MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

De laatste zakken zijn een paar uur geleden verkocht zie ik. We krijgen ze deze dinsdag alweer binnen dus morgen vanaf 16:00 weer bestelbaar met woensdag als eerste lever dag.
oke helaas, dan neem ik ze de volgende keer aangezien ik zo de bestelling ga plaatsen:P

Kan niet wachten ! Verwacht het woensdag binnen te krijgen..

Iemand nog goede suggesties voor vlees/vis ?

IMG_0424.PNG

Voorgekookte kipblokjes zijn echt aan te raden. Vind vooral thais en western zeer lekker. Shoarma is ook chill, maar zou ik niet direct met shoarma associëren.

Voorgekookte kipblokjes zijn echt aan te raden. Vind vooral thais en western zeer lekker. Shoarma is ook chill, maar zou ik niet direct met shoarma associëren.
Ik heb alle smaken als sample genomen, krijg het morgen binnen. Ben benieuwd..

Bedankt voor het opmerking van de fout op de burger site. Heb het gewijzigd. De kangoeroe biefstuk is 100% naturel, geen toevoegingen. Zout % is dan verwaarloosbaar en hoef je niet mee te rekenen. Wanneer de luchtvochtigheid hoog is kan ons droogijs (-80graden celcius) het vocht in de lucht bevriezen in de broccoli zak. Dit slaat dan weer als ijs op de broccoli. Als je het dan ontdooit, heb je vocht liggen. Dit is wel zeldzaam. Het gebeurt ook wanneer de broccoli zak niet netjes afgesloten wordt zoals je zelf al dacht. Wanneer je de vriezer deur dan een aantal keer open en dicht heb gedaan komt er verse lucht in de zak en dat water in de lucht slaat dan ook weer neer op het product. De broccoli is puur natuur en bij ontdooien net als elk product in via de koelkast heb je wat ontdooi vocht. Ik zou het gewoon afgieten, of via de magnetron opwarmen / ontdooien, dan heb ik er zelf geen last van.
Het zout bij kant en klare kipproducten is nodig om het proces te laten slagen. Anders droogt de kip uit of wordt het pap. Lager gaat niet, is naar gevraagd :). Leuk, bedankt voor het compliment!

Thanks voor het antwoord. Ik bedoelde het zout in de kangoeroeburgers?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.606
oke helaas, dan neem ik ze de volgende keer aangezien ik zo de bestelling ga plaatsen:P

Je hebt een goede keus gemaakt. Net mail binnen gehad dat ze bezig zijn met een nieuwe oogst spinazie, dus de levering bij ons staat op wachtende.

Kan niet wachten ! Verwacht het woensdag binnen te krijgen..

Iemand nog goede suggesties voor vlees/vis ?

De producten die je hebt gekozen zijn eigenlijk allemaal simpel in gebruikt. Alles kan de magnetron in vanuit bevroren toestand. Alleen de chicken meatballs is wel beter eerst te ontdooien (pakje in water of koelkast), blijven ze malser van. Leuk je enthousiasme te lezen, hoor graag wat je er van vond!

Bedankt voor de review :meal: !

Ik heb alle smaken als sample genomen, krijg het morgen binnen. Ben benieuwd..

:thumbs: top! Hoor het graag. Check het uitpak filmpje op de product pagina voordat je het product gaat gebruiken, als je dit nog niet hebt gedaan.

Zie inderdaad dat het op de product pagina mist. Ik heb de receptuur ontwikkelaar net gesproken, hij mailt het vanmiddag naar mij. Ik kom bij je terug.

