AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

mbt de opmerking van RobG over concurrentie op jullie marktgebied.

Ik kwam laatst wel een mogelijke concurrent voor jullie tegen, namelijk bofrost, bezorgen ook diepvries met groot assortiment, heb een aantal dingen vergeleken wat mogelijk en het meeste was 1,5 of 2 keer zo duur. goed werk van jullie dus :)

voorbeeldje:
brocolli roosjes kosten bij bofrost 6,55 voor 1kg
bij musclemeat 6,25 voor 2,5kg

lol, €6,55 voor 1kg.

Ik vind het ook wel wat hebben om zo'n musclemeat doos te krijgen. Is maar vlees wat je besteld :o

prijzen zijn zeker netjes bij musclemeat! Heb ook het een en ander vergeleken maar toch is muscle meat een heuze prijsvechter :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.005
De aanvraag voor een discrete doos, is dit vaker mogelijk of is dit voor jullie een te grote extra opgave? Ik zou dit een erg welkome toevoeging vinden. Al meer bekend over de beef jerky? Ga op korte termijn weer bestellen, zou top vinden de beef jerky erbij te kunnen pakken. Ik had eerder gelezen zo rond eind november begin december?
Het is niet enorm belangrijk maar als de doos discreet zou kunnen gaat ook mijn voorkeur daar naar uit.
Geen probleem hoor! We hebben genoeg niet gedrukte dozen liggen, zet deze wens in de opmerking van je bestelling en het komt in orde. Dit is wel de kleine doos. Hier past max 14kg aan producten in. Dus als je daarboven besteld moeten we wel een bedrukte doos gebruiken. In ruil daarvoor natuurlijk wel extra mond tot mond reclame maken he ;) :o) De Muscle Meat Beef Jerky willen we uitbrengen op de www.flexcup.eu. We zijn er hard mee bezig dit te laten gebeuren. Een aantal voorbereidingen zijn nog nodig. Hoop dat het lukt! Indien zo, dan zal het ook dat weekend op de site online staan. We beginnen met 1 smaak, mochten het een succes zijn dan komen er nieuwe smaken in een vlot tempo er bij. De smaak die we hebben is al ruim in onze omgegeven getest / meningen gevraagd. Iedereen is positief en blijft er van eten.
mbt de opmerking van RobG over concurrentie op jullie marktgebied. Ik kwam laatst wel een mogelijke concurrent voor jullie tegen, namelijk bofrost, bezorgen ook diepvries met groot assortiment, heb een aantal dingen vergeleken wat mogelijk en het meeste was 1,5 of 2 keer zo duur. goed werk van jullie dus :)
voorbeeldje: brocolli roosjes kosten bij bofrost 6,55 voor 1kg bij musclemeat 6,25 voor 2,5kg
prijzen zijn zeker netjes bij musclemeat! Heb ook het een en ander vergeleken maar toch is muscle meat een heuze prijsvechter :)
Thnx! Altijd leuk om te lezen. We kennen deze site en nog een paar andere. Onze kracht is natuurlijk niet andere webshops schieten en ze hebben een andere doelgroep. Eenmaal besteld, merken nieuwe klanten het verschil wel bij ons :).
Ik vind het ook wel wat hebben om zo'n musclemeat doos te krijgen. Is maar vlees wat je besteld :o
:thumbs: mooizo! Een klant van ons laat zijn pakketten van PostNL bij zijn (ex) slager afleveren. Kan wel begrijpen dat die klant een aantal weken terug discrete doos wou en dat ons vroeg :D.

Laatst bewerkt:
De Muscle Meat Beef Jerky willen we uitbrengen op de www.flexcup.eu. We zijn er hard mee bezig dit te laten gebeuren. Een aantal voorbereidingen zijn nog nodig. Hoop dat het lukt! Indien zo, dan zal het ook dat weekend op de site online staan. We beginnen met 1 smaak, mochten het een succes zijn dan komen er nieuwe smaken in een vlot tempo er bij. De smaak die we hebben is al ruim in onze omgegeven getest / meningen gevraagd. Iedereen is positief en blijft er van eten. Nu nog de mening van onze echte doelgroep, jullie ;), op de flexcup en het weken erna online!
Ben heel benieuwd!

