XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ben op fibo, zie post hierboven. Ik zal vanavond in hotel uitgebreider gereageren. Vragen beste mailen die beantwoord Yvette. Gehakt is niet halal. Aantal kip producten is halal maar met onder bewustzijn. Lijst hiervan kun je op mail vragen.

Jammer, maar in ieder geval thnx voor je antwoord!

Hatsee, een keer in de 2,5/3 weken eten voor overdag bestellen, nu uit gemak ook maar voor avonds erbij genomen. gemak dient de mens!

Schermafbeelding 2017-04-13 om 19.49.39.png

Lijkt het maar zo of zijn de zalmburgers in diameter kleiner geworden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.644
Hatsee, een keer in de 2,5/3 weken eten voor overdag bestellen, nu uit gemak ook maar voor avonds erbij genomen. gemak dient de mens!

Muscle Meat gaat er goed in dus, top :thumbs:. Bedankt voor je mooie order!

Lijkt het maar zo of zijn de zalmburgers in diameter kleiner geworden?

Kan heel licht verschillen. Door de mal die gebruikt wordt zou het gewicht wel altijd 100% moeten kloppen, daarin hebben we geen afwijking nog ontdekt bij dit vrij nieuwe product.

Krijgen/hebben jullie ook shoarma?

Komen er in de toekomst nog meer verschillende high proteïne maaltijden?

• #8.648
Krijgen/hebben jullie ook shoarma?

We hebben inderdaad kipfiletblokjes ready to eat met shoarma kruiden. Maar ik denk dat je net het andere product bedoeld, hetgeen dat bij de AH ligt? Daar zijn nog geen plannen voor.

https://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfiletblokjes-shoarma

Komen er in de toekomst nog meer verschillende high proteïne maaltijden?

Er is momenteel een nieuwe high protein meal 'under construction'. We hopen het binnen de komende 4 weken online te hebben.

Yo Scoob, wat betekent het als (bestelling100074271) tnt zegt 'Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd' maar de levering wel op de vandaag staat ingepland?
Vanochtend kwam de bezorger wel met de sausjes maar niet met de kilo's vlees :-(

Ik bedoel inderdaad echte shoarma zoals in supermarkt. Vind jullie kip helaas niet echt lekker.

• #8.651
Yo Scoob, wat betekent het als (bestelling100074271) tnt zegt 'Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd' maar de levering wel op de vandaag staat ingepland?
Vanochtend kwam de bezorger wel met de sausjes maar niet met de kilo's vlees :-(

Je pakket was dermate groot dat er twee zijn gemaakt. Eentje daarvan is niet optijd gesorteerd waardoor niet optijd ingeladen kon worden zoals het niet diepvries pakket. Zoals op de site vermeld raakt 3% van alle pakketten een dag vertraagd waar wij rekening mee houden als in zo inpakken dat het de 2de lever dag ook altijd bevroren is. Wel belangrijk dat je morgen dus thuis bent in de tijd lever zone. En voor de zekerheid briefje bij deurbel wat hij met pakket mag doen als je niet thuis ben wegens bevroren inhoud (als je echt echt echt weg moet).

Ik bedoel inderdaad echte shoarma zoals in supermarkt. Vind jullie kip helaas niet echt lekker.

Wat we zien is dat de klant of helemaal fan is van de 2.5kg zakken of van de 200gr pakjes. Beide zijn anders bereid en dus andere structuur. Wellicht kun je die proberen. Je hebt de 200gr wel netjes behandeld? Dus niet via magnetron ontdooit maar via water of koelkast? En zoals in het filmpje het als blokjes eruit geduwd?

Vandaag Mn bestelling weer binnen!
Helemaal top
Kunnen we weer preppen het weekend.

Zijn de zakken van de friet anders?
Had eerst 2kilo en nu 4x 450 gram geloof ik.

Je pakket was dermate groot dat er twee zijn gemaakt. Eentje daarvan is niet optijd gesorteerd waardoor niet optijd ingeladen kon worden zoals het niet diepvries pakket. Zoals op de site vermeld raakt 3% van alle pakketten een dag vertraagd waar wij rekening mee houden als in zo inpakken dat het de 2de lever dag ook altijd bevroren is. Wel belangrijk dat je morgen dus thuis bent in de tijd lever zone. En voor de zekerheid briefje bij deurbel wat hij met pakket mag doen als je niet thuis ben wegens bevroren inhoud (als je echt echt echt weg moet).

Wat we zien is dat de klant of helemaal fan is van de 2.5kg zakken of van de 200gr pakjes. Beide zijn anders bereid en dus andere structuur. Wellicht kun je die proberen. Je hebt de 200gr wel netjes behandeld? Dus niet via magnetron ontdooit maar via water of koelkast? En zoals in het filmpje het als blokjes eruit geduwd?
Ik vond de 200gr pakjes echt niet te eten, is overigens no offence. Ik ben gewoon een moeilijke eter. Heb wel op juiste manier bereid. Heb ook meerdere smaken gehad. Die roasted slices vond ik wel prima te doen, lange tijd gegeten ook. Al moet ik wel zeggen dat de ene slice naar kebab smaakte, en de andere juist weer naar droge kip.

