Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

en alweer top service! :)

misschien idee om ook fruit uit blik en potjes te verkopen? bijvoorbeeld ananas?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Binnen zeer korte termijn onderweg: Bosch GSV24VW30 (Bosch is één van de betere merken voor vriezers en ook in prijs /kwaliteit verhouding). A++ Rating (Koelkasten met het energielabel A++ zijn zo'n 30 procent zuiniger dan die met het label A+ label dacht ik) dus op lange termijn bespaar je geld (goede vriezers gaan erg lang mee). 173 liter Inhoud, ruim voldoende voor een éénpersoonshuishouden, zelfs als je een vreetschuur bent. Redelijk stil schijnt het. Heb ook noch de pak hem beet 30/40 liter van het diepvries compartiment boven mijn koelkast, denk dat ik daar bakken met kant en klare maaltijden in duw in twee formaten. Muscle Meat is absoluut één van de belangrijkste redenen waarom ik deze aanschaf. Beter en eerlijker vlees dan de supermarkt, goedkoper dan de slager? Ja bedankt! :thumbs:

is kippen of kalkoen gehakt iets wat bij jullie in de agenda staat?

edit: Ben van plan om de bosvruchtenkorf en tropisch fruitmix in de blender te gooien met een beetje vruchtendrank, als pre workout drink. Enig idee of dit te doen is aangezien ingevroren fruit een andere structuur krijgt als het ingevroren is geweest. hoop dat je begrijpt hoe ik het bedoel met structuur.

Laatst bewerkt:
Gisteren mijn eerste bestelling binnengekregen: ziet er goed uit!

Domme vraag: Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar toch even dubbel checken..
Voedingswaarden van diepgevroren groente-mixen gelden voor het bevroren gewicht, right?

Brocoli is iig ook een WIN!

Ik kocht eerst altijd bij appie, maar deze zijn perfect lekker klein (appie moet je nog nasnijden) en ze zijn super snel klaar. Nice.

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Hey Scoob, vind het wel cool hoe je webshop gegroeid is zo laatste tijd. Kan je ons beetje inzicht geven in je groeicijfers?

Weet niet of je dat beetje bij de hand hebt. Hoeft geen getallen maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel reach je hebt zeg maar.

Verder een vraag, weet niet of je er op in wilt gaan, zo niet ook prima, maar ben je eigenlijk nog blij met de merknaam 'musclemeat'? Ik ging ook mijn pakket ophalen bij postkantoor en het logo ed., je zag wat mensen beetje vreemd opkijken haha.

Zou het niet kunnen dat je jezelf beetje in een nichemarkt plaatst door je zo te richten op bb'ers? Ik snap wel dat het bij uitstek zeer geschikt is voor bb'ers, maar ik denk dat 'normale mensen' er ook zeker oren maar hebben, maar misschien afhaken door het logo en de naam.

Ooit aan gedacht je meer te richten op de mainstream markt en echt te gaan concurreren met slagers, groenteboerem em supermarkten. Ik denk namelijk dat je deze zaak uit kan bouwen tot een imperium van ongekende grootte.

Is er ook al comcurrentie? Zie het zo gebeuren dat er andere webshops gaan komen die misschien wel op de mainstream markt gaan inspelen. Health food marketing inzetten. Vraag me af hoe je lange termijn strategie is met de shop, als je daar misschien iets over kan en wil vertellen.

Aansluitend op de vragen van Rob G:
Kan ik aandelen kopen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.987
Ik heb net besteld maar zag ze niet op de site, kan je ze nog toevoegen.
Heb er ook al een comment bij gezet

Edit: jup dat ben ik ;) top! Hoor het wel!

en alweer top service! :)

misschien idee om ook fruit uit blik en potjes te verkopen? bijvoorbeeld ananas?

Thnx voor je zeer grote bestelling! Is een doos van rond de 29kg geworden (samen met droogijs etc.) :D. Ame postbode!

