MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

vanmiddag mn geloof ik 9e bestelling plaatsen :) - donderdag in huis

had alleen een vraagje, mocht t mogelijk zijn

De gerookte kipfilets zitten in een stevige plastic verpakking die gevacumeerd is. Net als in de supermarkt zijn de kipfilets niet gekalibreerd (op gewicht). Dit betekent dat ze wel rond de 200gr zitten, maar er soms een uischieter tussen kan zitten van 160gr of 260gr. Wij zorgen bij uw bestelling dat het aantal kg dat u krijgt minimaal overeenkomt met wat u heeft besteld. Zo kunt u misschien een keer 6 of 4 stuks krijgen i.p.v. 5 stuk bij de aankoop van 1kg.

Om liever een batch te hebben met meer kleinere stukken gerookte kipfilet... dat is voor mij makkelijker te combineren dan bijv 4-6 mega stukken.....

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.782
Ik zit weer op het randje van bestellen en de vraag wordt inmiddels vervelend maar SUP MET DIE BEEF JERKY MAYNE!? Heb je nog een update voor ons?

+++
Ik check ook steeds of er al een update is..... COME ON OLIVIER :D

We mikken op begin december en hoop natuurlijk dat dit lukt. Zo kunnen we het ook degene laten proeven die bij ons langs komen op de Flexcup die in december is.

vanmiddag mn geloof ik 9e bestelling plaatsen :) - donderdag in huis

had alleen een vraagje, mocht t mogelijk zijn

De gerookte kipfilets zitten in een stevige plastic verpakking die gevacumeerd is. Net als in de supermarkt zijn de kipfilets niet gekalibreerd (op gewicht). Dit betekent dat ze wel rond de 200gr zitten, maar er soms een uischieter tussen kan zitten van 160gr of 260gr. Wij zorgen bij uw bestelling dat het aantal kg dat u krijgt minimaal overeenkomt met wat u heeft besteld. Zo kunt u misschien een keer 6 of 4 stuks krijgen i.p.v. 5 stuk bij de aankoop van 1kg.

Om liever een batch te hebben met meer kleinere stukken gerookte kipfilet... dat is voor mij makkelijker te combineren dan bijv 4-6 mega stukken.....

Mooi casper :thumbs:. Dat is geen probleem. Vermeld dit in de opmerking van je bestelling en ik garandeer je dat hierop gelet zal worden tijdens de order picking.

Laatst bewerkt:
Bestelling is vandaag zeer tijd aangekomen. Bedankt hiervoor! Heb enorm moeten pushen om alles in de vriezer te krijgen. Heb wel niks na geteld of de hoeveelheid correct was, was onbegonnen werk.

Bedankt vr de snelle levering!

We mikken op begin december en hoop natuurlijk dat dit lukt. Zo kunnen we het ook degene laten proeven die bij ons langs komen op de Flexcup die in december is. Mooi casper :thumbs:. Dat is geen probleem. Vermeld dit in de opmerking van je bestelling en ik garandeer je dat hierop gelet zal worden tijdens de order picking.
Thanks heb het bij opmerkingen gezet!! zojuist besteld, heb er al trek in haha :D Bestelnummer 11436

PS het zou wel fijn zijn als het bstel/betaal systeem voor Internet explorer ook ''gefixed'' zou worden... is elke keer best wat moeite doen om nu te bestellen =(

Laatst bewerkt:
Ook maar mijn eerste bestelling geplaatst, eigenlijk alleen maar testers om te kijken wat me bevalt. Maar ziet er allemaal wel goed uit.

Net een nieuwe start gemaakt en ik zoek echt iets om mn voeding vol te houden. Iedere dag kip met droge rijst gaat tegen staan.

Bestelling 11446. Verras me aangenaam zou ik zeggen!

Check aub je Facebook, probleem bij bestelling :( fout gemaakt

• #3.787
Ook maar mijn eerste bestelling geplaatst, eigenlijk alleen maar testers om te kijken wat me bevalt. Maar ziet er allemaal wel goed uit.

Net een nieuwe start gemaakt en ik zoek echt iets om mn voeding vol te houden. Iedere dag kip met droge rijst gaat tegen staan.

Bestelling 11446. Verras me aangenaam zou ik zeggen!

Welkom bij Muscle Meat :thumbs:. Heb je bestelling even opgezocht. 20 verschillende producten zie ik, arme order picker (grapje) dit keer i.p.v. arme postbode :D. Morgen op de post! Leuk om feedback te krijgen over de producten als je een keer tijd hebt.

Check aub je Facebook, probleem bij bestelling :( fout gemaakt

Gezien en gesproken met je op Facebook. Je adres is gewijzigd :).

