XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ach we moeten kunnen relativeren... beetje lachen kan geen kwaad :D Was trouwens niet de enige die foto's wou ;)

f5963s.jpg

Je bent toch beest bro! Grappig om te zien die lengte verschil

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.202
de beef jerkey was prima te verorberen :D

Top! Je was, als ik het goed herinner, nog terug gekomen voor een extra zakje :D.

Foto is getrokken ;) jij bent echt wel klote groot hoor, ik lijk wel een klein kind naast u :D ... terwijl ik toch ook niet de smalste ben..... hahaahaha

Binnenkort nog maar eens bestellen en de gratis sample van de tournedos heb ik van je tegoed :p

^_^.

Ik had gezegd dat de nieuwe biefstukken van de rund net tournedos zijn haha. Die heb je tegoed van mij inderdaad vanwege je vorige levering. Zet het in je opmerking bij je volgende bestelling!

De beef jerky is hier!

Fans_war_face.gif

Ik krijg als het goed is een dezer dagen een sample van een van die hommels op de foto. Wanneer kunnen we de boel bestellen?

Zie bericht hieronder die ik zo maak :).

:thumbs:

Muscle Meat Beef Jerky NEWS

Dit weekend hebben wij de launch van ons nieuwe product beef jerky gehad op de FlexCup. Bijna iedereen die het proefde bij onze stand kocht minimaal 2 zakjes. Er was zelf iemand die 1kg kocht (20zakjes). Ontzettend leuk natuurlijk, maar op zaterdag avond waren wij door de beef jerky heen die wij hadden meegenomen. Onze collega Yvette is toen terug naar Hilversum/Muscle Meat gegaan om alles te halen. Zondag middag waren we alweer uitverkocht en moesten een aantal mensen teleur stellen. We zijn dus compleet uitverkocht op het moment.

De nieuwe batch beef jerky staat op spoedlevering en zal naar alle waarschijnlijkheid vrijdag af zijn. Dit betekent dat (als alles goed gaat) dit weekend besteld kan worden en het aanstaande maandag voor het eerst verzonden kan worden.

Dennis James kocht er meteen 3 na het proeven, voor zijn reis terug, super !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat klinkt super! Ben erg benieuwd! :)

PM nog gehad. ;)

benieuwd naar de beef jerkey! is er al ergens vermeld wat de verkoopprijs gaat worden of is dat nog onbekend?

• #4.206
benieuwd naar de beef jerkey! is er al ergens vermeld wat de verkoopprijs gaat worden of is dat nog onbekend?

Rond de 3 euro zal het zijn als je 1 zakje koopt. Als je meer koopt gaat de prijs steeds naar beneden. Er is 135gr biefstuk nodig voor 50gr beef jerky. Onze Beef Jerky is gemaakt van de bovenbil van de rund. Hoog kwaliteit vlees. Je kan het van andere delen maken, maar dan wordt het niet deze voedingswaarde. Onze beef jerky bevat 17% meer eiwit dan bv het merk dat in de AH ligt. Daar kost het rond de 2 euro voor 25gr. We zullen een tabel maken waar we onze neerleggen naast alle beef jerky's die verkrijg baar zijn in NL (online en offline) zodat je in 1 oog opslag prijs kwaliteit/macro's kan vergelijken.

Rond de 3 euro zal het zijn als je 1 zakje koopt. Als je meer koopt gaat de prijs steeds naar beneden. Er is 135gr biefstuk nodig voor 50gr beef jerky. Onze Beef Jerky is gemaakt van de bovenbil van de rund. Hoog kwaliteit vlees. Je kan het van andere delen maken, maar dan wordt het niet deze voedingswaarde. Onze beef jerky bevat 17% meer eiwit dan bv het merk dat in de AH ligt. Daar kost het rond de 2 euro voor 25gr. We zullen een tabel maken waar we onze neerleggen naast alle beef jerky's die verkrijg baar zijn in NL (online en offline) zodat je in 1 oog opslag prijs kwaliteit/macro's kan vergelijken.

ok top!

Leuk jullie weer eens te zien op de beurs Scoobz0r! Jullie assortiment zag er weer top en smakelijk uit!
Annick ''zweeft'' nog steeds trouwens! :)

Succes met zaken!

flexcup 2014 430.jpg

3e bestelling inmiddels :D

14795‏ lekkere bestelling weer :P

Fucking nice die beef jerky man, m'n sample net gekregen. Iets aan de zoute kant als je het hele zakje wegwerkt imo. Doet me denken aan Zuid-Afrikaanse billtong. Daarmee wil ik zeggen dat de beef smaak overheerst ipv de redelijk chemisch smakende concurrenten.

Ben benieuwd hoe het met KG prijzen en smaken gaat. Ik heb al helemaal zin om 250 gram hot en spicy, 250 gram mediteraans, 250 gram smoked BBQ etc te gaan bestellen. Hoe gaat het met verzenden? Ik zit atm nog even ok qua vlees maar dit hoeft niet gekoeld verzonden te worden, ik neem aan dat dit de verzendopties interessant maakt?