Morgen heb ik toevallig voor ananas een bel afspraak met een nieuwe leverancier. Het zou dan een 1kg zak zijn zoals je nu gewend bent van ons fruit. Alles wat ik zeg onder voorbehoudt, want misschien loopt het uit op niks. Fruit uit blik ben ik zelf geen fan van omdat naar mijn weten hier veel toevoegingen in zitten zoals extra suikers. Het fruit wat we nu aanbieden is puur. Zal me er nog wel een keer in gaan verdiepen voor de zekerheid, thnx voor de tip!

gisteren op restaurant met het werk ook wat reclame gemaakt... meesten waren nogal sceptisch tegenover het concept
vanmorgen dan de link doorgestuurd en ze hebben het bijna allemaal naar hun thuis doorgemaild om aan hun vrouw te tonen en die te proberen overhalen :D

:D haha super reav, thnx voor je support! Kunnen als start-up alle hulp gebruiken. Hoe sneller wij groeien, hoe sneller ons assortiment groeit wat weer in het voordeel van ons allemaal is ;).

GSV24VW30_WH_FREEZER_OPD_L.jpg

Binnen zeer korte termijn onderweg: Bosch GSV24VW30 (Bosch is één van de betere merken voor vriezers en ook in prijs /kwaliteit verhouding). A++ Rating (Koelkasten met het energielabel A++ zijn zo'n 30 procent zuiniger dan die met het label A+ label dacht ik) dus op lange termijn bespaar je geld (goede vriezers gaan erg lang mee). 173 liter Inhoud, ruim voldoende voor een éénpersoonshuishouden, zelfs als je een vreetschuur bent. Redelijk stil schijnt het. Heb ook noch de pak hem beet 30/40 liter van het diepvries compartiment boven mijn koelkast, denk dat ik daar bakken met kant en klare maaltijden in duw in twee formaten. Muscle Meat is absoluut één van de belangrijkste redenen waarom ik deze aanschaf. Beter en eerlijker vlees dan de supermarkt, goedkoper dan de slager? Ja bedankt! :thumbs:

Wel een heel mooi compliment dat wij mede de reden waren van deze aanschaf, super!! Zijn mooie dingen. 1x groot inslaan en je kan heel lang vooruit zonder steeds naar de supermarkt te hoeven, ideaal al zeg ik het zelf. We hebben een 170liter getest en hier paste 45kg aan producten van ons in, dus dan weet je dat alvast :D. Leuk dat je het met ons deelt :meal:

is kippen of kalkoen gehakt iets wat bij jullie in de agenda staat?

Staat zeker op onze wishlist. Kip gehakt heb ik al wat research naar gedaan. Opvallend bij de AH is dat er kippengehakt opstaat maar gemengd is met ander vlees. De macro vet van een kipfilet is 1gram per 100gr kipfilet, en van hun kipgehakt (uit mijn hoofd) ergens rond de 8 gram hierdoor. Uitleg is dat dit gedaan wordt omdat kipgehakt anders te droog voor mensen kan zijn. We moeten dus nog even experimenteren en of we het als puur kipgehakt aanbieden en of het dan in productie kan gaan voor een mooie prijs want anders houd het verhaal ook op. We zijn er dus mee bezig, maar niet op korte termijn.

Gisteren mijn eerste bestelling binnengekregen: ziet er goed uit!

Domme vraag: Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar toch even dubbel checken..
Voedingswaarden van diepgevroren groente-mixen gelden voor het bevroren gewicht, right?

Mooi pbb! Wat heb je gekozen en ga je dus de komende tijd eten van ons?

Voedingswaren van het bevroren gewicht inderdaad. Voorbeeld --> een rauwe kipfilet (Argentina) is peesvrij gemaakt en weegt 200gram. Deze wordt IQF binnen enkele seconden ingevroren. De kipfilet weegt dan nog 200gram. Ontdooi je deze dan zal de kipfilet (net als ieder ander voedingsproduct) iets van zijn eigen vocht verliezen, laten we zeggen dat het nu 192gram weegt. Het verliest geen macro zoals vet of eiwit. Dus wat het gewicht na ontdooien of bakken ook zal zijn maakt niet uit, tel de macro's van het bevroren product (die op onze site en verpakking staan), want die krijg je binnen.

Top service boys!

• #3.989
Brocoli is iig ook een WIN!

Ik kocht eerst altijd bij appie, maar deze zijn perfect lekker klein (appie moet je nog nasnijden) en ze zijn super snel klaar. Nice.

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Hey Scoob, vind het wel cool hoe je webshop gegroeid is zo laatste tijd. Kan je ons beetje inzicht geven in je groeicijfers?

Weet niet of je dat beetje bij de hand hebt. Hoeft geen getallen maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel reach je hebt zeg maar.