Ahh jammer dat hij vandaag niet komt. De reden hiervoor? Had wel leverdatum gezet voor vandaag maja gelukkig morgen ook thuis.

• #3.789
Ahh jammer dat hij vandaag niet komt. De reden hiervoor? Had wel leverdatum gezet voor vandaag maja gelukkig morgen ook thuis.

Ik heb even gekeken en zie dat de 26ste als leverdag is aangeklikt. Waarschijnlijk een misclick ;(? Zo staat de 26ste ook in je factuur mail als je deze opend. Had het graag gister voor je op de post willen doen maar we gaan er natuurlijk van uit dat deze datum klopt. Nog even geduld ;)!

Laatst bewerkt:
Enig idee wanneer de ossenhaas mogelijk terugkomt, of is deze definitief uit het assortiment ?
De entrecote is trouwens van goede kwaliteit, lekker mals ook :cool:

Binnenkort nieuwe koelvries combi (als BCC nu gvd eindelijk wel levert :mad:)
Heb dan ongeveer 23 liter vriesvak, hoeveel kilo is dat ongeveer?

• #3.792
Enig idee wanneer de ossenhaas mogelijk terugkomt, of is deze definitief uit het assortiment ?
De entrecote is trouwens van goede kwaliteit, lekker mals ook :cool:

De Ossenhaas inkoopprijs is abnormaal duur op het moment. We kunnen geen mooie prijs daardoor aanbieden op het moment. Verwachting is dat deze prijs over 3 maanden zal dalen en het weer op de site komt.
Mooi van entrecote :thumbs: . De varkenshaas is ook een aanrader om te proberen voor je als ik het zo lees :).

Binnenkort nieuwe koelvries combi (als BCC nu gvd eindelijk wel levert :mad:)
Heb dan ongeveer 23 liter vriesvak, hoeveel kilo is dat ongeveer?

Ah, niet op voorraad bij bcc? We hebben wat lopen testen voor dit soort vragen. Hiermee kwamen we met het volgende:

30L = 8kg aan producten van ons
64L = 16kg ''
170L = 45kg

Dus dan kan je het wel een beetje inschatten. Deze kg's zijn ruim genomen. Op zich kon er nog een kg bij maar dan is het proppen. Het blijft 4 dagen in de koelkast goed. Dus als je een kg teveel besteld leg je het daarin :). Alleen de broccoli valt iets groter uit in volume per kg.

De Ossenhaas inkoopprijs is abnormaal duur op het moment. We kunnen geen mooie prijs daardoor aanbieden op het moment. Verwachting is dat deze prijs over 3 maanden zal dalen en het weer op de site komt.
Mooi van entrecote :thumbs: . De varkenshaas is ook een aanrader om te proberen voor je als ik het zo lees :).

Dan is het nog even wachten. Is het normaal dat die prijs stijgt rond deze tijd (in verband met kerst/sinterklaas al) ? Ik ben wel benieuwd of deze wel op bestelling te verkrijgen is. Ossenhaas kost 50,- de kilo bij de AH XL ongeveer, ben benieuwd als het op bestelling mogelijk is wat jullie prijs momenteel zou zijn. Als het momenteel duurder is dan de normale prijs die op jullie site staat, zou ik daar geen moeite mee hebben.

De varkenshaas zal zeker bij mijn volgende bestelling zitten. Had bij mijn vorige bestelling ook kogelbiefstuk zitten. Die waren ook erg lekker, er zat 1 mindere tussen die wat pezig was... Geen probleem, kan gebeuren. Het probleem is alleen als je ossenhaas eenmaal gewend bent, je niet graag een stapje terug doet. :D
De kipblokjes zijn overigens erg lekker en mals, krijg je zelf niet zo bereid. Hert is ook prima.

Keep up the good work.

Ah, niet op voorraad bij bcc? We hebben wat lopen testen voor dit soort vragen. Hiermee kwamen we met het volgende:

30L = 8kg aan producten van ons
64L = 16kg ''
170L = 45kg

Dus dan kan je het wel een beetje inschatten. Deze kg's zijn ruim genomen. Op zich kon er nog een kg bij maar dan is het proppen. Het blijft 4 dagen in de koelkast goed. Dus als je een kg teveel besteld leg je het daarin :). Alleen de broccoli valt iets groter uit in volume per kg.