En ik werd net herinnerd aan kipblokjes (rauw), kan me niet herinneren wat je zei wanneer het komen zou? En beefblokjes:D

Kunnen we de beef jerky als snack zien of als waardevolle maaltijd qua eiwitten?

snack ;)

Is het weer tijd voor de kerstmuts ontwikkeld door onze expert in de ontwikkeling van kerstavatars aka. Peanuthead95?

23gzrzb.jpg

• #4.214
3e bestelling inmiddels :D

14795‏ lekkere bestelling weer :P

Bedankt voor je mooie bestelling! Heb de bestelling even opgezocht. Zeer veel verschillende producten en van sommige producten zelfs meteen 3kg :thumbs: super!

Fucking nice die beef jerky man, m'n sample net gekregen. Iets aan de zoute kant als je het hele zakje wegwerkt imo. Doet me denken aan Zuid-Afrikaanse billtong. Daarmee wil ik zeggen dat de beef smaak overheerst ipv de redelijk chemisch smakende concurrenten.

Ben benieuwd hoe het met KG prijzen en smaken gaat. Ik heb al helemaal zin om 250 gram hot en spicy, 250 gram mediteraans, 250 gram smoked BBQ etc te gaan bestellen. Hoe gaat het met verzenden? Ik zit atm nog even ok qua vlees maar dit hoeft niet gekoeld verzonden te worden, ik neem aan dat dit de verzendopties interessant maakt?

En ik werd net herinnerd aan kipblokjes (rauw), kan me niet herinneren wat je zei wanneer het komen zou? En beefblokjes:D

Bedankt voor je korte review :)! Leuk te horen dat je overtuigd bent en het wilt gaan bestellen. Nieuwe smaken is wel het idee natuurlijk. Maar we willen eerste de original smaak stabiel hebben op de site, als in dat het niet zomaar uitverkocht gaat zoals nu het geval was. Bestel je diepvries producten en beef jerky dan komt het zoals gewoonlijk op de isolatie zak te liggen. We zijn deze week aan het kijken voor de mensen die het alleen los bestellen of we aan een pakje/pakketje snel kunnen komen die door de brievenbus past. Meer info volgt later!

Kunnen we de beef jerky als snack zien of als waardevolle maaltijd qua eiwitten?

Het is inderdaad een snack. Een zeer handige snack voor bv onderweg of op een plek waar je moeilijk met een bakje eten kan zitten (bios?), om toch even hoogwaardige eiwitten binnen te krijgen. Er zit een ziplock aan de bovenkant van de pouch. Na het openen van het zakje hoef je het dus niet meteen helemaal op te eten.

Is het weer tijd voor de kerstmuts ontwikkeld door onze expert in de ontwikkeling van kerstavatars aka. Peanuthead95?

http://i44.tinypic.com/23gzrzb.jpg

Awesome :D, meteen weer aangepast.

• #4.215
Leuk jullie weer eens te zien op de beurs Scoobz0r! Jullie assortiment zag er weer top en smakelijk uit!
Annick ''zweeft'' nog steeds trouwens! :)

Succes met zaken!

Bedankt voor de foto! Leuk jou en Annick weer is gezien te hebben. Goed bezig met de labtest :thumbs:

• #4.216
Onze biefstukken, zowel de Runderkogelbiefstuk als de Paardenbiefstuk, zijn verbeterd!!

Sinds drie weken zijn wij van leverancier verwisseld voor de Runderkogelbiefstukken. Deze leverancier levert normaliter alleen aan de betere restaurants. Voorheen waren het Nederlandse vleeskoeien. Vanaf nu komen onze runderkogelbiefstukken van Angus vee uit Ierland. Nog altijd met de zeer scherpe prijs van: 15euro/kg.

Paardenbiefstukken bieden wij nu in twee soorten aan, vooropgesteld dat beide soorten goed zijn. Het verschil zit hem in het deel waar het stuk vlees van het paard vandaan komt. Paardenbiefstuk 'normaal' wordt gesneden van de platte bil. Paardenbiefstuk 'luxe' wordt gesneden van de dikke lende, een luxer deel van een paard. Je zou het kunnen vergelijken (simpel gezegd) met runderbiefstuk en runderkogelbiefstuk. Door de prijs kwaliteit verhouding een zeer populair product, zie ook onze tartaar gemaakt van deze zelfde malse biefstuk van de dikke lende.

Onze biefstukken, zowel de Runderkogelbiefstuk als de Paardenbiefstuk, zijn verbeterd!!

Sinds drie weken zijn wij van leverancier verwisseld voor de Runderkogelbiefstukken. Deze leverancier levert normaliter alleen aan de betere restaurants. Voorheen waren het Nederlandse vleeskoeien. Vanaf nu komen onze runderkogelbiefstukken van Angus vee uit Ierland. Nog altijd met de zeer scherpe prijs van: 15euro/kg.

