XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Oh oh oh, hartenbreker, schavuit ;)! Hoe kun je. Ik dacht dat we iets hadden opgebouwd en wat doe je? Je gaat niet alleen vreemd, maar ook nog is met de eerste die je ziet. En wat krijg je dan? Ja... niet moedernatuur mooiste ofwel schoonste: 93procent rundvlees, water, glucosestroop, zout, aroma, E301, E331, E262, E326, E500 voor een duurdere prijs wat ze een ''gezonde keuze'' noemen :-#. Maar ik neem deze tip zeker mee! Wordt altijd besproken bij ons, Thnx!
2mwxrix.jpg
1248nq1.jpg
Gerookte zalm (stuk/beleg) hebben we naar gekeken maar destijds geen geschikte partij voor kunnen vinden. Deze zoektocht was wel een tijdje geleden. We hopen het ooit te hebben voor een leuke prijs, want prijzig is het wel per kg in de supermarkt. Ok goed om te weten :).

Biefstukpuntjes is gewoon verkrachting van de biefstuk..
''mals'' ? Doordat het zulke kleine stukjes zijn niks mals.... Biefstuk hoort rood van binnen, nou die puntjes echt niet

Awesome mensen! Leuk dat jullie het melden. Welke burger overigens? De low fat? Over beide burgers (cow & chicken) krijgen we goede feedback in ieder geval :D.

Vergeven en vergeten ;).

Leuk dat je weer besteld hebt 'lange'. 21,1kg doos is een zeer mooie bestelling, bedankt! Eetse :D
De doos is altijd wat zwaarder dan het aantal kg's dat je besteld hebt omdat er tussen de 4-6kg droogijs nog bij komt dat langzaam verdampt :).

Ah, die heb ik zelf ingepakt. Die combinatie was er afgelopen week 1 van: 2x argentina 5kg en garnalen :). Ik houd het simpel: wokken met vaak keren totdat ze roze zijn en dan 1 van onze kruiden zoals knoflook pepermix: http://musclemeat.nl/Kruiden

:cool: Mooi compliment ottorockit, super! Al wat gegeten/geprobeerd ervan?

:thumbs: leuk, bedankt!

Nieuwe categorie: Vis in Blik (tonijn, makreel en zalm) (Princes)!

35iazkh.png

De bekende Princes vis in blik producten zijn vanaf nu bij ons verkrijgbaar. Je kan ze los als sample bij je bestelling doen, maar bestel je er 10, dan krijg je er bij ons 2 gratis bij! Bij de zalm is het zelfs 9+3 gratis. Bekijk ze hier: http://musclemeat.nl/vis_in_blik

Voor Princes zijn hoge kwaliteit, integriteit en duurzaamheid van cruciaal belang. De fabrieken en toeleveranciers voldoen dan ook aan de strengste kwaliteitsnormen en worden regelmatig door ons deskundige technische team bezocht en gecontroleerd. Daarnaast staat Princes erop te voldoen aan alle wet- en regelgeving op het gebied van voedselveiligheid en de herkomst van onze producten. Nieuwe ontwikkelingen op dit vlak volgen we op de voet.

De Princes producten worden elke week steekproefsgewijs gecontroleerd op kwaliteit. Op deze manier kan Princes blijven garanderen dat de producten altijd de kwaliteit hebben die de consument van ons verwacht. De kwaliteit van bij de Princes producten staat dus voorop

Nice.

Lieve meneer van Musclemeat

Hoe kan ik mijn lieve moeder overtuigen Musclemeat meat een betere keus is dan supermarkt vlees?

Groetjes SteenSteen

T is dat ik net 24 blikken tonijnstukken van princess heb gekregen.... maar dit ziet er super uit weer!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.905
:thumbs:

Mooi! Is het misschien ook een optie om sardientjes in blik aan te bieden? Sardientjes bevatten namelijk nagenoeg geen kwik, doordat ze onderaan de voedselketen staan. Een van de weinige vissoorten die je dus dagelijks kan eten.

