AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik heb je een pm teruggestuurd. Ik moet wel zeggen dat ik toen een bestelling van ik denk 10kg had geplaatst en dus 2 zakken kreeg. De andere zak was helemaal prima behalve dus de laatste filets maar dat kwam door het open laten van de zak. Ik kan me dus ook voorstellen dat dit wel is gebeurd in mijn vriezer al weet ik niet hoe, de zak was 100 dicht.

Kipfilet Argentina (190-210gr rauw) (5kg) (pees vrij) 5 KG (190 á 210 gr per stuk) 1
Sample Noorse Zalmblokjes (250gr) (rauw) Sample 1
Sample Tonijnsteak (180-220gr) Sample 1
Avocado helften (kant-en-klaar) (1kg netto) 1KG 1
Pangasiusfilet (rauw) (1kg, 800gr netto, 5stuks) 1KG 1

M'n eerste bestelling sinds lange tijd!
Ben erg benieuwd naar de samples zeker omdat ik normaliter niet z'n vis liefhebber ben!

Ik had trouwens nog een vraag over de avocado's! Kan ik deze gewoon laten ontdooien totdat ze zacht genoeg zijn om er guacamole van te maken? Vind dit altijd heerlijk op rijstewafels met een gekookt eitje er op!
Misschien een stomme vraag maar je zal wel wat tips hebben!

Ook had ik nog een vraagje over de beef jerky hoe ver zijn jullie daar mee?

De vriezer gaat niet erg vaak open en dicht maar het lag er wel erg lang in. Zal voortaan de zakken wel beter dicht doen. De kip smaakte alsnog prima met wat kruiden erop. Volgende week maar eens wat ander vlees uitproberen.

Mijn tip is pedaalemmer zakjes. Niet de grote voor vuilnisbakken, maar die voor kleine prullenbakjes, doorzichtig:
Pedaalemmerzakken-HDPE-18-l-52-cm-x-46-cm-wit-12089_b_0.jpg

Alles uit de oorspronkelijke zak halen bij levering (met schone handen!), en per kleine porties in deze zakken doen, bijvoorbeeld per 4 of 5 of 6. Nu maak je meerdere zakken, knoop ze dicht. Nu doe je deze zakjes in een "hoofd" zak, hoeft niet dicht, wikkel het einde een paar keer om. Nu heb je een dubbele bescherming en kun je makkelijk een paar eruit halen. Omdat ze individueel zijn bevroren kun je ook zo 1 of 2 uit de kleinere zakjes halen. Die pedaalemmer zakjes kosten geen drol. Als het te onduidelijk wordt wat er in zit kun je deze zakjes ook in grote tupperware bakjes gooien en een stuk tape erop doen met inhoud.

Die gerookte kip is geniaal.
Ja maar ook echt he? Man wat lekker :meal: :eating:

Zal ik voortaan doen ambideXter.

Bedankt Olivier voor het vinden van een gepaste oplossing. Ik zal nu zeker weer bij jullie bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.585
Kipfilet Argentina (190-210gr rauw) (5kg) (pees vrij) 5 KG (190 á 210 gr per stuk) 1
Sample Noorse Zalmblokjes (250gr) (rauw) Sample 1
Sample Tonijnsteak (180-220gr) Sample 1
Avocado helften (kant-en-klaar) (1kg netto) 1KG 1
Pangasiusfilet (rauw) (1kg, 800gr netto, 5stuks) 1KG 1

M'n eerste bestelling sinds lange tijd!
Ben erg benieuwd naar de samples zeker omdat ik normaliter niet z'n vis liefhebber ben!

Ik had trouwens nog een vraag over de avocado's! Kan ik deze gewoon laten ontdooien totdat ze zacht genoeg zijn om er guacamole van te maken? Vind dit altijd heerlijk op rijstewafels met een gekookt eitje er op!
Misschien een stomme vraag maar je zal wel wat tips hebben!

Ook had ik nog een vraagje over de beef jerky hoe ver zijn jullie daar mee?