Wel op voorraad, maar niet geleverd.
'Binnen 5 werkdagen' kan bijna veranderd worden in 'binnen 5 werkweken' :mad:

Had wel verwacht dat er meer in zou passen per liter eigenlijk, maar we gaan het eens zien dan :)

Thanks, weer alles perfect ontvangen! Echt een geweldig verzendverpakking, alles 100 procent bevroren. En thanks voor de extra moeite om t toch op t goeie adres te laten komen :) TOt de volgende bestelling :)

Laatst bewerkt:
Gister inderdaad mooi mijn bestelling gekregen. De eerste keer dus was erg benieuwd. Op het pakket stond sowieso het gewicht geschreven, wat ik wel erg fijn vindt. Ook voor de bezorgers, ik wil niet weten hoevaak men zich vertilt haha.

Maar goed, pakket open en er komt me een dikke met noppenfolie bedekte koeltas tegemoet. Nadat ik hier de tape vanaf haal en de zak open doe zie ik tot mijn vreugd dat het eerste product dat ik pak nog diep gevroren is. Ik begin alles uit te pakken en vindt verschillende zakjes met droogijs. Waarbij de bovenste wel al verdampt waren, de onderste waren nog ver in originele staat! Misschien een tip om dus in het bovenste gedeelte een paar extra te doen, ik had juist het idee dat er onder meer zaten. Juist door de opening boven verliest hij daar meer kou natuurlijk.

Alles ingeruimd in de vriezer, paste perfect! Pfieeuww! Was toch wel bang dat dingen niet gingen passen en ik het binnen paar dagen moest opeten.

Ik heb nog niks getest, zal komende dagen wel gaan gebeuren. Dan zal ik hier ook wel wat reviews over schrijven.

Volgens mij is er iets fout gegaan bij het toevoegen van de nieuwe producten op de website.
Als ik bijvoorbeeld de Cacao nibs of cranberry & fruit Muesli in mijn winkelmandje stop krijg ik totaal geen vriespunten..

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Volgens mij is er iets fout gegaan bij het toevoegen van de nieuwe producten op de website.
Als ik bijvoorbeeld de Cacao nibs of cranberry & fruit Muesli in mijn winkelmandje stop krijg ik totaal geen vriespunten..

• #3.798
Dan is het nog even wachten. Is het normaal dat die prijs stijgt rond deze tijd (in verband met kerst/sinterklaas al) ? Ik ben wel benieuwd of deze wel op bestelling te verkrijgen is. Ossenhaas kost 50,- de kilo bij de AH XL ongeveer, ben benieuwd als het op bestelling mogelijk is wat jullie prijs momenteel zou zijn. Als het momenteel duurder is dan de normale prijs die op jullie site staat, zou ik daar geen moeite mee hebben.

De varkenshaas zal zeker bij mijn volgende bestelling zitten. Had bij mijn vorige bestelling ook kogelbiefstuk zitten. Die waren ook erg lekker, er zat 1 mindere tussen die wat pezig was... Geen probleem, kan gebeuren. Het probleem is alleen als je ossenhaas eenmaal gewend bent, je niet graag een stapje terug doet. :D
De kipblokjes zijn overigens erg lekker en mals, krijg je zelf niet zo bereid. Hert is ook prima.

Keep up the good work.

Ossenhaas/tournedos koste bij ons 37euro/kg, dus dat scheelt wel wat met de AH :). Ik zal maandag even bellen of de prijs al gedaald is zodat we deze prijs weer kunnen aanbieden of als dit niet kan hoeveel het dan wordt.

Je doet jouw nickname eer aan :D, veel soorten dieren/vlees geprobeerd bij ons meneer Butcher!

Fijn dat je zo tevreden bent, daar gaan we natuurlijk voor.

Wel op voorraad, maar niet geleverd.
'Binnen 5 werkdagen' kan bijna veranderd worden in 'binnen 5 werkweken' :mad:

Had wel verwacht dat er meer in zou passen per liter eigenlijk, maar we gaan het eens zien dan :)

5 werkdagen is volgens mij omdat het niet met de post kan maar vrachtverkeer moet, door de grote. Dat hoort idd max 5 dagen te duren (onze ervaring toen we een giga vriezer verkochten op onze site). Wel lam zo lang wachen idd. Wie weet past er meer in. Zou voor de eerste order het even safe houden dan weet je het zo.

Thanks, weer alles perfect ontvangen! Echt een geweldig verzendverpakking, alles 100 procent bevroren. En thanks voor de extra moeite om t toch op t goeie adres te laten komen :) TOt de volgende bestelling :)

:thumbs: mooi casper. Als het goed is heb je alle kleine stukken die we hadden liggen van gerookte kipfilet zoals gevraagd aan ons. Eetse!

Gister inderdaad mooi mijn bestelling gekregen. De eerste keer dus was erg benieuwd. Op het pakket stond sowieso het gewicht geschreven, wat ik wel erg fijn vindt. Ook voor de bezorgers, ik wil niet weten hoevaak men zich vertilt haha.

