AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Zou het mogelijk zijn om op de website een extra categorie 'kant-en-klaar' te plaatsen zodat klanten hierop snel kunnen filteren? Alvast bedankt. :)

Klinkt goed :D als je tijd hebt zou een foto wel lache zijn. Laat maar weten of het smaakt!

foto heb ik niet, zo lekker ziet het er ook niet uit eerlijk gezegd haha :D

smaak valt vrij goed mee vind ik, wel beetje droog... vrij veel vocht uit getrokken in de oven heb ik ook gemerkt en smaak je ook wel
misschien recept wat moeten aanpassen voor volgende keer ???

anyway, ondertussen alweer 9kg besteld voor levering vrijdag :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.883
waarneer komen de licht gezouten kipblokjes weer?
Deze zijn echt te lekker om niet bij mijn bestelling te hebben

Groetjes Marloes

Super om te lezen Marloes :). Licht gezout kunnen we vanaf volgende week maandag weer verzenden. Dit betekent dat het vanaf aanstaande donderdag 16:00 online staat. Excuus voor de vertraging! Het product is een beetje uit de hand gelopen :o.

Zou het mogelijk zijn om op de website een extra categorie 'kant-en-klaar' te plaatsen zodat klanten hierop snel kunnen filteren? Alvast bedankt. :)

Dat... vind ik zelf geen slecht idee. Simpel idee wat best effectief kan zijn. Morgen even kijken wat de rest er van denkt, dankje voor de tip! (Indien de rest het ook een goed idee vind zal het waarschijnlijk donderdag avond er op staan).

foto heb ik niet, zo lekker ziet het er ook niet uit eerlijk gezegd haha :D

smaak valt vrij goed mee vind ik, wel beetje droog... vrij veel vocht uit getrokken in de oven heb ik ook gemerkt en smaak je ook wel
misschien recept wat moeten aanpassen voor volgende keer ???

anyway, ondertussen alweer 9kg besteld voor levering vrijdag :P

haha ok. Misschien is 30 minuten gewoon te lang, I dunno :). Als ik in het weekend keer wat meer tijd heb ga ik het proberen.

Thnx voor je order :thumbs: 9kg kan je weer even voor uit :meal:

Inmiddels al meer nieuws over de beef jerkey?

• #3.885
Eerste bestelling gedaan n.a.v. dit topic. Heb flink wat besteld, ben erg benieuwd. Ziet er echt uit als een grandioze uitkomst!

• #3.887
Eerste bestelling gedaan n.a.v. dit topic. Heb flink wat besteld, ben erg benieuwd. Ziet er echt uit als een grandioze uitkomst!

Super om te lezen ottorockit, bedankt :). Leuk dat je meteen bij je eerste order al veel hebt gekozen. Komt vast goed :thumbs: Laat je jouw mening weten?

Hey, ik heb iets heel ergs gedaan. Ik heb voor het eerst sinds een paar maanden vlees gekocht bij de Albert Heijn. Biefstukpuntjes. Is er enige kans dat die ook bij jullie binnenkort in het assortiment komen? :o

Heb gekeken bij jullie op de site maar zie geen zalmfilet die je op je brood kunt doen. Heb ik niet goed gekeken of komt dat later alsnog in jullie assortiment.

Hey, ik heb iets heel ergs gedaan. Ik heb voor het eerst sinds een paar maanden vlees gekocht bij de Albert Heijn. Biefstukpuntjes. Is er enige kans dat die ook bij jullie binnenkort in het assortiment komen? :o

Ja dit zou ik direct kopen! :D

• #3.891

Oh oh oh, hartenbreker, schavuit ;)! Hoe kun je. Ik dacht dat we iets hadden opgebouwd en wat doe je? Je gaat niet alleen vreemd, maar ook nog is met de eerste die je ziet. En wat krijg je dan? Ja... niet moedernatuur mooiste ofwel schoonste: 93procent rundvlees, water, glucosestroop, zout, aroma, E301, E331, E262, E326, E500 voor een duurdere prijs wat ze een ''gezonde keuze'' noemen :-#. Maar ik neem deze tip zeker mee! Wordt altijd besproken bij ons, Thnx!

2mwxrix.jpg

1248nq1.jpg

Heb gekeken bij jullie op de site maar zie geen zalmfilet die je op je brood kunt doen. Heb ik niet goed gekeken of komt dat later alsnog in jullie assortiment.

Gerookte zalm (stuk/beleg) hebben we naar gekeken maar destijds geen geschikte partij voor kunnen vinden. Deze zoektocht was wel een tijdje geleden. We hopen het ooit te hebben voor een leuke prijs, want prijzig is het wel per kg in de supermarkt.

Ok goed om te weten :).

Laatst bewerkt:
Musclemeat...

jullie hamburgers zijn FANTASTISCH!!!
Lang geleden dat ik nog zo'n lekkere burgers heb gegeten!

