commanderke
Cool Novice
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die ei-eiwitten in dat pak, kan je die gewoon op t vuur gooien en bakken?
![]()
Ja hoor is dan toch geleverd
Vindt het ook raar normaal zetten ze het ook bij de buren af, misschien waren ze ook niet thuis dan of was het een nieuwe chauffeur.
Maar het belangrijkste is heb men lekker vlees en het was nog goed bevrozen
Word weer smullen njammie njammie.
gainsss! Eetse.Heb de 7,50 van de PAM ontvangen![]()
De tip over de Target kip in blik is met plezier gegeven !!
De low-fat burgers zijn ratio Tasty/healthy ONGELOOFLIJK !! Volgende keer 2 kilo bestellen![]()
. Het low fat gehakt kan je ook puur krijgen: http://musclemeat.nl/rund/RundergehaktHey Scoob,
mooi interessant nieuw product. Ga ik bij me volgende bestelling doen.
vraagje alleen: kloppen de voedingswaarden bij de kip in blik tomaat? omdat er 0gr koolhydraten in zitten. omdat er tomaat/uit/maiszetmeel in zit?
het mapje "nieuw" raakt ook al aardig vol hea![]()
.Die ei-eiwitten in dat pak, kan je die gewoon op t vuur gooien en bakken?
![]()
Ontdooien is wel handig. En ja, gewoon net als een ei/omelet bakken.
Komen er binnenkort nog nieuwe producten? Volgende week brstellen wil niks missen haha.
Door mn kip heen,
Kocht ik gister om te proberen weeris een stuk gerookte kipfilet bij devlidl.. Pfff bijna of ik een heel ander product zat te eten.
top product.ok thx!ja de gerookte kip is echt super.. al 2x besteld... word de 3e
![]()
Nog een vraagje over dit vloeibaar ei eiwit. Is het echt maar 4 dagen goed na ontdooien? Want de "standaard" bus ei eiwit kan ik gerust een maand in de koelkast laten staan. Als dat met deze niet mogelijk is, is dat wel een serieuze bummer, aangezien ik maar 1x/week een grote omelet eet..
!
Officieel binnen 4 dagen nuttigen wanneer het volledig ontdooit is. Dit betekent ongeveer 25gram eiwit per dag uit ei eiwit totdat het op is. Velen nemen het tot een week, volgens klanten kan dat prima, maar dat kunnen wij als bedrijf niet zeggen. Langer dan 4 dagen is dus op eigen risico. De ei eiwit pakken die wij verkopen zijn puur. Een machine die het ei breekt, het eigeel scheidt, in een pak gegoten wordt en meteen ingevroren. Een ei eiwit pak die zolang zelfs na openen goed blijft zit vol met additieve (vaak 8 procent van het pak) en
(mijn ervaring) zijn qua structuur en smaak iets anders dan je gewend bent van een ei. Als je slechts 1x per week er van eet is die van ons geen optie. Wel voor als je het echt in je dieet hebt (elke dag een kleine hoeveelheid).
niks mis met wat olie.. en het meeste blijft toch in de pan achter. Dus maak je niet druk joh.Hoe komt dat de varkenshaas in zoveel olie/boter gebakken moet worden? Ik denk dat ik gemiddeld 10-20 gram ofzo (gok) voor n biefstuk gebruik
Hoe komt dat de varkenshaas in zoveel olie/boter gebakken moet worden? Ik denk dat ik gemiddeld 10-20 gram ofzo (gok) voor n biefstuk gebruik

Hoe komt dat de varkenshaas in zoveel olie/boter gebakken moet worden? Ik denk dat ik gemiddeld 10-20 gram ofzo (gok) voor n biefstuk gebruik
niks mis met wat olie.. en het meeste blijft toch in de pan achter. Dus maak je niet druk joh.
. Anders gezegd: gewoon aan je eigen dieet/hoeveelheden houden waarin je normaal bakt!Veel plezier met het inpakken van bestelnr #11319 maak er iets leuk van aub!!!!
. Heb deze toevallig zelf ingepakt Bedankt voor je zeer mooie bestelling. Zijn twee dozen geworden door de hoeveelheid. Heb deze toevallig zelf ingepakt
![]()
Ik zit weer op het randje van bestellen en de vraag wordt inmiddels vervelend maar SUP MET DIE BEEF JERKY MAYNE!? Heb je nog een update voor ons?