AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik heb als AH-medewerker altijd een soort plaatsvervangende als ik zulke dingen lees, ook over de kwaliteit van kip bij Albert heijn. Gelukkig haal ik mijn kip bij musclemeat en het pakketje laat ik dan bezorgen bij Albert heijn :p

Plaatsvervangende wat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.743
Ik heb als AH-medewerker altijd een soort plaatsvervangende schaamte als ik zulke dingen lees, ook over de kwaliteit van kip bij Albert heijn. Gelukkig haal ik mijn kip bij musclemeat en het pakketje laat ik dan bezorgen bij Albert heijn :p

:thumbs: mooi compliment dat een AH medewerker zijn kip bij ons koop. We zien vaak dat de postnl locatie AH gekozen kiest, toch wel grappig :). Wat streep je aan als je het over de kwaliteit van de kip hebt?

:thumbs: mooi compliment dat een AH medewerker zijn kip bij ons koop. We zien vaak dat de postnl locatie AH gekozen kiest, toch wel grappig :). Wat streep je aan als je het over de kwaliteit van de kip hebt?

Het zijn wel een paar dingen waarom ik jullie kip prefereer boven die van Albert Heijn:
- Kipfiletblokjes van AH zijn €10,- per kg, die van jullie €6,50 (ongekookt)
- Zelf krijg ik het nooit zo mals en lekker als ik het kook. En of ik het nou koud eet, of in de magnetron opwarm; het blijft lekker.
- Bij de kip van AH zit er vaak veel vet aan.
- Handige porties van 200 gram.

• #3.746
1
Het zijn wel een paar dingen waarom ik jullie kip prefereer boven die van Albert Heijn:
- Kipfiletblokjes van AH zijn 10,- per kg, die van jullie 6,50 (ongekookt)
- Zelf krijg ik het nooit zo mals en lekker als ik het kook. En of ik het nou koud eet, of in de magnetron opwarm; het blijft lekker.
- Bij de kip van AH zit er vaak veel vet aan.
- Handige porties van 200 gram.

Goede punten :D!

Nieuw product: Target kip (kip in blik 2x90gram)!

1z345rs.jpg
ivad7m.jpg
2d15jkh.jpg

Target-kip is er in twee soorten:

Naturel: http://musclemeat.nl/target-kip

Tomaat: http://musclemeat.nl/target-kip-tomaat

Omdat het in de categorie non-diepvries staat is er geen minimale afname.

Samenvatting:
De unieke Target Kip "ready to eat" kip in blik was tot nu toe alleen verkrijgbaar in Belgie, Frankrijk en Engeland. Muscle Meat biedt als eerste Target Kip aan in Nederland. Target Kip is een heerlijk stukje gegaarde kippenborst verkrijgbaar in de versie naturel of in een suikervrije tomatensaus.

Ben je tonijn in blik zat of wel eens toe aan iets anders door je maaltijd? Probeer eens Target Kip! Met Target Kip springen er twee dingen er duidelijk uit: gemak (ready-to-eat) en kwaliteit (100 kippenborst, eigen boerderijen en geen additieven). Ideaal om mee te nemen, voor salades, sandwiches of rijst/pasta gerechten. Overal waar je bent kun je altijd je kip bij je hebben om aan je eiwitten te komen. Geen tijd of zin om te koken? Met Target Kip heb je een fatsoenlijke sportmaaltijd zo klaar. Alles op een rij:

• 100procent kipfilet in blik (2x90gr), 15gram eiwit per blikje, nagenoeg vetvrij.
  • Gemak: voorgegaard (ready-to-eat)
  • Praktisch: Geen koeling nodig, blik kan overal mee naar toe genomen worden, werk, vakantie, boot, onderweg etc.
  • Geen E-nummers, toegevoegd water, vet of suiker. Vrij van gluten en allergenen.
  • Twee varianten: naturel en tomaat
  • In sommige kantines is het verboden om tonijn in blik te nuttigen vanwege de lucht. Kip in blik biedt een mooi alternatief.
  • Voordeliger dan supermarkt door bulk verkoop. De prijs gaat omlaag des te meer je koopt.
  • Kwaliteit: de productie van Target Kip wordt door hun van A tot Z zelf gedaan: eigen boerderijen, eigen kippen en eigen productie waardoor zij de kwaliteit van de producten 100 kunnen garanderen.
  • Alleen het mooiste stukje van de filet wordt gebruikt het middelste deel, hierdoor ontstaat er een mooie "moot" in het blikje

Laatst bewerkt:
Ha :-) ik breng musclemeat kennelijk op ideen.
Heb hier laatst een topic over geopend en nu is het beschikbaar bij musclemeat ;-)

Ps. Denken jullie nog even aan mijn Pam spray ?

