MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

hoeveel maanden blijft het vis houdbaar?

Er staat tot oktober (maar is dit recent aangepast?)

Is het mogelijk om de groentes in portie verpakkingen te krijgen van 300 gram. Of kan je deze zelf verdelen? Ik wil niet 2,5 kg brocoli eten:P

Is het mogelijk om de groentes in portie verpakkingen te krijgen van 300 gram. Of kan je deze zelf verdelen? Ik wil niet 2,5 kg brocoli eten:P

Komt gewoon in één zak binnen. Kun je eruit halen wat je nodig hebt (in jouw geval dus 300 gram) ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.543
Wat een topservice, petje af

zeer netjes opgelost, terwijl het niet eens jullie fout is!

Zeker weten!

Pakket net gebracht door een vriendelijk iemand van musclemeat.
Mooi om te zien dat een bedrijf zo betrokken kan zijn met zijn klanten.

Thnx!

Bedankt voor de mooie complimenten en graag gedaan :thumbs: . Dat was onze collega Rein (2de op de foto @ ''over muscle meat'' pagina.) Wij laten onze klanten nooit de dupe zijn door een foute levering. Er wordt altijd naar een passende oplossing gezorgd samen met de klant.

Weet niet of dit al langer is want dit is pas derde keer dat ik bestel. Maar die kipblokjes zaten vorige keer per 200gram (2x100) verpakt maar nu voortaan enkel 200gram? Vond dat vorige namelijk wel makkelijk dat je gewoon 100 gram kon afscheuren?

Nee, waren dus eigenlijk 2 pakjes van 200 ipv 100. dus je had 400gr per 2 pakketjes zegmaar. Zijn nooit 100 gr per pakje geweest

Beefnoodles9 geeft het goede antwoord (thnx ;)). De machine in de fabriek staat normaal afgesteld op dat de zakjes los van elkaar inpakt. In de batch die jij hebt stond dit niet ingesteld, waardoor ze als paren er uit komen. Wij hebben wij gemeld bij de fabriek. Je moet ze dus zelf even door midden knippen als je ze niet tegelijk wilt ontdooien.

Haha, zelfs mijn zus en moeder zitten ondertussen al aan de Muscle Meat.. Eerst lachten ze mij uit, vlees bestellen via internet. Nu zijn ze eindelijk overtuigd.:D

Hopelijk krijg ik mijn moeder ook zover, die vindt vlees via internet bestellen ook maar niks :o

Misschien kan de moeder van Jordi93 jouw moeder even bellen om haar te overtuigen ;)? Het blijft een nieuw concept voor mensen, het is ook een vreemd idee vlees via de post. Wij zijn mede dit bedrijf gestart omdat wij weer de supermarkten niet vertrouwen. Wij staan voor alle vragen open over onze producten, dus als je moeder over iets specifieks twijfelt laat maar weten!

Komt gewoon in één zak binnen. Kun je eruit halen wat je nodig hebt (in jouw geval dus 300 gram) ;)

Wovano is mij voor met het goede antwoord :cool: . Alles is los gevroren van elkaar. Je legt dus de zak in je vriezer en pakt er uit wat je nodig hebt :).

Ik zie wat je bedoeld op de site. Dit is een tekst van een oude batch die allang op/verkocht is. Ik heb de tekst aangepast. Bedankt voor het zeggen! Het product blijft ongeveer 8 maanden goed in uw vriezer wanneer u het ontvangt. Een exacte datum staat op het product zelf.

Bedankt voor de mooie complimenten en graag gedaan :thumbs: . Dat was onze collega Rein (2de op de foto @ ''over muscle meat'' pagina.) Wij laten onze klanten nooit de dupe zijn door een foute levering. Er wordt altijd naar een passende oplossing gezorgd samen met de klant.

Dacht al dat ik hem van foto herkende.
Cow&chicken burger (sample) geproefd en was goed te eten!

Ben ook heel benieuwd naar het magere gehakt.

Iemand al het gehakt geprobeerd? ben een echte gehaktliefhebber en wil dit zeker eens proberen.

Beste ScoobZ0r,

Wil een deze dagen weer wat kip, groenten, tonijn en zoete aardappelblokjes gaan bestellen. Echter zie ik dat de aardappelblokjes out of stock zijn :( Wanneer komen deze weer op voorraad?

• #3.549
Beste ScoobZ0r,

Wil een deze dagen weer wat kip, groenten, tonijn en zoete aardappelblokjes gaan bestellen. Echter zie ik dat de aardappelblokjes out of stock zijn :( Wanneer komen deze weer op voorraad?

Hoi Jordy. We hebben de standaard voorraad van zoete aardappel verhoogd, het is een erg gewild product. Ik verwacht niet meer dat hij op uitverkocht gaat in de toekomst. Het product komt maandag om 16:00 online!

Hoi Jordy. We hebben de standaard voorraad van zoete aardappel verhoogd, het is een erg gewild product. Ik verwacht niet meer dat hij op uitverkocht gaat in de toekomst. Het product komt maandag om 16:00 online!

Nice! Ben benieuwd hoe ze smaken. Ff wachten tot maandag dan.

dit weekend bestellen en woensdag laten bezorgen,

werkt het pakje gemakt/betalen nu ''goed'' met de vernieuwde site?

En de paprika reepjes, zijn dat gewoon ''rauwe'' reepjes paprika? of zijn ze nog gekookt oid ?

Eergisteren 1kg kipblokjes gekregen van een vriend die zei dat ik het echt moest proberen, en damn wat is dat lekker, de smaak is echt fantastisch en wanneer deze week me geld binnen is ga ik zeker 5kg bestellen echt top!

