MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Gisteren de Spare ribs gegeten, die waren zo lekker dat ik ineens het hele pak heb opgegeten....

Ben tevreden over de kip + hamburgers gewone + low fat, het rundsgehakt. De biefstuk vind ik iets minder, deze haal ik nu gewoon terug bij de slager. Daar is hij wel duurder maar voor een goede biefstuk betaal ik graag wat extra.

Ondertussen al 2 grote bestellingen gedaan MM en meer dan tevreden!

Beste Olivier,

Ik heb meerdere bestellingen bij je geplaatst en ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten en het gemak dat ze geven. Echter loop ik bij het bestelproces tegen wat problemen aan:

1. Bij het selecteren van de bezorgkosten staat standaard de optie van 5,00 aangevinkt. Indien ik door wil naar de volgende stap, krijg ik een foutmelding dat ik een optie moet selecteren. Vervolgens klik ik nog een paar keer, maar het heeft geen effect. Pas als ik een paar eerdere stappen opnieuw doorloop, verschijnt de foutmelding niet meer. Voor zover ik me herinner had ik dit probleem voorgaande keren niet.

2. Wanneer ik het hele bestelproces doorlopen ben (tot de betaling) krijg ik nog eenmaal mijn volledige bestelling te zien. Mijn bestelling wordt echter automatisch aangevuld met mijn vorige bestelling! Vervolgens moet ik dus weer helemaal terug naar het begin om de ongewenste producten te verwijderen. Dit probleem had ik ook bij mijn vorige twee bestellingen.

Hopelijk kun je hier wat aan doen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.943
Gisteren de Spare ribs gegeten, die waren zo lekker dat ik ineens het hele pak heb opgegeten....

Ben tevreden over de kip + hamburgers gewone + low fat, het rundsgehakt. De biefstuk vind ik iets minder, deze haal ik nu gewoon terug bij de slager. Daar is hij wel duurder maar voor een goede biefstuk betaal ik graag wat extra.

Ondertussen al 2 grote bestellingen gedaan MM en meer dan tevreden!

Mooie eerlijke review ikk20. Bedankt hiervoor! Altijd super om te lezen dat onze klanten tevreden zijn en waar verbetering kan liggen :).

Beste Olivier,

Ik heb meerdere bestellingen bij je geplaatst en ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten en het gemak dat ze geven. Echter loop ik bij het bestelproces tegen wat problemen aan:

1. Bij het selecteren van de bezorgkosten staat standaard de optie van 5,00 aangevinkt. Indien ik door wil naar de volgende stap, krijg ik een foutmelding dat ik een optie moet selecteren. Vervolgens klik ik nog een paar keer, maar het heeft geen effect. Pas als ik een paar eerdere stappen opnieuw doorloop, verschijnt de foutmelding niet meer. Voor zover ik me herinner had ik dit probleem voorgaande keren niet.

2. Wanneer ik het hele bestelproces doorlopen ben (tot de betaling) krijg ik nog eenmaal mijn volledige bestelling te zien. Mijn bestelling wordt echter automatisch aangevuld met mijn vorige bestelling! Vervolgens moet ik dus weer helemaal terug naar het begin om de ongewenste producten te verwijderen. Dit probleem had ik ook bij mijn vorige twee bestellingen.

Hopelijk kun je hier wat aan doen :)

Hoi Kuiltje. Super dat je zo tevreden bent over de kwaliteit en het gemak dat je ervaart met onze producten! Ik zal je twee punten beantwoorden:

Punt 1: Deze foutmelding op de site is gister naar voren gekomen bij (zie vorige pagina) Firefox v33.0. Ik weet niet welke browser jij gebruikt en versie? Kan je dit nog aan mij doorgeven? PM op dbb of info@musclemeat.nl mag ook. We zijn er vandaag mee bezig dit op te lossen. De oplossing voor nu is een andere browser te gebruiken, bijvoorbeeld Chrome. Excuus voor dit ongemak.

Punt 2: Deze functie in onze website is bedoeld als gemak. Wat het winkelmandje doet is opslaan wat je er vorige keer in had staan met het account waar je mee ingelogd was. De handigheid hiervan is dat als je het 'shoppen' onderbreekt of weg klikt, je later met inloggen verder kan gaan waar je gebleven was. Echter wat er nu gebeurt is dat je niet ingelogd was, een winkelmand gaat vullen en dan inlogt. Wat er dan gebeurt is dat de website deze twee winkelmanden gaat samenvoegen. Het is dus verstandig eerst in te loggen op onze website om te zien wat je er nog in had. Ik heb eerder begrepen van een klant dat dit een hinder is omdat men het niet gewend is. Ik ga er met mijn collega's over na denken of we dit wel of niet behouden als in: of we zorgen dat de winkelmand na weggaan op de site altijd automatisch leeggemaakt wordt.

