MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

die groenten tellen anders

Zoete aardappel en basmati rijst tellen voor 0,5 kg in de winkelwagen, aangezien de kosten voor Muscle Meat anders niet opwegen tegen de verkoopprijs. Dat staat ook bij de productbeschrijving van beide producten.

Okee ja na nog eens lezen zie ik het nu staan inderdaad, hele lap tekst dus had er overheen gelezen.

Dankjewel voor het snelle antwoord!

Dacht even een soort try-out bestelling te doen maar met zo'n prijs kan ik het al geen try-out meer noemen, als het niet lekker is zit ik met kg's opgeschept..Denk maar een sausje toevoegen en gaan!

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Gekooktje kipblokjes
goldmix
avocado helften
zoete aardappel blokjes
Tomaat & basilic saus
Low fat hamburgers

Ben benieuwd :D

Eerlijk gezegd kijk ik het meeste uit naar de goldmix..Ben echt zo'n slechte groenten iemand en weet nooit te beginnen met welke groente of iets, goldmix lijkt me ideaal! avocado wou ik al eens een tijdje uitproberen dus bij deze! De low fat hamburgers lijken me ook ideaal ik zelf maak wel eens couscous met hamburgers alleen dan zijn het van die mora hamburgers..slechte bende. Wou de rijst proberen maar heb nog nooit zoete aardappelen gegeten deze zijn al kant en klaar dus scheelt een hoop gedoe..

Als alles uitpakt ken ik me eetschema weer eens veranderen, wil het liefst wat gezonder..zelfs in de bulk

:D toepasselijke nicname inderdaad. Bedankt voor de mooie bestelling! Deze is vandaag op de post gegaan. Er is al vrij veel tonijnsteak er uit gegaan. Erg populair! Nog geen reviews terug gehad. Zou het leuk vinden als je deze kan geven!

Weer goed verpakt binnen gekregen! kreeg het rond 10:30 op me werk aangeleverd en heb de hele dag in een verwarmd kantoor gestaan. Thuis om ca. 18:00 uitgepakt en in de vriezer gegooid en alles was nog diep gevroren. :)

Zodra ik de tonijnsteak heb opgepeuzeld, ik weet bij 13kg aan etenswaar niet waar ik moet beginnen :D, zal ik een review geven ;)

Juist bestelling gedaan.
Wel minder dat er altijd 8e aan verzending bij komt,en dan nog eens in procent voor paypal.
Maarja is het proberen waard :-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.285
Scoob, die kipfilet Argentina is dat gewoon normale kipfilet? Wat moet ik met voorstellen bij los pollos Argentina?

Ik wil graag de niet stevige versie van die kipblokjes zijn dat deze? http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=68&product_id=55

Dat zijn de niet stevige licht gezouten blokjes.

Dit zijn de naturel blokjes (niet stevig)

En als ik het goed begrijp zijn de Argentina normale kipfilets, dus niet gekruid o.i.d., maar afkomstig uit Argentinië. de Los Pollos is 10 kilo (rauwe) kipfilet Argentina

Sergeant Kip heeft het helemaal correct :thumbs:

Na lange tijd hier nog eens inloggen omdat ik in het weekend mijn eerste bestelling heb geplaatst (en vandaag onderweg is). Klein wegens try-out, maar afgaande op de goede reviews kan dat niet misgaan. Volgende keer meteen grotere order...

Erg benieuwd want super oplossing, bespaart me wel wat tijd-werk-geld.
Bij goede ervaring volgt review hier en op de eigen site snel. In it for the chicken, mostly ;)

Welkom op dbb. Een eer om de first post te hebben :D. Leuk om te lezen! Voor welk kip product ben je gegaan?

misschien is het persoonlijk, maar ik vond de hamburger flink gekruid, net een tikkeltje té (opboerend zeg maar)
varieert het aantal kruiden in de hamburgers omdat jullie aan het experimenteren zijn ofzo? :P

toscaanse kip lijkt me nu wat vochtiger/sappiger ofwel top!

ik ga zeker die groente proberen, heeft iemand ze al geprobeerd hier?
voor dat geld wil ik nooit meer groente snijden :D

Alle persoonlijke meningen zijn goed! Zijn juist blij als mensen hun mening geven. Zonder feedback kunnen wij ons niet verbeteren! Het recept van de hamburger is altijd hetzelfde gebleven dus ook het aantal kruiden. Had je hiervoor de hamburger al een keer besteld en vond je hem nu kruidiger? Lees ik het zo goed? Want dat is wel belangrijk om te melden aan onze slager die het ontwikkeld heeft samen met ons dat de hoeveel kruiden niet stabiel is.

