AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bakjes zou wel leuk zijn inderaad. Alleen als je bij de action kijkt kan je al best goede bakjes halen voor een lage prijs... wordt erg moeilijk iets moois te krijgen voor een goede prijs.
Misschien kan je juist die bakjes in jullie assortiment doen als ze goed zijn.
Heb zat bakjes gekocht die toch niet geschikt waren voor in de magnetron en bv wit uitsloegen.

Net voor de eerste keer de low fat hamburger op. Deze was meer dan uitstekend! Top!

ik zweer toch bij deze 2 vaks bakjes... Kan ze alleen nergens kopen. :(
kunnen in magnetron, diepvries en vaatwasser.

IMG_3690.jpg

iemand al eens aardapppelpuree gemaakt van de zoete aardappel ? hoe doe ik dat ? ben niet z'n keukenwonder :D

morgen of vanavond weer betsellen, vroeg me af

hoe bakken de hamburgers?

vond de biefstuk nogal lastig gaar te krijgen!

Biefstuk moet je ook niet gaar bakken ;)

Paardenbiefstuk tartaar is ook heerlijk!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.073
Goed bezig zeg!! Hoef straks helemaal geen tijd meer te besteden aan koken haha.

Gisteren helaas wel een stuk paardenbiefstuk gehad wat niet te eten was (hele dikke pees door hele stuk vlees heen, kan gebeuren natuurlijk), terwijl het andere stukje perfect was. Heerlijk!

Fijn dat de paardenbiefstuk bevalt. Het 'pezen verhaal' zit zo. Het is handwerk en de slagers weten waar de grote pezen lopen en halen deze er uit. Elk beestje is anders en daardoor kan er soms een enkele er door heen snappen, omdat een pees anders loopt. Gelukkig is dit zelden, maar pech bestaat dat je net deze hebt gekregen...

Hierbij ook mijn belovende review..

Ik had op woensdag besteld, zodat ik het op koopavond kon ophalen. Ik had een bruna opgeven zonder pakje gemakje. En perongeluk de verkeerde postcode. Ik werd zoals andere netjes gebeld om te kijken naar een oplossing. Ik heb besloten het vrijdag op te halen. Zeer tevreden over de service dus!

Hamburgers 2,7 kilo
Heel lekkere smaak en totaal niet taai.

Kip 2 kilo
Goede zachte structuur.
Voor mij ideaal om toe te voegen.

Nadelen!
Ik had veel meer moeten bestellen. 4 kilo is makkelijk in je vriezer te stoppen.
Ik had het concept zelf moeten bedenken..

:D moest lachen bij de nadelen. Veel complimenten, ontzettend bedankt! Fijn dat het pakket toch nog goed is gekomen ondanks de verkeerde postcode.

Heb zat bakjes gekocht die toch niet geschikt waren voor in de magnetron en bv wit uitsloegen.

ik zweer toch bij deze 2 vaks bakjes... Kan ze alleen nergens kopen. :(
kunnen in magnetron, diepvries en vaatwasser.

Toevallig ben ik deze tegen gekomen tijdens een speurtocht naar een leverancier voor goede afsluitende magnetron bakjes. We zijn er nog niet heel erg mee bezig geweest, maar ik ga dit zeker bij ons in de groep leggen.

Net voor de eerste keer de low fat hamburger op. Deze was meer dan uitstekend! Top!

:thumbs: top!

iemand al eens aardapppelpuree gemaakt van de zoete aardappel ? hoe doe ik dat ? ben niet z'n keukenwonder :D

Gewoon stampen

Evt water/melk toevoegen als t droog is

:brew:

morgen of vanavond weer betsellen, vroeg me af

hoe bakken de hamburgers?

vond de biefstuk nogal lastig gaar te krijgen!

Biefstuk moet je ook niet gaar bakken ;)

nee Maar TE rood is ook niet lekker..

Paardenbiefstuk tartaar is ook heerlijk!

Ik doe 2 min bakken in pan en daarna 8-10 min in de oven op 180 graden

Edit: lees nu pas dat je hamburgers bedoelde haha

Hamburger op laag tot middelmatig vuur, regelmatig keren. Hoog vuur laat de hamburger verschrompelen en taai worden omdat er teveel vocht uit zal gaan.

Biefstuk bakken is zeker niet gemakkelijk wanneer je dit niet af en toe doet. Je kan de beste biefstuk ter wereld zo 'vergallen'. Ik kan nu een heel verhaal typen hoe ik en mijn collega's het doen, maar ik vind dat je het ook moet zien om het te snappen. Ik heb het eerste filmpje even bekeken voor je en vind dat hij het goed uitlegd: http://www.youtube.com/results?search_query=biefstuk+bakken

Tegenwoordig bak ik zelf geen bieefstukken meer. Ik vind onze grill een ontzettend gemak waar je geen omkijken meer naar hebt: [Link niet meer beschikbaar]

Of al het eten wat je erin stopt smaakt vervolgens naar plastic. Zoals bij mij bleek nadat ik 'n zooi van die AH bakjes had gekocht. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.075
Of al het eten wat je erin stopt smaakt vervolgens naar plastic. Zoals bij mij bleek nadat ik 'n zooi van die AH bakjes had gekocht. :roflol:

Of ze lekken als de ***... Had bij de AH die bakjes gekocht met een rode rand op de deksel. Bakje lag op de zijkant in mijn tas... alles onder, omdat de rand niet waterdicht afsluit. Zo vermoeiend. Ik kan mij goed voorstellen dat dit een mooie toevoeging kan zijn aan ons assortiment waar wij naar al dit soort aspecten hebben gekeken.

Ik heb zelf nu degene van Ikea. Deze zijn erg goed. Sluiten perfect af en magnetron is geen probleem. Maar de prijs is abnormaal duur.

Laatst bewerkt:
Heb zelf van die curver bakjes. Ook aardig duur, maar dat verdien je weer terug omdat die dingen eindeloos meegaan

ideal wachtwoord kwijt, geen paypal, daar gaat m'n bestelling :roflol:

Ik krijg ineens een mail of ik een review wil geven over kipfilet rauw. Maar die heb ik nooit besteld :D

Terug
Naar boven