MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het voordeelpakket + de broccoli. Optie verschijnt niet wanneer ik het voordeelpakket kies.
zonder verzendkosten staat er blijkbaar niet bij bij de gewone kip, enkel bij de 'i love chicken'

Heb ik weer
De bestelling is net binnengekomen, ziet er goed uit! Maakt het uit dat de zak open in mijn vriezer ligt? Of moet ik deze iedere keer weer afsluiten?
Dat maakt niet uit de producten zijn bevroren op dat moment is de verpakking niet van invloed.Bestelling ook weer binnen gehad. Zoals gewoonlijk keurig verpakt, keurig bezorgd en compleet. Bedankt!

4 kilo entrecotes elke maand is misschien toch een beetje teveel van het goede. 
Ja de kip is zeer goedkoop natuurlijkMaar vanwege de verzendkosten is het wel handig veel in 1x te bestellen. De eerste 2 stukken liggen nu in de koelkast maar ik denk dat ik ze straks maar in water moet leggen aangezien ik ze vandaag wil eten. Ideaal dit
![]()
. Hoe meer je besteld hoe beter je uit bent i.p.v. Wij hebben de verzendkosten niet verwerkt in de producten, want dan ben je uiteindelijk duurder uit als je een bulk bestelling plaatst.Misschien heb ik het gemist dus excuses als je al antwoordt hebt gegeven!
Weet je al wat meer over beef jerky?
Zo, weer even besteld. Ik moest alleen even wat cutten op m'n budget4 kilo entrecotes elke maand is misschien toch een beetje teveel van het goede.
Dus maar weer kipblokjes(thank god dat de oude zachte blokjes weer terug zijn) en zalm. Ik ben benieuwd naar de zalm!
Musclemeat/Iemand nog tips voor een sausje/smaakmaker? Ik maak meestal rijst + broccoli + kip/zalm. Alleen zonder sausje is het te droog. Ik heb wel eens van die Conimex Boemboe's erin gegooid, maar dat komt m'n neus uit.
. Laat maar weten wat je van de zalm vond!Bestelling geplaatst, zit er een kans in dat dit nog voor het weekend binnen is?
!Even wat korte reviews over de nieuwe producten.
Avocado
Smaakt goed, smaakt wel wat anders maar is totaal geen probleem. Je moet ze wel goed ontdooien, buitenkant ontdooit iets sneller dan de binnenkant is me opgevallen.
Parijse aardappels
Niet mijn ding, smaakt naar gekookte aardappel en dat haat ik. Zal niets mis mee zijn maar het is gewoon niet voor mij.
Zoete aardappel
Lekker! Ga ik meer bestellen.
. De zoete aardappel vind ik zelf verslavend
, fijn dat het jouw ook zo goed bevalt. Misschien de avocado langer van te voren in de koelkast afgedekt leggen? Dan heeft het langer de tijd volledig te ontdooien.Wow, goed bezig!
Moet even flink dooreten zodat de er in de vriezer weer wat ruimte is.
Nog even en we kunnen alles bij jullie aanschaffen, dit ziet er ook weer super uit!
Nu nog bakjes die diepvries en magnetronbestendig zijn en dan heb ik alles via jullie;-)
.Helluupppp!!! Gister besteld, vandaag vriezer stuk gegaan! Ik heb al even gemailt of het mogelijk is dat mijn bestelling vrijdag aankomt ipv dinsdag.. Anders moet ik flink dooreten haha
is er nog zicht op meer smaken van de kipblokjes??
Iets lekker pittigs? chili oid?
of BBQ mix?
. Met de naturel versie kunnen mensen het kruiden naar wens. We zijn wel bezig met een ander soort kant en klare kip, niet gekookt, maar ''....''. Kan nog even niks zeggen
.