• #8.607

Voedingswaarde:

Energie 408,95 kJ / 98 kcal

Vetten 0,64 gram

Waarvan verzadigde vetzuren 0,02 gram

Koolhydraten 3,19 gram

Waarvan suikers 0,22 gram

Eiwit 19,61 gram

Zout 0,20 gram

Ja ik heb het eerste zeer simpel gehouden, de kip gerechten wat testen en basic groenten. En als dat een succes is kunnen we gaan beginnen testen ;p

Vandaag krijg ik mijn eerste grote bestelling van jullie binnen, nu heb ik verschillende groente en de kip gekocht (#100073139)
Nu is de vraag: kan ik de groente en kip en rijst gewoon bevroren in de magnetron prep bakjes doen en ze dan in de koelkast doen om vervolgens dag erna etc mee te nemen naar het werk of krijg je dan dan ze ontdooien en allemaal water erin?
Als je nog tips hebt mbt mijn bestelling hoor ik ze graag:)

Vandaag krijg ik mijn eerste grote bestelling van jullie binnen, nu heb ik verschillende groente en de kip gekocht (#100073139)
Nu is de vraag: kan ik de groente en kip en rijst gewoon bevroren in de magnetron prep bakjes doen en ze dan in de koelkast doen om vervolgens dag erna etc mee te nemen naar het werk of krijg je dan dan ze ontdooien en allemaal water erin?
Als je nog tips hebt mbt mijn bestelling hoor ik ze graag:)
Zie mijn posts vorige pagina en daarvoor

Ik heb nu als volgt gedaan:
Bevroren Rijst uit het zakje in prepbakje gedaan
Bevroren 150gr groente(nu broccoli) erbijgedaan
Kip gebakken en erbij gedaan, even af laten koelen en daarna deksel erop en in de koelkast gezet
Makkelijker kan het nie toch?

Zalmblokjes al geprobeerd en die waren erg lekker, pak ik volgende keer een kilo mee en ik heb ook een paar bakjes gemaakt met de kant en klare kip met smaakjes en die western is wel echt lekker. Rest probeer ik de komende weken uit.

Wel grappig om de bezorger 2 van zon grote dozen met moeite te zien tillen:')

Ik zal ook nog reviews op de site achterlaten zo gauw ik een keer tijd heb:)

Voedingswaarde:

Energie 408,95 kJ / 98 kcal

Vetten 0,64 gram

Waarvan verzadigde vetzuren 0,02 gram

Koolhydraten 3,19 gram

Waarvan suikers 0,22 gram

Eiwit 19,61 gram

Zout 0,20 gram

Top thanks! Was al mijn favorietje, maar met deze lage hoeveelheid zout helemaal!

Vraagje, de zalmburgers, is hiervoor dezelfde kruidenmix gebruikt als voor de zalm worsten?
Deze vind ik heel lekker maar indien het een andere kruidenmix is bestel ik eerst een sample :)

• #8.614
Ja ik heb het eerste zeer simpel gehouden, de kip gerechten wat testen en basic groenten. En als dat een succes is kunnen we gaan beginnen testen ;p

Ja precies, doen de meeste hoor! Eten moeten we toch en op kg prijzen maak je geen verlies ;). Gewoon even kijken of het concept wat voor je is.

Als je nog tips hebt mbt mijn bestelling hoor ik ze graag

Je krijgt bij sommige producten wel wat vocht dat van nature in het product zit in je bakje wanneer je het in de koelkast ontdooit. Maar niet in de mate dat dit mijzelf stoort. Test het even 1x, ik denk dat je op jouw manier gewoon tevreden bent. De pakjes kip (gekruide kant en klare versie) zou ik een paar met verpakking en al in je koelkast leggen of alvast een paar in het water en dan in de koelkast. Ze blijven na ontdooien namelijk 4 dagen goed, mits gekoeld bewaard. Dan hoef je niet op ontdooien te wachten en kun je een pakje meenemen naar je werk en bij de rest doen. Alle groente kun je ook vanuit bevroren toestand in de magnetron doen, dan is dat vocht effect veel minder waar je het over hebt. Bedankt voor je eerste bestelling. Meteen flink groot inderdaad, leuk compliment naar ons!

Edit: check idd de posts van JochemB op de vorige 2 pagina's die hier mee heeft lopen experimenteren.