• #4.007

:thumbs:. De beef jerky ligt momenteel bij het lab van NutriControl voor de voedingswaarde. Ben erg benieuwd, vooral naar de eiwit waarde. We hebben het mals gehouden (valt goed uit elkaar in de mond) en in alle waarschijnlijkheid is de eiwitwaarde erg hoog. NutriControl zal het bewijzen. We zullen dit rapport bij de launch dan ook publiekelijk maken.

Laatst de gerookte kip geprobeerd. Moet zeggen deze is goed te doen. Vooral heel gemakkelijk als je in tijdnood zit.

Mooi Marrk! Bedankt voor het melden. Met makkelijk, tijd nood en lekker kan ik je dit product ook zeker aanraden: http://musclemeat.nl/Kant-en-klare-kipfiletblokjes-toscaans

Komt vandaag weer een doos lekkers over de post :D
Zaterdag 1kg spare ribs als cheat :meal:

Ik heb laatst een grote bestelling gedaan, hier nog even mijn meningen:

Beef Jerky
4.5/5
Ik heb altijd de beef jerky gekocht uit de albert heijn (merk weet ik zo niet meer, 2 euro voor 20-25 gram ofzo) en dat was toch vaak heel erg taai.
Nu weet ik dat beef jerky van zichzelf wat taai is maar niet zo taai. Ik heb de Beef Jerky van musclemeat mogen testen en ik ben echt zeer positief!
Een stuk beter kauwbaar (malser i'd say) dan die ik normaal gesproken koop.
De smaak zelf vind ik ook echt heel goed te doen, goede mix van kruiden en totaal niet te zout.
Mijn vriendin lust de beef jerky die ik normaal haal niet, echter heeft ze de helft van de sample in notime weg geschranst haha.
Ik ga deze zeker bestellen bij mijn volgende bestelling, goed bezig scoobzor :).

Chicken/beef burger
3/5
Een beetje een niet-vleesachtige structuur, wat niet per sé een erg iets is, zeker niet met al dat vlees dat ik dagelijks weg werk.
Het houdt goed vocht vast, dus totaal niet droog of taai, zeer goed te doen.
De smaak is erg rijk, alleen mij net iets te sterk. Vooral het hoge zoutgehalte valt erg op.
Ik heb de burger aan een aantal vrienden laten proeven, ze vonden hem lekker en goed mals alleen inderdaad ook te hoog in zout.

Low-fat Hamburger
4/5
Goede structuur, goede smaak, goede voedingswaarde en zeker niet te zout.
Deze blijft in mijn terugkerende bestellingen
Het is gewoon echt een low fat hamburger, niets meer niets minder :D
Misschien dat de smaak nog iets verrijkt kan worden maar dat is mierennken, ze zjin heel goed te doen.

Peesloze kip
5/5
Echt uitkomst.. ik haalde eerst telkens kip bij de albert heijn. iets van 8 euro per kilo met een waterval aan vocht erbij. Ik kon zo een kopje vullen met water van het residu van die kip :').
Musclemeat kip heeft een veel betere structuur en stevigheid. Zelfs wanneer ik de kip ad-hoc ontdooi in warm water alvorens ik hem kook, is het totaal niet taai ofzo. Goed mals en vooral de structuur is iets waar ik over te spreken ben.
Ook het feit dat het niet schoongemaakt hoeft te worden is top, meer vlees dat je overhoudt en geen extra watergewicht.

Mossel vlees
Ik koop wel eens mosselen in de supermarkt, laat ze 4-5 minuten stomen met wat wijn erdoor, dan smaken ze echt goed. het mosselvlees van jullie smaakt wel heel extreem naar 'zeevruchten'.
Die smaak is mij te sterk en te aanwezig, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ik had echt een grote kwak mayonaise nodig om ze enigzins met een recht gezicht weg te kunnen werken.
Ik zal dit geen cijfer geven omdat de smaak mij gewoon te sterk is en mij niet ligt.

