Bonk
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 360
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx voor je order weer Galen!
Je flauwe mop in de opmerking van je bestelling was een succes hier op de werkvloer.

Nog kleine vraag, heb zowel chef me gain - nasi Chicken en sweet potato Chicken meebesteld.
Heb gezien dat er nog 1 goed is tot begin juli dit jaar, kan ik deze dan invriezen of mogen deze gewoon in de koelkast blijven staan?
Ze waren ook niet mee ingevroren met de rest.
Brunoise fruitmix er ook al uiti cry evertiem. Die was heerlijk

.
Thnx voor je eerste order
We hebben twee producten die een mooi alternatief zijn voor rundertartaar.
Het eerste product is ons low fat gehakt, 5% vet, tartaar 10%, en het eiwit is vrijwel gelijk (ons gehakt 1% hoger). De prijs is ook lager van het gehakt. De enige reden waarom het gehakt heet en geen tartaar is omdat gehakt een mengeling van spierweefsel en bindweefsel is. Tartaar is alleen spierweefsel. De witte spikkels die je ziet in ons gehakt is bindweefsel, geen vet. Bindweefsel is net zo goed voor de eiwitten en merk je niks van. De reden dat je het witte ziet bij ons en niet in de supermarkt (gehakt van de supermarkt is natuurlijk ook een mengeling), ligt aan hoe vaak / lang je het stuk vlees maalt (door de wolf heen haalt). Als je dit lang genoeg maalt, zie je geen wit meer. Link: [Link niet meer beschikbaar]
Het tweede product is wat duurder, maar dan heb je wel het laagste rund vet % en het hoogste eiwit % dat je kunt hebben. Puur gemale runderkogelbiefstuk(tartaar): Runderkogelbiefstuk tartaar (naturel) 1050gr (7 x 150gr) . Mocht je nog een keer bestellen dan kun je op de sample pagina bv een pakje van beide kopen ipv een kg om het te proberen. Zeker het proberen waard!
. Zoete aardappel was ook erg lekker!
. Hebben alleen een ruimte probleem haha. Kijken of we ergens nog een goedkope noodvriezertje op de kop kunnen tikken
. gelukkig staan er genoeg op marktplaats 
Brunoise fruitmix er ook al uiti cry evertiem. Die was heerlijk
Bestelling gister avond binnen gekregen, ziet er top uit!. Morgen de kipfilet testen, en heb vanmiddag al de broccoli getest, was erg lekker!. Super makkelijk om vanaf nu elke dag gewoon 200gram eruit te halen. Gaat veel werk schelen. Zoete aardappel was ook erg lekker!
volgende keer de zoete aardappel friet en low fat gehakt bestellen. En nog meer groente en fruit. Hebben alleen een ruimte probleem haha. Kijken of we ergens nog een goedkope noodvriezertje op de kop kunnen tikken
. gelukkig staan er genoeg op marktplaats
Ga zo door!, blijf jullie website in de gaten houden en heb hem al aanbevolen bij paar vrienden.
bedankt voor de mooie review! En ook bedankt voor je het aanbevelen, mond tot mond reclame werkt het beste voor Muscle Meat merken we.Superieur gegaarde stukken kipfilet - Argentina Smoked
uit het assortiment?
Verstegen zoutloze Cajun kruiden + chilipoeder.Mooie realistische foto, thnx! Wat heb je er op gedaan? Beetje soja saus lijkt het?
Weer bestellinkie geplaatst.
Voor het eerst gehakt besteld gelijk 5 kilo'tjes living on the edge
. We wouden deze tegelijk introduceren maar zwaardvis laat nog een aantal weken op zich wachten. Fijn dat het smaakt!Nog nooit gehad, waar smaakt het naar? Kan je het vergelijken met een ander soort vis o.i.d.?
Nog nooit gehad, waar smaakt het naar? Kan je het vergelijken met een ander soort vis o.i.d.?
. 100068762. Maandag komt een nieuwe vriezer en woensdag komt het pakket, en mijn vriendin doet lekker mee met de bestelling, altijd fijn als je niet alles zelf hoeft te betalen
. We kunnen voor een maand vooruit 

Ben weer los gegaan. 100068762. Maandag komt een nieuwe vriezer en woensdag komt het pakket, en mijn vriendin doet lekker mee met de bestelling, altijd fijn als je niet alles zelf hoeft te betalen
. We kunnen voor een maand vooruit
De zoete aardappel blokjes waren erg lekker, nu de friet er ook bij besteld, kipfilet de kant en klare nu proberen. Zou echt veel werk schelen als het lekker is. Ook je tip Low fat Rundergehakt 5% besteld, erg benieuwd. En uiteraard Beef meat-balls.
Viel me op dat de broccoli erg vochtig is. Het is niet heel slim om het in een bakje te doen samen met mijn kipfilet of tartaar. Dus die doe ik voortaan in een apart bakje. Mijn kipfilet en pindakaas waar onder gelopen met water van de broccoli
Mocht je nog opmerkingen hebben op de bestelling waar we op moeten letten, dan hoor ik het wel![]()
leuk dat je klant bent geworden en zo groot al meteen besteld met een nieuwe vriezer zeg!