Verder een vraag, weet niet of je er op in wilt gaan, zo niet ook prima, maar ben je eigenlijk nog blij met de merknaam 'musclemeat'? Ik ging ook mijn pakket ophalen bij postkantoor en het logo ed., je zag wat mensen beetje vreemd opkijken haha.

Zou het niet kunnen dat je jezelf beetje in een nichemarkt plaatst door je zo te richten op bb'ers? Ik snap wel dat het bij uitstek zeer geschikt is voor bb'ers, maar ik denk dat 'normale mensen' er ook zeker oren maar hebben, maar misschien afhaken door het logo en de naam.

Ooit aan gedacht je meer te richten op de mainstream markt en echt te gaan concurreren met slagers, groenteboerem em supermarkten. Ik denk namelijk dat je deze zaak uit kan bouwen tot een imperium van ongekende grootte.

Is er ook al comcurrentie? Zie het zo gebeuren dat er andere webshops gaan komen die misschien wel op de mainstream markt gaan inspelen. Health food marketing inzetten. Vraag me af hoe je lange termijn strategie is met de shop, als je daar misschien iets over kan en wil vertellen.

Fijn dat de broccoli zo in de smaak valt! Doordat ze geblancheerd zijn, zijn ze sneller door en door gaar wat inderdaad een voordeel is. De broccoli zakken zijn best populair, vliegen er aardig door heen.

Leuk dat je met ons zo meedenkt dat waarderen wij altijd. Zonder op de cijfers in te gaan. We hebben nog geen dip gehad. Elke maand is het totaal bestellingen om hoog gegaan. Maar we hebben nog ver te gaan als start-up. Het is euro'tjes werk met deze prijzen. Het voordeel van onze doelgroep nu is dat ze er niet mee zitten minimaal 4kg te bestellen.

In het begin is de keus gemaakt dat we meer de XXL kant opgingen dan B&F waarmee je begrijpt wat ik bedoel qua doelgroep, de arm etc. Inmiddels merken we steeds meer en meer dat mensen die niet sporten/bodybuilden bij ons bestellen. Gisteren nog een vrouw van (gok) rond de 35 aan de lijn die ging bestellen en nog een vraag had. Uit nieuwsgierigheid vroeg ik waarom ze bij ons bestelde en hoe ze bij ons kwam: het was voor haar gezin omdat maaltijden zo snel klaar op tafel staan :o (kant-en-klare kipblokjes onder andere). Ons concept is vrij uniek en de doelgroep ook hier in Nederland. Deze combinatie maakt dat we geen concurrentie hebben. Er zijn andere vlees webshops, maar komen niet in de buurt van onze KG prijzen en gemak dat wij bieden. In dat opzicht zouden we hun doelgroep (die niet bb-ers/sporters zijn) kunnen veroveren met inderdaad een andere stijl (logo, naam, website etc.). We hebben een andere webshop gebouwd die zich meer richt op een algemenere doelgroep, maar is niet gelanceerd wegens de drukte die we hadden de afgelopen maanden.

Je bent niet de eerste die het over onze arm heeft en naam. We hebben eerder gemerkt dat het afschrikt. Zo hebben wij een vaste klant die in zijn opmerking vraagt om een ''discrete doos''. Maar aan de andere kant trekt het wel de aandacht. Mensen kijken er naar, het valt op. Het is iets waar we zeker over denken.

Aansluitend op de vragen van Rob G:
Kan ik aandelen kopen?

:D

Laatst bewerkt:
Ik heb momenteel 5 kg kipfilet, een aantal cow&chicken burgers, een aantal paarden tartaartjes, 4 kg groente (verschillende mixen) en 2 kg amandelen. Kip bevalt goed, groente was simpelweg ontzettend gemakkelijk!

Dit zal niet de laatste keer zijn dat ik iets bij jullie bestel!

Tof dat je er op in gaat scoob :thumbs:

Het lijkt mij persoonlijk zeker verstandig een tweede site te lanceren. Ik weet zelf bv dat er heel veel mensen zijn die 'semi vegetarisch' zijn. Die iig geen vlees uit de supermarkt willen vamwege alle toevoegingen. De zogenaamde biologische groep is natuurlijk gigantisch. Echter zijn die producten buitensporig duur.

Ik denk dat er een enorm groeipotentieel in je zaak zit en dan denk ik zelf vooral aan de mensen die biologisch willen eten maar het simpelweg niet kunnen betalen.

