Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.541
Met welke saus kan ik de wok verde (met kip en rijst) lekker maken, tips? :D

Binnenkort krijgen wij alle 12 de light sauzen binnen van xxl, ben er zelf erg fan van. Voor nu hebben we er 4: Light Saus - XXL Nutrition . Zelf ben ik ook niet vies van de chicken tonight potten in de supermarkt. Een beetje ervan naast de maaltijd om bij elke hap wat van de smaak mee te pakken.

Mail met twee voorstel oplossingen verzonden.

Binnenkort krijgen wij alle 12 de light sauzen binnen van xxl, ben er zelf erg fan van. Voor nu hebben we er 4: Light Saus - XXL Nutrition . Zelf ben ik ook niet vies van de chicken tonight potten in de supermarkt. Een beetje ervan naast de maaltijd om bij elke hap wat van de smaak mee te pakken.

Die XXL sauzen heb ik inderdaad ook! Voor vandaag heb ik er 1000 Island op. Vorige keer Mayo, maar dat was het net niet, daarvoor bbq maar dat was het zeker niet.

Kan ook zijn omdat ik de asperge smaak niet gewent ben.

Goede tip trouwens van die chicken tonight, thnx :)

• #8.545
Top geregeld! Bedankt voor de snelle oplossing:thumbs:

Graag gedaan!

Die XXL sauzen heb ik inderdaad ook! Voor vandaag heb ik er 1000 Island op. Vorige keer Mayo, maar dat was het net niet, daarvoor bbq maar dat was het zeker niet.

Kan ook zijn omdat ik de asperge smaak niet gewent ben.

Goede tip trouwens van die chicken tonight, thnx :)

:thumbs:

Zullen de Rauwe Kipfiletblokjes (schoongemaakt) (5x200gr) 1kg ooit in zo'n [Link niet meer beschikbaar] verkrijgbaar zijn? :(
Als het goed is hebben we op de beste prijs van alle supermarkten hiermee plus de bonus dat het mooi schoongemaakt is. We kunnen het helaas niet ook nog eens met gratis verzendkosten doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1f389.png
1f388.png
Muscle Meat is jarig en bestaat nu 4 jaar
1f388.png
1f389.png
!!
Dit vieren wij graag met onze klanten. Muscle Meat geeft daarom aankomende week (10 t/m 16 maart) iedereen die #gefeliciteerd in de opmerking van zijn bestelling schrijft, een Chef Le Gain - maaltijd cadeau
1f381.png
! Meld welke smaak jij wilt, anders kiezen wij. Zie: Kant-en-klare maaltijden - Non-diepvries

Degenen die al besteld hebben voor aankomende week (dus wiens bestelling aankomende week verzonden wordt) kunnen een mail sturen naar info@musclemeat.nl met als onderwerp :
'' *bestelnummer* #gefeliciteerd *smaak maaltijd* ''.

Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst, ben benieuwd! En nog een gratis maaltijd cadeau, dat begint al super!

1; Gaat "Reflex Protein Coffee" uit het gamma? Indien ja, wat is de houdbaarheidsdatum?

2. Hebben jullie al gedacht aan krab? Carrefour heeft krab in blik aan 2,6€ voor 170gram (21,4€ / kg uitgelekt). Ik heb deze nog nooit geprobeerd dus ik weet niet of het goede is. Maar krab in blik en / of diepgevroren aan een deftige prijs kan een interessant product zijn. Krab Vlees en Poten 170 g - Carrefour drive.be

Thanks

Laatst bewerkt:
Hartelijk gefeliciteerd met jullie 4jarig bestaan.
Om dit met jullie samen te vieren, heb ik maar weer een leuke order geplaatst: 100070870

Op naar de volgende 6 jaar.

• #8.549
Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst, ben benieuwd! En nog een gratis maaltijd cadeau, dat begint al super!

Ah, goed getimed dus :meal:. Bedankt voor je eerste order, benieuwd wat je er van vindt!

1; Gaat "Reflex Protein Coffee" uit het gamma? Indien ja, wat is de houdbaarheidsdatum?

2. Hebben jullie al gedacht aan krab? Carrefour heeft krab in blik aan 2,6€ voor 170gram (21,4€ / kg uitgelekt). Ik heb deze nog nooit geprobeerd dus ik weet niet of het goede is. Maar krab in blik en / of diepgevroren aan een deftige prijs kan een interessant product zijn. Krab Vlees en Poten 170 g - Carrefour drive.be

Thanks

1: reflex protein coffee blijft! Wordt aardig verkocht. Datum is 1 december 2017
2: Nee niet aan gedacht. We hebben dan meer indicatie nodig dat er vraag naar is, omdat je een behoorlijke bestelling altijd moet doen wil je een product introduceren in de shop voor een verkoop prijs.

