AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ha Musclemeat, Ten eerste: mooi concept! Ben van plan binnenkort mijn eerste bestelling te gaan plaatsen. Even een opmerking: Goed bedacht: die vriespunten. Maar zie er ook direct een verdienmodel in. (Heb zelf ook webshops). Ik wil jullie producten een keer gaan proberen, maar omdat ik thuis de inkoop van vleeswaren niet doe, wil ik niet in 1x te veel. De vriezer zit bij ons namelijk al stampvol. De biefstukjes zien er goed uit. Ik wil die graag eens proeven. Nu is dat jammer genoeg maar 1 vriespunt. Meer hoef, en wil, ik ook even niet bestellen: want dat heb ik niet nodig. Verdienmodel: Ik wil prima meer betalen voor een verzending. Ik weet niet wat dat voor een extra kosten met zich mee zou nemen, maar deze tip geef ik jullie iniedergeval. Ik denk dat ik niet de enige ben. En als het niet werkt, zet je het weer uit! Beetje A/B testen zegmaar. Daarnaast word ik wel een beetje droevig van dat filmpje onder de biefstuk. Hij zal vast wel mals zijn, maar zo ga je toch niet om met een biefstukje :P.

We hebben een nieuwe categorie inderdaad :D Ze worden al goed mee besteld bij bv de 5kg rauwe kipfilets.
http://musclemeat.nl/Marinades_Woksauzen . Ze zijn zeer sterk qua smaak, dus je hebt weinig nodig om je mee te koken. De marinades zijn super handig omdat het maar 2 minuten duurt.

Hehe :D. Ze weten dat er tot 30kg verzonden mag worden in 1 pakket, dus een klacht is wel apart.

Fijn dat het zo bevalt! Super snel je maaltijd ready en nog clean ook :). Hetgeen dat Marina zegt inderdaad. Zelf vind ik de Hawaii/Mekonmix met toscaans genoeg smeuig. Maar wat extra kan altijd!

Was een grap van de postbode :o wie een klacht over muscle meat heeft is niet lekker bij zijn hoofd

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.185
Onlangs de spare ribs hot & spicy besteld, echt spicy waren ze niet maar wel superlekker en mals vlees, zeker een aanrader!

:thumbs: top! Dankje voor de review.

Tot nu toe erg tevreden echter heb ik bij men laatste bestelling een paar pakjes kipblokjes zitten die niet goed vacuum getrokken zijn. Hiermee bedoel ik dat er ergens een klein gaatje in het plastiek zit waardoor er lucht bij kan, als ik dan na een uur ofzo de blokjes uit de pompenbak neem dat het zakje half vol water staat :/ Is op zich niet *echt* een probleem maar is wel licht vervelend.

Natuurlijk kan ik ze ook gewoon zo laten ontdooien maar ik dacht dat dit wel handig is om te melden, misschien dat er iets mis loopt bij het vacuum trekken ofzo? Heb dit nu al met licht gezouten, naturel en toscaans gekruid gehad.

Heb dat ook wel eens... Maar niet zo vaak. Meestal probeer ik het dan zo te doen dat ik juist die wel gewoon ontdooi ipv in water.

Zakjes die niet goed vacuüm zijn halen we er tussen uit en worden in een krat gedaan die opnieuw verpakt moeten worden. Voor het vlees maakt het niet uit, vacuüm wordt puur voor het ruimte gemak in de vriezer gedaan. Voor in water ontdooien kan ik mij dat inderdaad voorstellen. We denken dat je soms een enkel zakje krijgt die niet vacuüm is doordat de pakjes tegen elkaar aan schuren tijdens het vervoer. PostNL gooit en smijt met pakketten (niet zo gek als je bedenkt dat er soms 1 miljoen zijn op een avond die verwerkt moeten worden). Ik ga het nog wel even meenemen in de vergadering die we morgen hebben. Excuus voor het ongemak en bedankt voor de feedback!

Ha Musclemeat, Ten eerste: mooi concept! Ben van plan binnenkort mijn eerste bestelling te gaan plaatsen. Even een opmerking: Goed bedacht: die vriespunten. Maar zie er ook direct een verdienmodel in. (Heb zelf ook webshops). Ik wil jullie producten een keer gaan proberen, maar omdat ik thuis de inkoop van vleeswaren niet doe, wil ik niet in 1x te veel. De vriezer zit bij ons namelijk al stampvol. De biefstukjes zien er goed uit. Ik wil die graag eens proeven. Nu is dat jammer genoeg maar 1 vriespunt. Meer hoef, en wil, ik ook even niet bestellen: want dat heb ik niet nodig. Verdienmodel: Ik wil prima meer betalen voor een verzending. Ik weet niet wat dat voor een extra kosten met zich mee zou nemen, maar deze tip geef ik jullie iniedergeval. Ik denk dat ik niet de enige ben. En als het niet werkt, zet je het weer uit! Beetje A/B testen zegmaar. Daarnaast word ik wel een beetje droevig van dat filmpje onder de biefstuk. Hij zal vast wel mals zijn, maar zo ga je toch niet om met een biefstukje :P.