Maar goed, pakket open en er komt me een dikke met noppenfolie bedekte koeltas tegemoet. Nadat ik hier de tape vanaf haal en de zak open doe zie ik tot mijn vreugd dat het eerste product dat ik pak nog diep gevroren is. Ik begin alles uit te pakken en vindt verschillende zakjes met droogijs. Waarbij de bovenste wel al verdampt waren, de onderste waren nog ver in originele staat! Misschien een tip om dus in het bovenste gedeelte een paar extra te doen, ik had juist het idee dat er onder meer zaten. Juist door de opening boven verliest hij daar meer kou natuurlijk.

Alles ingeruimd in de vriezer, paste perfect! Pfieeuww! Was toch wel bang dat dingen niet gingen passen en ik het binnen paar dagen moest opeten.

Ik heb nog niks getest, zal komende dagen wel gaan gebeuren. Dan zal ik hier ook wel wat reviews over schrijven.

Bedankt voor de tip. Misschien wel leuk om te weten hoe het werkt. Onder in de zak is het het koudst. We pakken zo in dat gevoelige producten (producten die sneller ontdooien zoals fruit) onderop liggen. Ongevoelige producten liggen boven in de zak. Daarbij maakt het niet uit dat het droogijs volledig verdampt is. Het droogsijs zorgt ervoor dat het vlees namelijk naar -40graden gaat en houdt het door de zak ontzettend lang vol.

Reviews meer dan welkom! Eet smakelijk alvast ;).

Diepvries en non-diepvries zijn tegenwoordig gescheiden van elkaar. Hierdoor kan je non-driepvries los bestellen en ben je niet verplicht om 4 vriespunten te hebben. Wil je 1 van onze diepvries producten bestellen, dan wordt er vereist dat er minimaal 4 diepvriespunten in je mandje zitten.

Ossenhaas/tournedos koste bij ons 37euro/kg, dus dat scheelt wel wat met de AH :). Ik zal maandag even bellen of de prijs al gedaald is zodat we deze prijs weer kunnen aanbieden of als dit niet kan hoeveel het dan wordt. Je doet jouw nickname eer aan :D, veel soorten dieren/vlees geprobeerd bij ons meneer Butcher! Fijn dat je zo tevreden bent, daar gaan we natuurlijk voor. 5 werkdagen is volgens mij omdat het niet met de post kan maar vrachtverkeer moet, door de grote. Dat hoort idd max 5 dagen te duren (onze ervaring toen we een giga vriezer verkochten op onze site). Wel lam zo lang wachen idd. Wie weet past er meer in. Zou voor de eerste order het even safe houden dan weet je het zo. :thumbs: mooi casper. Als het goed is heb je alle kleine stukken die we hadden liggen van gerookte kipfilet zoals gevraagd aan ons. Eetse! Bedankt voor de tip. Misschien wel leuk om te weten hoe het werkt. Onder in de zak is het het koudst. We pakken zo in dat gevoelige producten (producten die sneller ontdooien zoals fruit) onderop liggen. Ongevoelige producten liggen boven in de zak. Daarbij maakt het niet uit dat het droogijs volledig verdampt is. Het droogsijs zorgt ervoor dat het vlees namelijk naar -40graden gaat en houdt het door de zak ontzettend lang vol. Reviews meer dan welkom! Eet smakelijk alvast ;). Diepvries en non-diepvries zijn tegenwoordig gescheiden van elkaar. Hierdoor kan je non-driepvries los bestellen en ben je niet verplicht om 4 vriespunten te hebben. Wil je 1 van onze diepvries producten bestellen, dan wordt er vereist dat er minimaal 4 diepvriespunten in je mandje zitten.

Ja thanks superfijn dat het kon, wat kleinere stukken.. ! kan ik mooi combineren!
gisteravond gelijk gerookte kip gegeten, damn wat is die toch lekkerrrr :D

Ossenhaas/tournedos koste bij ons 37euro/kg, dus dat scheelt wel wat met de AH :). Ik zal maandag even bellen of de prijs al gedaald is zodat we deze prijs weer kunnen aanbieden of als dit niet kan hoeveel het dan wordt.

Laat het me even weten, iedere euro die ik bespaar is namelijk mooi meegenomen. Als ik een bestelling plaats met tournedos, wat zou dan de te verwachten levertijd zijn ?

Je doet jouw nickname eer aan :D, veel soorten dieren/vlees geprobeerd bij ons meneer Butcher!

Ik houd van variatie in mijn dieet (en dus veel verschillende vleessoorten), iedere dag kip & rijst is niet aan mij besteed.;)

Terug
Naar boven