Best prijzig in verhouding met tonijn, je zou verwachten dat kip goedkoper is dan tonijn.

Houdbaarheid

Wanneer een blikje niet geopend wordt blijft het 2 jaar goed.

(Van de site). Dat is niet waar, het blijft meer dan 50 jaar goed. Testen met blik ouder dan 50 jaar gaven aan dat die nog veilig te eten waren, en zijn zelfs gegeten (door soldaten, als demonstratie). De houdbaarheidsdatum is puur vanwege de wetgeving dat er een datum op moet.

Ik mis eigenlijk ongekookte kipblokjes. Zoals de AH ze ook heeft. fl**ker ik ze zo vanuit de verpakking in de wok :P

Heb die vaste blokjes nog niet geprobeerd maar vind zelf wokken prima. Ik snij nu telkens die kipfilet van MM in stukjes maar ik ben lui dus wil voorgesneden blokjes :P

Hoi Scoob,

Ik sta op het punt een bestelling te doen van onder andere de Cow & Chicken en Grain Fed Angus burgers.
Het liefst de grote dozen van respectievelijk 14 en 24 stuks ivm voordeliger. Echter hangt dit wel af van de grote van de dozen waarin deze burgers worden verscheept gezien we al redelijk wat in onze vriezer bewaren.

Zijn er voorbeeld plaatjes of afmetingen te geven voor deze producten? Ik kon ze zo gauw niet terugvinden.
Alvast dank!

Kunnen jullie dit nakijken?
Bestelnummer: 10935
Volgens de site was er niemand thuis, maar normaal was mijn moeder heel de dag thuis?
Stak gewoon een briefje in de bus en op de site staat dit:
16-9-2014:
Zending niet afgeleverd. Contact met geadresseerde

Komen ze dit dan terug aanbieden :s? In plaats van het bij de buren dan af te zetten.
Weten ze dan niet dat er vlees in zit bij postnl?
Hopelijk is het dan niet ontdooit als ze pas morgen terug komen :s

