MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik bak biefstuk altijd in een grill, zodat beide kanten tegelijk garen.
Ook is het zo dat je het biefstuk het best even op kamer temperatuur kan laten komen, zodat de binnenkant wat sneller gaart, zonder dat de buitekant taai wordt.
Je kan ook proberen om op hoog vuur snel de buitenkant dicht te schroeien, zodat er meer vocht behouden blijft.
Sowieso biefstuk niet op een (te) laag vuur bakken.

Ik heb geen problemen ondervonden dusver.. :D

Ik bak mijn (kogel)biefstuk dus al jaren op de eerste manier en ondervind op deze manier tot dusver nauwelijks problemen met (kogel)biefstuk.

Dus ; eerst op hoog vuur om-en-om (zonder vork!) dichtschroeien en dan op lager vuur paar minuten doorgaren en folie erover. Vocht zit er ook nog genoeg in, getuige het vocht wat eruit loopt tijdens snijden.

Helaas ook met de MM methode van de site dus niet lekker mals te krijgen.

(Tafel)Grill deed ik vroeger ook, maar juist daardoor vond ik de biefstuk wat droger aandoen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.023
Hoi jj7619, fijn in ieder geval dat het goed gaat met de kipfilets en de varkenshaas. Vervelend dat de runderkogelbiefstuk minder is. Feedback is zeer belangrijk voor ons. We merken dat 19/20 klanten zeer tevreden is over dit product (zoals kaluro) maar deze 1/20 klanten met hetzelfde verhaal als jij komt. Er zitten blijkbaar stukken tussen die minder zijn. Zelf zijn we deze nog niet tegen gekomen op ons eigen bord, dat zeg ik je eerlijk, dat is het vreemde en we eten aardig wat weg (ik en de collega's). Opvallend is dat we over paardenbiefstuk nooit, maar dan ook nooit iets horen en dat wordt meer verkocht dan rund. Ik kan niet bij je kijken in de keuken hoe je alles doet, maar zo te lezen doe je het juist. Ik stuur je even een PM om verder te kijken samen.

Laatst bewerkt:
Nette en eerlijke reactie Olivier, bedankt!

Heb je PB inmiddels beantwoord.

Hoe dan ook, een uitstekende service en eerlijke prijzen. Ik blijf zeker bij jullie bestellen ;)

hey, ik ben op zoek naar marinade voor de kippenblokjes en rundergehakt. En weet zo even niet of dit mogelijk is:
Doe dit op zondag avond, en bereid 5 kip en 5 rund maaltijden voor de maandag t/m vrijdag.

Kip/Rund->Ontdooien. -> Marineren -> Rund Bakken -> Kip/Rund verdelen -> 8/10 bakken terugvriezen 2/10 dag erna eten.

Is dit mogelijk of is dit niet goed voor het vlees, kom er even niet uit wat wel en niet mocht.

Je kan vlees na bereiding gerust weer invriezen als het pas over een dag of 10 geconsumeerd gaat worden. Het vlees zal hooguit iets droger worden.
Alleen rauw vlees kan je beter maar 1x invriezen.

Bereid vlees in de koelkast niet langer dan 3/4 dagen bewaren.

• #4.027
hey, ik ben op zoek naar marinade voor de kippenblokjes en rundergehakt. En weet zo even niet of dit mogelijk is: Doe dit op zondag avond, en bereid 5 kip en 5 rund maaltijden voor de maandag t/m vrijdag. Kip/Rund->Ontdooien. -> Marineren -> Rund Bakken -> Kip/Rund verdelen -> 8/10 bakken terugvriezen 2/10 dag erna eten. Is dit mogelijk of is dit niet goed voor het vlees, kom er even niet uit wat wel en niet mocht.
Je kan vlees na bereiding gerust weer invriezen als het pas over een dag of 10 geconsumeerd gaat worden. Het vlees zal hooguit iets droger worden. Alleen rauw vlees kan je beter maar 1x invriezen. Bereid vlees in de koelkast niet langer dan 3/4 dagen bewaren.
Het is precies wat jj7619 (bedankt hiervoor ;)!). Ik heb zelf geen ervaring met 2x invriezen/ontdooien. Het zal 2x vocht verliezen. Ik weet wel dat een klant dit van ons doet, zag foto en het verhaaltje op Instagram voorbij komen. Ik denk daarom dat het prima te eten is en je je geen zorgen hoeft te maken, maar even testen kan dus geen kwaad.

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

Nette en eerlijke reactie Olivier, bedankt! Heb je PB inmiddels beantwoord. Hoe dan ook, een uitstekende service en eerlijke prijzen. Ik blijf zeker bij jullie bestellen ;)

Goed om te horen, bedankt :thumbs:!

Ik bak mijn (kogel)biefstuk dus al jaren op de eerste manier en ondervind op deze manier tot dusver nauwelijks problemen met (kogel)biefstuk.

Dus ; eerst op hoog vuur om-en-om (zonder vork!) dichtschroeien en dan op lager vuur paar minuten doorgaren en folie erover. Vocht zit er ook nog genoeg in, getuige het vocht wat eruit loopt tijdens snijden.