Hey gotos, we waarderen het altijd zeer als mensen mee denken en ik neem deze tips dan ook graag mee. We zijn bezig met een nieuwe site voor het nieuwe jaar, misschien komt deze optie er dan ook (voor 1kg verzending). Het is even kijken of mensen dit dan doen, misschien wel vanwege het uittesten, maar de verzendkosten zullen dan een stuk hoger zijn omdat het droogijs en verpakking (isolatie zak) gedekt moeten worden. Deze nemen wij normaliter op onze eigen rekening, maar dat kan alleen bij een bestelling vanaf 4kg. Het filmpje heb ik al meer dan een jaar niet gezien. Waarschijnlijk heb je gelijk. Ik zal vanavond even kijken ;). Omdat de nieuwe site pas eind dit jaar of 1 januari online komt kan je even een mail sturen naar ons: info@musclemeat, met de vraag wat het zou kosten om 1kg runderkogelbiefstuk te versturen.

Was een grap van de postbode :o wie een klacht over muscle meat heeft is niet lekker bij zijn hoofd

^_^.

Ben echt heel benieuwd naar jullie beef jerky! Is hij direct na de flexcup te bestellen?
En over de paardenbiefstuk: er zou nog een bericht hierover komen aangezien deze veranderd zou worden oid? Ben ik wel benieuwd naar aangezien ik die al een tijdje niet meer heb besteld omdat ik niet zo onder de indruk was van dit product.

Laatst bewerkt:
Zojuist me eerste bestelling mogen ontvangen.
Goed ingepakt, en alles ziet er lekker uit.
Alleen ontbrak de hawaimix!

Morgen de toscaanse kip en zoete aardappelen proberen. Ben benieuwd naar de smaak.

Sturen jullie de volgende keer gelijk een nieuwe vriezer op?

wtx24n.jpg

Bedankt

• #4.189
Ben echt heel benieuwd naar jullie beef jerky! Is hij direct na de flexcup te bestellen?
En over de paardenbiefstuk: er zou nog een bericht hierover komen aangezien deze veranderd zou worden oid? Ben ik wel benieuwd naar aangezien ik die al een tijdje niet meer heb besteld omdat ik niet zo onder de indruk was van dit product.

Mooi je enthousiasme te lezen over de beef jerky :thumbs:. We hebben redelijk wat liggen, maar nemen voor de zekerheid alles mee naar de FlexCup. Mocht er overblijven, dan zetten we dit maandag op de site!

De paardenbiefstuk is zojuist ge-update. Zie de introtekst: http://musclemeat.nl/paardenbiefstuk

Zojuist me eerste bestelling mogen ontvangen.
Goed ingepakt, en alles ziet er lekker uit.
Alleen ontbrak de hawaimix!

Morgen de toscaanse kip en zoete aardappelen proberen. Ben benieuwd naar de smaak.

Hoi Rudy, excuus voor deze inpak fout! Ik zie dat je een email er over hebt gestuurd. Ik pak het daar z.s.m. op. Laat maar weten wat je van toscaanse kip en zoete aardappels vond :).

Sturen jullie de volgende keer gelijk een nieuwe vriezer op?

wtx24n.jpg

Bedankt

Awesome foto :D bedankt voor het delen!

• #4.190
Flexcup 2014 Muscle Meat Stand

Dit weekend staan wij op de www.flexcup.eu! Kom zeker even langs bij onze stand om bijvoorbeeld onze pre-launch beef jerky te proeven!! Ook hebben wij een magnetron klaar staan voor de atleten en bezoekers, vrij voor gebruik.

2s9ag74.jpg

sm6l1t.jpg

2ns8ewo.png

Veel succes! :D Ik ben benieuwd naar de Beef Jerky alleen ik zal niet op de flexcup zijn. Jullie gaan dit dus nog niet op de site verkopen?

• #4.192
Veel succes! :D Ik ben benieuwd naar de Beef Jerky alleen ik zal niet op de flexcup zijn. Jullie gaan dit dus nog niet op de site verkopen?

:thumbs: dankje! Het gaat erg hard met de verkoop op de flexcup. We moeten na dit weekend even kijken wat we over hebben. We laten het weten.

332pbg8.jpg

Wij moeten morgen samen op de foto ! dat gaat een leuke foto worden met mijn 1.68 cm... haha

de beef jerkey was prima te verorberen :D

Altijd goed, ik zie je wel verschijnen :thumbs:. We staan achter de XXL nutrition stand.

Foto is getrokken ;) jij bent echt wel klote groot hoor, ik lijk wel een klein kind naast u :D ... terwijl ik toch ook niet de smalste ben..... hahaahaha

Binnenkort nog maar eens bestellen en de gratis sample van de tournedos heb ik van je tegoed :p

Foto is getrokken ;) jij bent echt wel klote groot hoor, ik lijk wel een klein kind naast u :D ... terwijl ik toch ook niet de smalste ben..... hahaahaha

Binnenkort nog maar eens bestellen en de gratis sample van de tournedos heb ik van je tegoed :p

Ik wil die foto zien maat :D

Ach we moeten kunnen relativeren... beetje lachen kan geen kwaad :D Was trouwens niet de enige die foto's wou ;)

f5963s.jpg

De beef jerky is hier!

Fans_war_face.gif

Ik krijg als het goed is een dezer dagen een sample van een van die hommels op de foto. Wanneer kunnen we de boel bestellen?

Terug
Naar boven