• #3.756
Ha :-) ik breng musclemeat kennelijk op ideen. Heb hier laatst een topic over geopend en nu is het beschikbaar bij musclemeat ;-) Ps. Denken jullie nog even aan mijn Pam spray ?
:D dat is inderdaad geen toeval. We nemen elke product tip op! En soms komt er eentje op onze site. Dus bedankt ;)! De Pam spray is gister overgemaakt naar je. Zat een kleine vertraging in (sorry!) omdat onze finance dame een paar dagen weg was.
Best prijzig in verhouding met tonijn, je zou verwachten dat kip goedkoper is dan tonijn.
Begrijpelijke reactie, namelijk eentje die wij ook hadden. Echter is het niet ons product (niet door ons ontwikkeld) en hebben hier weinig invloed op. Toch vinden het wel leuk aan te bieden om een aantal redenen. We kunnen het wat koper aanbieden dan het in Belgie ligt, de kip is prima (vooral de tomaat is echt een aanrader!). Persoonlijk ga ik mijn dieet niet hier op baseren, maar heb nu wel standaard een aantal blikjes thuis liggen voor de gevallen (weinig tijd, plots weg, kip vergeten te ontdooien en wil meteen eten etc.). Echt een gemakproduct.
(Van de site). Dat is niet waar, het blijft meer dan 50 jaar goed. Testen met blik ouder dan 50 jaar gaven aan dat die nog veilig te eten waren, en zijn zelfs gegeten (door soldaten, als demonstratie). De houdbaarheidsdatum is puur vanwege de wetgeving dat er een datum op moet.
Dat heb ik inderdaad wel eens eerder gehoord, maar niet 50 jaar :). Dat is lang! Des al niettemin mag ik alleen de officile houdbaarheidsdatum geven -> die op de verpakking staat.
Ik mis eigenlijk ongekookte kipblokjes. Zoals de AH ze ook heeft. fl**ker ik ze zo vanuit de verpakking in de wok :P
Het gemak van MM is juist dat ze voorgekookt zijn. :)
Je krijgt ze zelf nooit zo lekker als de gekookte kipblokjes. Tenminste mij lukt het niet :P
Heb die vaste blokjes nog niet geprobeerd maar vind zelf wokken prima. Ik snij nu telkens die kipfilet van MM in stukjes maar ik ben lui dus wil voorgesneden blokjes :P
Zelf vandaag 3x 200gr over de middag heen gegeten van kipblokjes naturel na een tijdje vooral op low fat gehakt 5 gezeten te hebben. Blijft een mooi product al zeg ik het zelf :D. Gesneden rauwe kipfilet per 200gram verpakt zou inderdaad een mooi product zijn (tips altijd welkom als deze!) We hebben al/eerst gekeken of deze niet IQF (losgevroren) in een grote zak te verkrijgen zijn. Dit is er niet. We zouden het dan zelf moeten laten ontwikkelen. Wie weet in de toekomst dat het er is, maar kan niks beloven omdat het nog in de kinderschoenen staat.
Hoi Scoob, Ik sta op het punt een bestelling te doen van onder andere de Cow & Chicken en Grain Fed Angus burgers. Het liefst de grote dozen van respectievelijk 14 en 24 stuks ivm voordeliger. Echter hangt dit wel af van de grote van de dozen waarin deze burgers worden verscheept gezien we al redelijk wat in onze vriezer bewaren. Zijn er voorbeeld plaatjes of afmetingen te geven voor deze producten? Ik kon ze zo gauw niet terugvinden. Alvast dank!
Hey patato. Ik lees het nu pas thuis helaas. Ik ben dus niet meer bij Muscle Meat. Ik zal de doos morgen even voor je opmeten! Niet eens zo gek idee dat ik deze afmetingen dan meteen plaats op de website.
Kunnen jullie dit nakijken? Bestelnummer: 10935 Volgens de site was er niemand thuis, maar normaal was mijn moeder heel de dag thuis? Stak gewoon een briefje in de bus en op de site staat dit: 16-9-2014: Zending niet afgeleverd. Contact met geadresseerde Komen ze dit dan terug aanbieden :s? In plaats van het bij de buren dan af te zetten. Weten ze dan niet dat er vlees in zit bij postnl? Hopelijk is het dan niet ontdooit als ze pas morgen terug komen :s
Hey Reflex. Geen zorgen, ons pakket is morgen nog prima bevroren. Ze zijn gebouwd voor 48 uur. Morgen gaat de 24-48uur in. We hebben eergisteren een pakket na 3 dagen (58uur ongeveer) terug gekregen omdat de klant de verkeerde postcode in had gevuld. Alles was nog bevroren, na het meten bleken de kipfilets -8.4graden celcius te zijn :)! We waren best trots hier haha. Ik heb het even nagekeken voor je en zie inderdaad dat er om 14:40 een lever poging is gedaan, maar dit niet gelukt is. Misschien drukte de postbode niet hard genoeg op de bel, hoorde je moeder het net niet in de keuken... het kan van alles zijn. Het is wel van belang dat het morgen goed gaat. Je kan voor de zekerheid een briefje bij je deurbel hangen: ''BEN THUIS!'' of ''INDIEN NIET THUIS BIJ BUREN I.V.M. VLEESPAKKET. Postbodes krijgen alleen betaald een pakket als het afgeleverd is, dus ze doen hun best.

Hey Reflex. Geen zorgen, ons pakket is morgen nog prima bevroren. Ze zijn gebouwd voor 48 uur. Morgen gaat de 24-48uur in. We hebben eergisteren een pakket na 3 dagen (58uur ongeveer) terug gekregen omdat de klant de verkeerde postcode in had gevuld. Alles was nog bevroren, na het meten bleken de kipfilets -8.4graden celcius te zijn :)! We waren best trots hier haha. Ik heb het even nagekeken voor je en zie inderdaad dat er om 14:40 een lever poging is gedaan, maar dit niet gelukt is. Misschien drukte de postbode niet hard genoeg op de bel, hoorde je moeder het net niet in de keuken... het kan van alles zijn. Het is wel van belang dat het morgen goed gaat. Je kan voor de zekerheid een briefje bij je deurbel hangen: ''BEN THUIS!'' of ''INDIEN NIET THUIS BIJ BUREN I.V.M. VLEESPAKKET. Postbodes krijgen alleen betaald een pakket als het afgeleverd is, dus ze doen hun best.

