Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik heb het voordeelpakket + de broccoli. Optie verschijnt niet wanneer ik het voordeelpakket kies.

zonder verzendkosten staat er blijkbaar niet bij bij de gewone kip, enkel bij de 'i love chicken'

Heb ik weer :(

De bestelling is net binnengekomen, ziet er goed uit! Maakt het uit dat de zak open in mijn vriezer ligt? Of moet ik deze iedere keer weer afsluiten?

Laatst bewerkt:
Heb ik weer :(

De bestelling is net binnengekomen, ziet er goed uit! Maakt het uit dat de zak open in mijn vriezer ligt? Of moet ik deze iedere keer weer afsluiten?

Thx voor het compliment! :) Dat maakt niet uit de producten zijn bevroren op dat moment is de verpakking niet van invloed.

Vergeet niet dat je 75cent per kilo minder betaald dan de 5 kilo variant (5,50) dat is dus op 10 kilo 7,50 dus feitelijk meer dan geen 5 euro verzendkosten . Het is maar hoe je het verpakt/bekijkt. Vandaar dat hij bij voordeel paketten staat. Wat neer komt komt 5,25 per kilo, thuis geleverd zonder ingetumbled water, schoongemaakt.

Bestelling ook weer binnen gehad. Zoals gewoonlijk keurig verpakt, keurig bezorgd en compleet. Bedankt!

Ja de kip is zeer goedkoop natuurlijk :) Maar vanwege de verzendkosten is het wel handig veel in 1x te bestellen. De eerste 2 stukken liggen nu in de koelkast maar ik denk dat ik ze straks maar in water moet leggen aangezien ik ze vandaag wil eten. Ideaal dit :D

Misschien heb ik het gemist dus excuses als je al antwoordt hebt gegeven!
Weet je al wat meer over beef jerky?

Zo, weer even besteld. Ik moest alleen even wat cutten op m'n budget :D 4 kilo entrecotes elke maand is misschien toch een beetje teveel van het goede. :p

Dus maar weer kipblokjes(thank god dat de oude zachte blokjes weer terug zijn) en zalm. Ik ben benieuwd naar de zalm!

Musclemeat/Iemand nog tips voor een sausje/smaakmaker? Ik maak meestal rijst + broccoli + kip/zalm. Alleen zonder sausje is het te droog. Ik heb wel eens van die Conimex Boemboe's erin gegooid, maar dat komt m'n neus uit.

Bestelling geplaatst, zit er een kans in dat dit nog voor het weekend binnen is?

Even wat korte reviews over de nieuwe producten.

Avocado
Smaakt goed, smaakt wel wat anders maar is totaal geen probleem. Je moet ze wel goed ontdooien, buitenkant ontdooit iets sneller dan de binnenkant is me opgevallen.

Parijse aardappels
Niet mijn ding, smaakt naar gekookte aardappel en dat haat ik. Zal niets mis mee zijn maar het is gewoon niet voor mij.

Zoete aardappel
Lekker! Ga ik meer bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.053
Ja de kip is zeer goedkoop natuurlijk :) Maar vanwege de verzendkosten is het wel handig veel in 1x te bestellen. De eerste 2 stukken liggen nu in de koelkast maar ik denk dat ik ze straks maar in water moet leggen aangezien ik ze vandaag wil eten. Ideaal dit :D

En dat is precies waarom we de verzendkosten gesplist hebben van de producten :). Hoe meer je besteld hoe beter je uit bent i.p.v. Wij hebben de verzendkosten niet verwerkt in de producten, want dan ben je uiteindelijk duurder uit als je een bulk bestelling plaatst.

Misschien heb ik het gemist dus excuses als je al antwoordt hebt gegeven!
Weet je al wat meer over beef jerky?