• #8.654
Vandaag Mn bestelling weer binnen!
Helemaal top
Kunnen we weer preppen het weekend.

Zijn de zakken van de friet anders?
Had eerst 2kilo en nu 4x 450 gram geloof ik.

Top :thumbs:
De kg prijs en de frieten zijn hetzelfde. Alleen 4 x 450gr verpakt, omdat de 2kg zak niet beschikbaar was. Inmiddels weer wel en is ongeweg aankomende week naar ons.

Ik vond de 200gr pakjes echt niet te eten, is overigens no offence. Ik ben gewoon een moeilijke eter. Heb wel op juiste manier bereid. Heb ook meerdere smaken gehad. Die roasted slices vond ik wel prima te doen, lange tijd gegeten ook. Al moet ik wel zeggen dat de ene slice naar kebab smaakte, en de andere juist weer naar droge kip.

Np, smaken verschillen. Terug naar onze rauwe kip en bv de airfryer in :meal:.

O oké vandaar.
Ja viel me op maakt me verder ook niet uit als ze maar even lekker zijn Haha :eating:

Vraagje! heb altijd de rauwe kipfilet 5kg,
maar las ik het goed bij een ander product, dat als ik de 200grams stukken grill en ik houd 150 gram over, ik evengoed uit kan gaan van de kcal en macro's van de 200gram? aangezien alleen het vocht uit de kip is etc? Even dubbel checken, scheelt namelijk nogal wat kcal als je wat porties er van neemt.

• #8.657
O oké vandaar.
Ja viel me op maakt me verder ook niet uit als ze maar even lekker zijn Haha :eating:

Dat smaken ze zeker! Is ook een enorm populair product geworden. Toen we het lanceerde vielen de sales mee, maar loopt nu bv even hard als de basmati rijst.

Vraagje! heb altijd de rauwe kipfilet 5kg,
maar las ik het goed bij een ander product, dat als ik de 200grams stukken grill en ik houd 150 gram over, ik evengoed uit kan gaan van de kcal en macro's van de 200gram? aangezien alleen het vocht uit de kip is etc? Even dubbel checken, scheelt namelijk nogal wat kcal als je wat porties er van neemt.

Klopt, omdat je de vochtbalans alleen veranderd. Je verdampt het vocht dat er van nature in zit en dat bevat geen voedingswaarden. Eiwitten verdampen niet. Die blijven gewoon in de spiervezels zitten. Denk aan rijst waarbij het andersom is ook. Pak 100gr rauw en kook het naar 250gr omdat het (andersom) vocht tot zich neem. Kook je het nog langer dan kan het zelfs 300gr wegen. Wat doe dat voor. Je inname? Niks.. je veranderd de vocht balans. Je start was gewoon 100gr en dat krijg je binnen.

Chickenballs zijn inderdaad al op smaak gebracht. Tip die ik wel kan geven is de XXL light sauzen erbij te nemen, er in 'dippen'. De balletjes hebben een andere magnetron tijd inderdaad dan de zoete aardappel blokjes. Of je laat het een nacht bedekt in de koelkast staan zodat beide volledig ontdooit zijn, dan hebben ze wel dezelfde opwarm tijd. En anders uit mijn hoofd is het 800 watt 6-7 min voor zoete aard blokjes vanuit bevroren toestand en de balletjes 2.00-2.30min. Leuk je te hebben als klant :)!

Tip voor kwark is bolero om het op smaak te brengen: https://musclemeat.nl/non-diepvries/bolero of whey dat op smaak is toe te voegen. Daarnaast vind ik het ook een stuk makkelijker om kwark te eten als het op kamer temperatuur is. Koelkast koud is kwark best hard. Maar niet te lang buiten de koelkast laten staan natuurlijk ;).

Onze kant en klare kip is voor 8.00 en 8.50euro/kg te verkrijgen. Voor 1.00 - 1.50euro/kg meer t.o.v. rauw hoef je het niet meer te bereiden. Als het goed is, zijn deze kg prijzen het beste dat je kunt vinden.

Bedankt voor je bestelling en welkom bij M.M.! Mocht je vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Mooie schone producten voor de gains :thumbs: ! Thnx voor je order!

Zeer grote order zoals altijd, damn :meal: ! Hoe gaat het dieet?

Mijn dieet gaat heel langzaam, misschien 0.2kg per week. En nu een week niet gevolgd omdat mijn vriezer weer leeg was en weer 2kg kwijt. Maar zoals mijn collega wilcobc zegt, slow progress is better than no progress :). Soms ben ik gewoon heel slecht met schema's en volg ik het een week niet ofzo, en dan ben ik meteen weer wat kwijt.

Kan er weer een weekje of 2/3tegen,
1x I love chiken (gegrilde reepjes en spiezen) (had nog een 20tal kg liggen van vorige bestelling)
6x country grill groenten
10x wokrijst
10x zoete aardappel puree
1x snijboontjes

Thanks Olivier, donderdag bestelt, vrijdag al in huis in België.

Terug
Naar boven