Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx, zag dat het alle 5 burgers waren.. zal even kijken of ze nog goed zijn als ik ze bak
al heb ik wel m'n twijfels bij of ik ze idd zomaar opnieuw kan invriezen om eerlijk te zijn
w.b. die kip; ik vind het formaat van die grote zak gewoon onhandig, zou veel relaxter zijn als die ook per stuk vacuum verpakt waren (al snap ik best dat dat prijstechnisch waarsch niet aantrekkelijk is)
ahh kwist niet dat jullie ook rauwe kip verkochten. kwam er net achter door een comment hier
!heb laatste tijd vaak een stuk paardenbiefstuk er tussen zitten die amper te snijden is en na bereiden lijkt het net alsof ik op een schoen kauw. Horen jullie dit vaker?
) en dit na 8 maanden de tweede melding is denk ik dat het pech is
. Als je het alleen maar hebt mail ons dan even, dan zoeken we een oplossing. (Ik zeg niet dat het zo is, maar vaak is te lang bakken of op een onjuiste manier ook de oorzaak kunnen zijn)Zijn de kippen die jullie verkopen plofkippen?
Krijgen deze kippen antibiotica?
Ik zie dat het goulash stoofpotje gewoon te bestellen is, klopt dit? Ik dacht dat die uit het assortiment was?
Korte vraag: In het proefpakket zit een stoofpotje goulash en een stoofpotje stoofvlees, klopt dit nog? Aangezien de stoofvlees niet los te kopen is..
Edit: My bad, hij stond onder samples ipv cheat meat![]()
Het klopt dat ze weer terug zijn in het assortiment. Aangezien het een erg succes was heeft onze leverancier besloten om de stoofpotjes ook voor andere doelgroepen op de markt te zetten. Hiervoor hebben zij het receptuur iets aangepast.
Helaas hebben wij op het receptuur geen patent en daarom hadden wij er voor gekozen om de stoofpotjes tijdelijk uit het assortiment te halen.
De stoofpotjes zijn dus weer terug, maar met andere voedingswaarden en zij vallen onder een nieuwe categorie "Cheat Meat". Er zullen ook nieuwe smaken bij komen, denk aan kip kerrie en kip ragout.

Day zou een goede toevoeging zijn aan muscle meat

Zonde dat de voedingswaarden minder goed zijn maar met 25g proteine per bakje is het nog prima. Ben iig benieuwd naar de nieuwe smaak van de potjes.
Heb zojuist een bestelling geplaatst, dus neem aan dat ik deze dinsdag zal ontvangen![]()
In ieder geval top de zien dat hier zoveel vraag naar is.Wou nog even laten weten - ivm mijn vorige opmerking over de eiwitten - was vooral de eerste serving die scherp rook en smaakte, de eerste doos is ondertussen bijna leeg en ben de smaak al goed gewend. Het is een blijvertje, geen dooiers meer weggooien, niet meer eindeloos eieren scheiden edm.
Verder heb ik al de gezouten kipblokjes geproefd en die vond ik echt héééél lekker, heb de andere 4 soorten nog om te proeven.
Mijn man vond de low fat burgers ook supersmaakvol. Hier nog enkele tevreden klanten dus!!
.Hoe ontdooi je de avocado's? Die worden snel bruin uit mijn ervaring.
Nog een vraag: zijn deze avocado's zacht? Als ik in de supermarkt avocado's wil kopen zijn er heel veel knetterhard en echt niet te eten. Wil niet aan 4 kilo's steen-avocado's bestellen natuurlijk.
Je kijgt je avodo's bevroren zoals ze op het plaatje op de product pagina in een plastic verpakking. Ik zelf knip de zak open van boven, leg er 1 in een boterham zakje en laat deze (dichtgeknoopt) 10-15min in het water liggen. Het mooie van onze avocado's is dat jet het daarna meteen kan eten. Het op een afgeschermd bord/bakje of met zakje in de koelkast leggen voor de volgende dag gaat prima. Niet meer schillen, pit er uit halen en laten rijpen (ze zijn al rijp). Bruining vind niet snel plaats omdat er een natuurlijk zuur is toegevoegd (0.3%), zie product informatie.
).Ik bedoel 'hard' na de ontdooiing, in de supermarkt hebben ze nl. ook 'eetrijpe' avocado's maar slechts 10% van alle avocado's in die bak zijn echt eetrijp (tenzij je je tanden kapot wil bijten), als je een aardappelschilmesje pakt kun je ze letterlijk niet doorsnijden zo hard zijn ze. Ik heb al een keer geklaagd bij de supermarkt maar die nemen dan bepaalde criteria aan waaraan de avocado's moeten voldoen om 'eetrijp' gelabeld te worden dus ik vraag het even na omdat de definitie van 'eetrijp' blijkbaar erg breed is.
Wil je iets voor me doen de volgende keer als je een avocado eet? Kun je een theelepel pakken en kijken of je hiermee een stuk van de avocado af kan halen? Wil ze namelijk graag bestellen (want de supermarkt hier....).