Ik heb laatst een grote bestelling gedaan, hier nog even mijn meningen:
Beef Jerky
4.5/5
Ik heb altijd de beef jerky gekocht uit de albert heijn (merk weet ik zo niet meer, 2 euro voor 20-25 gram ofzo) en dat was toch vaak heel erg taai.
Nu weet ik dat beef jerky van zichzelf wat taai is maar niet zo taai. Ik heb de Beef Jerky van musclemeat mogen testen en ik ben echt zeer positief!
Een stuk beter kauwbaar (malser i'd say) dan die ik normaal gesproken koop.
De smaak zelf vind ik ook echt heel goed te doen, goede mix van kruiden en totaal niet te zout.
Mijn vriendin lust de beef jerky die ik normaal haal niet, echter heeft ze de helft van de sample in notime weg geschranst haha.
Ik ga deze zeker bestellen bij mijn volgende bestelling, goed bezig scoobzor

.
Chicken/beef burger
3/5
Een beetje een niet-vleesachtige structuur, wat niet per sé een erg iets is, zeker niet met al dat vlees dat ik dagelijks weg werk.
Het houdt goed vocht vast, dus totaal niet droog of taai, zeer goed te doen.
De smaak is erg rijk, alleen mij net iets te sterk. Vooral het hoge zoutgehalte valt erg op.
Ik heb de burger aan een aantal vrienden laten proeven, ze vonden hem lekker en goed mals alleen inderdaad ook te hoog in zout.
Low-fat Hamburger
4/5
Goede structuur, goede smaak, goede voedingswaarde en zeker niet te zout.
Deze blijft in mijn terugkerende bestellingen
Het is gewoon echt een low fat hamburger, niets meer niets minder

Misschien dat de smaak nog iets verrijkt kan worden maar dat is mierennken, ze zjin heel goed te doen.
Peesloze kip
5/5
Echt uitkomst.. ik haalde eerst telkens kip bij de albert heijn. iets van 8 euro per kilo met een waterval aan vocht erbij. Ik kon zo een kopje vullen met water van het residu van die kip :').
Musclemeat kip heeft een veel betere structuur en stevigheid. Zelfs wanneer ik de kip ad-hoc ontdooi in warm water alvorens ik hem kook, is het totaal niet taai ofzo. Goed mals en vooral de structuur is iets waar ik over te spreken ben.
Ook het feit dat het niet schoongemaakt hoeft te worden is top, meer vlees dat je overhoudt en geen extra watergewicht.
Mossel vlees
Ik koop wel eens mosselen in de supermarkt, laat ze 4-5 minuten stomen met wat wijn erdoor, dan smaken ze echt goed. het mosselvlees van jullie smaakt wel heel extreem naar 'zeevruchten'.
Die smaak is mij te sterk en te aanwezig, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ik had echt een grote kwak mayonaise nodig om ze enigzins met een recht gezicht weg te kunnen werken.
Ik zal dit geen cijfer geven omdat de smaak mij gewoon te sterk is en mij niet ligt.
Tonijnsteak
5/5
Paar minuten in de grill tot hij nog mooi roze is in het midden.. en damn hij valt gewoon uit elkaar zo mals. Deze blijft er ook zeker in. Een goede niet te overheersende vis-smaak.. wat zout en peper erbij en voila! Top. Enige nadeel is dat sommige stukken 170g zijn en sommige 230g maar op zich niet zo heel erg.
Kip uit blik
3/5
Het smaakt naar tonijn uit blik en is best wel droog.
Hoewel ik had eerst het vocht afgegoten, misschien had ik dat er wat doorheen moeten mengen?
Het biedt wel uitkomst als 'vluggertje' aangezien het niet ingevroren hoeft te zijn, vooral als je het niet voor de smaak doet.
Rundbiefstuk
4/5
Biefstuk, niets meer niets minder. Nog geen slechte kwaliteit stukken tegen gekomen, zeer goed te doen.
Cacao bits
Bitter, knapperig en van die popcorn achtige velletjes. Wellen doen ze ook niet.
Ik heb nog geen toepassing kunnen vinden voor de bits, misschien door de kwark ofzo.
Tips welkom