AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Is er een mogelijkheid om de pakjes in Belgi te leveren zonder dat er iemand thuis is? Ik en vriendin werken full time en pakje gemak is enkel in NL. Vorige bestellingen kon vriendin thuis zijn maar dat is nu niet meer mogelijk.En aangezien de pakjes angetekende zending zijn ...

Zou volgende week bestelling willen doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.802
Ja thanks superfijn dat het kon, wat kleinere stukken.. ! kan ik mooi combineren!
gisteravond gelijk gerookte kip gegeten, damn wat is die toch lekkerrrr :D

:thumbs: top

Laat het me even weten, iedere euro die ik bespaar is namelijk mooi meegenomen. Als ik een bestelling plaats met tournedos, wat zou dan de te verwachten levertijd zijn ?

Ik houd van variatie in mijn dieet (en dus veel verschillende vleessoorten), iedere dag kip & rijst is niet aan mij besteed.;)

Ik heb geen idee nog. Ik bel morgen onze leverancier en laat het uitzoeken of het al nut heeft het weer in onze shop te hebben (prijs). Ik PM je morgen of dinsdag!

Ik snap het :). Mijn eigen dieet is ook veel verschillende dingen: heel ei uit pak, zalm, paard, rund/gehakt/tartaar en kip.

Is er een mogelijkheid om de pakjes in Belgi te leveren zonder dat er iemand thuis is? Ik en vriendin werken full time en pakje gemak is enkel in NL. Vorige bestellingen kon vriendin thuis zijn maar dat is nu niet meer mogelijk.En aangezien de pakjes angetekende zending zijn ...

Zou volgende week bestelling willen doen.

Als je in de opmerking van je bestelling zet ''Indien afwezig, afleveren bij buren'' dan zullen wij dit op de doos schrijven. Echter blijft dit een risico dat je dan zelf neemt. Het beste is het dan toch bij een vriend of familie lid te laten bezorgen waarvan je weet dat hij/zij thuis is. Ergens in december komt PostNL met aflever punten in België. Dit duurt nog even maar een oplossing komt er dus aan.

vandaag ook eens voor het eerst het low fat rundsgehakt geproefd...
zat er beetje mee in dat het een stuk droger zou smaken dan hetgeen ik in de winkel koop, maar is echt fucking lekker :D

valt mij trouwens op dat kipfilets uit de winkel "funny" smaken als je enkele maanden non-stop kipblokjes van muscle meat gegeten hebt... dacht eerst al dat mijn kip fucked up was door iets te lang in de koelkast te liggen, maar geen problemen gehad met mijn maag :D dus zal wel komen omdat mijn smaakpapillen beter gewoon zijn ondertussen :p

Als je een paar van die 5 kg zakken rauwe kip op hebt worden die Appie kipunits ook bakjes met snot idd.

• #3.807
vandaag ook eens voor het eerst het low fat rundsgehakt geproefd...
zat er beetje mee in dat het een stuk droger zou smaken dan hetgeen ik in de winkel koop, maar is echt fucking lekker :D

valt mij trouwens op dat kipfilets uit de winkel "funny" smaken als je enkele maanden non-stop kipblokjes van muscle meat gegeten hebt... dacht eerst al dat mijn kip fucked up was door iets te lang in de koelkast te liggen, maar geen problemen gehad met mijn maag :D dus zal wel komen omdat mijn smaakpapillen beter gewoon zijn ondertussen :p

Als je een paar van die 5 kg zakken rauwe kip op hebt worden die Appie kipunits ook bakjes met snot idd.

Mooi reav en johan :thumbs:
Ik vertrouw geen supermarkt meer als het om dit soort producten gaat... Er wordt veel gerommeld met voedingswaren voor winst. In een bekende kippensalade zijn de kipblokjes met vet en water tot 30procent van het totaal gewicht ingespoten. Dit is niet zomaar vanaf het label achterop te lezen en van de buitenkant zie je het niet. 30procent minder kip dus, zelfde grote blokjes kip voor je ogen.

Laatst bewerkt:
blijkbaar... jullie kip smaakt echt veel voller eerlijk gezegd
die kipfilets van de Lidl smaakten echt fucked up deze week :D

Haha wezijn gewoon verwent [emoji14] had vorige week of week ervoor 1x gerookte kip gekocht bij de lidl .. Pff echt totaal andere smaak, totaal niet lekker..

Het is al eventjes geleden dat ik op de site keek
schaam..:o
maar wat zijn jullie flink uitgebreid zeg!! Super netjes! :D
Eens rondkijken of ik iets ga bestellen (of eerlijk gezegd wat ik ga bestellen)

Misschien wat vroeg, maar staan jullie weer op de flexcup dat je al weet?