• #3.554
Smaakt ietsje anders. Hoe stom het ook klinkt, het smaakt iets minder vet. Daarnaast is het gehakt ook een stuk malser dan wat ik gewend ben van supermarkt (AH) gehakt.

Mooi, die ervaring heb ik namelijk ook. Ondanks het lage vetpercentage is het malser dan het gehakt van de AH. Kan met de manier van malen te maken hebben. Iedere fabriek zal het net weer iets anders doen langer/korter andere messen in de machine etc. Gezien mijn woning 20 meter verwijdert is van een AH kocht ik voorheen hier alles. Gemak dient de mens ;).

Nice! Ben benieuwd hoe ze smaken. Ff wachten tot maandag dan.

:thumbs: alvast bedankt voor je order.

dit weekend bestellen en woensdag laten bezorgen,

werkt het pakje gemakt/betalen nu ''goed'' met de vernieuwde site?

En de paprika reepjes, zijn dat gewoon ''rauwe'' reepjes paprika? of zijn ze nog gekookt oid ?

Als je de bevestigingsknop bedoeld, dan nee helaas je moet het zelf nog even kopiëren. De paprika is net als bijv. de broccoli kort voorgekookt/geblancheerd, niet kant-en-klaar (volledig tot de kern door gegaard). Hierdoor is het ziekteverwerker vrij en kan het na ontdooien meteen gegeten worden. Mocht je de voorkeur hebben voor zachtere groente dan kan je het nog even stomen in magnetron of bv kort mee bakken met het vlees in de pan.

Eergisteren 1kg kipblokjes gekregen van een vriend die zei dat ik het echt moest proberen, en damn wat is dat lekker, de smaak is echt fantastisch en wanneer deze week me geld binnen is ga ik zeker 5kg bestellen echt top!

Dat horen we graag. ''Mond tot mond'' reclame op zijn best :D! Bedankt voor de mooie feedback! Ze worden allemaal goed beoordeeld, maar weet je toevallig welke je had? Naturel/lichtgezout/toscaans.

Laatst bewerkt:
  • #3.556
Aangezien het gehakt laag vet is, hoe kan je het beste het klaarmaken zonder dat het droog word ofzo? hoelang bakken?

http://musclemeat.nl/Rundergehakt

Zelfde manier als je gehakt normaal maakt, tot het bruin gekleurd is, met spatels tot kleine stukken ''hakken'', vaak keren als je het op hoog vuur doet. Onze runderbiefstuktartaar is zelf nog minder vet (2 procent) en is ook niet droog :). Onze tartaars bereid ik zelf ook als gehakt, niet als burger.

Laatst bewerkt:
Wil toch nog even zeggen, mijn complimenten voor de kip! Het is gewoon naturel maar oo wat is die heerlijk zeg! Als ik me eigen kip kook voor in de middag komt die bij lange na nog niet in de buurt van dit, topper!!

Hopelijk krijg ik mijn moeder ook zover, die vindt vlees via internet bestellen ook maar niks :o

mijn opa heeft staan babbelen met de vader van olivier/rein, die kwam maanden terug toen ze nog maar een paar producten hadden de kip brengen omdat het toch dichtbij was (ik woon vlakbij hilversum), ik was niet thuis dus opa pakt het aan

stel je een man voor die bijna de 3 cijfertjes aantikt qua leeftijd en nergens niets van moet hebben qua innovatie, computers en internet en dan heb je mijn opa maar nu pakt die toch ook af en toe wat kip van mij om tussen z'n boterham te doen :roflol:

misschien eens vragen of hun vader langskomt

Toevallig vanochtend nog gekeken voor de basmati rijst, wou het net gaan bestellen maar het is nu uitverkocht enig idee wanneer deze weer op voorraad komt? :)

En antwoord op je vraag welke smaak het was het was Natural echt heerlijk!

• #3.560
Wil toch nog even zeggen, mijn complimenten voor de kip! Het is gewoon naturel maar oo wat is die heerlijk zeg! Als ik me eigen kip kook voor in de middag komt die bij lange na nog niet in de buurt van dit, topper!!

:thumbs: bedankt voor het melden JordiV. Goed om te lezen! Het is niet voor niets ons meest hard lopende product.

mijn opa heeft staan babbelen met de vader van olivier/rein, die kwam maanden terug toen ze nog maar een paar producten hadden de kip brengen omdat het toch dichtbij was (ik woon vlakbij hilversum), ik was niet thuis dus opa pakt het aan

stel je een man voor die bijna de 3 cijfertjes aantikt qua leeftijd en nergens niets van moet hebben qua innovatie, computers en internet en dan heb je mijn opa maar nu pakt die toch ook af en toe wat kip van mij om tussen z'n boterham te doen :roflol:

misschien eens vragen of hun vader langskomt

:D nice! Waarschijnlijk de oudste m.m. klant dan (indirect).

Toevallig vanochtend nog gekeken voor de basmati rijst, wou het net gaan bestellen maar het is nu uitverkocht enig idee wanneer deze weer op voorraad komt? :)

En antwoord op je vraag welke smaak het was het was Natural echt heerlijk!

De basmati zou tegelijk met de zoete aardappel geleverd vandaag worden (zoete aardappel staat inmiddels weer online), maar de basmati is helaas niet leverbaar deze week en wordt nu uit Belgie gehaald. Dat kost een extra week helaas. Betekent dat het 25augustus om 16:00 online staat. Als je niet wilt wachten zou je voor de witte rijst kunnen gaan.

Terug
Naar boven