Net weer een bestelling geplaatst :) Helaas was de runderkogelbiefstuk niet op voorraad.

Edit: Werd net gebeld door Olaf dat dat door een foutje op de website kwam en of ik het nog wilde veranderen. Ook al hoefde het van mij niet veranderd te worden, omdat ik al wat alternatieven had besteld, vind ik het toch zeker een goede service!

Laatst bewerkt:
  • #3.945
Beste Muscle Meat,

graag had ik als laatst ook willen weten hoeveel PCB's, dioxines en andere giftige stoffen er in de Noorse Zalmblokjes aanwezig zijn want ik lees hier en daar dat gekweekte zalm 10x meer giftige stoffen bevat dan wilde zalm...

Graag meer info hierover, een analyse door een geaccrediteerd labo zou dus fijn zijn.

http://www.hln.be/hln/nl/39/Lekker-...6/2008/01/01/Gekweekte-zalm-zit-vol-gif.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/6276/Overb...ende-toename-gebruik-pesticiden-in-zalm.dhtml

http://www.optimalegezondheid.com/alles-over-gekweekte-vis/

Hoi Memoly, ik zou nog even terug komen op je vraag over de zalm. Hier is inderdaad veel om te doen geweest in het nieuws en tijdens de onderhandelingen hebben wij het ook uitgebreid over gehad met de leverancier. Noorwegen is erg goed bezig en er is dan ook gekozen voor een leverancier daar die het Global G.A.P. certificaat heeft. GAP = Good Agricultural Practice, een wereldwijde organisatie die streeft naar duurzame landbouw. Het is een initiatief van supermarkten die gehoor wilden geven aan de toenemende bezorgdheid onder consumenten over de veiligheid van landbouwproducten, maar ook kweekvis. Hierbij wordt onder andere erg op voeding en antibiotica gelet. Zie bijgaand het Global G.A.P. certificaat van een van onze grotere leveranciers (helaas had ik niet het meest recente certificaat voorhanden, maar dat kan nog opgevraagd worden).

Global G.A.P. cetrificaat: http://tinyurl.com/ksdfqkw

Het betreft hier gekweekte zalm uit Noorwegen door gecertificeerde kweekbedrijven met GlobalGAP. Deze bedrijven hebben een duurzame kweek, met aandacht voor het milieu, diervriendelijkheid, voedselveiligheid, sociale omstandigheden en antibiotica gebruik. In Noorwegen is het de bedoeling dat het woord duurzaam straks wegvalt, omdat dit vanzelfsprekend moet worden.

Tevens heb ik het Nederlandse onderzoek, dat in opdracht van Voedsel en Waren Authoriteit (VWA) door Rikilt in 2008 is uitgevoerd, bijgevoegd: http://tinyurl.com/lcqpyx5
Hierbij is gekeken naar dioxines, PCBs, zware metalen en antibiotica. Als conclusie kwam naar voren dat
het gehalte contaminanten (stoffen die onbedoeld in levensmiddelen aanwezig kunnen zijn en worden ook wel verontreinigingen genoemd) in kweekvis heel laag lag, ruim beneden de wettelijke normen, en opvallend genoeg ook veel lager dan de gehalten die gevonden worden in wild gevangen vis.

De stelling dat kweekvis ongezond zou zijn, vanwege de hogere gehalten met contaminanten, gaat dus zeker niet op.
Gezien de hogere gehalten in wild gevangen vis, kan kweekvis misschien zelfs als meest gezonde keuze bestempeld worden. Dit kan komen doordat wilde zalm alles eet wat hij vindt (eetbaar) in de natuur (ongecontroleerd) i.p.v. zalm in een afgezet stuk in de Fjorden waar geen voer vanuit de zee gegeven wordt maar gecontroleerd voer door ons mensen.''

Microbiologisch zijn de zalmblokjes altijd prima in orde. De zalm wordt vers gesneden en direct IQF gevroren. Zie ook bijgevoegd rapport: http://tinyurl.com/khnpetq

Als laatst nog twee afleveringen die over kweekzalm gaan uit Noorwegen waar onze vandaan komt:

http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/02-05-2013 bij 12:30 zie je hoe de zalm leeft en bij 24 min geeft de laborant aan dat ze onderzoeken op antibiotica zware metalen etc. http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/23-05-2013 bij 23 min labtest uitslag[/QUOTE]

Zo, net weer even een bestelling gedaan bij Muscle Meat.
Aanstaande dinsdag wordt het geleverd. Kan niet wachten tot het weer binnen is!

