MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Hoe breng ik de zoete aardappels meer op smaak?
 
Nog steeds erg tevreden over alle producten, probeer er vandaag weer een bestelling uit te gooien.
Op de vorige pagina heb je het over de tonijnsteak, welke enkel aan de buitenkant dichtgeschroeid moet zijn. Wat is hierbij de techniek om hem dan toch door en door warm te krijgen?
 
Eindelijk genoeg plek gemaakt om weer een keer een burgerdeal #100068892 te bestellen. Ik had een grotere vriezer moeten kopen.

Zaterdag morgen ontbijtje, met burger + avocado & salsa! drool:
 
Hoe breng ik de zoete aardappels meer op smaak?

Beetje komijn kaneel en zeezout is zalig.
Of paprika of kerriepoeder.

Ik doe inderdaad hetzelfde als Marina. Een tip die een klant hier een keer gaf:

- Zorg ervoor dat de aardappelblokjes ontdooit en droog zijn. - Pak een grote bak en doe daar 1 eiwit of een beetje olie in (kokos of olijf) - Kaneel en cayenne poeder in de bak (naar eigen inzicht) - Aardappelblokjes in de bak en roeren - Bakpapier in de oven - Aardappelblokjes in de oven (beste is als ze los van elkaar liggen) - 20 minuten in de oven op 200-250gr

Nog steeds erg tevreden over alle producten, probeer er vandaag weer een bestelling uit te gooien.
Op de vorige pagina heb je het over de tonijnsteak, welke enkel aan de buitenkant dichtgeschroeid moet zijn. Wat is hierbij de techniek om hem dan toch door en door warm te krijgen?

Thnx, leuk om te lezen! Check ook de nieuw pagina, bijna elke week weer een nieuw product dit jaar.
Ik moet je zeggen dat ik daar nooit op gelet of last van heb gehad. Wat je zou kunnen doen is het even op kamertemperatuur laten komen (niet te lang), waardoor het temperatuur verschil van de pan en de steak minder wordt. Mijn ervaring is dat de hitte van de buitenkant dichtschroeien dan genoeg is, omdat de steaks niet heel dik zijn zoals een runderkogelbiefstuk.

Eindelijk genoeg plek gemaakt om weer een keer een burgerdeal #100068892 te bestellen. Ik had een grotere vriezer moeten kopen.

Zaterdag morgen ontbijtje, met burger + avocado & salsa! drool:

Boem! Je kunt weer even vooruit :thumbs:, thnx voor je order! (Foto van je ontbijt :meal: ? )
 
Boem! Je kunt weer even vooruit :thumbs:, thnx voor je order! (Foto van je ontbijt :meal: ? )
Een oude foto van de vorige batch. Zonder broodje want was aan het cutten.
IMG_0117.JPG


Ik maak zaterdag wel een nieuwe, met brood.
 
:thumbs: thnx voor de foto!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De High Protein Meals sectie breidt zich uit met: Kip - Piri Piri !
High Protein Meals - Diepvries
In tegenstelling tot veel kant-en-klare maaltijden is deze maaltijd (675gr!) wel rijkelijk gevuld met 200gr kip!
✔ Beste prijs die je zult vinden voor online sportmaaltijden.
✔ Enorm rijk aan dierlijk eiwit.
✔ Mooie balans tussen koolhydraten, eiwitten en vetten.
✔ Laag`suikergehalte, geen conserveermiddel en smaakversterkers.
✔ Ook makkelijke mee te nemen met de recyclebare verpakking.
✔ Een jaar houdbaar (diepvries).
✔ Indien 675gr teveel is, split je de maaltijd in tweeën, 3 dagen houdbaar na ontdooien.
 
Ziet er goed uit, ga ik de volgende keer meepikken.
 
Olivier mijn beste vriend, verzending naar Malta pls :emo:

Ik heb hier wel een dude gevonden die bevroren vlees in bulk verkoopt, heeft ook een supplementenshop. Kun je niet aan hem leveren of iets anders doen zodat ik toch een soort van musclemeat heb hier? :roflol: kan nergens bevroren avocado's enzo vinden.
 