Hartelijk gefeliciteerd met jullie 4jarig bestaan.
Om dit met jullie samen te vieren, heb ik maar weer een leuke order geplaatst: 100070870

Op naar de volgende 6 jaar.

Awesome, bedankt weer Ingo voor je grote bestelling en je felicitatie!

Vanmiddag maar eens een 2de vriezer ophalen speciaal voor de MM spulletjes :o Had net een nieuwe koel-vries combi maar dat blijkt niet genoeg :rolleyes:

Deze week denk ik nog even wat bij bestellen :eating:

• #8.551
Vanmiddag maar eens een 2de vriezer ophalen speciaal voor de MM spulletjes :o Had net een nieuwe koel-vries combi maar dat blijkt niet genoeg :rolleyes:

Deze week denk ik nog even wat bij bestellen :eating:

Zie hem gaan :D! Mooi compliment, bedankt. Wie weet een foto als gevuld is?

Weer even een goede bestelling geplaatst. Misschien kunnen jullie ook nog kwark toevoegen aan het assortiment, weet alleen niet of het relatief winstgevend is.

• #8.553
Weer even een goede bestelling geplaatst. Misschien kunnen jullie ook nog kwark toevoegen aan het assortiment, weet alleen niet of het relatief winstgevend is.

Destijds onderzocht maar konden niet op tegen de supermarkt kwark, in alle eerlijkheid doen ze dat toch wel goed. Maar we zijn inmiddels weer 1.5 jaar verder, dus ik zal het binnenkort weer opnieuw onderzoeken. Bedankt voor je order :thumbs:!

Gefeliciteerd met jullie vierjarig bestaan!

Zo vriezer weer lekker vol :D

de eerste paar dingen al getest, gisteren moest ik plots weg. Kwam die K&K maaltijd prima te pas,
had de sweat potato chicken, structuur prima, smaak was redelijk .. vers maken blijft natuurlijk lekkerder, voor een kant en kant klaar maaltijd wel ok. 6je
- de kip sate, wauwgeweldig! hele malse kip (en nog gefrituurd en zulke goede voedingswaarde)... deze gaat voortaan standaard mee
- zalm worst, 2e keer dat ik hem bestel, lust geen gebakken zalm (wel gerookte) maar deze vind ik heerlijk lekkere kruidige smaak, had n vriendin te eten gister die bestelt volgende keer mee
-kangaroeburger, vind ik nou jammer dat ik er maar 1 besteld heb, een van de lekkerster burgers

@Scoobz0r als jij moest kiezen tussen die XXL high protein bar of die R-bar welke zou je dan nemen?

• #8.558
Gefeliciteerd met jullie vierjarig bestaan!

:thumbs: thnx!

Zal wel fotos van beide volle vriezers maken, geloof dat ze nu wel vol gaan haha

:meal: !

Zo vriezer weer lekker vol :D

de eerste paar dingen al getest, gisteren moest ik plots weg. Kwam die K&K maaltijd prima te pas,
had de sweat potato chicken, structuur prima, smaak was redelijk .. vers maken blijft natuurlijk lekkerder, voor een kant en kant klaar maaltijd wel ok. 6je
- de kip sate, wauwgeweldig! hele malse kip (en nog gefrituurd en zulke goede voedingswaarde)... deze gaat voortaan standaard mee
- zalm worst, 2e keer dat ik hem bestel, lust geen gebakken zalm (wel gerookte) maar deze vind ik heerlijk lekkere kruidige smaak, had n vriendin te eten gister die bestelt volgende keer mee
-kangaroeburger, vind ik nou jammer dat ik er maar 1 besteld heb, een van de lekkerster burgers

Mooie uitgebreide en eerlijke review weer Casper, bedankt hiervoor!

@Scoobz0r als jij moest kiezen tussen die XXL high protein bar of die R-bar welke zou je dan nemen?

R-bar, maar dat is omdat ik verliefd ben om de zachte structuur. XXL voor de voedingswaarde bar, die ook gewoon ok smaakt hoor. Maar het is ontzettend persoonlijk. Inpak collega vind de R-bars niet lekker en ik dus super... kan niks beloven aan je op deze manier :D.

Van onze FB:

zlp7wh.png

Onze Reus (2.18meter) Olivier Richters (mede eigenaar Muscle Meat) stond vorige maand in de Muscle & Fitness NL! Hieronder is de download link voor degene die het artikel willen lezen over: het ontstaan van Muscle Meat en zijn transformatie (7 jaar +60kg). https://forum.bodybuilding.nl/attachments/muscle-fitness-olivierrichters-pdf.662272/

Bijlagen

Terug
Naar boven