Mooie bestelling madusa, bedankt en welkom terug :thumbs:. De samples gaan je 100% bevallen, nog nooit iets negatiefs gehoord.

Grappig, je vraag over guacamole! Want toevallig heb ik een week terug een filmpje hier over geplaatst. In het filmpje worden de avocado's gebruikt die wij leveren. Ik plaats hem nog een keer voor je, hier maakt hij 4 gerechten met avocado waaronder guacamole:

https://www.youtube.com/watch?v=_aWJRGKe8g8&list=PLVLN7EAe51BAAHqLNXnWbh-sguSdiQjvH

Beefjerky zijn we nog met de vorm bezig, willen de vorm van postzegeltjes, niet de stukjes die we bij de test hebben uitgedeeld.

Zal ik voortaan doen ambideXter.

Bedankt Olivier voor het vinden van een gepaste oplossing. Ik zal nu zeker weer bij jullie bestellen.

:thumbs: graag gedaan! Een klacht nemen we altijd serieus en kan je mij altijd een PM of mail voor sturen voor de snelste behandeling.

• #3.587
Is het vlees ook voorzien van een Beter Leven Keurmerk van de Dierenbescherming?

http://beterleven.dierenbescherming.nl/

We hebben wel een aantal producten, maar muscle meat is hier niet op ingericht. Zo hebben we bijvoorbeeld biologische gekookte kipblokjes er uit gehaald. Ondanks de beste prijs van Nederlands kocht niemand dit product.

Ovengebraden kipfilet: http://musclemeat.nl/alle-producten?product_id=151

Stoofpotjes: http://musclemeat.nl/alle-producten?product_id=77

En al onze paardenproducten (3) zijn biologisch:

http://musclemeat.nl/paard

hoor er goede dingen over en ziet er allemaal goed uit
ga toch maar eens een bestelling doen.
.

:meal: mooi @ gerookte kip, alleen nog maar positieve feedback gehad! thnx voor de input, we nemen het mee.

Thnx voor je alweer 8ste bestelling Casper! Shirt/tanktops is er nog niet van gekomen bij ons omdat we nog al met wat projectjes bezig zijn. Moeten we een keer goed aanpakken. Zoiets is niet 1 2 3 gedaan als je het voor een mooie prijs wilt kunnen aanbieden. Maar iig leuk om te weten jullie het tof vinden met ons logo te trainen :cool:. Bedankt voor de mond tot mond reclame marina, de beste reclame die er is!

Hey Marcel. Als de vriezer vaak open en dicht gaat en deze luchtstroom langs de kip kan komen ontstaat er vriesbrand, uitdroging van de oppervlaktelaag van een diepvriesproduct. Het kan de gezondheid echter niet schaden. Het vlees wordt hier vezelig van en minder om van te genieten. Oorzaken kunnen zijn: een niet dichte verpakking of sterk schommelende bewaartemperaturen. Stevige diepvrieszakken die goed gesloten zijn voorkomen dat probleem, bewaar het dus goed dicht in onze zak! Meestal is het maar op een klein stukje of echt op de oppervlakte laag, deze zou je kunnen wegsnijden als het gebeurt is

:thumbs: super!

Haha hier ook al wat reclame voor jullie gemaakt, maar door vrienden te laten proeven en bestellen nu ook buj jullie :)
Zag dat mn pakket aangekomen was via track n trace, over een uurtje thuis.. Jammm :)

Bestelling vandaag binnen gekregen. Zoete aardappelblokjes approved :thumbs:

Had alleen wel wat problemen met de vriezer. Kreeg het er niet in :roflol: Uiteindelijk maar ff snel naar zus gereden om daar de helft vd bestelling te droppen.