De porties zouden kleiner moeten worden (kip in 100 grams verpakkingen), en inderdaad, 4 kg is dan veel vlees. Persoonlijk zou ik werken met een duurdere stuksprijs onder de 4 kg om toch rendabel te blijven. Jullie producten zijn niet duur, klaar. De drempel om te kopen is de bulk voorraad denk ik, en natuurlijk het imago (normale mensen zullen snel weg klikken als ze de site openen).

Ik heb het iig al meerdere mensen getipt maar de niet sporters beginnen direct te lachen als ik zeg 'musclemeat'.

Maar de mogelijkheden zijn eindeloos. Jullie zouden best ook met maaltijd recepten kunnen komen net als de appie. Welke producten in jullie shop combineren goed? Als je kip koopt kan je tippen dat kipsalades etc lekker zijn (vanzelfsprekend met 3 van jullie andere producten).

Wij bb'ers weten dat, wij laten ons niet vertellen wat we moeten eten. Maar meeste mensen hebben geen idee qua voedingswaardes. Wat is een gebalanceerde maaltijd?

Als ik de kipblokjes door een zakje sla, beetje ui, wat augurk, wat cashewnoten en een beetje dressing draai weten mensen niet wat ze proeven. En het gemak waarmee ik het maak. Voeg er nog een goed kh product aan toe en je hebt geniale maaltijd salades.

Toevoeging van magere salade dressings zou ik trouwens ook een goede vinden. Of whey dressing zou helemaal badass zijn.

(voeg anders een kleine niet verplichte keuze/poll toe aan bij het bestelprocess:
- ik beoefen krachtsport/bb/powerlift/whatever
- ik koop musclemeat vanwege het gemak
Om te kijken wat de verdeling is)

Ka-ching ka-ching!!!

Laatst bewerkt:
goffer, 29 kilo :roflol:

• #3.993
Ik heb momenteel 5 kg kipfilet, een aantal cow&chicken burgers, een aantal paarden tartaartjes, 4 kg groente (verschillende mixen) en 2 kg amandelen. Kip bevalt goed, groente was simpelweg ontzettend gemakkelijk!

Dit zal niet de laatste keer zijn dat ik iets bij jullie bestel!

Super PBB :) thnx voor je bericht!

Tof dat je er op in gaat scoob :thumbs:

Het lijkt mij persoonlijk zeker verstandig een tweede site te lanceren. Ik weet zelf bv dat er heel veel mensen zijn die 'semi vegetarisch' zijn. Die iig geen vlees uit de supermarkt willen vamwege alle toevoegingen. De zogenaamde biologische groep is natuurlijk gigantisch. Echter zijn die producten buitensporig duur.

Ik denk dat er een enorm groeipotentieel in je zaak zit en dan denk ik zelf vooral aan de mensen die biologisch willen eten maar het simpelweg niet kunnen betalen.

De porties zouden kleiner moeten worden (kip in 100 grams verpakkingen), en inderdaad, 4 kg is dan veel vlees. Persoonlijk zou ik werken met een duurdere stuksprijs onder de 4 kg om toch rendabel te blijven. Jullie producten zijn niet duur, klaar. De drempel om te kopen is de bulk voorraad denk ik, en natuurlijk het imago (normale mensen zullen snel weg klikken als ze de site openen).

Ik heb het iig al meerdere mensen getipt maar de niet sporters beginnen direct te lachen als ik zeg 'musclemeat'.

Maar de mogelijkheden zijn eindeloos. Jullie zouden best ook met maaltijd recepten kunnen komen net als de appie. Welke producten in jullie shop combineren goed? Als je kip koopt kan je tippen dat kipsalades etc lekker zijn (vanzelfsprekend met 3 van jullie andere producten).

Wij bb'ers weten dat, wij laten ons niet vertellen wat we moeten eten. Maar meeste mensen hebben geen idee qua voedingswaardes. Wat is een gebalanceerde maaltijd?

Als ik de kipblokjes door een zakje sla, beetje ui, wat augurk, wat cashewnoten en een beetje dressing draai weten mensen niet wat ze proeven. En het gemak waarmee ik het maak. Voeg er nog een goed kh product aan toe en je hebt geniale maaltijd salades.

Toevoeging van magere salade dressings zou ik trouwens ook een goede vinden. Of whey dressing zou helemaal badass zijn.

(voeg anders een kleine niet verplichte keuze/poll toe aan bij het bestelprocess:
- ik beoefen krachtsport/bb/powerlift/whatever
- ik koop musclemeat vanwege het gemak
Om te kijken wat de verdeling is)

Ka-ching ka-ching!!!

