XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Heb de 7,50 van de PAM ontvangen :)
De tip over de Target kip in blik is met plezier gegeven !!
De low-fat burgers zijn ratio Tasty/healthy ONGELOOFLIJK !! Volgende keer 2 kilo bestellen :)

Hey Scoob,

mooi interessant nieuw product. Ga ik bij me volgende bestelling doen.
vraagje alleen: kloppen de voedingswaarden bij de kip in blik tomaat? omdat er 0gr koolhydraten in zitten. omdat er tomaat/uit/maiszetmeel in zit?

het mapje "nieuw" raakt ook al aardig vol hea :P

---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:18 ----------

Hey Scoob,

vraagje alleen: kloppen de voedingswaarden bij de kip in blik tomaat? omdat er 0gr koolhydraten in zitten. omdat er tomaat/uit/maiszetmeel in zit?

Die ei-eiwitten in dat pak, kan je die gewoon op t vuur gooien en bakken?

ei-eiwit-500x500.jpg

Komen er binnenkort nog nieuwe producten? Volgende week brstellen wil niks missen haha.
Door mn kip heen,
Kocht ik gister om te proberen weeris een stuk gerookte kipfilet bij devlidl.. Pfff bijna of ik een heel ander product zat te eten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.766
Ja hoor is dan toch geleverd :)
Vindt het ook raar normaal zetten ze het ook bij de buren af, misschien waren ze ook niet thuis dan of was het een nieuwe chauffeur.
Maar het belangrijkste is heb men lekker vlees en het was nog goed bevrozen :D
Word weer smullen njammie njammie.

:meal: gainsss! Eetse.

Heb de 7,50 van de PAM ontvangen :)
De tip over de Target kip in blik is met plezier gegeven !!
De low-fat burgers zijn ratio Tasty/healthy ONGELOOFLIJK !! Volgende keer 2 kilo bestellen :)

:thumbs: super! Mooi compliment voor onze Low fat hamburgers! Het was ons 5de product dat we lanceerde, het blijft goed :). Het low fat gehakt kan je ook puur krijgen: http://musclemeat.nl/rund/Rundergehakt

Hey Scoob,

De 0gr koolhydraten hebben we meteen nagevraagd Dit viel ons ook meteen op voordat we het gingen inkopen. De leverancier zegt dat er zo weinig in zit dan het verwaarloosbaar is / afgerond naar 0 kan worden volgens de wet. De nieuw categorie moet inderdaad even opgeschoond worden, daar heb ik morgen wel de tijd voor. Zoveel gelanceerd de afgelopen tijd :D.

Die ei-eiwitten in dat pak, kan je die gewoon op t vuur gooien en bakken?

ei-eiwit-500x500.jpg

Ontdooien is wel handig. En ja, gewoon net als een ei/omelet bakken.

Hey sniezel. Inderdaad wat ambidexter zegt. Je moet het ontdooien anders kan je het er niet uit gieten. Zelf leg ik het pak in een bak met koud water. Het duurt dan ongeveer een uur totdat het ontdooit is. Even goed schudden, maatbeker afwegen en schenken in je pan. Daarna terug in de koelkast zetten en in 4 dagen nuttigen.

Komen er binnenkort nog nieuwe producten? Volgende week brstellen wil niks missen haha.
Door mn kip heen,
Kocht ik gister om te proberen weeris een stuk gerookte kipfilet bij devlidl.. Pfff bijna of ik een heel ander product zat te eten.

Geen nieuw product dit weekend voor de aankomende week. Je kan dus gerust bestellen. Gerookte kip loopt ontzettend hard bij ons. Dat is niet voor niets want vrijwel iedereen die 1kg of sample als test heeft gekocht stopt het weer in zijn mandje de volgende keer :D top product.

ok thx! :) ja de gerookte kip is echt super.. al 2x besteld... word de 3e :)

Nog een vraagje over dit vloeibaar ei eiwit. Is het echt maar 4 dagen goed na ontdooien? Want de "standaard" bus ei eiwit kan ik gerust een maand in de koelkast laten staan. Als dat met deze niet mogelijk is, is dat wel een serieuze bummer, aangezien ik maar 1x/week een grote omelet eet..