In alle eerlijkheid hebben we sardientjes bij de eerste levering niet meegepakt. We kunnen altijd een aantal inslaan bij de volgende levering om te kijken of het loopt! over je opmerking
Alle grote bedrijven zoals Princes, John West etc. staan onder toezicht. Ze dienen zich te houden aan de EU maximale toestaande percentages zware metalen. Zo ook bij onze tonijnsteaks waarop een microbilogisch onderzoek is uitgevoerd waaruit bleek dat het minder dan 100ug per kg bevat wat goed is. De toegestane inname norm in Nederland van methylkwik is 200 ug per persoon per week. Ik weet over welk artikelen je het hebt, als je er op googled staat het er vol mee. Anderzijds was er een keuringsdienst van waarde aflevering waarin werd gezegd dat het zwaar overdreven wordt: dat je wel 10kg per dag een maand lang moet eten wil je op gevaarlijke waarden komen in je lichaam. Ik heb net gezocht door afleveringen heen maar kon het helaas niet zo vinden. Ik vind het een lastig onderwerp en zal princes maandag bellen hierover.
[/QUOTE]

Lieve meneer van Musclemeat Hoe kan ik mijn lieve moeder overtuigen Musclemeat meat een betere keus is dan supermarkt vlees? Groetjes SteenSteen

Goede vraag :). De supermarkten hebben een naam die je vertrouwd. Als daar gerommeld zou worden en het wordt ontdekt dan zit iedereen er boven op (tv, kranten etc.), bv een vleesschandaal. Maar wij staan net als hun onder toezicht van de Voedsel en Waren autoriteit. Misschien meteen leuk om te vertellen dat zij dit jaar twee keer zonder aankondiging voor onze deur stonden. En uiteraard was bij beide keren alles in orde bij ons was.

Wij verkopen geen biologische producten (op paard en twee 1 ster beter leven producten na), maar promoten ermee dat na slachting met ons pure vlees niks anders gebeurt dan snijden en verpakken. Dit begon voor mijzelf, toen wouden mensen van mij gym het ook, daarna is het concept bevroren verzenden ontwikkeld door mij, Yvette en Rein. Het hele Muscle Meat idee is ontstaan omdat er er teveel producten liggen in de supermarkt waar je gewoon niet blij van wordt en geen focus heeft op onze sport (makkelijke porties, clean 100 vlees eten, snel bereidt). Toevoegingen als water, vetten, E-nummer zoals monosodiumglutamaat (MSG) in met een mix van toegevoegde aromas, kleurstoffen, anti-oxidanten en conserveermiddelen etc. zit bijna op elk label in de supermarkt. Je hebt ook vaak geen idee wat je nou koopt. Om een voorbeeld te geven; de fabriek waar wij mee samen werken, maakt ook kipblokjes voor een merk salade die vrijwel in elke supermarkt ligt. Deze kant-en-klare kipblokjes zijn dezelfde blokjes als die van ons, maar dan ingespoten met vet en water tezamen 30procent van het gewicht. Dat lees je niet op de achterkant dat je 30procent minder kip koopt in je salade.

Bij vleesproducten (bewerkt vlees) is het niet verplicht de herkomst erop te zetten. Zo weet je niet dat als je in de supermarkt diepvries kip producten van bijvoorbeeld Mora koopt, is het kip uit China. Wat vast prima zal zijn (nooit in verdiept), maar je hebt geen idee. Je kan aan ons alles vragen over elk product en je krijgt hier snel antwoord over. Wij eten nu eenmaal vaker en meer dan een gemiddeld persoon en daarvoor heb je bij ons ook de volgende voordelen:

-Het gemak van onze producten: kant-en-klare producten (zoete aardappel, kipblokjes) etc.
-Unieke producten die je niet zomaar bij de supermarkt te vinden zijn: kant-en-klare zoete aardappel blokjes, vloeibaar ei eiwit, low fat gehakt 5 etc.
-Makkelijke tijdbesparende producten: portieverpakkingen, IQF losgevroren van elkaar, kant-en-klare producten
-Kwaliteitsproducten: Ons vlees komt van gerenommeerde slachterijen en wordt netjes in een fabriek gesneden en verpakt door een gecertificeerde slager. Met een gerenommeerde slachterij wordt een slachterij bedoeld die alle certificaten heeft om dit soort werk uit te mogen voeren en een goede reputatie heeft en onder toezicht staat.
-Scherpe prijs: de producten zijn onder de supermarkt prijs
-Thuis bezorgd: wat je al van de supplementen winkels al gewend bent nu ook voor je normale eten