Misschien een idee om orgaanvlees aan te gaan bieden? Qua macronutrienten is het natuurlijk niet zo goed als je het vergelijkt met iets zoals kipfilet (wat misschien wel de koning is van eiwit vs. vet vs. kcal) maar wat betreft micronutrienten is het natuurlijk uitstekend. Daarbij is het lastig om gemakkelijk aan goede kwaliteit kalfslever te komen.

pX44TVK.png

Zo slecht ziet dat er helemaal niet uit qua eiwit en vet, het cholesterol-gehalte van 100g komt ongeveer overeen met dat van 1 heel kippenei (100g kippenei heeft veel meer cholesterol). Natrium is ongeveer gelijk aan kippenborst.

Misschien een idee om orgaanvlees aan te gaan bieden? Qua macronutrienten is het natuurlijk niet zo goed als je het vergelijkt met iets zoals kipfilet (wat misschien wel de koning is van eiwit vs. vet vs. kcal) maar wat betreft micronutrienten is het natuurlijk uitstekend. Daarbij is het lastig om gemakkelijk aan goede kwaliteit kalfslever te komen.
Zo slecht ziet dat er helemaal niet uit qua eiwit en vet, het cholesterol-gehalte van 100g komt ongeveer overeen met dat van 1 heel kippenei (100g kippenei heeft veel meer cholesterol). Natrium is ongeveer gelijk aan kippenborst.
En het is nog lekker ook! :)

denk ook eens aan kippenlevertjes. wel iets meer Kcal met 132 kcal maar ook meer eiwitten. Nadeel daarvan is wel het iets hogere cholesterol. Maar zo vaak eet je het niet.

En het is nog lekker ook! :) denk ook eens aan kippenlevertjes. wel iets meer Kcal met 132 kcal maar ook meer eiwitten. Nadeel daarvan is wel het iets hogere cholesterol. Maar zo vaak eet je het niet.

Ik heb kippenlever nog nooit geprobeerd, ik haal altijd varkens- en kalfslever af bij de slagerij maar dat is wel vervelend omdat ik dat specifiek moet bestellen (geen deel van het standaard assortiment). Wel veel cholesterol inderdaad; bijna het dubbele van kalfslever. Ik zal eens een keer kippenlever proberen :)

Ik heb kippenlever nog nooit geprobeerd, ik haal altijd varkens- en kalfslever af bij de slagerij maar dat is wel vervelend omdat ik dat specifiek moet bestellen (geen deel van het standaard assortiment). Wel veel cholesterol inderdaad; bijna het dubbele van kalfslever. Ik zal eens een keer kippenlever proberen :)
Kippenlever is bij de supermarkt te koop. Ik bak het kort met uitjes en paprika. Het is echt heel smaakvol en zacht. Je moet het alleen niet te lang bakken. Ik bak dus de paprika en ui eerst even apart. Dan kort de levertjes en dan alles even door elkaar. :)

Kippenlever is bij de supermarkt te koop. Ik bak het kort met uitjes en paprika. Het is echt heel smaakvol en zacht. Je moet het alleen niet te lang bakken. Ik bak dus de paprika en ui eerst even apart. Dan kort de levertjes en dan alles even door elkaar. :)

Ik eet best veel kalfs- en varkenslever (3-4x per week), ik gooi er eigenlijk alleen ui bij en wat peper enzo. Weet jij misschien hoe ik dat ook anders kan bereiden? Ik ben het een beetje beu aan het worden.

Maar is het geen idee hele stukken gekookte kipfilet ij t assortiment te nemen? Eet soms de gekookte kipblokjes los bijbmn maaltyd en dan is t gewoon lekkerder om te snijden en grotere stukken te hebben.. Ipv kleine blokjes :p

Ik eet best veel kalfs- en varkenslever (3-4x per week), ik gooi er eigenlijk alleen ui bij en wat peper enzo. Weet jij misschien hoe ik dat ook anders kan bereiden? Ik ben het een beetje beu aan het worden.
Probeer het eens totaal anders. Maak van gezeefde tomaten een sausje met wat paprika, peper en uitjes erdoor en even laten koken. Dan de lever daarin gaar laten worden. Krijgt het een heel andere smaak. Je moet wel opletten dat het niet te gaar wordt. En nog lekkerder... een scheutje port door de saus. :o

Wat ook erg lekker is, is om er een plakje bacon omheen te doen voor het bakken. Maar dat moet wel in je schema passen dan. Je kan het ook met rookvlees doen maar dan moet je eerst de lever even kort aanbakken en dan er pas inrollen en doorbakken. Anders blijft er niets van je rookvlees over.

