joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb net besteld maar zag ze niet op de site, kan je ze nog toevoegen.
Heb er ook al een comment bij gezet
Edit: jup dat ben iktop! Hoor het wel!
en alweer top service!
misschien idee om ook fruit uit blik en potjes te verkopen? bijvoorbeeld ananas?
. Ame postbode! gisteren op restaurant met het werk ook wat reclame gemaakt... meesten waren nogal sceptisch tegenover het concept
vanmorgen dan de link doorgestuurd en ze hebben het bijna allemaal naar hun thuis doorgemaild om aan hun vrouw te tonen en die te proberen overhalen![]()
haha super reav, thnx voor je support! Kunnen als start-up alle hulp gebruiken. Hoe sneller wij groeien, hoe sneller ons assortiment groeit wat weer in het voordeel van ons allemaal is
.![]()
Binnen zeer korte termijn onderweg: Bosch GSV24VW30 (Bosch is één van de betere merken voor vriezers en ook in prijs /kwaliteit verhouding). A++ Rating (Koelkasten met het energielabel A++ zijn zo'n 30 procent zuiniger dan die met het label A+ label dacht ik) dus op lange termijn bespaar je geld (goede vriezers gaan erg lang mee). 173 liter Inhoud, ruim voldoende voor een éénpersoonshuishouden, zelfs als je een vreetschuur bent. Redelijk stil schijnt het. Heb ook noch de pak hem beet 30/40 liter van het diepvries compartiment boven mijn koelkast, denk dat ik daar bakken met kant en klare maaltijden in duw in twee formaten. Muscle Meat is absoluut één van de belangrijkste redenen waarom ik deze aanschaf. Beter en eerlijker vlees dan de supermarkt, goedkoper dan de slager? Ja bedankt!![]()
. Leuk dat je het met ons deelt 
is kippen of kalkoen gehakt iets wat bij jullie in de agenda staat?
Gisteren mijn eerste bestelling binnengekregen: ziet er goed uit!
Domme vraag: Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar toch even dubbel checken..
Voedingswaarden van diepgevroren groente-mixen gelden voor het bevroren gewicht, right?
Brocoli is iig ook een WIN!
Ik kocht eerst altijd bij appie, maar deze zijn perfect lekker klein (appie moet je nog nasnijden) en ze zijn super snel klaar. Nice.
---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------
Hey Scoob, vind het wel cool hoe je webshop gegroeid is zo laatste tijd. Kan je ons beetje inzicht geven in je groeicijfers?
Weet niet of je dat beetje bij de hand hebt. Hoeft geen getallen maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel reach je hebt zeg maar.
Verder een vraag, weet niet of je er op in wilt gaan, zo niet ook prima, maar ben je eigenlijk nog blij met de merknaam 'musclemeat'? Ik ging ook mijn pakket ophalen bij postkantoor en het logo ed., je zag wat mensen beetje vreemd opkijken haha.
Zou het niet kunnen dat je jezelf beetje in een nichemarkt plaatst door je zo te richten op bb'ers? Ik snap wel dat het bij uitstek zeer geschikt is voor bb'ers, maar ik denk dat 'normale mensen' er ook zeker oren maar hebben, maar misschien afhaken door het logo en de naam.
Ooit aan gedacht je meer te richten op de mainstream markt en echt te gaan concurreren met slagers, groenteboerem em supermarkten. Ik denk namelijk dat je deze zaak uit kan bouwen tot een imperium van ongekende grootte.
Is er ook al comcurrentie? Zie het zo gebeuren dat er andere webshops gaan komen die misschien wel op de mainstream markt gaan inspelen. Health food marketing inzetten. Vraag me af hoe je lange termijn strategie is met de shop, als je daar misschien iets over kan en wil vertellen.
(kant-en-klare kipblokjes onder andere). Ons concept is vrij uniek en de doelgroep ook hier in Nederland. Deze combinatie maakt dat we geen concurrentie hebben. Er zijn andere vlees webshops, maar komen niet in de buurt van onze KG prijzen en gemak dat wij bieden. In dat opzicht zouden we hun doelgroep (die niet bb-ers/sporters zijn) kunnen veroveren met inderdaad een andere stijl (logo, naam, website etc.). We hebben een andere webshop gebouwd die zich meer richt op een algemenere doelgroep, maar is niet gelanceerd wegens de drukte die we hadden de afgelopen maanden.Aansluitend op de vragen van Rob G:
Kan ik aandelen kopen?

Ik heb momenteel 5 kg kipfilet, een aantal cow&chicken burgers, een aantal paarden tartaartjes, 4 kg groente (verschillende mixen) en 2 kg amandelen. Kip bevalt goed, groente was simpelweg ontzettend gemakkelijk!
Dit zal niet de laatste keer zijn dat ik iets bij jullie bestel!
thnx voor je bericht! Tof dat je er op in gaat scoob
Het lijkt mij persoonlijk zeker verstandig een tweede site te lanceren. Ik weet zelf bv dat er heel veel mensen zijn die 'semi vegetarisch' zijn. Die iig geen vlees uit de supermarkt willen vamwege alle toevoegingen. De zogenaamde biologische groep is natuurlijk gigantisch. Echter zijn die producten buitensporig duur.
Ik denk dat er een enorm groeipotentieel in je zaak zit en dan denk ik zelf vooral aan de mensen die biologisch willen eten maar het simpelweg niet kunnen betalen.
De porties zouden kleiner moeten worden (kip in 100 grams verpakkingen), en inderdaad, 4 kg is dan veel vlees. Persoonlijk zou ik werken met een duurdere stuksprijs onder de 4 kg om toch rendabel te blijven. Jullie producten zijn niet duur, klaar. De drempel om te kopen is de bulk voorraad denk ik, en natuurlijk het imago (normale mensen zullen snel weg klikken als ze de site openen).
Ik heb het iig al meerdere mensen getipt maar de niet sporters beginnen direct te lachen als ik zeg 'musclemeat'.
Maar de mogelijkheden zijn eindeloos. Jullie zouden best ook met maaltijd recepten kunnen komen net als de appie. Welke producten in jullie shop combineren goed? Als je kip koopt kan je tippen dat kipsalades etc lekker zijn (vanzelfsprekend met 3 van jullie andere producten).
Wij bb'ers weten dat, wij laten ons niet vertellen wat we moeten eten. Maar meeste mensen hebben geen idee qua voedingswaardes. Wat is een gebalanceerde maaltijd?
Als ik de kipblokjes door een zakje sla, beetje ui, wat augurk, wat cashewnoten en een beetje dressing draai weten mensen niet wat ze proeven. En het gemak waarmee ik het maak. Voeg er nog een goed kh product aan toe en je hebt geniale maaltijd salades.
Toevoeging van magere salade dressings zou ik trouwens ook een goede vinden. Of whey dressing zou helemaal badass zijn.
(voeg anders een kleine niet verplichte keuze/poll toe aan bij het bestelprocess:
- ik beoefen krachtsport/bb/powerlift/whatever
- ik koop musclemeat vanwege het gemak
Om te kijken wat de verdeling is)
Ka-ching ka-ching!!!
. Zie: http://musclemeat.nl/Walden-Farm-Honey-Dijon
Bestelling geplaatst.
Vandaag een nieuwe diepvries besteld, en ja.. waar kan ik dat het beste mee opvullen he![]()
. Echt super!! Fijn dat je zo tevreden bent.Komen er dinsdag of woensdag.. of deze week nog nieuwe producten?
Deze week bestellen voor t weekend![]()