:D Ik wacht ook nog steeds. Wel twee mensen vandaag beloofd het te geven!

klopt het dat de stevige natural kip roze is terwijl de rest wit is?

Goede vraag! We hebben dit bewust ook in de begeleidende brief in de doos gezet, omdat het voor veel verwarring kan zorgen. Het volgende is aan de hand. De kipblokjes worden gevacumeerd gekookt. Dit betekent dat het in een zak gaat, de lucht hier uitgehaald wordt en het in zijn eigen vocht kookt. Dit heeft twee voordelen: de eiwitten worden maximaal behouden en de kipsmaak blijft er in. Wat er vervolgens ook gebeurt heeft te maken met de kleur. Soms is de hoeveelheid die gekookt wordt zo groot, dat de natuurlijke kleurstof (roze) van de kipfilet niet weg kan vanuit het midden. Sommige blokjes zullen daarom deze kleur behouden, maar zijn absoluut gekookt.

Binnen een maand... weer besteld. :)
Ben erg benieuwd naar de tonijn!

Gaat weer mooi hard :D Leuk dat je een nieuw product weer probeert Marina! Erg benieuwd naar je mening.

Okee ja na nog eens lezen zie ik het nu staan inderdaad, hele lap tekst dus had er overheen gelezen.

Dankjewel voor het snelle antwoord!

Dacht even een soort try-out bestelling te doen maar met zo'n prijs kan ik het al geen try-out meer noemen, als het niet lekker is zit ik met kg's opgeschept..Denk maar een sausje toevoegen en gaan!

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Gekooktje kipblokjes
goldmix
avocado helften
zoete aardappel blokjes
Tomaat & basilic saus
Low fat hamburgers

Ben benieuwd :D

Eerlijk gezegd kijk ik het meeste uit naar de goldmix..Ben echt zo'n slechte groenten iemand en weet nooit te beginnen met welke groente of iets, goldmix lijkt me ideaal! avocado wou ik al eens een tijdje uitproberen dus bij deze! De low fat hamburgers lijken me ook ideaal ik zelf maak wel eens couscous met hamburgers alleen dan zijn het van die mora hamburgers..slechte bende. Wou de rijst proberen maar heb nog nooit zoete aardappelen gegeten deze zijn al kant en klaar dus scheelt een hoop gedoe..

Als alles uitpakt ken ik me eetschema weer eens veranderen, wil het liefst wat gezonder..zelfs in de bulk

Leuk om te lezen hoe een klant door onze online winkel heen gaat :D en super! De zoete aardappel en groenten komen allemaal van de zelfde leverancier, dat zul je straks ook zien op de zak. Erg hoge kwaliteit en zijn zeer blij met de samenwerking. Reviews altijd welkom van nieuwe klanten ;)!

Juist bestelling gedaan.
Wel minder dat er altijd 8e aan verzending bij komt,en dan nog eens in procent voor paypal.
Maarja is het proberen waard :-)

Begrijpelijk, al blijft het concept hoe meer je besteld hoe eerder deze kosten weg vallen. Nu we weer veel uitgebreider zijn in ons assortiment gaan we weer kijken naar nieuwe pakkettten waarbij de verzendkosten wegvallen.

Weer goed verpakt binnen gekregen! kreeg het rond 10:30 op me werk aangeleverd en heb de hele dag in een verwarmd kantoor gestaan. Thuis om ca. 18:00 uitgepakt en in de vriezer gegooid en alles was nog diep gevroren. :)

Zodra ik de tonijnsteak heb opgepeuzeld, ik weet bij 13kg aan etenswaar niet waar ik moet beginnen :D, zal ik een review geven ;)

Mooi!! Wij zijn in de zomer begonnen met Muscle Meat. Dit was een goede test om te kijken hoe onze verpakking het volhield met 34graden buiten (ging goed). Dus dit was een makkie :D. Er is een verbetering op de isolatie zak aangebracht door onze leverancier. Wij zijn hierdoor alvast extra zomer proef :cool: .

fhoc en ik wachten met smart op je tonijnsteak review!

