MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Jullie zijn top!

Een voorstel, misschien wel een gat in de markt? Gepelde granaatappels invriezen en verkopen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind deze superlekker en ze zijn zéér gezond en verhogen blijkbaar ook je testosteron maar ik haat het om ze te pellen pfff

eh, denk niet dat granaatappel voor extra gains gaat zorgen, geldverspilling dus

Jullie zijn top!

Een voorstel, misschien wel een gat in de markt? Gepelde granaatappels invriezen en verkopen?

Ik vind deze superlekker en ze zijn zéér gezond en verhogen blijkbaar ook je testosteron maar ik haat het om ze te pellen pfff

Bij veel AH's kan je ze gepeld kopen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.246
Damn, die zien er werkelijk perfect uit.
Zo zagen die andere er niet uit, maar heb nog genoeg vergelijkingsmateriaal in de vriezer liggen ;)

De kip net ook geprobeerd, inderdaad een stuk steviger maar zeker lekker!
Had en laten ontdooien in de koelkast en het in stukjes gesneden door de pasta gedaan.
Erg tevreden over het schoonmaken. Heb zelf nog 1 klein stukje afgesneden dat ik er vies uit vond zien!

Lol zo zien die van mij er ook niet uit hoor xD, mja zoveep werk is het niet om het er af te snijden.

Als je de filet in kleine reepjes snijdt en dan kort bakt blijven ze wel mals idd.

De 2 die ik er nu uit had gehaald waren wel bijna net zo schoon hoor! Misschien wisselt het nogal per filet. Ben nu benieuwd hoe de rest eruit ziet van deze zak :p

Meningen zijn dus een beetje verdeeld over het schoonmaken. De zak die ik in mijn vriezer heb liggen zijn allemaal 100% schoon. Ik ga het doorgeven aan onze leverancier. Fijn dat de kipfilet in de smaak valt!

die paardentartaar is echt lekker! vind deze ook veel makkelijker weg te werken na mijn training, top!

:thumbs: mooi! Heb je de nieuwe levering paardenbiefstuk al geprobeerd?

Gisteravond de biefstuk geprobeerd, super kwaliteit. Kipfilet is inderdaad iets steviger dan bijv van de AH. Maar je dit verschil merk je ook als je een kipfilet van de poelier vergelijkt met een van de AH. Ga zeker in de toekomst vaker de biefstuk bestellen en de nieuwe kipfilet. Gewoon goede kwaliteit voor een nette prijs.

:D super!

Vandaag nieuwe bestelling opnieuw keurig ontvangen (ook al is het in het verre België). Nu eens de Walden Farms ketchup besteld en de slim pasta (rijst-versie). De ketchup is best lekker en die rijst is ook heel goed te doen. Super voor in de cut en toch lekker.
Verder nog wat vloeibare eiwitten besteld en gezouten kipblokjes.
Doe zo voort jongens!:)

:cool: Fijn dat alles goed aan komt in verre Belgie. Wij gaan zeker door!! Komt heel wat leuks (nieuw) aan de komende tijd.

Jullie zijn top!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij veel AH's kan je ze gepeld kopen

Bedankt voor de tip MEMOLY. Dit waarderen wij altijd zeer. Soms krijgen we ook tips via de mail, erg leuk.

Granaatappel is niet het eerste waar wij aan denken en als ik bij onze huidige fruit leverancier kijk ook niet direct leverbaar. Wie weet voor de toekomst. Fruit waar wij als eerst aan zitten te denken is: bosbessen, braambessen, mango, ananas, appelschrijfjes en framboos. Graag horen wij waar jullie voorkeur dan ook naar uit gaat en of deze voorkeur dan in dit lijstje zit.

Mss ook een idee om bb gerelateerde receptenboekjes erbij te doen.

Bedankt voor de tip MEMOLY. Dit waarderen wij altijd zeer. Soms krijgen we ook tips via de mail, erg leuk.

Granaatappel is niet het eerste waar wij aan denken en als ik bij onze huidige fruit leverancier kijk ook niet direct leverbaar. Wie weet voor de toekomst. Fruit waar wij als eerst aan zitten te denken is: bosbessen, braambessen, mango, ananas, appelschrijfjes en framboos. Graag horen wij waar jullie voorkeur dan ook naar uit gaat en of deze voorkeur dan in dit lijstje zit.

eet wel is die albert heijn bevroren fruit en de boodschap daaruit is dat rood fruit het beste blijft dus bosbessen, framboos etc.(aarbei word gelijk zacht) maar mango en ananas vond ik minder die hadden weinig smaak maar dat ligt misschien aan hun stukjes..... appelschijfjes lijkt mij vooral handig leuke snack om erbij te hebben!

Bosbessen is zeker een goed idee, apart ingevroren zoals bij de aardappeltjes natuurlijk. Misschien kunnen jullie het ook iets betaalbaarder maken dan de supermarkt. Ananas is ook altijd goed, dat minute bromelain quantity.

