! We haalde het eerst uit Nederland van het merk Ovodor, maar we vonden deze erg zuur. Cocovite halen we uit Belgie en wij zijn er wel tevreden over, omdat het een neutrale smaak heeft. Als we naar de statistieken kijken zien we het meerendeel het steeds opnieuw bestellen. Een tip is om het met een normaal ei te mengen voor het eigeel. Dit geeft een betere binding. Het zelf lekker maken ervan is erg belangrijk met bv kruiden of een omelet mix zakje.

Wilde rijst in builtjes/zakjes zou geweldig zijn want deze is moeilijk te verkrijgen en meestal extreem duur, dus ik hoop dat deze ook komt in jullie assortiment...

Bedankt voor de tip, waarderen we altijd! Nemen we zeker mee.

Hai, gister mijn eerste bestelling binnengehad met oa een sampler kip. Van de gezouten variant heb ik nu "Kipfilet Blokjes gez." en "Kipfiletblokjes gek. Licht Gezout". Welke is nu de stevige en welke de normale?

Excuus! Normaals staat er een grote zwarte ''S'' op van Stevig. Blijkbaar is er deze bij jouw door de vingers geschoten. De kip blokjes gez. is de stevige, dus zonder het woord ''gek.''

wou ff komen zeggen dat jullie extreem goed bezig zijn met jullie assortiment!!! Ik weet nog dat ik een tijdje geleden op de site ging kijken en dat er toen nog niet veel keus was en kijk nu: kip en vis erbij geweldig. Ik ga binnenkort mijn eerste testaankoop doen!

Doe het ook voor Frankrijk, pls :(

Net de rauwe kip geprobeerd. De 5 kilo zak met losse kippenborsten plakken niet aan elkaar (iemand vroeg het al aan me). Zak is wel enorm en mijn vriezer klein. Is ook zon beetje het enige nadeel.

Flinke units, gewoon op mijn aanrecht in een zakje ontdooid. Kip voelt lekker stevig aan en niet zo slijmerig t.o.v. van die van de Appie/Lidl. Zal wel met het niet inspuiten van water te maken hebben. Ik heb wel eens biologische/reform kip van 30 euro de kg gehad oid en die voelde een beetje als deze aan.

Er zat een heel klein beetje pees op maar dat vind ik al erg snel. Heb overigens niks afgesneden, dit kan gewoon direct de pan/grill in.

Ook qua eten ook iets steviger dan normaal maar lekker stevig.

Heb het gebakken in de pan met voor het eerst kokosolie erin, het ging wel wat meer roken dan met olijfolie/boter maar er lag meer in de pan dan normaal en ook grotere stukken dan wat ik normaal bak (ik snij de kip meestal in blokjes en dan bak je ook korter).

- Kortom, cheap, betere kwaliteit tov gemiddelde supermarkt: geen ingespoten water + geen peesrommel erop. Ik koop dit ook nog eens liever dan bij mij op de markt dus ik heb geen reden om ergens anders kip te halen. Ik vind het een aanrader, ik zou het zelfs kopen als ik niet trainde;)

De zalmblokjes zijn heerlijk!

Bestelling goed aangekomen! Zalm ziet er super uit!

Alleen kan ik niet goed afleiden waar m'n sample hertenbiefstuk is? Ik heb 1 naamloos stuk vlees maar dat ziet er als paardenvlees uit?

Alleen kan ik niet goed afleiden waar m'n sample hertenbiefstuk is? Ik heb 1 naamloos stuk vlees maar dat ziet er als paardenvlees uit?

Top! :) dat is 100% het Hert stuk, excuus voor het ongemak. Het label problem is vanaf heden opgelost.

eerste pakket is binnen, bedankt.

ziet er op zich netjes uit maar bij het overleggen in de vriezer merkte ik dat er 5 pakjes burger/tartaar al aan het ontdooien waren (je kan ze makkelijk indrukken)...

verder moet ik nog even bedenken of ik die 5kg kip in 1 bigass zak handig vindt :P

eerste pakket is binnen, bedankt.

ziet er op zich netjes uit maar bij het overleggen in de vriezer merkte ik dat er 5 pakjes burger/tartaar al aan het ontdooien waren (je kan ze makkelijk indrukken)...

verder moet ik nog even bedenken of ik die 5kg kip in 1 bigass zak handig vindt :P

Thanks voor het compliment, het zou niet moeten we hebben probleemloos verzonden met 34 graden buiten deze zomer. Ik vermoed dat er een luchtstroom is ontstaan in de verpakking door het soms ruige werk van postnl. Je hoeft je verder geen zorgen te maken de kern is nog bevroren(waardoor het geheel nog beneden koelkast temp is) + vacuum verpakking maakt de bacterie ontwikkeling nihil is waardoor verder invriezen gewoon kan, aangezien je de buitenkant bakt zal het ook aan de kwaliteit niets af doen. Ook is het mogelijk om er 1 of meer verder te ontdooien in de koelkast en binnen de aangegeven dagen op te eten. Mocht je het toch niet vetrouwen dan lossen we het op, neem in dat geval even contact op mail/telefoon.

