Sjedo
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maandagochtend besteld maar nog niks gehad, zal wel door de drukte komen bij de pakketjesdienst?
Ordernummer: 14431
!
ja maja voor 66 euro lachen ze me vast uitmaja wat moet ik met 200 bakjes
had nu net tekort voor aardappel en kip kruiden + runderkogelbiefstuk :@ maargoed nog altijd 200+eur aan voeding kunnen besteden
is balen dat ik altijd van te voren moet storten vandaar de frustratie over de bakjes
ik heb deze nu gekocht omdat dat wel handig is om overal mee na toe te nemen + ik kan het zo een beetje scheiden van elkaar
http://www.disposabledirect.nl/menubox-eps-wit.html
gewoon alles gebruiksklaar maken en in de vriezer gooien. dan doe ik ze in zakjes en haal ik voor ik ga slapen het zakje met de doosjes voor de volgende dag uit de vriezer en leg ik ze in de koelkast
---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------
is wel een leuk idee voor op de site
wegwerp bakjes
kruiden sample zakjes
vitamine sapjes (of gewoon water met een smaakje,, water en melk komt me de neus uit)
alternatief voor ontbijt met snelle eiwitten en een alternatief voor voor het slapen met caseine
zo hoef ik nooit meer een supermarkt of supplementen store binnen te lopen![]()
.Bestelling weer goed ontvangen. Ik hoorde van mn pa toen hij even mee ging naar de bus dat er nog een flink aantal dozen van Musclemeat in stonden.
. Eetse!Is inderdaad gister avond binnen gekomen! Thnx! word weer genieten.Ik heb je track&trace erbij gepakt en zie
vandaag
19:30-21:30
Dus dat komt wel goed!
Op de rest reageer ik later vanavond, snel naar de gym voordat hij dicht is
---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------
Ah ok!
Leuk dat je zo meedenkt, dat waarderen wij zeer.
Wegwerp bakjes hebben we nog nooit over nagedacht. Eerder kwaliteit bakjes die gewoon niet lekker en lang mee gaan. Maar ik neem je mening zeker mee! Bedankt voor de site, die kende ik nog niet.
Heb je de kruiden sectie al gezien? http://musclemeat.nl/Kruiden. Samples hiervan maken zal helaas niet gaan, omdat het niet bestaat. Speciaal het laten maken is het niet waard tegen de hoeveelheid die dan meteen afgenomen dient te worden. Of we moeten het zelf gaan herpakken, maar ik vraag mij af of hier vraag naar is wanneer een potje 2,40euro is.
Drankjes hebben we nog niet naar gekeken. Dingen als kokoswater is wel in ons opgekomen, maar het heeft voorlopig geen prioriteit in de shop.
Ah! Dan woonde je waarschijnlijk in de buurt (Het Gooi). Soms brengt 1 van ons een pakketje zelf als het onderweg ergens naar toe is. Eetse!
Leuk intiatief Scoobz0r om hem te sponsoren komende 8 dagen![]()
. Op de flexcup horen we hoe hij de maaltijden allemaal vond. Ben benieuwd! Hij was in ieder geval erg verheugd toen hij het in ontvangst nam en zag wat we allemaal klaargemaakt hadden met onze producten.Ik herken het probleem, met Jay Cutler was het ook hetzelfde. Jay was heel relaxed, hij vind alles goed, als hij maar rijst en kip kan eten. Als hij een maaltijd miste, haalde hij dat wel weer in haha. De rest maakt hem helemaal niets uit haha. Terwijl Kai Greene weer veel kritischer was en zelfs eigenwijsDankje. Degene die hem begeleid van GorillaWear had slechte ervaringen met maaltijden regelen via hotels. Dan zijn wij wel een mooie oplossing
. Op de flexcup horen we hoe hij de maaltijden allemaal vond. Ben benieuwd! Hij was in ieder geval erg verheugd toen hij het in ontvangst nam en zag wat we allemaal klaargemaakt hadden met onze producten.