Inmiddels een halve kg van jullie varkenshaas achter de kiezen: super.

Een paar dingen geprobeerd ondertussen:

- Gebraden kipfilet oven, erg lekker! Je proeft direct dat het degelijk vlees is. Alleen jammer genoeg toch erg duur. Betaal bijna 2x zoveel als normale kipbeleg wat ik eet. Ook al is de kwaliteit slechter, dubbele vind ik wel erg veel.
- Kipblokjes, Erg lekker! Je verwacht niet dat ze zo lekker zijn! Wel echt goed laten ontdooien anders worden ze erg broos. Maar dit is zeker een blijvertje.
- Risotto Spinazie. Ook erg erg lekker, wel erg sterk in smaak. Gister 500 gram bereid, en hier nog 100 gram zilvervlies rijst doorheen om de carbs wat te uppen. Smaak was nog altijd erg top!

Gister eerste bestelling van muscle meat binnen en damn wat een karwei om het uit te pakken :P
Had 10 kg vis besteld en je merkt echt dat het betere kwaliteit is als van de supermarkt !
Maandag even de tonijnsteak proberen :D

• #3.814

:thumbs:

Haha wezijn gewoon verwent [emoji14] had vorige week of week ervoor 1x gerookte kip gekocht bij de lidl .. Pff echt totaal andere smaak, totaal niet lekker..

De gerookte kipfilets zijn door ons zelf / eigen slager ontwikkeld. We zijn zeer blij meer het resultaat.

Het is al eventjes geleden dat ik op de site keek
schaam..:o
maar wat zijn jullie flink uitgebreid zeg!! Super netjes! :D
Eens rondkijken of ik iets ga bestellen (of eerlijk gezegd wat ik ga bestellen)

Misschien wat vroeg, maar staan jullie weer op de flexcup dat je al weet?

We zijn flink in assortiment gegroeid en er gaat nog veel leuks komen :) blijf ons in de gaten houden! We zijn zeker op de flexcup. Dus van harte welkom!

Een paar dingen geprobeerd ondertussen:

- Gebraden kipfilet oven, erg lekker! Je proeft direct dat het degelijk vlees is. Alleen jammer genoeg toch erg duur. Betaal bijna 2x zoveel als normale kipbeleg wat ik eet. Ook al is de kwaliteit slechter, dubbele vind ik wel erg veel.
- Kipblokjes, Erg lekker! Je verwacht niet dat ze zo lekker zijn! Wel echt goed laten ontdooien anders worden ze erg broos. Maar dit is zeker een blijvertje.
- Risotto Spinazie. Ook erg erg lekker, wel erg sterk in smaak. Gister 500 gram bereid, en hier nog 100 gram zilvervlies rijst doorheen om de carbs wat te uppen. Smaak was nog altijd erg top!

Thnx voor je eerste reviews conversion! Ovengebraden kipfilet is de luxe versie van 'normale' kipfilet broodbeleg. Vandaar het prijsverschil. Als je onze ovengebraden met de supermarkt ovengebraden vergelijkt zit je qua prijs zeker goed, vandaar! Fijn dat de kipblokjes en risotto bevallen :).

Gister eerste bestelling van muscle meat binnen en damn wat een karwei om het uit te pakken :P
Had 10 kg vis besteld en je merkt echt dat het betere kwaliteit is als van de supermarkt !
Maandag even de tonijnsteak proberen :D

:thumbs: mooi. Tonijnsteak gaat zeker in de smaak vallen (uit eigen ervaring :D).

Hey Scoob, klein probleempje.

Heb laatst een bestelling van 15kg+ (inclusief een 'I Love Fish' pakket) gedaan.

Toch heb ik hier verzendkosten op moeten betalen? Terwijl mijn maat waarmee ik samen bestelde me duidelijk vertelde dat er geen verzendkosten waren bij zo'n pakket (staat ook duidelijk op de site aangegeven). Hoe lossen we dit op?

• #3.816
Heb laatst een bestelling van 15kg+ (inclusief een 'I Love Fish' pakket) gedaan.

Toch heb ik hier verzendkosten op moeten betalen? Terwijl mijn maat waarmee ik samen bestelde me duidelijk vertelde dat er geen verzendkosten waren bij zo'n pakket (staat ook duidelijk op de site aangegeven). Hoe lossen we dit op?

Bedankt voor de mooie bestelling!