Krijg net bericht dat mijn bestelling bezorgd is . Zit nog op mijn werk dus zal straks eens kijken .
Hoorde dat het 2 dozen waren anders was het niet te tillen :D

Hopelijk past het allemaal in de vriezer :rolleyes:

Goedenavond, ten eerste ben ik zeer tevreden over de biefstukken en tartaar, maar eerlijk gezegd ben ik toch niet zo te spreken over die kipblokjes. Ik hoor hier alleen maar positieve berichten over, maar elke keer als ik wat van die kipblokjes gegeten heb krijg ik last van flatulentie en als ik eerlijk ben vind ik ze ook een beetje droog. Ik zal vast wel iets verkeerd doen. Ik doe ze 10 minuten in warm water en dan gooi ik ze 2 minuten in de koekenpan. Is het misschien de bedoeling om het gewoon koud op te eten?

Gewoon een verse scharrelkip van de kippenboer die net aan gaar gebakken is vind ik tien keer lekkerder.

• #3.593
Bestelling vandaag binnen gekregen. Zoete aardappelblokjes approved :thumbs:

Had alleen wel wat problemen met de vriezer. Kreeg het er niet in :roflol: Uiteindelijk maar ff snel naar zus gereden om daar de helft vd bestelling te droppen.

Krijg net bericht dat mijn bestelling bezorgd is . Zit nog op mijn werk dus zal straks eens kijken .
Hoorde dat het 2 dozen waren anders was het niet te tillen :D

Hopelijk past het allemaal in de vriezer :rolleyes:

Mooi mensen :D tip: de producten 4 dagen goedblijven in de koelkast. Dus als net niet past stop je alvast wat in de koelkast. Haha klaasd. We mogen max 30kg versturen. Dus je bestelling zwaarder is worden het twee dozen en deze kosten nemen wij op ons. Meer dan 30kg wordt wel lullig voor een postbode als het op een flat is zonder lift ;p.

Goedenavond, ten eerste ben ik zeer tevreden over de biefstukken en tartaar, maar eerlijk gezegd ben ik toch niet zo te spreken over die kipblokjes. Ik hoor hier alleen maar positieve berichten over, maar elke keer als ik wat van die kipblokjes gegeten heb krijg ik last van flatulentie en als ik eerlijk ben vind ik ze ook een beetje droog. Ik zal vast wel iets verkeerd doen. Ik doe ze 10 minuten in warm water en dan gooi ik ze 2 minuten in de koekenpan. Is het misschien de bedoeling om het gewoon koud op te eten?

Mooi @ biefstuk en tartaar! Goed dat je mij bericht over de kipblokjes want ze zijn mals mits goed behandeld. Als ik het zo lees moet je twee veranderingen aan brengen. Twee dingen bepalen de malsheid: manier van ontdooien en hoeveel vocht er in de blokjes blijven zitten. Als eerst moet je het in koud water gaan leggen. In warm water gaat het ontdooien te snel, temperatuur verschil is te hoog, en dit heeft een negatieve invloed op het vlees. Hoe langszamer het ontdooit hoe beter. Je moet het in koud water leggen of een dag van te voren in de koelkast. Ten tweede is 2minuten in de pan te lang. Net als bv 1000watt 1minuut lang in de magentron. Je bent het dan inwezen opnieuw aan het bakken, maar het is al bereid in de fabriek. Gevolg is dat er vocht uit de kipblokjes gaat en dan worden ze droog. Wil je ze warm maken dan is de beste manier om het als laatst tussen de rest van de maaltijd die je aan het maken bent te leggen en te roeren. De omgeving warmt dan de kipblokjes, ze liggen niet direct in contact met de pan. Hoe weet je dat je te ver met opwarmen bent gegaan? Simpel: probeer ze even voof het warm maken. Hebben ze deze malsheid nog na het opwarmen dan is het goed gegaan.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reactie. Hoe lang duurt het dan ongeveer als ik het in koud water leg? Kan ik het ook de ochtend van te voren uit de vriezer halen of moet het echt al de avond van te voren? 20 uur lijkt me wel erg lang.
Mogen die biefstuk en tartaar wel in warm water ontdooien trouwens?

• #3.595
Bedankt voor de snelle reactie. Hoe lang duurt het dan ongeveer als ik het in koud water leg?