Geen probleem! Wij zitten ook met smart te wachten op de nieuwe test versie. Er zijn er nu een aantal geweest, maar we zijn nog niet 100% tevreden. Wanneer het goede recept klaar is kunnen we er allerlei smaken op toe passen. Het is moeilijk te zeggen hoe lang het nog gaat duren, het is maar net: ''ja dit is hem!''.

Zo, weer even besteld. Ik moest alleen even wat cutten op m'n budget :D 4 kilo entrecotes elke maand is misschien toch een beetje teveel van het goede. :p

Dus maar weer kipblokjes(thank god dat de oude zachte blokjes weer terug zijn) en zalm. Ik ben benieuwd naar de zalm!

Musclemeat/Iemand nog tips voor een sausje/smaakmaker? Ik maak meestal rijst + broccoli + kip/zalm. Alleen zonder sausje is het te droog. Ik heb wel eens van die Conimex Boemboe's erin gegooid, maar dat komt m'n neus uit.

Elke week een kg entrecote, dat is lekker gainen :cool:. Laat maar weten wat je van de zalm vond!

Ik zelf maak wel eens een heel simpel recept met de kipblokjes wanneer ik niet veel tijd heb. De zoete aardappels, in een eet/magnetron bakje, doe ik 6min 750watt in de magnetron (vanuit bevroren toestand). Vervolgens de kipblokjes in de pan met tomatenblokjes (even afhankelijk van hoe clean je wilt eten kan een bertolli/chicken tonight of wat dan ook saus nemen, of clean tomaten blokjes). Tijdens het opwarmen gooi er kruiden naar wens op. Vier stronkjes brocolli van ons er bij en klaar. Deze stronkjes kan je ook alvast bij de zoete aardappel doen in de magnetron.

Verder was dit wel een leuk topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/gekookte-kipfilet-lekker-maken-344472/

Of gewoon kip recepten intypen op google, ontzettend veel van te vinden natuurlijk.

Bestelling geplaatst, zit er een kans in dat dit nog voor het weekend binnen is?

Had graag ja willen zeggen maar we verzenden op ma t/m do. Vrijdag doen we niet meer omdat 3% van de pakketten vertraagd is. Dit maakt voor het vlees normaal niet uit (48uur bevroren), maar wel als het op zondag zou aankomen want dan wordt er niet geleverd en komt het dus maandag pas aan (72uur). Hier staat de tabel met bestel en leverdagen http://musclemeat.nl/index.php?route=information/information&information_id=6

Nog even geduld dus ;)!

Even wat korte reviews over de nieuwe producten.

Avocado
Smaakt goed, smaakt wel wat anders maar is totaal geen probleem. Je moet ze wel goed ontdooien, buitenkant ontdooit iets sneller dan de binnenkant is me opgevallen.

Parijse aardappels
Niet mijn ding, smaakt naar gekookte aardappel en dat haat ik. Zal niets mis mee zijn maar het is gewoon niet voor mij.

Zoete aardappel
Lekker! Ga ik meer bestellen.

:thumbs: thnx voor de review. Ik kan overguns niet ontkennen dat voorgekookte parijse aardappelen naar gekookte aardappels smaken :D. De zoete aardappel vind ik zelf verslavend :), fijn dat het jouw ook zo goed bevalt. Misschien de avocado langer van te voren in de koelkast afgedekt leggen? Dan heeft het langer de tijd volledig te ontdooien.

Laatst bewerkt:
  • #2.054
Drie nieuwe producten: Mexicomix(voorgekookt), Goldmix(voorgekookt) en Countrygrill(kant-en-klaar)

Aardappel, Rijst, Pasta, Groenten en Fruit zijn bedoeld als voordelig bijproduct voor het vlees. Zij tellen daarom in de winkelwagen mee als 0,5kg. Zo kun je bijvoorbeeld: 2kg gekookte kipblokjes, 1kg kogelbiefstuk, 1 zak carbs en 1 zak groente bestellen om op de minimale bestelling van 4kg uit te komen.