De kip is los gevroren dus altijd kip in huis :) vind het zelf ideaal

Thanks voor het compliment, het zou niet moeten we hebben probleemloos verzonden met 34 graden buiten deze zomer. Ik vermoed dat er een luchtstroom is ontstaan in de verpakking door het soms ruige werk van postnl. Je hoeft je verder geen zorgen te maken de kern is nog bevroren(waardoor het geheel nog beneden koelkast temp is) + vacuum verpakking maakt de bacterie ontwikkeling nihil is waardoor verder invriezen gewoon kan, aangezien je de buitenkant bakt zal het ook aan de kwaliteit niets af doen. Ook is het mogelijk om er 1 of meer verder te ontdooien in de koelkast en binnen de aangegeven dagen op te eten. Mocht je het toch niet vetrouwen dan lossen we het op, neem in dat geval even contact op mail/telefoon.

De kip is los gevroren dus altijd kip in huis :) vind het zelf ideaal
thx, zag dat het alle 5 burgers waren.. zal even kijken of ze nog goed zijn als ik ze bak
al heb ik wel m'n twijfels bij of ik ze idd zomaar opnieuw kan invriezen om eerlijk te zijn ;)

w.b. die kip; ik vind het formaat van die grote zak gewoon onhandig, zou veel relaxter zijn als die ook per stuk vacuum verpakt waren (al snap ik best dat dat prijstechnisch waarsch niet aantrekkelijk is)

vandaag de vriezer ontvangen en een doos vlees, super service, bedankt!
die 5kg zak kip is inderdaad flink groot ;)

• #1.956
wou ff komen zeggen dat jullie extreem goed bezig zijn met jullie assortiment!!! Ik weet nog dat ik een tijdje geleden op de site ging kijken en dat er toen nog niet veel keus was en kijk nu: kip en vis erbij geweldig. Ik ga binnenkort mijn eerste testaankoop doen!

:thumbs: top. Door de klanten die ons supporten met bestellingen en vertrouwen in ons hebben groeit ons assortiment :D. Als startup (zenden nu 8 maanden nog maar) gaat alles naar uitbreiding toe en er komt nog veel meer aan!

Doe het ook voor Frankrijk, pls :(

En Duitsland! Maar eerst nog Nederland verder veroveren :cool:

Naar hert ben ik inderdaad benieuwd!

Nu nog beef jerky...

(en ik een grotere vriezer nodig :o)

Jerky wordt aan gewerkt. Zijn weer een proefversie verder inmiddels. We wachten tot we het beste recept mogelijk hebben met blijven experimenteren en vanaf dan gaat het erg snel tot dat het online is.

Net de rauwe kip geprobeerd. De 5 kilo zak met losse kippenborsten plakken niet aan elkaar (iemand vroeg het al aan me). Zak is wel enorm en mijn vriezer klein. Is ook zon beetje het enige nadeel.

Flinke units, gewoon op mijn aanrecht in een zakje ontdooid. Kip voelt lekker stevig aan en niet zo slijmerig t.o.v. van die van de Appie/Lidl. Zal wel met het niet inspuiten van water te maken hebben. Ik heb wel eens biologische/reform kip van 30 euro de kg gehad oid en die voelde een beetje als deze aan.

Er zat een heel klein beetje pees op maar dat vind ik al erg snel. Heb overigens niks afgesneden, dit kan gewoon direct de pan/grill in.

Ook qua eten ook iets steviger dan normaal maar lekker stevig.

Heb het gebakken in de pan met voor het eerst kokosolie erin, het ging wel wat meer roken dan met olijfolie/boter maar er lag meer in de pan dan normaal en ook grotere stukken dan wat ik normaal bak (ik snij de kip meestal in blokjes en dan bak je ook korter).

- Kortom, cheap, betere kwaliteit tov gemiddelde supermarkt: geen ingespoten water + geen peesrommel erop. Ik koop dit ook nog eens liever dan bij mij op de markt dus ik heb geen reden om ergens anders kip te halen. Ik vind het een aanrader, ik zou het zelfs kopen als ik niet trainde;)

Awesome review :cool:, bedankt!! Het klopt inderdaad dat hij lekker stevig aanvoelt, ofwel: eindelijk geen water kip meer... Dat die je ook aan de structuur (zie foto op website waar hij door midden is gesneden). Ik heb teveel inside info wat er wel allemaal wel niet met kipfilets en variant producten van kipfilets gebeurt. Het ergste is nog wel dat het niet eens wettelijk verboden is.