Tonijnsteak
5/5
Paar minuten in de grill tot hij nog mooi roze is in het midden.. en damn hij valt gewoon uit elkaar zo mals. Deze blijft er ook zeker in. Een goede niet te overheersende vis-smaak.. wat zout en peper erbij en voila! Top. Enige nadeel is dat sommige stukken 170g zijn en sommige 230g maar op zich niet zo heel erg.

Kip uit blik
3/5
Het smaakt naar tonijn uit blik en is best wel droog.
Hoewel ik had eerst het vocht afgegoten, misschien had ik dat er wat doorheen moeten mengen?
Het biedt wel uitkomst als 'vluggertje' aangezien het niet ingevroren hoeft te zijn, vooral als je het niet voor de smaak doet.

Rundbiefstuk
4/5
Biefstuk, niets meer niets minder. Nog geen slechte kwaliteit stukken tegen gekomen, zeer goed te doen.

Cacao bits
Bitter, knapperig en van die popcorn achtige velletjes. Wellen doen ze ook niet.
Ik heb nog geen toepassing kunnen vinden voor de bits, misschien door de kwark ofzo.
Tips welkom :D

12 kg kip order incoming :D

Geen doos helaas terwijl track & trace aangaf dat het vandaag tussen 14:00 en 17:00 geleverd zou worden...

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Geen doos helaas terwijl track & trace aangaf dat het vandaag tussen 14:00 en 17:00 geleverd zou worden...

Om half 7 geleverd :thumb:

De Muscle Meat Beef Jerky willen we uitbrengen op de www.flexcup.eu. We zijn er hard mee bezig dit te laten gebeuren. Een aantal voorbereidingen zijn nog nodig. Hoop dat het lukt! Indien zo, dan zal het ook dat weekend op de site online staan. We beginnen met 1 smaak, mochten het een succes zijn dan komen er nieuwe smaken in een vlot tempo er bij. De smaak die we hebben is al ruim in onze omgegeven getest / meningen gevraagd. Iedereen is positief en blijft er van eten. Nu nog de mening van onze echte doelgroep, jullie ;), op de flexcup en de weken erna online!

Ik kom wel even proeven op de Flexcup :thumbs:

• #4.013

:thumbs: super! Bedankt voor je order. Las je bericht net hier beneden.

Ik heb laatst een grote bestelling gedaan, hier nog even mijn meningen:

Beef Jerky
4.5/5
Ik heb altijd de beef jerky gekocht uit de albert heijn (merk weet ik zo niet meer, 2 euro voor 20-25 gram ofzo) en dat was toch vaak heel erg taai.
Nu weet ik dat beef jerky van zichzelf wat taai is maar niet zo taai. Ik heb de Beef Jerky van musclemeat mogen testen en ik ben echt zeer positief!
Een stuk beter kauwbaar (malser i'd say) dan die ik normaal gesproken koop.
De smaak zelf vind ik ook echt heel goed te doen, goede mix van kruiden en totaal niet te zout.
Mijn vriendin lust de beef jerky die ik normaal haal niet, echter heeft ze de helft van de sample in notime weg geschranst haha.
Ik ga deze zeker bestellen bij mijn volgende bestelling, goed bezig scoobzor :).

Chicken/beef burger
3/5
Een beetje een niet-vleesachtige structuur, wat niet per sé een erg iets is, zeker niet met al dat vlees dat ik dagelijks weg werk.
Het houdt goed vocht vast, dus totaal niet droog of taai, zeer goed te doen.
De smaak is erg rijk, alleen mij net iets te sterk. Vooral het hoge zoutgehalte valt erg op.
Ik heb de burger aan een aantal vrienden laten proeven, ze vonden hem lekker en goed mals alleen inderdaad ook te hoog in zout.

Low-fat Hamburger
4/5
Goede structuur, goede smaak, goede voedingswaarde en zeker niet te zout.
Deze blijft in mijn terugkerende bestellingen
Het is gewoon echt een low fat hamburger, niets meer niets minder :D
Misschien dat de smaak nog iets verrijkt kan worden maar dat is mierennken, ze zjin heel goed te doen.

