- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m78
Oh oh oh, hartenbreker, schavuit! Hoe kun je. Ik dacht dat we iets hadden opgebouwd en wat doe je? Je gaat niet alleen vreemd, maar ook nog is met de eerste die je ziet. En wat krijg je dan? Ja... niet moedernatuur mooiste ofwel schoonste: 93procent rundvlees, water, glucosestroop, zout, aroma, E301, E331, E262, E326, E500 voor een duurdere prijs wat ze een ''gezonde keuze'' noemen :-#. Maar ik neem deze tip zeker mee! Wordt altijd besproken bij ons, Thnx!
Gerookte zalm (stuk/beleg) hebben we naar gekeken maar destijds geen geschikte partij voor kunnen vinden. Deze zoektocht was wel een tijdje geleden. We hopen het ooit te hebben voor een leuke prijs, want prijzig is het wel per kg in de supermarkt. Ok goed om te weten![]()
.
Biefstukpuntjes is gewoon verkrachting van de biefstuk..
''mals'' ? Doordat het zulke kleine stukjes zijn niks mals.... Biefstuk hoort rood van binnen, nou die puntjes echt niet

! Hoe kun je. Ik dacht dat we iets hadden opgebouwd en wat doe je? Je gaat niet alleen vreemd, maar ook nog is met de eerste die je ziet. En wat krijg je dan? Ja... niet moedernatuur mooiste ofwel schoonste: 93procent rundvlees, water, glucosestroop, zout, aroma, E301, E331, E262, E326, E500 voor een duurdere prijs wat ze een ''gezonde keuze'' noemen :-#. Maar ik neem deze tip zeker mee! Wordt altijd besproken bij ons, Thnx!
.
.
Mooi compliment ottorockit, super! Al wat gegeten/geprobeerd ervan?
. Beetje in de richting van 'zo goedkoop, dat MOET slecht vlees zijn.

ow jeetje.