De zalmblokjes zijn heerlijk!

Mooi :D! De zalm is echt de hoogste kwaliteit die wij konden vinden op de markt en dat proef je er ook van af.

Fijn! Ik zie dat mijn broer Rein je hert vraag inmiddels al beantwoord heeft.

thx, zag dat het alle 5 burgers waren.. zal even kijken of ze nog goed zijn als ik ze bak

al heb ik wel m'n twijfels bij of ik ze idd zomaar opnieuw kan invriezen om eerlijk te zijn ;)
w.b. die kip; ik vind het formaat van die grote zak gewoon onhandig, zou veel relaxter zijn als die ook per stuk vacuum verpakt waren (al snap ik best dat dat prijstechnisch waarsch niet aantrekkelijk is)

Zoals mijn collega heeft gezegd hoef je inderdaad geen zorgen te maken over het opnieuw invriezen wanneer de kern van het product nog bevroren is. Vergeet niet dat veel vleesproducten in de supermarkt bevroren aangeleverd worden bij de supermarkt, je dit ontdooit koopt en op de verpakking staat dat het thuis opnieuw ingevroren kan worden.

Wij verplichten dit de klant absoluut niet. Zoals vermeld staat op onze website komen wij altijd met een passende oplossing bij een foute levering, dus mail of bel ons als je hier mee zit. Het is dan ook zeer ongebruikelijk dat het deels ontdooit aankomt. Ik zelf denk aan een inpak fout: ofwel een ijsmat te weinig of de vouwtechniek van de zak die niet goed gedaan is waardoor er 'nieuwe' lucht de zak in kon.

Je hebt inderdaad gelijk over het prijstechnisch aspect. Deze prijs is al zeer scherp voor kip waar geen waer aan toegevoegd is met het voordeel dat het al schoongemaakt is. Als het individueel ingepakt zou moeten worden dan schiet het omhoog. Er zit wel wat lucht in de zak. Je zou er een gaat in kunnen prikken en het volume zo kleiner kunnen maken.

vandaag de vriezer ontvangen en een doos vlees, super service, bedankt!
die 5kg zak kip is inderdaad flink groot ;)

:thumbs: mooi! Graag gedaan.

Laatst bewerkt:
Mijn kennis is dat de regel over 2x mag invriezen alles te maken met het vermenigvuldigen van bacteriën bij het ondooien. Iets dat je ontdooit mag terug invriezen als je er een bereiding op uitgevoerd hebt. Nu praat ik hier wel even mijn mond voor uit. Ik zal dit voor de zekerheid vragen morgen bij onze expert slager van de fabriek (30jaar in zijn vak). Ik kom hier dus nog even op terug.

Hier al wat meer over bekend? :D

Zo gister ook weer mijn tweede bestelling binnen gekregen. Kheb deze keer ook de broccoli besteld. .ben erg benieuwd hoe dat gaat smaken als t ontdooit is;)
Helaas waren de naturel kipblokjes uitverkocht dus deze keer maar dr stevige versie..zal ongetwijfeld ook prima zijn.
Olivier, nogmaals..goed bezig mannen! Ben jullie ook flink aan t promoten op onze sportschool..ik.vindt t echt ideaal, scheelt zoveel tijd!

• #1.959
Hier al wat meer over bekend? :D

Ja, dit kan prima :). Geen enkel probleem.

Zo gister ook weer mijn tweede bestelling binnen gekregen. Kheb deze keer ook de broccoli besteld. .ben erg benieuwd hoe dat gaat smaken als t ontdooit is;)
Helaas waren de naturel kipblokjes uitverkocht dus deze keer maar dr stevige versie..zal ongetwijfeld ook prima zijn.
Olivier, nogmaals..goed bezig mannen! Ben jullie ook flink aan t promoten op onze sportschool..ik.vindt t echt ideaal, scheelt zoveel tijd!

:thumbs: Dankje Miss H! Kunnen alle mond op mond reclame altijd gebruiken.

Wij vinden zelf geen 1 kip versie slecht, anders zouden we het niet verkopen. Het gaat er meer over waar je voorkeur ligt :).

Ben benieuwd naar je feedback over de brocolli!

ahh kwist niet dat jullie ook rauwe kip verkochten. kwam er net achter door een comment hier

Terug
Naar boven