Peesloze kip
5/5
Echt uitkomst.. ik haalde eerst telkens kip bij de albert heijn. iets van 8 euro per kilo met een waterval aan vocht erbij. Ik kon zo een kopje vullen met water van het residu van die kip :').
Musclemeat kip heeft een veel betere structuur en stevigheid. Zelfs wanneer ik de kip ad-hoc ontdooi in warm water alvorens ik hem kook, is het totaal niet taai ofzo. Goed mals en vooral de structuur is iets waar ik over te spreken ben.
Ook het feit dat het niet schoongemaakt hoeft te worden is top, meer vlees dat je overhoudt en geen extra watergewicht.

Mossel vlees
Ik koop wel eens mosselen in de supermarkt, laat ze 4-5 minuten stomen met wat wijn erdoor, dan smaken ze echt goed. het mosselvlees van jullie smaakt wel heel extreem naar 'zeevruchten'.
Die smaak is mij te sterk en te aanwezig, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ik had echt een grote kwak mayonaise nodig om ze enigzins met een recht gezicht weg te kunnen werken.
Ik zal dit geen cijfer geven omdat de smaak mij gewoon te sterk is en mij niet ligt.

Tonijnsteak
5/5
Paar minuten in de grill tot hij nog mooi roze is in het midden.. en damn hij valt gewoon uit elkaar zo mals. Deze blijft er ook zeker in. Een goede niet te overheersende vis-smaak.. wat zout en peper erbij en voila! Top. Enige nadeel is dat sommige stukken 170g zijn en sommige 230g maar op zich niet zo heel erg.

Kip uit blik
3/5
Het smaakt naar tonijn uit blik en is best wel droog.
Hoewel ik had eerst het vocht afgegoten, misschien had ik dat er wat doorheen moeten mengen?
Het biedt wel uitkomst als 'vluggertje' aangezien het niet ingevroren hoeft te zijn, vooral als je het niet voor de smaak doet.

Rundbiefstuk
4/5
Biefstuk, niets meer niets minder. Nog geen slechte kwaliteit stukken tegen gekomen, zeer goed te doen.

Cacao bits
Bitter, knapperig en van die popcorn achtige velletjes. Wellen doen ze ook niet.
Ik heb nog geen toepassing kunnen vinden voor de bits, misschien door de kwark ofzo.
Tips welkom :D

Ontzettend bedankt voor je uitgebreide review. Hebben we veel aan. Gewoon eerlijk :). De cacao nibs zijn puur voor de gezondheid/voordelen. Door je kwark is idd een goed idee. Mensen doen het ook door hun thee of koffie (zelf niet geprobeerd). Aan je pindakaas toevoegen, door je salade zie ik ook. Cacaonibs op Instagram zoeken of googlen kom je ideeën tegen.

De I love chicken deal :eatmeat:, bedankt!

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Om half 7 geleverd :thumb:

Ok top! Had het wel verwacht dat het nog geleverd zou worden, maar ou je net vragen voor je bestelnummer. Mocht je voor een toekomstig pakket of iemand hier zorgen maken, stuur me een PM met je bestelnummer en ik pak het er even bij. Als bedrijf zie je iets meer informatie dan de klant.

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Ik kom wel even proeven op de Flexcup :thumbs:

Leuk! :meal:

De Muscle Meat Beef Jerky willen we uitbrengen op de www.flexcup.eu. We zijn er hard mee bezig dit te laten gebeuren. Een aantal voorbereidingen zijn nog nodig. Hoop dat het lukt! Indien zo, dan zal het ook dat weekend op de site online staan. We beginnen met 1 smaak, mochten het een succes zijn dan komen er nieuwe smaken in een vlot tempo er bij. De smaak die we hebben is al ruim in onze omgegeven getest / meningen gevraagd. Iedereen is positief en blijft er van eten. Nu nog de mening van onze echte doelgroep, jullie ;), op de flexcup en de weken erna online!

