Rhinoceros
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt goedals je tijd hebt zou een foto wel lache zijn. Laat maar weten of het smaakt!

waarneer komen de licht gezouten kipblokjes weer?
Deze zijn echt te lekker om niet bij mijn bestelling te hebben
Groetjes Marloes
. Licht gezout kunnen we vanaf volgende week maandag weer verzenden. Dit betekent dat het vanaf aanstaande donderdag 16:00 online staat. Excuus voor de vertraging! Het product is een beetje uit de hand gelopen
.Zou het mogelijk zijn om op de website een extra categorie 'kant-en-klaar' te plaatsen zodat klanten hierop snel kunnen filteren? Alvast bedankt.![]()
foto heb ik niet, zo lekker ziet het er ook niet uit eerlijk gezegd haha
smaak valt vrij goed mee vind ik, wel beetje droog... vrij veel vocht uit getrokken in de oven heb ik ook gemerkt en smaak je ook wel
misschien recept wat moeten aanpassen voor volgende keer
anyway, ondertussen alweer 9kg besteld voor levering vrijdag![]()
. Als ik in het weekend keer wat meer tijd heb ga ik het proberen.
Eerste bestelling gedaan n.a.v. dit topic. Heb flink wat besteld, ben erg benieuwd. Ziet er echt uit als een grandioze uitkomst!
. Leuk dat je meteen bij je eerste order al veel hebt gekozen. Komt vast goed Hey, ik heb iets heel ergs gedaan. Ik heb voor het eerst sinds een paar maanden vlees gekocht bij de Albert Heijn. Biefstukpuntjes. Is er enige kans dat die ook bij jullie binnenkort in het assortiment komen?![]()

Hey, ik heb iets heel ergs gedaan. Ik heb voor het eerst sinds een paar maanden vlees gekocht bij de Albert Heijn. Biefstukpuntjes. Is er enige kans dat die ook bij jullie binnenkort in het assortiment komen?![]()
! Hoe kun je. Ik dacht dat we iets hadden opgebouwd en wat doe je? Je gaat niet alleen vreemd, maar ook nog is met de eerste die je ziet. En wat krijg je dan? Ja... niet moedernatuur mooiste ofwel schoonste: 93procent rundvlees, water, glucosestroop, zout, aroma, E301, E331, E262, E326, E500 voor een duurdere prijs wat ze een ''gezonde keuze'' noemen :-#. Maar ik neem deze tip zeker mee! Wordt altijd besproken bij ons, Thnx!Heb gekeken bij jullie op de site maar zie geen zalmfilet die je op je brood kunt doen. Heb ik niet goed gekeken of komt dat later alsnog in jullie assortiment.
.Sorry, ik weet ook niet wat me bezielde! Ik heb het inmiddels al opgegeten en nu ik dit lees zit ik met m'n maag in de knoop en een brok in m'n keel... Die 7% overige ingredienten zijn er 7% teveel! Hopelijk kan ik dit ooit nog goedmaken.Oh oh oh, hartenbreker, schavuit! Hoe kun je. Ik dacht dat we iets hadden opgebouwd en wat doe je? Je gaat niet alleen vreemd, maar ook nog is met de eerste die je ziet. En wat krijg je dan? Ja... niet moedernatuur mooiste ofwel schoonste: 93procent rundvlees, water, glucosestroop, zout, aroma, E301, E331, E262, E326, E500 voor een duurdere prijs wat ze een ''gezonde keuze'' noemen :-#. Maar ik neem deze tip zeker mee! Wordt altijd besproken bij ons, Thnx!
Musclemeat...
jullie hamburgers zijn FANTASTISCH!!!
Lang geleden dat ik nog zo'n lekkere burgers heb gegeten!
Bedankt :-)

Ik dacht dat ik "slechts" 17kg had besteld
Kon het amper in mijn vriezer proppen. Moest brood en bakjes eten eruit halen. Wordt nog wat met boodschappen dit weekend, dus lekker dooreten 
Gisteren weer een doos opgehaald bij het afhaalpunt. Volgens TPG was hij 21,1 kg, maar hij was goed mee te nemen, dus het getrain is niet voor nietsIk dacht dat ik "slechts" 17kg had besteld
Kon het amper in mijn vriezer proppen. Moest brood en bakjes eten eruit halen. Wordt nog wat met boodschappen dit weekend, dus lekker dooreten
![]()

Musclemeat...
jullie hamburgers zijn FANTASTISCH!!!
Lang geleden dat ik nog zo'n lekkere burgers heb gegeten!
Bedankt :-)
.Sorry, ik weet ook niet wat me bezielde! Ik heb het inmiddels al opgegeten en nu ik dit lees zit ik met m'n maag in de knoop en een brok in m'n keel... Die 7 overige ingredienten zijn er 7 teveel! Hopelijk kan ik dit ooit nog goedmaken.
.Gisteren weer een doos opgehaald bij het afhaalpunt. Volgens TPG was hij 21,1 kg, maar hij was goed mee te nemen, dus het getrain is niet voor nietsIk dacht dat ik "slechts" 17kg had besteld
![]()

.toplevering binnen 24 uur 10kilo kip en een zak garnalen binnen!!!
kan weer een tijdje vooruit.
iemand een goede bereidingswijze voor de garnalen?
. Ik houd het simpel: wokken met vaak keren totdat ze roze zijn en dan 1 van onze kruiden zoals knoflook pepermix: http://musclemeat.nl/KruidenGister mijn bestelling binnen gekregen. Helemaal top verpakt.
Paste met een kleine beetje stapelen amper in de vriezer.
Top service! Jullie hebben er een vaste klant bij.
Mooi compliment ottorockit, super! Al wat gegeten/geprobeerd ervan?