• #3.769
ok thx! :) ja de gerookte kip is echt super.. al 2x besteld... word de 3e :)

:thumbs: !

Nog een vraagje over dit vloeibaar ei eiwit. Is het echt maar 4 dagen goed na ontdooien? Want de "standaard" bus ei eiwit kan ik gerust een maand in de koelkast laten staan. Als dat met deze niet mogelijk is, is dat wel een serieuze bummer, aangezien ik maar 1x/week een grote omelet eet..

Officieel binnen 4 dagen nuttigen wanneer het volledig ontdooit is. Dit betekent ongeveer 25gram eiwit per dag uit ei eiwit totdat het op is. Velen nemen het tot een week, volgens klanten kan dat prima, maar dat kunnen wij als bedrijf niet zeggen. Langer dan 4 dagen is dus op eigen risico. De ei eiwit pakken die wij verkopen zijn puur. Een machine die het ei breekt, het eigeel scheidt, in een pak gegoten wordt en meteen ingevroren. Een ei eiwit pak die zolang zelfs na openen goed blijft zit vol met additieve (vaak 8 procent van het pak) en
(mijn ervaring) zijn qua structuur en smaak iets anders dan je gewend bent van een ei. Als je slechts 1x per week er van eet is die van ons geen optie. Wel voor als je het echt in je dieet hebt (elke dag een kleine hoeveelheid).

Hmm die Chinamix met wat kippenblokjes en rijst.
Juist zoals bij de Chinees maar dan met beter voedingswaarden.
Lekkel lekkel. :meal:

:thumbs: !

Officieel binnen 4 dagen nuttigen wanneer het volledig ontdooit is. Dit betekent ongeveer 25gram eiwit per dag uit ei eiwit totdat het op is. Velen nemen het tot een week, volgens klanten kan dat prima, maar dat kunnen wij als bedrijf niet zeggen. Langer dan 4 dagen is dus op eigen risico. De ei eiwit pakken die wij verkopen zijn puur. Een machine die het ei breekt, het eigeel scheidt, in een pak gegoten wordt en meteen ingevroren. Een ei eiwit pak die zolang zelfs na openen goed blijft zit vol met additieve (vaak 8 procent van het pak) en
(mijn ervaring) zijn qua structuur en smaak iets anders dan je gewend bent van een ei. Als je slechts 1x per week er van eet is die van ons geen optie. Wel voor als je het echt in je dieet hebt (elke dag een kleine hoeveelheid).

Bedankt voor de heldere uitleg.

Hoe komt dat de varkenshaas in zoveel olie/boter gebakken moet worden? Ik denk dat ik gemiddeld 10-20 gram ofzo (gok) voor n biefstuk gebruik

• #3.775
Bedankt voor de heldere uitleg.

:thumbs:

Hoe komt dat de varkenshaas in zoveel olie/boter gebakken moet worden? Ik denk dat ik gemiddeld 10-20 gram ofzo (gok) voor n biefstuk gebruik

niks mis met wat olie.. en het meeste blijft toch in de pan achter. Dus maak je niet druk joh.

In dit geval is het een suggestie hoor Casper. Er had net zo goed hoeveelheid roomboter kunnen staan, want dit maakt het nog lekkerder ;). Anders gezegd: gewoon aan je eigen dieet/hoeveelheden houden waarin je normaal bakt!

Veel plezier met het inpakken van bestelnr #11319 maak er iets leuk van aub!!!!

Bedankt voor je zeer mooie bestelling. Zijn twee dozen geworden door de hoeveelheid :). Heb deze toevallig zelf ingepakt :thumbs:

Kreeg net de mail met de tweede tracking code. Thanks!!! Heb direct genoeg besteld. 2 burgers en het stoofvlees is de eerste keer. Hoop dat dit me bevalt.

Ik zit weer op het randje van bestellen en de vraag wordt inmiddels vervelend maar SUP MET DIE BEEF JERKY MAYNE!? Heb je nog een update voor ons?

Terug
Naar boven