Ik spreek denk ik namens iedereen, die meedoet aan het NK Raw powerlifting op de flexcup, als ik zeg: "wij willen wel wat voor je proeven tussen de lifts door". :D

Hey, musclemeat

Is het mogelijk een proefpakketje te krijgen van de beefjerky met de post ofzo al dan niet betalend? Zou deze zeeeer graag proberen maar ben momenteel nog steeds mijn 12kg kip en de rest aan het opmaken, wat ervoor zorgt dat het nog ff duurt eer ik wat bestel!

Groetjes

• #4.017
Hey, musclemeat

Is het mogelijk een proefpakketje te krijgen van de beefjerky met de post ofzo al dan niet betalend? Zou deze zeeeer graag proberen maar ben momenteel nog steeds mijn 12kg kip en de rest aan het opmaken, wat ervoor zorgt dat het nog ff duurt eer ik wat bestel!

Groetjes

Helaas hebben we geen samples meer liggen. De reden dat Kaluro er 1 ontvangen heeft was omdat we nog iets goed te maken hadden i.v.m. een inpakfout. We hadden er toen nog een paar liggen. Nog even geduld ;)!

Beste Scoob,

ik vroeg mij af of de 'Princes makreel in water' die jullie verkopen nog altijd MSC gecertificeerd zijn?

Want op de officiële website zie ik die logo er niet op staan...

http://www.princes.eu/nl/producten/makreel/

Normaliter is het MSC, maar momenteel in dit tijd van het jaar is het MSC logo niet leverbaar. We hebben de niet MSC variant, maar de makreel komt wel van dezelfde MSC plek af. Deze plek is het merendeel van het jaar MSC maar nu even niet. Het wordt de ene maand ingetrokken en dan weer vrijgegeven. Toen wij het inkochten stonden de MSC foto's wel op hun website en nu niet. Ik zie dat ik de verkeerde foto's heb gekregen van Princes dus bedankt voor het spotten! Heb net de juiste foto's opgevraagd, hoop deze vanavond op de site te kunnen zetten.

Laatst bewerkt:
Hey,
Ik heb regelmatig bij jullie besteld maar ik heb steeds het probleem dat het niet in de vrieskist en ijskast past allemaal..
Nu wil ik rond de 60 blikken erbij bestellen (makreel tonijn zalm en kip) maar moet dit allemaal in de ijskast bewaard worden? In de Albert Heijn ligt het namelijk ook niet gekoeld in de schappen
Groeten

• #4.019
Hey,
Ik heb regelmatig bij jullie besteld maar ik heb steeds het probleem dat het niet in de vrieskist en ijskast past allemaal..
Nu wil ik rond de 60 blikken erbij bestellen (makreel tonijn zalm en kip) maar moet dit allemaal in de ijskast bewaard worden? In de Albert Heijn ligt het namelijk ook niet gekoeld in de schappen
Groeten

Hoi Bacardi, kan gewoon buiten de koelkast! Als je links op de homepage krijgt bij de categorieën zie dat het opgedeeld is in Non-diepvries en diepvries. Alle non-diepvries producten kunnen zowel buiten de vriezer als koelkast. Leuke hoeveelheid blikken :meal:! Alvast bedankt voor je order.

Hey,

Sinds vorige week mijn eerste bestelling binnen van MM. We zijn zeer te spreken over de algemene levering en de smaak en structuur van de kipfilet en varkenshaas, maar ondervinden wat problemen met de kogelbiefstuk.

Inmiddels 4 stukken op, maar alle 4 de stukken zijn niet bepaalt mals. De eerste 2 stukken heb ik gebakken zoals ik gewend ben, dus om en om op hoog vuur en dan even een paar minuten doorsudderen op lager vuur, vooral niet omdraaien met een vork om het vocht te behouden en dan alufolie over de pan.
De andere 2 stukken heb ik gebakken conform het filmpje op de site. Helaas waren ook deze stukken aan de taaie kant en lastig weg te krijgen.
De structuur van het vlees is wel prima en ook na de bereiding was het vlees mooi rare aan de binnenkant.

Zijn er nog andere tips om de biefstuk te bereiden, of hebben we gewoon net een slechter stuk getroffen?

Terug
Naar boven