Wanneer je een pakket als deze kiest zit er inderdaad geen verzendkosten bij. Echter moet je dit bolletje aanklikken tijdens het betaalproces. Waarschijnlijk heb je dit over het hoofd gezien :). Ik ga de 5euro terug boeken naar je, maar dan heb ik je bestelnummer etc even nodig. Ik stuur je een PM!

Thnx voor je eerste reviews conversion! Ovengebraden kipfilet is de luxe versie van 'normale' kipfilet broodbeleg. Vandaar het prijsverschil. Als je onze ovengebraden met de supermarkt ovengebraden vergelijkt zit je qua prijs zeker goed, vandaar! Fijn dat de kipblokjes en risotto bevallen :).

Het is idd echt luxe! Jammer dat de sport wat betreft voeding toch al erg duur is. Wel ben ik aan het kijken voor een extra vriezer. De volgende keer een grotere bestelling doen :D

Vanavond de paardenbiefstuk proberen. Ben benieuwd!

^^
Die was trouwens echt echt lekker! Nu heb ik in het verleden sowieso altijd problemen gehad met het goed bereiden van biefstuk dus nu maar de aanwijzingen via de site gevolgd. Biefstuk was perfect maar dan ook echt perfect gebakken. Smaakte heerlijk! Samen met wat gepofte aardappelen en een knoflook yoghurt sausje een erg goede maaltijd! En maar zeggen dat bodybuilding food saai is!

Laatst bewerkt:
  • #3.818
Het is idd echt luxe! Jammer dat de sport wat betreft voeding toch al erg duur is. Wel ben ik aan het kijken voor een extra vriezer. De volgende keer een grotere bestelling doen :D

Vanavond de paardenbiefstuk proberen. Ben benieuwd!

^^
Die was trouwens echt echt lekker! Nu heb ik in het verleden sowieso altijd problemen gehad met het goed bereiden van biefstuk dus nu maar de aanwijzingen via de site gevolgd. Biefstuk was perfect maar dan ook echt perfect gebakken. Smaakte heerlijk! Samen met wat gepofte aardappelen en een knoflook yoghurt sausje een erg goede maaltijd! En maar zeggen dat bodybuilding food saai is!

Speciaal een extra vriezer voor ons :) wel een zeer mooi compliment! Op marktplaats valt er ook wel voor te kijken, staan soms mooie tussen. Bobybuild food hoeft naar mijn mening ook idd niet saai te zijn (tenzij in wedstrijd voorbereiden :D). Ik zelf ben er van om uit meer bronnen mijn dierlijke eiwitten te halen en dit zorgt er ook meteen voor dat een dieet niet snel verveeld. Thnx voor de review!

Inmiddels een halve kg van jullie varkenshaas achter de kiezen: super.

:cool: nice. Hier inmiddels al wat meer haha. Top product, hadden we veel eerder moeten introduceren.

Nieuw product: groene asperges!

Product link: http://musclemeat.nl/Groene-Asperges

Onze moeders hadden gelijk, wie wil groeien heeft ook zijn groene groentes nodig. Wanneer je kijkt naar de groene groentes zijn vooral broccoli en spinazie populair en men weet ook meestal wel waarom. Iets onbekender zijn groene asperges, maar worden door bodybuilders ook zeker gegeten. Asperges hebben een vochtafdrijvende/urineafdrijvende eigenschap en worden vaak gebruikt in de laatste fase om een extra droge look te hebben op het podium. Ook staat het bekend om een uniek antioxidant te hebben genaamd glutathione die beschermt tegen leverschade en welke een groep hormoonachtige stoffen stimuleert die groei bevorderen. Daarnaast zijn asperges rijk aan voedingsvezels, vitamine A, B1, B2, B6, C, E en K en mineralen en spoorelementen zoals kalium (potassium), magnesium, calcium, zink en fosfor. Zodoende zijn asperges een geweldig voedingsmiddel dat je kan ondersteunen bij je sport.

asperge1.jpg

Edit: haha meteen 1kg verkocht. Nieuw record na lancering nieuw product :D

Laatst bewerkt:
Ook mooi 2 kilo bij me bestelling gedaan :D

Ik heb bij m'n vorige bestelling een kilo mosselen besteld. Hoewel ik ze erg goed spoel, blijf ik toch soms op zandkorrels kauwen. M'n ma en vriendin klaagden er ook al over, dus dat zijn al 3 mensen die de mosselen goed hebben proberen te spoelen. Ik vind het erg jammer... Ze zijn lekker maar als er hoe dan ook zand tussen blijft zitten dan houdt het natuurlijk op.

Terug
Naar boven