Super dat jullie hem daarbij zo helpen. Beter kan natuurlijk ook niet!Dennis james on tour met Muscle Meat! http://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n..._=1426774293_f17ec0aa0973fd75401a5f5b566b670c Dennis James is bezig met zijn tour door Nederland. Reizen en al je maaltijden als pro zijnde binnen krijgen is dan niet altijd even makkelijk. Muscle Meat helpt Dennis James de komende 8 dagen met zijn dieet! Maar liefst 6-7 maaltijden per dag in bakjes verdeeld. Elke maaltijd heeft macro's gelijk aan 250gr kip en 100gr rijst (ongekookt gewicht)!! Uiteraard gaat hij eten van onze meest geliefde producten zoals de kant-en-klare kipblokjes toscaans, zoete aardappels blokjes en runderkogelbiefstukken. Volg onze instagram #MuscleMeatNL , wij zullen hier de komende dagen wat maaltijden posten die Dennis van ons eet.
ik heb een klacht van de postbodeik ben wel tevreden
![]()
Ik herken het probleem, met Jay Cutler was het ook hetzelfde. Jay was heel relaxed, hij vind alles goed, als hij maar rijst en kip kan eten. Als hij een maaltijd miste, haalde hij dat wel weer in haha. De rest maakt hem helemaal niets uit haha. Terwijl Kai Greene weer veel kritischer was en zelfs eigenwijsSuper dat jullie hem daarbij zo helpen. Beter kan natuurlijk ook niet!
Ralf
!
.ik heb een klacht van de postbodeik ben wel tevreden
![]()
? Dat is nieuw voor mij. Wat is er gebeurt?Net weer een bestelling geplaatst.
Vorige keer per ongeluk spinazie ontvangen in plaats van broccoli. Maar dat zou nu recht gezet worden.
Maar moet hier het volgende even kwijt.
Had in het begin niet zo zin in die spinazie, heeft ook twee weken geduurd voordat ik hem ben gaan proberen, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk was en ben.
alleen heb ik maar plaats voor 1 zak van dat formaat, dus blijft het voorlopig wel broccoli. maar die spinazie is een echte aanrader!
wat was de klacht dan?
Mijn pakket is weer binnen. super
Je kan denken aan een simpele pastasaus (pot/fles oid). Kan je ook lekker zelf maken met wat gezeefde tomaten en een lepel pesto.Eerste maaltijd met kant en klare rijst en kip toscane net gehad! super smakelijk en erg handig dat alles al klaar is.
Iemand misschien nog idee voor een makkelijk sausje erover om het wat smeuïger te maken?
Potverdorie, die marinade units en kruiden zien er priiiima uit. Die heb je niet geupdate of wel?
Hebben jullie wel genoeg ruimte voor al dat spul in opslag?
Ze worden al goed mee besteld bij bv de 5kg rauwe kipfilets.Hij zei het is ook Altijd wat met jou he?!.. 3x op en neer lopen met dozen![]()
. Ze weten dat er tot 30kg verzonden mag worden in 1 pakket, dus een klacht is wel apart.Eerste maaltijd met kant en klare rijst en kip toscane net gehad! super smakelijk en erg handig dat alles al klaar is.
Iemand misschien nog idee voor een makkelijk sausje erover om het wat smeuïger te maken?
Je kan denken aan een simpele pastasaus (pot/fles oid). Kan je ook lekker zelf maken met wat gezeefde tomaten en een lepel pesto.
. Hetgeen dat Marina zegt inderdaad. Zelf vind ik de Hawaii/Mekonmix met toscaans genoeg smeuig. Maar wat extra kan altijd!Heb dat ook wel eens... Maar niet zo vaak. Meestal probeer ik het dan zo te doen dat ik juist die wel gewoon ontdooi ipv in water.Tot nu toe erg tevreden echter heb ik bij men laatste bestelling een paar pakjes kipblokjes zitten die niet goed vacuum getrokken zijn. Hiermee bedoel ik dat er ergens een klein gaatje in het plastiek zit waardoor er lucht bij kan, als ik dan na een uur ofzo de blokjes uit de pompenbak neem dat het zakje half vol water staat :/ Is op zich niet *echt* een probleem maar is wel licht vervelend.
Natuurlijk kan ik ze ook gewoon zo laten ontdooien maar ik dacht dat dit wel handig is om te melden, misschien dat er iets mis loopt bij het vacuum trekken ofzo? Heb dit nu al met licht gezouten, naturel en toscaans gekruid gehad.