Bedankt :-)

Oh oh oh, hartenbreker, schavuit ;)! Hoe kun je. Ik dacht dat we iets hadden opgebouwd en wat doe je? Je gaat niet alleen vreemd, maar ook nog is met de eerste die je ziet. En wat krijg je dan? Ja... niet moedernatuur mooiste ofwel schoonste: 93procent rundvlees, water, glucosestroop, zout, aroma, E301, E331, E262, E326, E500 voor een duurdere prijs wat ze een ''gezonde keuze'' noemen :-#. Maar ik neem deze tip zeker mee! Wordt altijd besproken bij ons, Thnx!
Sorry, ik weet ook niet wat me bezielde! Ik heb het inmiddels al opgegeten en nu ik dit lees zit ik met m'n maag in de knoop en een brok in m'n keel... Die 7% overige ingredienten zijn er 7% teveel! Hopelijk kan ik dit ooit nog goedmaken.

Gisteren weer een doos opgehaald bij het afhaalpunt. Volgens TPG was hij 21,1 kg, maar hij was goed mee te nemen, dus het getrain is niet voor niets :D Ik dacht dat ik "slechts" 17kg had besteld ;) Kon het amper in mijn vriezer proppen. Moest brood en bakjes eten eruit halen. Wordt nog wat met boodschappen dit weekend, dus lekker dooreten :eating:

Gisteren weer een doos opgehaald bij het afhaalpunt. Volgens TPG was hij 21,1 kg, maar hij was goed mee te nemen, dus het getrain is niet voor niets :D Ik dacht dat ik "slechts" 17kg had besteld ;) Kon het amper in mijn vriezer proppen. Moest brood en bakjes eten eruit halen. Wordt nog wat met boodschappen dit weekend, dus lekker dooreten :eating:

Net het zelfde voor gehad :D

toplevering binnen 24 uur 10kilo kip en een zak garnalen binnen!!!
kan weer een tijdje vooruit.
iemand een goede bereidingswijze voor de garnalen?

Gister mijn bestelling binnen gekregen. Helemaal top verpakt.

Paste met een kleine beetje stapelen amper in de vriezer.

Top service! Jullie hebben er een vaste klant bij.

• #3.899
Musclemeat...

jullie hamburgers zijn FANTASTISCH!!!
Lang geleden dat ik nog zo'n lekkere burgers heb gegeten!

Bedankt :-)

Awesome mensen! Leuk dat jullie het melden. Welke burger overigens? De low fat? Over beide burgers (cow & chicken) krijgen we goede feedback in ieder geval :D.

Sorry, ik weet ook niet wat me bezielde! Ik heb het inmiddels al opgegeten en nu ik dit lees zit ik met m'n maag in de knoop en een brok in m'n keel... Die 7 overige ingredienten zijn er 7 teveel! Hopelijk kan ik dit ooit nog goedmaken.

Vergeven en vergeten ;).

Leuk dat je weer besteld hebt 'lange'. 21,1kg doos is een zeer mooie bestelling, bedankt! Eetse :D
De doos is altijd wat zwaarder dan het aantal kg's dat je besteld hebt omdat er tussen de 4-6kg droogijs nog bij komt dat langzaam verdampt :).

toplevering binnen 24 uur 10kilo kip en een zak garnalen binnen!!!
kan weer een tijdje vooruit.
iemand een goede bereidingswijze voor de garnalen?

Ah, die heb ik zelf ingepakt. Die combinatie was er afgelopen week 1 van: 2x argentina 5kg en garnalen :). Ik houd het simpel: wokken met vaak keren totdat ze roze zijn en dan 1 van onze kruiden zoals knoflook pepermix: http://musclemeat.nl/Kruiden

Gister mijn bestelling binnen gekregen. Helemaal top verpakt.

Paste met een kleine beetje stapelen amper in de vriezer.

Top service! Jullie hebben er een vaste klant bij.

:cool: Mooi compliment ottorockit, super! Al wat gegeten/geprobeerd ervan?

Top producten voor een goede prijs!

:thumbs: leuk, bedankt!

Nieuwe categorie: Vis in Blik (tonijn, makreel en zalm) (Princes)!

35iazkh.png

De bekende Princes vis in blik producten zijn vanaf nu bij ons verkrijgbaar. Je kan ze los als sample bij je bestelling doen, maar bestel je er 10, dan krijg je er bij ons 2 gratis bij! Bij de zalm is het zelfs 9+3 gratis. Bekijk ze hier: http://musclemeat.nl/vis_in_blik

Voor Princes zijn hoge kwaliteit, integriteit en duurzaamheid van cruciaal belang. De fabrieken en toeleveranciers voldoen dan ook aan de strengste kwaliteitsnormen en worden regelmatig door ons deskundige technische team bezocht en gecontroleerd. Daarnaast staat Princes erop te voldoen aan alle wet- en regelgeving op het gebied van voedselveiligheid en de herkomst van onze producten. Nieuwe ontwikkelingen op dit vlak volgen we op de voet.

De Princes producten worden elke week steekproefsgewijs gecontroleerd op kwaliteit. Op deze manier kan Princes blijven garanderen dat de producten altijd de kwaliteit hebben die de consument van ons verwacht. De kwaliteit van bij de Princes producten staat dus voorop

Laatst bewerkt:
Mooi! Is het misschien ook een optie om sardientjes in blik aan te bieden?

Sardientjes bevatten namelijk nagenoeg geen kwik, doordat ze onderaan de voedselketen staan.

Een van de weinige vissoorten die je dus dagelijks kan eten.

Terug
Naar boven