Laatst bewerkt:
Gaat weer mooi hard :D Leuk dat je een nieuw product weer probeert Marina! Erg benieuwd naar je mening.
Wat lekker is gaat hard!
Ik laat het je zo snel mogelijk weten hoe we de tonijn vinden. We hebben het vanavond in huis. :D Ik kijk ernaar uit.

Leuk om te lezen hoe een klant door onze online winkel heen gaat :D en super! De zoete aardappel en groenten komen allemaal van de zelfde leverancier, dat zul je straks ook zien op de zak. Erg hoge kwaliteit en zijn zeer blij met de samenwerking. Reviews altijd welkom van nieuwe klanten ;)

Net besteld, morgen hopelijk in huis! Ja ben echt benieuwd naar de groente, als het iets is wat ik mis in me voeding is het groente wel..Vroeger als kind lustte ik nooit geen groente, nu ben ik er nog niet super gek van maar heb wel een aantal dingen leren eten..Maken vind ik nog lastig, dit is dus echt een must.

Reviews zullen zeker komen :)

• #2.288
Wat lekker is gaat hard!
Ik laat het je zo snel mogelijk weten hoe we de tonijn vinden. We hebben het vanavond in huis. :D Ik kijk ernaar uit.

:brew: :eating:

Net besteld, morgen hopelijk in huis! Ja ben echt benieuwd naar de groente, als het iets is wat ik mis in me voeding is het groente wel..Vroeger als kind lustte ik nooit geen groente, nu ben ik er nog niet super gek van maar heb wel een aantal dingen leren eten..Maken vind ik nog lastig, dit is dus echt een must.

Reviews zullen zeker komen :)

Top! Mocht je weer bestellen dan raad ik je aan er een country grill bij de stoppen! Deze is echt overdreven lekker en kant-en-klaar ook nog is.

Update Kipfilet (rauw) Argentina: Nieuwe kalibratie!! 190-210gram.

We hebben er een maand lang op moeten wachten, maar vandaag eindelijk gearrriveerd en vanaf nu oneindig in assortiment voor ons verkrijgbaar: 190-210gr :cool:. Geen grote of kleine afwijkende stukken. Voor de rest blijft alles hetzelfde. Zoals aan de foto te zien is (net even tussendoor gemaakt van een willekeurige zak (5kg)) zijn de pezen er uit gesneden en de vetrand verwijderd. 5kg is dus echt 5kg bij ons.

sg3ig6.jpg

:brew: :eating:

Top! Mocht je weer bestellen dan raad ik je aan er een country grill bij de stoppen! Deze is echt overdreven lekker en kant-en-klaar ook nog is.

Update Kipfilet (rauw) Argentina: Nieuwe kalibratie!! 190-210gram.

We hebben er een maand lang op moeten wachten, maar vandaag eindelijk gearrriveerd en vanaf nu oneindig in assortiment voor ons verkrijgbaar: 190-210gr :cool:. Geen grote of kleine afwijkende stukken. Voor de rest blijft alles hetzelfde. Zoals aan de foto te zien is (net even tussendoor gemaakt van een willekeurige zak (5kg)) zijn de pezen er uit gesneden en de vetrand verwijderd. 5kg is dus echt 5kg bij ons.

Is dit dan ook de zachtere kip die je laatst noemde of net zo stevig als die andere? Vind de kip namelijk voor sommige bereidingen wat te stevig dus dan zou dit top zijn voor de volgende bestelling!

• #2.290
Is dit dan ook de zachtere kip die je laatst noemde of net zo stevig als die andere? Vind de kip namelijk voor sommige bereidingen wat te stevig dus dan zou dit top zijn voor de volgende bestelling!

De stevige variant was uit Oekraïne. Waar niks mis mee was, laat ik dat voorop stellen. Maar de structuur was anders dan wij hier in Nederland gewend zijn, zoals je zegt stevig. Het merendeel was positief hebben wij gemerkt, maar toch een flink aantal negatieve opmerkingen. Je moest hem korter bakken anders werd hij taai en dat was men niet gewend. Wij hebben daarom gekozen voorlopig alleen deze kipfilet uit Argentine te gaan verzenden. Het komt overeen met wat wij hier gewend zijn (zacht), mooi gekalibreerd op 190-120gr (waren die uit Oekraïne niet) en ze zijn schoongemaakt.