Kant-en-klaar
Dit betekent dat het product tot de kern voorgekookt is. Het is niet nodig om het product verder door te garen. Ontdooien, direct eten of eerst opwarmen is genoeg.

Voorgekookt
Dit betekent dat product geblancheerd is. Blancheren heeft het doel om het product te reinigen: het verwijderen van ongewenste bacterien en kiemen. Dit heeft het gevolg dat het bijtgaar is. Meestal wenst men dat het product wel iets verder nog wordt doorgekookt om het zachter te maken.

Mexicomix(voorgekookt)

Product link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=78&product_id=128

Mexico%20mix.jpg

Goldmix(voorgekookt)

Product link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=78&product_id=127

Gold%20mix.jpg

Countrygrill(kant-en-klaar)

Product link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=78&product_id=126

Country%20grill.jpg

Laatst bewerkt:
Wow, goed bezig!
Moet even flink dooreten zodat de er in de vriezer weer wat ruimte is.

Nog even en we kunnen alles bij jullie aanschaffen, dit ziet er ook weer super uit!

Nu nog bakjes die diepvries en magnetronbestendig zijn en dan heb ik alles via jullie;-)

Helluupppp!!! Gister besteld, vandaag vriezer stuk gegaan! Ik heb al even gemailt of het mogelijk is dat mijn bestelling vrijdag aankomt ipv dinsdag.. Anders moet ik flink dooreten haha

is er nog zicht op meer smaken van de kipblokjes??
Iets lekker pittigs? chili oid?
of BBQ mix?

• #2.058
Wow, goed bezig!
Moet even flink dooreten zodat de er in de vriezer weer wat ruimte is.

Nog even en we kunnen alles bij jullie aanschaffen, dit ziet er ook weer super uit!

Nu nog bakjes die diepvries en magnetronbestendig zijn en dan heb ik alles via jullie;-)

:thumbs: mooi! De nieuwe groente die gister online is gekomen is alweer meteen besteld bij het vlees, super :).

Bakjes zou wel leuk zijn inderaad. Alleen als je bij de action kijkt kan je al best goede bakjes halen voor een lage prijs... wordt erg moeilijk iets moois te krijgen voor een goede prijs.

Helluupppp!!! Gister besteld, vandaag vriezer stuk gegaan! Ik heb al even gemailt of het mogelijk is dat mijn bestelling vrijdag aankomt ipv dinsdag.. Anders moet ik flink dooreten haha

Vervelend! Ik heb je mail beantwoord, komt goed.

is er nog zicht op meer smaken van de kipblokjes??
Iets lekker pittigs? chili oid?
of BBQ mix?

Nee daar is geen zicht op. We hebben nu 5 soorten en daar houden we het verloopig bij :). Met de naturel versie kunnen mensen het kruiden naar wens. We zijn wel bezig met een ander soort kant en klare kip, niet gekookt, maar ''....''. Kan nog even niks zeggen ;).

Goed bezig zeg!! Hoef straks helemaal geen tijd meer te besteden aan koken haha.

Gisteren helaas wel een stuk paardenbiefstuk gehad wat niet te eten was (hele dikke pees door hele stuk vlees heen, kan gebeuren natuurlijk), terwijl het andere stukje perfect was. Heerlijk!

Hierbij ook mijn belovende review..

Ik had op woensdag besteld, zodat ik het op koopavond kon ophalen. Ik had een bruna opgeven zonder pakje gemakje. En perongeluk de verkeerde postcode. Ik werd zoals andere netjes gebeld om te kijken naar een oplossing. Ik heb besloten het vrijdag op te halen. Zeer tevreden over de service dus!

Hamburgers 2,7 kilo
Heel lekkere smaak en totaal niet taai.

Kip 2 kilo
Goede zachte structuur.
Voor mij ideaal om toe te voegen.

Nadelen!
Ik had veel meer moeten bestellen. 4 kilo is makkelijk in je vriezer te stoppen.
Ik had het concept zelf moeten bedenken..

Terug
Naar boven