Helaas ook met de MM methode van de site dus niet lekker mals te krijgen.

(Tafel)Grill deed ik vroeger ook, maar juist daardoor vond ik de biefstuk wat droger aandoen.

Probeer de tournedos eens, veel en veel lekkerder dan kogelbiefstuk in het algemeen. Ok, je betaalt ervoor maar malser ga je niet krijgen ;). Dit vlees is, samen met kipfilet, toch wel mijn favoriet.

• #4.029
Als eerste in Nederland: Dr Zak's High Protein Pasta!

Product link: http://musclemeat.nl/Dr-Zaks-High-Protein-Pasta

pasta%20(2).jpg

Dr. Zak's High Protein pasta is een uniek product en misschien wel de beste pasta voor sporters op de markt. Het is een low carb (30gr per 100gr), high protein (50gr! per 100gr) product. Het bestaat uit Durum tarwe, Pea Protein Isolate (55%) en Fresh Eggs (13%). De combinatie van deze twee eiwitbronnen zorgt voor een compleet aminozuur profiel. Pea Protein Isolate wordt als beste plantaardige eiwit beschouwd, mede omdat het rijk is aan BCAAs. Het heeft een langzame opname, waardoor de afgifte van BCAAs door de dag heen is. Over Fresh Eggs hoeven we niks te zeggen, het is algemeen bekend dat dit één van de meest hoogwaardige eiwitten zijn. Ons advies is maximaal 100gr van deze pasta voor een maaltijd te gebruiken.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! Jammer van de prijs. Komt je toch al snel op 50 euro per maand als je elke dag een portie eet.

• #4.031
Ziet er goed uit! Jammer van de prijs. Komt je toch al snel op 50 euro per maand als je elke dag een portie eet.

Dankje Jordi, wij vinden het zelf ook een mooi product. Een portie dr zak protein pasta is 1,63euro , daarvoor krijg je wel 50gram eiwit voor terug. Maak er een rauwe kipfilets van ons bij die per stuk 1.05euro zijn, goldmix (200gr) van 0.40cent en je hebt een complete maaltijd 96gram eiwit (xD) voor 3.08euro.

Dankje Jordi, wij vinden het zelf ook een mooi product. Een portie dr zak protein pasta is 1,63euro , daarvoor krijg je wel 50gram eiwit voor terug. Maak er een rauwe kipfilets van ons bij die per stuk 1.05euro zijn, goldmix (200gr) van 0.40cent en je hebt een complete maaltijd 96gram eiwit (xD) voor 3.08euro.

Als je het zo bekijkt wel. Dan kun je de kipfilet makkelijk weglaten, aangezien 96 gr wat teveel van het goede is :roflol:

Hoezo is 69 gram teveel!

Laatst bewerkt:
Dat geldt alleen als je anus in je nek zit, de rest van ons hebben een darmstelsel waar je voedsel een dag lekker in kan liggen weken en langzaam door wordt afgebroken en opgenomen.

Dat geldt alleen als je anus in je nek zit, de rest van ons hebben een darmstelsel waar je voedsel een dag lekker in kan liggen weken en langzaam door wordt afgebroken en opgenomen.

Sinds wanneer is dat te veel van het goede? Vreten die hap! :D

Het is algemeen bekend dat het beter is om het te verspreiden over de gehele dag. Anders kun je net zo goed 1 keer per dag eten en dan je 3300KCAL in 1 keer naar binnen werken:o

Als eerste in Nederland: Dr Zak's High Protein Pasta!

Product link: http://musclemeat.nl/Dr-Zaks-High-Protein-Pasta

http://musclemeat.nl/image/data/pasta (2).jpg

Dr. Zak's High Protein pasta is een uniek product en misschien wel de beste pasta voor sporters op de markt. Het is een low carb (30gr per 100gr), high protein (50gr! per 100gr) product. Het bestaat uit Durum tarwe, Pea Protein Isolate (55%) en Fresh Eggs (13%). De combinatie van deze twee eiwitbronnen zorgt voor een compleet aminozuur profiel. Pea Protein Isolate wordt als beste plantaardige eiwit beschouwd, mede omdat het rijk is aan BCAAs. Het heeft een langzame opname, waardoor de afgifte van BCAAs door de dag heen is. Over Fresh Eggs hoeven we niks te zeggen, het is algemeen bekend dat dit één van de meest hoogwaardige eiwitten zijn. Ons advies is maximaal 100gr van deze pasta voor een maaltijd te gebruiken.

50 gram per 100 gram ongekookt neem ik aan

Het is algemeen bekend dat het beter is om het te verspreiden over de gehele dag. Anders kun je net zo goed 1 keer per dag eten en dan je 3300KCAL in 1 keer naar binnen werken:o

Oja was even vergeten dat je lichaam maar x aantal gram eiwitten kan opnemen per uur ofzo.

/sarcasm mode off

Terug
Naar boven