Laatst bewerkt:

Is dat de tafelgrill op jullie site? Ik wist niet dat je groente ook op die manier kon opwarmen, tuurlijk kan het maar vaak word het gekookt of gebakken. Lijkt net een tosti apparaat alleen daar zou ik geen kip mee opwarmen:P

Maar is het dan gewoon heel eventjes grillen? de groente en klaar is kees, stel je voor je grilt kip, zoete aardappeltjes en groente kan je het dan ook gewoon in een bakje doen en later opeten? Ik heb er geen verstand van alleen makkelijk lijkt het me wel..Om even snel te grillen in bakjes doen inpakken en wegwezen, als ik alles zelf moet doen sta ik namelijk verdomd lang in de keuken en soms heb ik er niet eens zin in of heb ik haast..

Het is de bedoeling dat ik 2 bakjes maak eentje met rijst groente en kip de andere met aardappeltjes groente en kip, hoe kan ik dit het beste doen? Wat is de snelste/beste/lekkerste manier.

Goede vraag! We hebben dit bewust ook in de begeleidende brief in de doos gezet, omdat het voor veel verwarring kan zorgen. Het volgende is aan de hand. De kipblokjes worden gevacumeerd gekookt. Dit betekent dat het in een zak gaat, de lucht hier uitgehaald wordt en het in zijn eigen vocht kookt. Dit heeft twee voordelen: de eiwitten worden maximaal behouden en de kipsmaak blijft er in. Wat er vervolgens ook gebeurt heeft te maken met de kleur. Soms is de hoeveelheid die gekookt wordt zo groot, dat de natuurlijke kleurstof (roze) van de kipfilet niet weg kan vanuit het midden. Sommige blokjes zullen daarom deze kleur behouden, maar zijn absoluut gekookt.

ja had al gelezen de brief maar daar stond stuk dus dacht dat het over een enkel brokje ging niet een heel pakje, naja smikkelen geblazen dan maar :D

De stevige variant was uit Oekraïne. Waar niks mis mee was, laat ik dat voorop stellen. Maar de structuur was anders dan wij hier in Nederland gewend zijn, zoals je zegt stevig. Het merendeel was positief hebben wij gemerkt, maar toch een flink aantal negatieve opmerkingen. Je moest hem korter bakken anders werd hij taai en dat was men niet gewend. Wij hebben daarom gekozen voorlopig alleen deze kipfilet uit Argentine te gaan verzenden. Het komt overeen met wat wij hier gewend zijn (zacht), mooi gekalibreerd op 190-120gr (waren die uit Oekraïne niet) en ze zijn schoongemaakt.
Ok top! dan gaan die volgende keer zeker besteld worden.
De stevige kip is inderdaad niets mis mee, de smaak is goed!

Top! Ben benieuwd wordt volgende week weer besteld, jullie gaan goed om met feedback:thumbs:

Hoe bereid jij de kipfilets? Op de grill of gebruik je die alleen voor de steaks?

Is er geen manier om minder groente enzo te bestellen? Mijn broccoli/aardappelen zijn op maar mijn vlees en vis nog niet en ik heb echt geen ruimte over :(

als ik een stuk pangasius gebraden heb is er nog 88 gram van over, is dit normaal :o :o

Voor zendingen naar België zou ik toch een andere transporteur overwegen.
Ik moet telkens 2 dagen wachten op mijn pakket. Normaal gezien boeit dit zo niet, maar voedsel 2 dagen laten ontdooien wordt ik niet zo blij van.
De postNL laat mijn pakket altijd een dag in hun magazijn staan. Nu het nog redelijk koud is buiten zal dit wel meevallen, maar in de zomer kan ik dus echt geen bestellingen meer maken.
Is wel spijtig want verder ben ik tevreden van de producten

woon in belgie en altijd de volgende dag in huis bij mij:dunno:

Bestelling is weer binnen. :) kreeg de vriezer bijna niet meer dicht. :o
Ben benieuwd naar de tonijn. :)

Terug
Naar boven