Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

kan je just mooi gebruik maken van die zakken waar MM het vlees in stuurt. Ik bewaar altijd 2 zakken. Effe alles vanuit de vriezer daarin fl*kkeren... dan even met ed stoomreiniger door de vriezer en in een half uur is het hele ding ontdooi en weer gevuld. :D Iedereen bij ons in de familie heeft al zo een zak. Erg handig!

Heb ik net alles weggegooid, volgende keer maar bewaren idd :p

Scoob, halp, ik heb vandaag m'n window gemist. Ik wil t nu morgen bij een afhaalpunt laten bezorgen zodat ik de boel in mijn pauze op kan halen maar ik kan niks wijzigen zoals je dat normaal wel kan doen bij 2e poging. De klantenservice van PostNL is dicht vanaf 20:00.

Kan jij iets zien/wijzigen in je trackingsysteem? En waar komt het pakket als ik m mis?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.843
Komt er in de nabije toekomst nog ingeblikte zalm in het assortiment? Zag vandaag potje van 200 gr voor 1,10 in de winkel, weet alleen (nog) niet hoe het smaakt. Wel een goeie prijs/eiwit ratio :D Weet iemand hoe dit smaakt?

Sneller dan je denkt ;)! Houdt ons in de gaten.

Vandaag mijn 6 kg kip binnen gekregen en het deze keer wat tactischer in de vriezer gedaan. Omdat ik sinds kort maaltijden voor een week bereid en een deel hiervan in de vriezer gaat maar iets voorzichtiger besteld aangezien mijn ouders geen extra vriezer in huis willen :o . Achteraf gezien had ik ook gewoon jullie 12 kg I Love Chicken deal kunnen pakken. Hier een foto zodat mensen een idee hebben hoeveel ruimte 6 kg gekookte kipblokjes in beslag neemt.
214w0p0.jpg

Bedankt voor de foto en order :) zo zie je dat 6kg maar 1 laden kost. Next time 12kg :thumbs: Eetse!

kan je just mooi gebruik maken van die zakken waar MM het vlees in stuurt. Ik bewaar altijd 2 zakken. Effe alles vanuit de vriezer daarin fl*kkeren... dan even met ed stoomreiniger door de vriezer en in een half uur is het hele ding ontdooi en weer gevuld. :D Iedereen bij ons in de familie heeft al zo een zak. Erg handig!

Hehe, mooi dat de zakken hergebruikt worden.

Scoob, halp, ik heb vandaag m'n window gemist. Ik wil t nu morgen bij een afhaalpunt laten bezorgen zodat ik de boel in mijn pauze op kan halen maar ik kan niks wijzigen zoals je dat normaal wel kan doen bij 2e poging. De klantenservice van PostNL is dicht vanaf 20:00. Kan jij iets zien/wijzigen in je trackingsysteem? En waar komt het pakket als ik m mis?

Als je de eerste levering hebt gemist dan krijg je in Nederland een briefje in je brievenbus van PostNL. Hierin staat een code waardoor je zelf via de postnl site kan switchen naar een postNL locatie. Als je dit briefje niet hebt of kan vinden, PM me even je bestelnummer en naar waar je het heen wilt hebben (http://www.myparcel.nl/pakjegemak-locatie), dan bel ik postnl morgen ochtend.

Als je de eerste levering hebt gemist dan krijg je in Nederland een briefje in je brievenbus van PostNL. Hierin staat een code waardoor je zelf via de postnl site kan switchen naar een postNL locatie. Als je dit briefje niet hebt of kan vinden, PM me even je bestelnummer en naar waar je het heen wilt hebben (http://www.myparcel.nl/pakjegemak-locatie), dan bel ik postnl morgen ochtend.

I know, heb de code ook gebruikt en heb ook de app etc maar ik kan gewoon niks wijzigen. PM komt er aan!

Het is bij de buren bezorgd en het was nog diepbevroren na 48+ uur. Thanks voor de moeite Scoob! Ik ben een gelukkig man.

• #3.846
Het is bij de buren bezorgd en het was nog diepbevroren na 48+ uur. Thanks voor de moeite Scoob! Ik ben een gelukkig man.
Niks anders verwacht :thumbs: thnx voor het melden!
Nieuw product: Black Tiger Garnalen (rauw, gepeld, zonder staart) Product link: http://musclemeat.nl/Black-Tiger-Garnalen Als je een garnaal liefhebber bent is dit zeker een aanrader. De black tiger garnaal is een echte kwaliteits garnaal. Exclusief en gewild. Deze zijn niet verkrijgbaar in de Nederlandse supermarkten. Het komt in een handige hersluitbare pouch verpakking en de garnalen zijn losgevroren van elkaar. De garnaal heeft een stevige structuur en is fijn van smaak. Na bereiding heeft de garnaal een aantrekkelijke rode kleur.

eigen2.jpg

Laatst bewerkt:
Garnalen ... :vomit:

Weer een bestelling keihard bevroren ontvangen. Top!

Dat droogijs blijft ook leuk spul om mee te spelen trouwens :D. Gooi het in een bakje, water erbij. Magic!