Mogen die biefstuk en tartaar wel in warm water ontdooien trouwens?

Max 30 minuten.

Nee alles in koud water. Twee redenen. (Uit mijn hoofd) gaat vlees al garen bij 45 graden dat is warm water al gauw natuurlijk. Dit zie je ook want de tartaars gaan dan van rood naar bruin tijdens het ontdooien net als de biefstuk. Tweede reden is bacterie vorming. Deze vermenigvuldigen zich sneller in een warme omgeving. Overguns op je vorige bericht: kipblokjes kunnen ook inderdaad perfect koud gegeten worden na ontdooiing, door bv een salade omdat ze al volledig gegaard zijn.

Na een tijdje niet getrained te hebben ivm vakantie ben ik nu weer flink bezig en zojuist weer een paardenbiefstuk tartaar met de risotto spinaci op na de training. Heerlijk!

Krijgen jullie ook weer de vloeibaar heel ei? Vind alleen eiwit zelf niet zo heel smakelijk (al vind ik het ook niet vies) en de stoffen die in eierdooier zitten zijn behoorlijk goed, dus ik persoonlijk krijg die graag binnen.

• #3.598
Na een tijdje niet getrained te hebben ivm vakantie ben ik nu weer flink bezig en zojuist weer een paardenbiefstuk tartaar met de risotto spinaci op na de training. Heerlijk!

Aan de muscle meat meteen na je break :cool:. Dat is voor mij echt een klassieke maaltijd die ik heel lang gegeten heb achter elkaar haha en soms nog steeds maak, letterlijk binnen 10 min klaar. Biefstuk tartaar en onze risotto is een hele lekkere combi. Taboule met de zalmblokjes of een insalata met onze gekookte kipblokjes vind ik ook super. Blijft persoonlijk natuurlijk maar het proberen waard als je een keer iets anders dan risotto wil!

Krijgen jullie ook weer de vloeibaar heel ei? Vind alleen eiwit zelf niet zo heel smakelijk (al vind ik het ook niet vies) en de stoffen die in eierdooier zitten zijn behoorlijk goed, dus ik persoonlijk krijg die graag binnen.

Je timing kan niet beter :D we hebben ze vandaag binnen gekregen en het komt morgen op de site! We hebben heel ei een tijd op de site gehad, maar we hebben nu eindelijk de verbeterde diepvries variant, zelfde prijs als ei eiwit. Ei eiwit moet je wat mee doen, want het is een neutrale smaak en daardoor los wat saai. Misschien wel leuk een apart topic een keer te openen om te zien wat mensen er mee doen want heb al heel wat verschillende dingen gehoord van gerechten ermee maken tot het in je shake doen.

Ben benieuwd of er binnenkort een puntensysteem komt :D

2017no.jpg

• #3.600
Ben benieuwd of er binnenkort een puntensysteem komt :D

Kijk dat zien we graag, een tevreden vaste klant :D thnx voor de foto!

Terug van weggeweest en verbeterd: Vloeibaar heel ei

Product link: http://musclemeat.nl/ei/Vloeibaar-heelei

Dit is een nieuwe versie van vloeibaar heelei, speciaal ontwikkeld voor deze diepvries! De structuur is enorm verbeterd t.o.v. de versie vers versie. Door de verbetering is het vrijwel niet te onderscheiden met wanneer je zelf een ei bakken zou bakken en proeft in de mond. Smaakt 100 zoals een ei hoort te zijn. Daarnaast is dit het enige vloeibaar heelei op de markt zonder E202(conserveermiddel) en E300-331(voedingszuur), geheel E-nummer vrij omdat het niet 30 dagen in de schappen hoeft te liggen, maar voor de diepvries is.

Wie wil er nog vieze handen?! Vloeibaar heelei is gemaakt van scharreleieren, gepasteuriseerd en met lange houdbaarheid. De pakken zijn los al te bestellen vanaf 4 stuks! Of voeg er 1 of meer toe aan de rest van uw bestelling.

2wpo4g1.jpg

Terug
Naar boven