• #8.615
Ik heb nu als volgt gedaan:
Bevroren Rijst uit het zakje in prepbakje gedaan
Bevroren 150gr groente(nu broccoli) erbijgedaan
Kip gebakken en erbij gedaan, even af laten koelen en daarna deksel erop en in de koelkast gezet
Makkelijker kan het nie toch?

Zalmblokjes al geprobeerd en die waren erg lekker, pak ik volgende keer een kilo mee en ik heb ook een paar bakjes gemaakt met de kant en klare kip met smaakjes en die western is wel echt lekker. Rest probeer ik de komende weken uit.

Wel grappig om de bezorger 2 van zon grote dozen met moeite te zien tillen:')

Ik zal ook nog reviews op de site achterlaten zo gauw ik een keer tijd heb:)

Mooi review, allemaal positief, super! Als je dat zou willen doen, review op de site, zou ik dat zeker waarderen.

Arme postbodes :D.

Vraagje, de zalmburgers, is hiervoor dezelfde kruidenmix gebruikt als voor de zalm worsten?
Deze vind ik heel lekker maar indien het een andere kruidenmix is bestel ik eerst een sample :)

We hebben nog steeds niemand gehoord over dat hij/zij de zalmworst niet lust :D Het product op zichzelf is vreemd, maar toen we de voedingswaarden binnen hadden en het proefden, moesten we hem hebben in het assortiment. De burger heeft een andere kruidenmix.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor degene die naar FIBO gaan en het leuk vinden een praatje / foto te maken, zie onderstaande:

24zi2ow.jpg

Ik ben daar 5 t/m 9 april. Rein & Yvette zullen de vragen tot die tijd beantwoorden per mail. Mail of bel dus voor vragen waarvoor je niet wilt wachten.

Ja precies, doen de meeste hoor! Eten moeten we toch en op kg prijzen maak je geen verlies ;). Gewoon even kijken of het concept wat voor je is.

Je krijgt bij sommige producten wel wat vocht dat van nature in het product zit in je bakje wanneer je het in de koelkast ontdooit. Maar niet in de mate dat dit mijzelf stoort. Test het even 1x, ik denk dat je op jouw manier gewoon tevreden bent. De pakjes kip (gekruide kant en klare versie) zou ik een paar met verpakking en al in je koelkast leggen of alvast een paar in het water en dan in de koelkast. Ze blijven na ontdooien namelijk 4 dagen goed, mits gekoeld bewaard. Dan hoef je niet op ontdooien te wachten en kun je een pakje meenemen naar je werk en bij de rest doen. Alle groente kun je ook vanuit bevroren toestand in de magnetron doen, dan is dat vocht effect veel minder waar je het over hebt. Bedankt voor je eerste bestelling. Meteen flink groot inderdaad, leuk compliment naar ons!

Edit: check idd de posts van JochemB op de vorige 2 pagina's die hier mee heeft lopen experimenteren.
Net in de pauze de rijst met broccoli en kant en klare kip op, was lekker en het vocht was minimaal dus verder geen last van dus ik blijf het op deze manier doen. Ik heb al wat reviews achtergelaten op producten die ik op heb maar zal ook nog een review achterlaten over de gehele site, ik denk dat jullie een vaste klant erbij hebben haha:)

2,5kg kip
2,5kg broccoli
1kg chickenballs
1kg frambozen
1kg paprika reepjes
2,5kg zoete aardappel

Ben een gelukkig man !

Levering is vlot verlopen, had vermeld dat ze het bij de buren konden leveren indien ik niet thuis was, dat is dan ook gebeurd.

Morgen komt de smaaktest ;)

IMG_0435.JPG

Ben heel benieuwd naar de frambozen!

@musclemeat: is het low-fat gehakt halal (de kip naar ik begrijp wel)? Staat niet op de website, dus vermoed van niet?

Terug
Naar boven