Hey Rob g, thnx voor je tips. Soms word je blind voor je eigen webshop en dan zijn inputs van andere mensen zeer welkom. Mijn collega's hebben je bericht (net als alle andere berichten op dbb) gelezen en we nemen het mee. Voor nu groeien we nog mooi stabiel met deze doelgroep (en dit zal ook altijd de main doelgroep blijven als er een tweede site komt), wat een voordeel is: we ontploffen niet door geleidelijke groei en kunnen rustig 1 voor 1 de producten in onze webshop uitbreiden. Die poll is best een leuk idee, ga ik maandag bespreken met de rest.

Grappig dat je over recepten begint. We zijn net begonnen met Instagram waar men ons kan volgen voor maaltijd ideeen met onze producten, zie mijn post hier helemaal onderaan. Ook hoop ik dat onze recepten pagina over 5-6 weken af is. Hier kunnen mensen zelf hun recept uploaden en sharen.

Ik weet niet of je fan bent van Waldenfarm, maar een kcal loze dressing is net toegevoegd :). Zie: http://musclemeat.nl/Walden-Farm-Honey-Dijon

:D

Instagram
We gaan meer met Instagram doen! Volg ons @ MusclemeatNL . Hier zullen we zo nu en dan een maaltijd van onszelf posten om ideeën te geven. Wil je dat jouw foto met MuscleMeat producten op onze site komt? Tag ons met #musclemeatNL , dan is jouw creatie direct te zien in onze galerij: http://musclemeat.nl/klantenfotos

Vorige week hebben wij de volgende post-workout meal gegeten, in 10 min op tafel:

25h2zv9.jpg

• Parijse aardappelen 200gr (kant-en-klaar)
  • Country grill 100gr (kant-en-klaar)
  • Paardenbiefstuk 200gr (rund kan natuurlijk ook)
  • Afgemaakt met de champignonsaus 40ml (kant-en-klaar)

Voedingswaarden: Kcal: 487 | Protein: 51gr | Carbs 42gr | Fat 14gr |

Wat eet jij vandaag? Tag #musclemeatNL!

Laatst bewerkt:
Bestelling geplaatst.

Vandaag een nieuwe diepvries besteld, en ja.. waar kan ik dat het beste mee opvullen he :D

Komen er dinsdag of woensdag.. of deze week nog nieuwe producten?

Deze week bestellen voor t weekend :)

• #3.996
Bestelling geplaatst.

Vandaag een nieuwe diepvries besteld, en ja.. waar kan ik dat het beste mee opvullen he :D

Haha 2de nieuwe vriezer post op 1 pagina :D. Echt super!! Fijn dat je zo tevreden bent.

Komen er dinsdag of woensdag.. of deze week nog nieuwe producten?

Deze week bestellen voor t weekend :)

Bestelling Casper incoming :eating:

We hebben net vier nieuwe producten online gebracht: 3 nieuwe Walden farms en spinazie blokjes. Deze zie je op de homepage www.musclemeat.nl , het rijtje ''nieuw''.

We komen deze week met pijnboompitten (150gram zakjes), ik hoop dinsdag avond op de site, onder voorbehoud.

Daarnaast komt een proteïne pasta er aan. Alleen weet ik niet of dit deze week binnen komt door shipping of de week er op. Het wordt een beetje een .Als je hier op zit te wachten kan je me een PM sturen, dan zal ik je op de hoogte houden (geld ook voor andere).

Laatst bewerkt:
De aanvraag voor een discrete doos, is dit vaker mogelijk of is dit voor jullie een te grote extra opgave? Ik zou dit een erg welkome toevoeging vinden.

Al meer bekend over de beef jerky? Ga op korte termijn weer bestellen, zou top vinden de beef jerky erbij te kunnen pakken. Ik had eerder gelezen zo rond eind november begin december?

Het is niet enorm belangrijk maar als de doos discreet zou kunnen gaat ook mijn voorkeur daar naar uit.

Ik ben wel benieuwd waarom jullie zo'n doos willen? Je wilt niet dat mensen zien dat je eten koopt?

+1 voor Doakes :')

Maarruh, discrete doos... het is toch niet de pabo? Vind die dozen juist wel ruig als de postbode er weer eens 1 komt leveren.

Terug
Naar boven