Meningen zijn dus een beetje verdeeld over het schoonmaken. De zak die ik in mijn vriezer heb liggen zijn allemaal 100% schoon. Ik ga het doorgeven aan onze leverancier. Fijn dat de kipfilet in de smaak valt!

:thumbs: mooi! Heb je de nieuwe levering paardenbiefstuk al geprobeerd?

:D super!

:cool: Fijn dat alles goed aan komt in verre Belgie. Wij gaan zeker door!! Komt heel wat leuks (nieuw) aan de komende tijd.

Rijpe mango's of course. Yum

Idd mango's en ingevroren rood fruit! Lekker voor in de blender erbij.
Misschien is het een idee om een receptenpagina op te nemen in jullie website. Jullie aanbod begint immers steeds gevarieerder te worden.

toscaanse kip ook ****ing lekker net als de red pepper tartaar, gaan er nog meer voorgekruide artikelen in het assortiment komen?

beetje jammer dat de mix kip blokjes maar 3 verschillende kip heeft, en precies degene waarvoor ik het kocht er niet bij zitten:(

tonijn probeer ik morgen uit, ben benieuwd.

Hé Scoob,

een vraagje: zijn jullie van plan om [Link niet meer beschikbaar] (peterseliewortel) te verkopen?

Deze zijn superlekker!!!

• #2.255
Mss ook een idee om bb gerelateerde receptenboekjes erbij te doen.

Inderdaad een goed idee, zitten we al een tijdje over te denken, maar is er nog niet van gekomen om het in werk te zetten.

eet wel is die albert heijn bevroren fruit en de boodschap daaruit is dat rood fruit het beste blijft dus bosbessen, framboos etc.(aarbei word gelijk zacht) maar mango en ananas vond ik minder die hadden weinig smaak maar dat ligt misschien aan hun stukjes..... appelschijfjes lijkt mij vooral handig leuke snack om erbij te hebben!

Bosbessen is zeker een goed idee, apart ingevroren zoals bij de aardappeltjes natuurlijk. Misschien kunnen jullie het ook iets betaalbaarder maken dan de supermarkt. Ananas is ook altijd goed, dat minute bromelain quantity.

Rijpe mango's of course. Yum

Idd mango's en ingevroren rood fruit! Lekker voor in de blender erbij.
Misschien is het een idee om een receptenpagina op te nemen in jullie website. Jullie aanbod begint immers steeds gevarieerder te worden.

:thumbs: thnx voor de feedback! Nemen we zeker mee. Onze eerste fruit zal binnen twee weken online staan. (onder voorbehoud).

toscaanse kip ook ****ing lekker net als de red pepper tartaar, gaan er nog meer voorgekruide artikelen in het assortiment komen?

:D mooi Angelus, bedankt voor je report! Reviews op onze eigen site zijn ook altijd van harte welkom zodat mensen buiten dbb het zien. Meer soorten gekruiden kipblokjes staan voorlopig niet op de planning. We hebben nu 5 verschillende soorten. Daar houden we het even bij. Prioriteit ligt op nieuwe (andere) producten.

beetje jammer dat de mix kip blokjes maar 3 verschillende kip heeft, en precies degene waarvoor ik het kocht er niet bij zitten:(

tonijn probeer ik morgen uit, ben benieuwd.

Wanneer de mix deels uitverkocht is staat er wel de rode tekst ''aangepast''. Heb je deze gemist? Ondanks dit vind ik het wel vervelend voor je. Ik bericht je even met een PM om te kijken of we tot een compensatie kunnen komen.

Laat maar weten wat je van onze tonijn vond! Dit is voor het eerst afgelopen week verstuurd. Nog geen feedback gehad.

Hé Scoob,

een vraagje: zijn jullie van plan om [Link niet meer beschikbaar] (peterseliewortel) te verkopen?

Deze zijn superlekker!!!

Momenteel staat dit niet op onze ''wishlist top 15'' ;). Maar bedankt voor de tip! Nemen wij zeker mee.

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

Nieuw product in de categorie Cheat Meat: Kip Ragout

Product link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=71&product_id=77

En wij blijven door gaan met nieuwe producten! Vandaag lanceren wij een nieuw product in de categorie cheatmeat: Kipragout. Een stoofpotje met 25gr eiwit. Makkelijk om mee te nemen, carbs toe te voegen en op te warmen.

kipragout%201.jpg

Hoe ziet die wishlist eruit dan?

• #2.257
Hoe ziet die wishlist eruit dan?

Als er geen concurentie mogelijkheden bestonden op deze wereld zou ik ze graag willen delen ;). Nog even geduld! Zal alvast 1 ding verklappen. Een nieuwe hamburger en een fruit product komt binnen twee weken er aan.

Zojuist maar weer een bestelling gedaan :)

Vriezer was leeg dus ruim 10 kilo kippies :eatmeat: wat vis en paardenvlees en heb een sample tonijnsteak erbij genomen. :D

Kan niet wachten tot dinsdag :rolleyes:

Terug
Naar boven