Misschien kan je moeder vragen wat zij zich afvraagt, want anders blijf ik typen haha.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je uitgebreide antwoord, ik zal het nog eens voorleggen :)

Hey Scoobzor, is er nog een manier om de verzendkosten te ''omzeilen'' zonder de 12kg kip te kopen? Ik wil namelijk wat verschillende soorten groente bestellen aangezien mijn brocolli eerder op was dan al mijn kip, en die 12kg kip gaat niet in de vriezer passen naast de groente. Ik ben er bekend mee dat jullie weinig / niks verdienen aan de groente dus begrijp het dat er gewoon verzendkosten bij horen.

• #3.908
Hey Scoobzor, is er nog een manier om de verzendkosten te ''omzeilen'' zonder de 12kg kip te kopen? Ik wil namelijk wat verschillende soorten groente bestellen aangezien mijn brocolli eerder op was dan al mijn kip, en die 12kg kip gaat niet in de vriezer passen naast de groente. Ik ben er bekend mee dat jullie weinig / niks verdienen aan de groente dus begrijp het dat er gewoon verzendkosten bij horen.

Hoi marcel, begrijpelijke vraag maar helaas kan dit niet. De kosten van de isolatie zak samen met de droogijs om de bestelling 48uur bevroren te houden zijn hoger dan de verzendkosten. We kunnen daardoor niet de verzendkosten ook op ons nemen want dan gaat het pakket qua waarde letterlijk de min in. De prijzen zijn goedkoper per kg dan de supermarkt of unieker dus op die manier kan je het ook zien dat je het er uit haalt.

Oke, begrijpelijk. Maar even snel mijn vriezer leegeten dus zodat er weer een nieuwe lading in kan.

Ik raad jullie ook vaak aan aan anderen, maar vaak is er wantrouwen simpelweg door jullie prijs :roflol:. Beetje in de richting van 'zo goedkoop, dat MOET slecht vlees zijn.

Precies dit. Toen ik laatst mijn vlees af ging halen op het werk (AH) vroeg mijn collega aan de infobalie wat er nou in die doos zat. Ik werd haast voor gek verklaard toen ik zei dat er bevroren vlees van musclemeat in zat. "Dat moest wel troep zijn."
Helaas weten ze niet wat ze missen.

Ik heb mijn buurman ook al overtuigd om het te gaan bestellen. En natuurlijk een aantal jongens in de gym.

Ik raad jullie ook vaak aan aan anderen, maar vaak is er wantrouwen simpelweg door jullie prijs :roflol:. Beetje in de richting van 'zo goedkoop, dat MOET slecht vlees zijn.

Ik hoor juist eerder dit soort opmerkingen:

"ja wat kost dat dan??"

daaropvolgend vaak:

"ja voor dat bedrag ,of minder, koop ik het ook bij de Nettorama of in de bonus bij de appie"

of

"wat een onzin, vlees is vlees"

• #3.916
Oke, begrijpelijk. Maar even snel mijn vriezer leegeten dus zodat er weer een nieuwe lading in kan.

:thumbs:

Tsja zul je dat weer zien inderdaad. Bied je bv kogelbiefstuk prijs aan zodat mensen het eerder in bulk kunnen kopen, krijg dat dat :rolleyes:

Plus vlees over het internet bestellen is fucking eng natuurlijk.

:angstig:

Precies dit. Toen ik laatst mijn vlees af ging halen op het werk (AH) vroeg mijn collega aan de infobalie wat er nou in die doos zat. Ik werd haast voor gek verklaard toen ik zei dat er bevroren vlees van musclemeat in zat. "Dat moest wel troep zijn."
Helaas weten ze niet wat ze missen.

Kijkend naar de statistieken is er zo'n grote meerderheid die meteen een tweede keer besteld, als je het ervaren hebt...