Paardenbiefstukken bieden wij nu in twee soorten aan, vooropgesteld dat beide soorten goed zijn. Het verschil zit hem in het deel waar het stuk vlees van het paard vandaan komt. Paardenbiefstuk 'normaal' wordt gesneden van de platte bil. Paardenbiefstuk 'luxe' wordt gesneden van de dikke lende, een luxer deel van een paard. Je zou het kunnen vergelijken (simpel gezegd) met runderbiefstuk en runderkogelbiefstuk. Door de prijs kwaliteit verhouding een zeer populair product, zie ook onze tartaar gemaakt van deze zelfde malse biefstuk van de dikke lende.

http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n..._=1430264221_429264124bc250b65e424d265f929a4f

Die paard klinkt goed, alleen weet ik nu dus niet welke ik moet bestellen haha. Heb 2 maand terug denk ik een bestelling gehad met een sample paard. Deze was al erg nice. De nieuwe categorieen, normaal is vergelijkbaar met de biefstuk in het verleden? Of is de luxe dit?

Hoe staat het met de beef jerky? :P Dacht dat deze vandaag zouden binnen komen, vanaf vandaag besteld kon worden en vanaf maandag verstuurd zou worden?

Zit nog in het buitenland, kom morgen terug dus zal het weekend bestelling plaatsen! :) Had nog een cadeaubon van 25 euro gekregen, die maar direct verzilveren! :)

• #4.218
Die paard klinkt goed, alleen weet ik nu dus niet welke ik moet bestellen haha. Heb 2 maand terug denk ik een bestelling gehad met een sample paard. Deze was al erg nice. De nieuwe categorieen, normaal is vergelijkbaar met de biefstuk in het verleden? Of is de luxe dit?

Hoe staat het met de beef jerky? :P Dacht dat deze vandaag zouden binnen komen, vanaf vandaag besteld kon worden en vanaf maandag verstuurd zou worden?

Zit nog in het buitenland, kom morgen terug dus zal het weekend bestelling plaatsen! :) Had nog een cadeaubon van 25 euro gekregen, die maar direct verzilveren! :)

Twee maanden terug hadden we nog niet paard 'luxe'. Als je het zeker wilt weten kan je mij je bestelnummer geven (te vinden in je mail), dan zoek ik het even op. We hadden dus altijd paard 'normaal'. Mocht je twijfelen dan kan je altijd de sample nemen. Die is maar 20cent duurder en dan weet je het meteen of je het een verbetering vindt ;).

Jerky staat voor zondag eind van de dag op de planning om online te komen. Dus wacht nog heel even met bestellen als je deze mee wilt laten komen!

Scoob, die nieuwe biefstukken zijn echt een grote verbetering. De oude vond ik niet altijd even mals. Maar deze nieuwe stukken zijn bijna weg te zuigen zo smooth! :meal:

• #4.220
Mooie producten. De nieuwe versie van de ei-eiwit is ook een stuk beter. Lijkt meer op echt ei eiwit ivm de vorige oude versie.

:thumbs: top! De Heel ei versie is ook super :). Dit is ook de diepvries (nieuwe) versie geworden. Het verschil zit hem in dan de andere versie voor bakkers bedoeld is, net als degene die te vinden zijn bij groothandels. Er worden e-nummers toegevoegd waardoor het bv beter opklopbaar is, iets waar wij niks aan hebben omdat we het in de pan bakken. Bij bakker versies wordt het een snot achtige substantie.

Scoob, die nieuwe biefstukken zijn echt een grote verbetering. De oude vond ik niet altijd even mals. Maar deze nieuwe stukken zijn bijna weg te zuigen zo smooth! :meal:

:thumbs: super! Op facebook kregen we ook alleen maar positieve reacties over de nieuwe runderkogelbiefstukken van mensen die het al geprobeerd hebben. Bedankt voor het melden.

Muscle Meat Beef Jerky!!

Daar is hij dan! Onze eigen Muscle Meat Beef Jerky. We hebben een test lancering gedaan op de FlexCup2014 waar iedereen kon proeven en een mooier resultaat konden wij niet krijgen: we raakte uitverkocht, omdat mensen na het proeven veel kochten. Vanaf nu op onze site verkrijgbaar:

http://www.MMbeefjerky.com/

• Een lekkere ready-to-eat eiwit snack in een hersluitbare pouch. Geen koeling nodig en kan overal mee naartoe genomen worden: werk, vakantie, boot, auto, bioscoop etc.
  • Goede Beef Jerky voedingswaarden/macro's, zeer hoog eiwit percentage (54gr/100gr), laag in koolhydraten en vet. De labtest is hier te vinden: http://musclemeat.nl/docs/Analyserapport_MM_Beef_Jerky.pdf .
  • Alleen de beste magere biefstukken van Nederlandse vleesrunderen worden gebruikt.
  • Geen toegevoegd water en vet. Vrij van E621/MSG(monosodium glutamate), gluten en allergenen.
  • Voordelig: de prijs gaat omlaag des te meer je koopt.
  • Kwaliteit: de productie van Muscle Meat Beef Jerky wordt van A tot Z zelf gedaan. Hierdoor kunnen wij kwaliteit blijven garanderen. Elke batch wordt nagekeken.

Terug
Naar boven