Bedankt voor de snelle reactie :)
Heb tegen mijn moeder gezegd dat ze zeker een briefje moet hangen om het bij de buren te leveren moest ze niet thuis zijn (of het niet horen).
Dacht gewoon dat de postbodes wel ondertussen wisten dat de paketten van MuscleMeat bevrozen goederen zijn en dat ze zo snel mogelijk geleverd moeten worden :o.
Misschien een idee (als dit haalbaar is voor jullie) om een flashy-sticker op de dozen te kleven met een tekstje op zoals:
"Bevrozen goederen, indien klant niet thuis gelieve bij de buren te leveren."
Of iets in die aard :p

Bezorger zou er tussen 3 en 5 zijn, nog steeds geen teken van hem.. Kunnen jullie uiteraard ook niets aan doen.. wel super irritant.

Update 18:45, bezorger is net geweest :) .. wel slecht van PostNL zo laat

Laatst bewerkt:
  • #3.759
Bedankt voor de snelle reactie :)
Heb tegen mijn moeder gezegd dat ze zeker een briefje moet hangen om het bij de buren te leveren moest ze niet thuis zijn (of het niet horen).
Dacht gewoon dat de postbodes wel ondertussen wisten dat de paketten van MuscleMeat bevrozen goederen zijn en dat ze zo snel mogelijk geleverd moeten worden :o.
Misschien een idee (als dit haalbaar is voor jullie) om een flashy-sticker op de dozen te kleven met een tekstje op zoals:
"Bevrozen goederen, indien klant niet thuis gelieve bij de buren te leveren."
Of iets in die aard :p

Ik zie inmiddels dat je bestelling op 13:37 (l33t :-#) is afgeleverd, mooi!

In Nederland is procedure dat het altijd (ook op de eerste lever dag) bij de buren geprobeerd wordt, maar die zijn ook niet altijd thuis. Maar je hebt zeker gelijk vind ik. We schrijven het vaak op de doos omdat dit in de opmerking gevraagd door de klant. Bij onze volgende bespreking neem ik je idee zeker mee!

Bezorger zou er tussen 3 en 5 zijn, nog steeds geen teken van hem.. Kunnen jullie uiteraard ook niets aan doen.. wel super irritant.

Update 18:45, bezorger is net geweest :) .. wel slecht van PostNL zo laat

De tijd wordt automatisch gegenereerd. Het is een schatting die gemaakt wordt aan de hand van de plek, hoeveelheid bezorgers er op die dag in de buurt zijn, hoeveel pakketten die dag in die regio afgeleverd moeten worden etc. Ervaring is dat het vaak klopt, maar inderdaad niet altijd. Ik zelf kies daarom bij mijn online orders altijd pakje gemak/postnl locatie en ongeveer de helft van onze klanten bij Muscle Meat doen dit ook. Ben ik van niemand afhankelijk. Onze ervaring is dat deze ook eerder op de dag afgeleverd worden dan thuisbezorgingen. Waarschijnlijk droppen de postbodes deze pakketten als eerst af, omdat dan een groot deel van hun bus dan meteen leeg is. Fijn in ieder geval dat je het om 18:45 hebt kunnen aannemen!

Ik zie inmiddels dat je bestelling op 13:37 (l33t :-#) is afgeleverd, mooi! In Nederland is procedure dat het altijd (ook op de eerste lever dag) bij de buren geprobeerd wordt, maar die zijn ook niet altijd thuis. Maar je hebt zeker gelijk vind ik. We schrijven het vaak op de doos omdat dit in de opmerking gevraagd door de klant. Bij onze volgende bespreking neem ik je idee zeker mee!

Ja hoor is dan toch geleverd :)
Vindt het ook raar normaal zetten ze het ook bij de buren af, misschien waren ze ook niet thuis dan of was het een nieuwe chauffeur.
Maar het belangrijkste is heb men lekker vlees en het was nog goed bevrozen :D
Word weer smullen njammie njammie.

Terug
Naar boven