GreenBeauty
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik wil wat bestellen omdat ik volgende week een weekje in een appartement zit.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het bevroren zelf nog een uur of 6 in de auto mee krijg?
moet ik dan een cold pack erbij bestellen? of kan ik de verpakking gebruiken waarin jullie het mee sturen?
ik wil wat bestellen omdat ik volgende week een weekje in een appartement zit.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het bevroren zelf nog een uur of 6 in de auto mee krijg?
moet ik dan een cold pack erbij bestellen? of kan ik de verpakking gebruiken waarin jullie het mee sturen?
Ennnnn...... Ik ben weer blut
Sample Tonijnsteak (180-220gr) Sample 2x
Sample Noorse Zalmblokjes (250gr) (rauw) Sample 2x
Avocado helften (kant-en-klaar) (1kg netto) 1KG 1x
Tonijnsteak (rauw) (1kg, 900 gr. netto, 5 stuks) 1KG 1x
Goldmix (voorgekookt) (1kg) 1KG 3x
Zoete Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg) 2,5kg 3x
Kipfilet Argentina (190-210gr rauw) (5kg) (pees vrij) 5 KG (190 210 gr per stuk) 1x
Walnoten Chili (2 x 500gr) 1kg 1KG 1x
Totaal: 108,24
Is het misschien een idee om met een puntensysteem te werken? Dat je kan sparen voor kortingen/samples ofzo?![]()

Zeer mooie bestelling bedankt!! Leuk idee, ik neem het mee voor wanneer we over dit soort dingen vergaderen.ps zou het niet een idee zijn ook tshirts of zou uit te brengen? lijkt me cool in een musclemeat tshirt t sporten haha

Ik heb zonder shirt al reclame gemaakt bij mijn gym.Ja ik zou ook wel wat reclame willen maken in mijn gym in een musclemeat t-shirt![]()
2 mensen bestellen ook al. Nog niet veel maar het begin is er!Ik heb zonder shirt al reclame gemaakt bij mijn gym.2 mensen bestellen ook al. Nog niet veel maar het begin is er!

gerookte kip is trouwens ook ontzettend lekker.. wat een fijne afwisseling van de normale kip, vooral in een pasta salade.
Puntensysteem +1
Zou een leuke manier zijn om vaste klanten te stimuleren/belonen en om nieuwe klanten nog verder te binden.
Om het misschien voor jullie ook handig te maken zou je de sample zelf kunnen kiezen om op te sturen.
Dan kan je bijvoorbeeld een product kiezen dat nog niet goed genoeg loopt maar waar je graag meer van zou willen verkopen., wellicht dat ze het na een sample wel voortaan bestellen.
Win - Win
mooi @ gerookte kip, alleen nog maar positieve feedback gehad! thnx voor de input, we nemen het mee.Zo de volgende bestelling is n feit, heerlijk!!! Bestelnummer 9861 kijk uit naar de postbode van morgen ook 1 kilo stevige kipblokjes besteld, ik vind die toch wel erg lekker ! jammer dat ze eruit gaan deed ze vaak bij roerbakgroente en dan in de wok.. heerlik
ps zou het niet een idee zijn ook tshirts of zou uit te brengen? lijkt me cool in een musclemeat tshirt t sporten haha
Ja ik zou ook wel wat reclame willen maken in mijn gym in een musclemeat t-shirt![]()
Ik heb zonder shirt al reclame gemaakt bij mijn gym.2 mensen bestellen ook al. Nog niet veel maar het begin is er!
. Bedankt voor de mond tot mond reclame marina, de beste reclame die er is!Ik had al tijden kip van jullie in de vriezer liggen. Toen ik dit weer ging eten zat er een soort witte laag op de kip en het was ook een stuk taaier. Wel te eten nog en ben er ook niet ziek van geworden ofzo. Komt dit omdat ik de zak niet had afgesloten in de vriezer? Dit topic komt overeen met wat ik had.
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/kip-filet/
Die gerookte kip is geniaal.gerookte kip is trouwens ook ontzettend lekker.. wat een fijne afwisseling van de normale kip, vooral in een pasta salade.

bedankt! De gerookte kip is door muscle meat zelf ontwikkeld, onze eigen slager. Alleen bij ons zo verkrijgbaar, net als bv de gekootke kipblokjes, cow&chicken, low fat hamburger.Eergisteren weer een bestelling geplaatst bij Musclemeat, netjes optijd binnen weer !
En weer overheerlijke zalmblokjes, mosselen en paardenbiefstuktartaar
Alleen had ik ook nog 2 kilo quinoa besteld en zat er maar 1 kilo in![]()
Ik denk dat er iets mis gegaan is met inpakken en dat de andere kg over het hoofd gezien is
Bestelnummer 9796
De vriezer gaat niet erg vaak open en dicht maar het lag er wel erg lang in. Zal voortaan de zakken wel beter dicht doen. De kip smaakte alsnog prima met wat kruiden erop. Volgende week maar eens wat ander vlees uitproberen.
Zoete aardappels alweer op?Hoopte nu ik vandaag eindelijk een eigen grote vriezer heb lekker in te gaan kopen, maar moet dus nog even wachten
![]()
Ik weet niet of het zo goed te zien is, maar dit komt net uit een dichte zak.