• #3.850

Je moeder heeft je niet alles leren eten ;)?

Weer een bestelling keihard bevroren ontvangen. Top!

Dat droogijs blijft ook leuk spul om mee te spelen trouwens :D. Gooi het in een bakje, water erbij. Magic!

:thumbs: mooi! bedankt voor het melding, altijd leuk.

Zijn deze al geblancheerd? Is het darmkanaal eruit gehaald?

Ze zijn gepeld, darm en staart vrij etc. Je kan ze meteen wokken/bakken en nuttigen :). Er zitten ongeveer 65stuks in een zak

Fucking nice man, volgende bestelling garnalen erbij.

@ scoob of iemand anders:

aangezien dat low fat rundsgehakt in een blokje verpakt zit, zou ik dit weekend eigenlijk eens willen proberen om dat in zijn geheel in de oven te stoppen en er dus mini gehaktbroodjes van te maken als het ware...
iemand al geprobeerd eventueel en een idee hoelang + op hoeveel graden de oven daarvoor ongeveer zou moeten staan?
er vanuit gaand dat ze ontdooid zijn :p

Hey Scoob, even een vraagje. De voedingswaardes van de zoete aardappelen op de website wijken af van die voedingswaardes op de daadwerkelijke verpakking. (17,7 gram carbs vs. 21,3 dacht ik) Waar moet ik van uit gaan, zit in prep en wil dus zo precies mogelijk zijn.

Alvast bedankt

Niks anders verwacht :thumbs: thnx voor het melden!
Nieuw product: Black Tiger Garnalen (rauw, gepeld, zonder staart) Product link: http://musclemeat.nl/Black-Tiger-Garnalen Als je een garnaal liefhebber bent is dit zeker een aanrader. De black tiger garnaal is een echte kwaliteits garnaal. Exclusief en gewild. Deze zijn niet verkrijgbaar in de Nederlandse supermarkten. Het komt in een handige hersluitbare pouch verpakking en de garnalen zijn losgevroren van elkaar. De garnaal heeft een stevige structuur en is fijn van smaak. Na bereiding heeft de garnaal een aantrekkelijke rode kleur.

eigen2.jpg

Is het ook een idee kant en klaar gekookte garnalen te gaan verkopen?

Scooby, is het een idee om ook kipfilet aan te bieden met een beter leven ster? Ik weet dat biologische kip niet verkoopt, maar dat is ook gewoon veel te duur. Echter, ik denk dat er genoeg mensen zijn die wat meer geld willen betalen om geen vleeskuiken te hoeven kopen. Het is in ieder geval wel de reden dat ik mijn kipfilet ergens anders haal.

• #3.856
Fucking nice man, volgende bestelling garnalen erbij.

:thumbs: mooi.

We hebben net ook de productfoto online gezet. Zoals je ziet worden ze mooi roze. Zelf gebakken:

eigen2.jpg

Klinkt allemaal goed. Zal ook eens een bestelling plaatsen!

Super! Welkom bij Muscle Meat :)

@ scoob of iemand anders:

aangezien dat low fat rundsgehakt in een blokje verpakt zit, zou ik dit weekend eigenlijk eens willen proberen om dat in zijn geheel in de oven te stoppen en er dus mini gehaktbroodjes van te maken als het ware...
iemand al geprobeerd eventueel en een idee hoelang + op hoeveel graden de oven daarvoor ongeveer zou moeten staan?
er vanuit gaand dat ze ontdooid zijn :p

Nog nooit gedaan, mijn collega's ook niet maar zeker een leuk idee. Ik heb even gezocht en kwam hier een recept tegen waar je misschien iets aan hebt:

http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R607096/gehaktbrood

Hey Scoob, even een vraagje. De voedingswaardes van de zoete aardappelen op de website wijken af van die voedingswaardes op de daadwerkelijke verpakking. (17,7 gram carbs vs. 21,3 dacht ik) Waar moet ik van uit gaan, zit in prep en wil dus zo precies mogelijk zijn.

Alvast bedankt

Onze site is leidend met voedingswaarde. Momenteel worden er nog een aantal zakken/producten van het merk veranderd. Het zit dus in de fase dat op de leverancier site de voedingswaarde al goed staan (en bij ons dus ook), maar er nog oude verpakkingen rond gaan.

Scooby, is het een idee om ook kipfilet aan te bieden met een beter leven ster? Ik weet dat biologische kip niet verkoopt, maar dat is ook gewoon veel te duur. Echter, ik denk dat er genoeg mensen zijn die wat meer geld willen betalen om geen vleeskuiken te hoeven kopen. Het is in ieder geval wel de reden dat ik mijn kipfilet ergens anders haal.

Leuke tip, maar wel een lastig onderwerp. Sinds de biologische kip die we voor 17euro/kg aanboden i.p.v. 23-25euro/kg in de supermarkt wat niet liep zijn we een beetje terughoudend geworden in beter leven en biologisch. Ik zal het maandag in de groep gooien, maar zie weinig kans op korte termijn.

Low fat gehakt en cow/chicken burger inmiddels getest. Prima spul. :thumbup:

Terug
Naar boven