Ik heb mijn buurman ook al overtuigd om het te gaan bestellen. En natuurlijk een aantal jongens in de gym.

Awesome :cool:, dankje marcel!

Ja gvd, had er eentje die vroeg 'huh hoe betaal je dan, gewoon aan de deur ofzo?'. Die had nog nooit via internet iets besteld!

:o ow jeetje.

Ik hoor juist eerder dit soort opmerkingen:

"ja wat kost dat dan??"

daaropvolgend vaak:

"ja voor dat bedrag ,of minder, koop ik het ook bij de Nettorama of in de bonus bij de appie"

of

"wat een onzin, vlees is vlees"

Tsja... Dan is het idd 5.50euro bij de AH ( 1x in te 2 maanden??), en wat heb je dan: nog steeds niet schoongemaakte en niet gekalibreerde kipfilets die bol staan van het vocht. Daarnaast veel producten natuurlijk die niet te verkrijgen zijn.

Goed om te lezen wat de vooroordelen zijn :). Super tof dat jullie het promoten en dat doe je dan ook alleen maar als je tevreden bent. Je kan ook helpen door reviews op de site te plaatsen bij de producten die je geprobeerd hebt!

Mooi om te zien. Tijdje geleden dat ik de site bezocht had. Bekijk ik hem nu zie ik een ongelofelijk groot assortiment.

Moet eerlijk zeggen dat ik een ding wel heel storend vind van musclemeat, en dat is het feit dat ik door die gekke site overweeg een 2e vrieskast te kopen.

Wat ik me wel af vraag; waarom zit er geen quantum korting op de i love chicken actie?

Het is 12kg vlees, wat best een lading is. Weet niet hoe goed de actie loopt maar persoonljk vind ik het niet zo aantrekkelijk aangezien je flink in bulkkoopt zonder korting. Als het 80 was ofzo zou ik het sneller overwegen.

Mooi om te zien. Tijdje geleden dat ik de site bezocht had. Bekijk ik hem nu zie ik een ongelofelijk groot assortiment.

Moet eerlijk zeggen dat ik een ding wel heel storend vind van musclemeat, en dat is het feit dat ik door die gekke site overweeg een 2e vrieskast te kopen.

Wat ik me wel af vraag; waarom zit er geen quantum korting op de i love chicken actie?

Het is 12kg vlees, wat best een lading is. Weet niet hoe goed de actie loopt maar persoonljk vind ik het niet zo aantrekkelijk aangezien je flink in bulkkoopt zonder korting. Als het 80 was ofzo zou ik het sneller overwegen.
+1, ben ook zelf serieus aan het kijken voor zo'n vrieskist van 300-400 liter :roflol:

• #3.919

Bedankt voor het mooie compliment :D

Onze kipblokjes zijn eigenlijk te scherp geprijsd. Dat is raar om zelf te zeggen, maar vergelijk het met andere kip producten. De rauw prijs die je hiervoor krijgt is 6.50euro/kg (1kg kant-en-klare kipblokjes staat gelijk aan 1136gr rauwe kipfilets). Daarvoor is het kant-en-klaar voor je gemaakt en verpakt per stuk. Als je nagaat dat rauwe kipblokjes bij de AH 8.33euro/kg zijn (die je dus nog moet bereiden) en gerookte kipfilets rond de 13-14euro, dan begrijp misschien beter wat ik bedoel ;). Je kan dus absoluut niet lager dan 6.50euro/kg rauw prijs, anders verkoop je het in de min.

De 12kg deal is vooral bedoeld voor de mensen die het elke dag in hun dieet eten, ze hoeven hier geen verzendkosten over te betalen.

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

+1, ben ook zelf serieus aan het kijken voor zo'n vrieskist van 300-400 liter :roflol:

Leuk dat je daaraan zit te denken :D. Zo een heb ik zelf thuis. Op marktplaats gekocht voor 120euro :o. Ben je in 1x klaar haha.

Tot wanneer blijven jullie aardbeien verkopen? Of kan dit hele jaar door ivm het invriezen?

Terug
Naar boven