Plakjes appel erbij bakken met de uien is ook erg lekker in smaak.

Je kan het ook stoven met wortel ui bleekselderij en een scheutje bier of wijn.

Ik weet nog wel meer maar misschien kan je hier al wat mee. :)

Brrr orgaan vlees ik moet er niet aan denken

misschien al een keer eerder gevraagd maar ach :) Gaan jullie ook iets doen met kippendij filet?

http://i.imgur.com/pX44TVK.png

x2 ivm kalfslever. Ik koop hem nu bij de slager maar via musclemeat zou des te makkelijker zijn. Grass Fed lever zou helemaal top zijn.

x2 ivm kalfslever. Ik koop hem nu bij de slager maar via musclemeat zou des te makkelijker zijn. Grass Fed lever zou helemaal top zijn.

Zou wel lastig zijn voor inkoop/verkoop denk ik. Rundvlees en kippenvlees mogen 10-12 maanden ingevroren liggen. Orgaanvlees maar 2 maanden. Dus als het slecht verkoopt omdat er weinig vraag naar is, is het riskant om dit in te kopen denk ik.

• #3.958
Zo, net weer even een bestelling gedaan bij Muscle Meat.
Aanstaande dinsdag wordt het geleverd. Kan niet wachten tot het weer binnen is!

:thumbs: super, is als het goed is net ingepakt.

Maar is het geen idee hele stukken gekookte kipfilet ij t assortiment te nemen? Eet soms de gekookte kipblokjes los bijbmn maaltyd en dan is t gewoon lekkerder om te snijden en grotere stukken te hebben.. Ipv kleine blokjes :p

Als we nog wat aan de kipblokjes gaan doen zal het eerder andere smaken naast Toscaans uitbrengen :), maar we houden je idee altijd in het hoofd.

misschien al een keer eerder gevraagd maar ach :) Gaan jullie ook iets doen met kippendij filet?

Eerlijk gezegd nooit echt aandacht aan besteed. Het is een stuk lekkerder dan kipfilet, maar naar mijn kennis (kan de voedingswaarde even niet zo snel vinden) is het vetpercentage ligt aanzienlijk hoger en het eiwit percentage aanzienlijk lager.

Zou wel lastig zijn voor inkoop/verkoop denk ik. Rundvlees en kippenvlees mogen 10-12 maanden ingevroren liggen. Orgaanvlees maar 2 maanden. Dus als het slecht verkoopt omdat er weinig vraag naar is, is het riskant om dit in te kopen denk ik.

Bedankt voor de suggesties over orgaanvlees! Echter zijn er nog zo veel voor de hand liggende producten die we nog niet hebben en willen hebben. Het percentage mensen dat orgaanvlees eet is denk ik te laag om hier nu in te investeren wanneer er nog producten zijn zoals struisvogelbiefstuk, kalkoen etc wat ideaal voor bodybuilders is. We laten dit nog liggen, maar vinden het super als je jouw wensen hier neer legt :).

Yes! Weer een mega bestelling geplaatst! Ongeveer elke 1,5 a 2 maanden bestel ik! Goede service, en heerlijk eten off course! :) (ik hoop dat het in de vriezer past)

Hier gaat t ook snel, volgende week bestelling nummero 11! (Geloof ik) plaatsen

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

:thumbs: super, is als het goed is net ingepakt.

Als we nog wat aan de kipblokjes gaan doen zal het eerder andere smaken naast Toscaans uitbrengen :), maar we houden je idee altijd in het hoofd.

Eerlijk gezegd nooit echt aandacht aan besteed. Het is een stuk lekkerder dan kipfilet, maar naar mijn kennis (kan de voedingswaarde even niet zo snel vinden) is het vetpercentage ligt aanzienlijk hoger en het eiwit percentage aanzienlijk lager.

Bedankt voor de suggesties over orgaanvlees! Echter zijn er nog zo veel voor de hand liggende producten die we nog niet hebben en willen hebben. Het percentage mensen dat orgaanvlees eet is denk ik te laag om hier nu in te investeren wanneer er nog producten zijn zoals struisvogelbiefstuk, kalkoen etc wat ideaal voor bodybuilders is. We laten dit nog liggen, maar vinden het super als je jouw wensen hier neer legt :).

Ok top! Als t los bij je avondeten eet is n stuk gekookte kipfilet gewoon lekkerder dan kleine blokjes!
En als jullie andere smaken gekookte kipblokjes uitbrengen een beetje pittige gekruide/chili zou lekker zijn!

Terug
Naar boven