Ziet er goed uit, ga ik de volgende keer meepikken.

Dankje, zeker doen! Mijn favorite op het moment van de maaltijden categorie.

Olivier mijn beste vriend, verzending naar Malta pls :emo:

Ik heb hier wel een dude gevonden die bevroren vlees in bulk verkoopt, heeft ook een supplementenshop. Kun je niet aan hem leveren of iets anders doen zodat ik toch een soort van musclemeat heb hier? :roflol: kan nergens bevroren avocado's enzo vinden.

Te ver weg :P. Ah kijk aan. Heeft hij een site? Benieuwd naar de prijzen.
 
Hi Olivier
Weer kip en andere dingen
Vooral de zalmworsten :heart:
Bestelling #100070360

Leuk dat ik je gister nog even heb gezien en gesproken bij the walking dead.
Je was ook goed op tv heb je het gezien?

Greetz
 
Hi Olivier
Weer kip en andere dingen
Vooral de zalmworsten :heart:
Bestelling #100070360

Leuk dat ik je gister nog even heb gezien en gesproken bij the walking dead.
Je was ook goed op tv heb je het gezien?

Greetz

Thnx voor je bestelling weer! Lache dat ik je meteen herkende aan je shirt ''hey... dat moet een bb-er zijn'' :D. Heb het deze avond gezien idd, geripped en online even gezet voor mijn FB en insta:

 
Dankje, zeker doen! Mijn favorite op het moment van de maaltijden categorie.



Te ver weg :P. Ah kijk aan. Heeft hij een site? Benieuwd naar de prijzen.

4 euro voor een kg kipfilet als ik me niet vergis, verder een boel rare stukken vlees die ik vergeten ben... vraag me af of het te eten is voor die prijs lol, was hier even bij de lidl langs en keek voor gehakt en dat is dan zo 75% gehakt en dan de rest volop soja en malto enzo :roflol: fucking 3e-wereld-land is het toch ook

NutriFit Factory | Facebook

heeft geen smaakloze whey dus haal er alleen maar gemalen oats en pindakaas (malta heeft schijnbaar alleen transvetpindakaas in hun supermarkten zoals die calvétroep :roflol:), ga misschien toch een pot whey halen
 


zalig, ben kapotgegaan toen je vroeg of die rode dame voor slachtoffer wou spelen en dat bruut afgeslagen werd, maar dan ook echt tranen in m'n ogen :roflol: dankje voor het delen
 
zalig, ben kapotgegaan toen je vroeg of die rode dame voor slachtoffer wou spelen en dat bruut afgeslagen werd, maar dan ook echt tranen in m'n ogen :roflol: dankje voor het delen
Was een beetje jammer. De dame in het rood was een 12 jarig meisje die heel graag op tv en oog in oog met Norman wou, vertelde haar vader aan mij in de gang. Heb mijn best gedaan :).
 
Zojuist mijn bestelling ingeruimd, maar helaas was net de onderste zak rijst al open. Alles over de grond :(
 
Zojuist mijn bestelling ingeruimd, maar helaas was net de onderste zak rijst al open. Alles over de grond :(

Ah, dat is vervelend, excuus voor het ruige transport. Ik kan het alleen niet oplossen voor je zonder bestel nummer of volledige naam. Kun je deze even sturen naar info@musclemeat.nl? Bedankt weer voor je vaste bestelling Wovano!
 
Met welke saus kan ik de wok verde (met kip en rijst) lekker maken, tips? :D
 
Ah, dat is vervelend, excuus voor het ruige transport. Ik kan het alleen niet oplossen voor je zonder bestel nummer of volledige naam. Kun je deze even sturen naar info@musclemeat.nl? Bedankt weer voor je vaste bestelling Wovano!
Bestelling #100070273
 
Back
Naar boven