Chickenballs zijn inderdaad al op smaak gebracht. Tip die ik wel kan geven is de XXL light sauzen erbij te nemen, er in 'dippen'. De balletjes hebben een andere magnetron tijd inderdaad dan de zoete aardappel blokjes. Of je laat het een nacht bedekt in de koelkast staan zodat beide volledig ontdooit zijn, dan hebben ze wel dezelfde opwarm tijd. En anders uit mijn hoofd is het 800 watt 6-7 min voor zoete aard blokjes vanuit bevroren toestand en de balletjes 2.00-2.30min. Leuk je te hebben als klant

!
Tip voor kwark is bolero om het op smaak te brengen:
https://musclemeat.nl/non-diepvries/bolero of whey dat op smaak is toe te voegen. Daarnaast vind ik het ook een stuk makkelijker om kwark te eten als het op kamer temperatuur is. Koelkast koud is kwark best hard. Maar niet te lang buiten de koelkast laten staan natuurlijk

.
Onze kant en klare kip is voor 8.00 en 8.50euro/kg te verkrijgen. Voor 1.00 - 1.50euro/kg meer t.o.v. rauw hoef je het niet meer te bereiden. Als het goed is, zijn deze kg prijzen het beste dat je kunt vinden.
Bedankt voor je bestelling en welkom bij M.M.! Mocht je vragen hebben dan hoor ik dat graag.
Mooie schone producten voor de gains

! Thnx voor je order!
Zeer grote order zoals altijd, damn

! Hoe gaat het dieet?