XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.621

Ben op fibo, zie post hierboven. Ik zal vanavond in hotel uitgebreider gereageren. Vragen beste mailen die beantwoord Yvette. Gehakt is niet halal. Aantal kip producten is halal maar met onder bewustzijn. Lijst hiervan kun je op mail vragen.

• #8.623
Net in de pauze de rijst met broccoli en kant en klare kip op, was lekker en het vocht was minimaal dus verder geen last van dus ik blijf het op deze manier doen. Ik heb al wat reviews achtergelaten op producten die ik op heb maar zal ook nog een review achterlaten over de gehele site, ik denk dat jullie een vaste klant erbij hebben haha:)

Reviews, bedankt!! Fijn dat je zo tevreden bent.

2,5kg kip
2,5kg broccoli
1kg chickenballs
1kg frambozen
1kg paprika reepjes
2,5kg zoete aardappel

Ben een gelukkig man !

Levering is vlot verlopen, had vermeld dat ze het bij de buren konden leveren indien ik niet thuis was, dat is dan ook gebeurd.

Morgen komt de smaaktest ;)

Top goede postbode. En anders heb je ook altijd dag 2 nog. Hoor graag wat je er van vond!

Ben heel benieuwd naar de frambozen

:meal:

Ik voelde me weer even klein
20170408_145048.jpg

Ha, flinke jongen inderdaad!

• #8.628
  • #8.629
17861871_1096633003775214_7761047457657157213_n.jpg

NIEUW: kant-en-klare kipfieltblokjes Piri Piri
Kip (kant-en-klaar)
Introductie actie met 10% korting t/m 16 April op deze nieuw smaak!

✔ Maar liefst 9 smaken, met de nieuwe smaak: Piri Piri.
✔ Scherpe prijs voor kant-en-klare kipfiletblokjes.
✔ Snel en veilig: niet meer snijden, koken en handen wassen.
✔ Makkelijk: direct eetbaar en makkelijk mee te nemen.
✔ Geen onnodige toevoegingen zoals MSG.

Eerste portie Chickenballs met broccoli en zoete aardappel is een feit !

De frambozen smijt ik al dagelijks in mijn plattekaas, jammer genoeg blijf ik het ongenaam vinden om zo'n 500g binnen te duwen, verder niets mis met de frambozen !

De balletjes zijn lekker op smaak, heb er niets extra op toegevoegd! De broccoli zeer lekker.
Enkel de zoete aardappel is heel plat door het opwarmen, moet nog wat zoeken hoe het best op te warmen, door de volume van de balletjes waren zij nog niet volledig warm dus 2x moeten opwarmen en bij deze dus dat de aardappeltjes wel plat zijn, anderszijds niets mis met de smaak !

Jullie hebben er een vaste klant bij, deze week de kant-en klare kippeblokjes eens proberen !
Top werk guys ;)

De frambozen smijt ik al dagelijks in mijn plattekaas, jammer genoeg blijf ik het ongenaam vinden om zo'n 500g binnen te duwen, verder niets mis met de frambozen !

De balletjes zijn lekker op smaak, heb er niets extra op toegevoegd! De broccoli zeer lekker.
Enkel de zoete aardappel is heel plat door het opwarmen, moet nog wat zoeken hoe het best op te warmen, door de volume van de balletjes waren zij nog niet volledig warm dus 2x moeten opwarmen en bij deze dus dat de aardappeltjes wel plat zijn, anderszijds niets mis met de smaak !

Jullie hebben er een vaste klant bij, deze week de kant-en klare kippeblokjes eens proberen !
Top werk guys ;)
kwark kun je halfvolle kwark pakken, is net iets minder erg om te eten haha. Ik gooi er zelf zon flavdrops doorheen, dat maakt het zelfs lekker.

De kant en klare kipfilet blokjes zijn echt geniaal, is wel wat duurder maar het zeker waard.

ook de eerste bestelling geplaatst heb er al zin in iig :D

• Like
Waarderingen: BD
kwark kun je halfvolle kwark pakken, is net iets minder erg om te eten haha. Ik gooi er zelf zon flavdrops doorheen, dat maakt het zelfs lekker.

De kant en klare kipfilet blokjes zijn echt geniaal, is wel wat duurder maar het zeker waard.

Probeer hem nu in 2 te verdelen door een deel vroeger in de avond en dan bijna voor het slapen nog :rolleyes:

Probeer hem nu in 2 te verdelen door een deel vroeger in de avond en dan bijna voor het slapen nog :rolleyes:
Gewoon naar binnen blijven duwen. Je gaat het vanzelf lekker vinden. Eerste week moest ik bijna kotsen, 2 weken later ging het al prima. Nu 5 jaar later en ik heb het binnen 1 minuut weg zo lekker dat ik het vind.

Gewoon naar binnen blijven duwen. Je gaat het vanzelf lekker vinden. Eerste week moest ik bijna kotsen, 2 weken later ging het al prima. Nu 5 jaar later en ik heb het binnen 1 minuut weg zo lekker dat ik het vind.
Het kots gevoel komt me zeer bekend voor !
De portie voor vandaag is weer binnen

Kippendijen, tonijn en kangoeroesteak is binnen :D

Ben nog aan het bulken, weer een lekkere bestelling gedaan, ook wat nieuwe producten proberen.
Untitled.png

Untitled.png

• #8.638

Top werk guys ;)

Chickenballs zijn inderdaad al op smaak gebracht. Tip die ik wel kan geven is de XXL light sauzen erbij te nemen, er in 'dippen'. De balletjes hebben een andere magnetron tijd inderdaad dan de zoete aardappel blokjes. Of je laat het een nacht bedekt in de koelkast staan zodat beide volledig ontdooit zijn, dan hebben ze wel dezelfde opwarm tijd. En anders uit mijn hoofd is het 800 watt 6-7 min voor zoete aard blokjes vanuit bevroren toestand en de balletjes 2.00-2.30min. Leuk je te hebben als klant :)!

Het kots gevoel komt me zeer bekend voor !
De portie voor vandaag is weer binnen

Tip voor kwark is bolero om het op smaak te brengen: Bolero Instant Limonade met Stevia - Non-diepvries of whey dat op smaak is toe te voegen. Daarnaast vind ik het ook een stuk makkelijker om kwark te eten als het op kamer temperatuur is. Koelkast koud is kwark best hard. Maar niet te lang buiten de koelkast laten staan natuurlijk ;).

Onze kant en klare kip is voor 8.00 en 8.50euro/kg te verkrijgen. Voor 1.00 - 1.50euro/kg meer t.o.v. rauw hoef je het niet meer te bereiden. Als het goed is, zijn deze kg prijzen het beste dat je kunt vinden.

ook de eerste bestelling geplaatst heb er al zin in iig :D

Bedankt voor je bestelling en welkom bij M.M.! Mocht je vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Kippendijen, tonijn en kangoeroesteak is binnen :D

Mooie schone producten voor de gains :thumbs: ! Thnx voor je order!

Ben nog aan het bulken, weer een lekkere bestelling gedaan, ook wat nieuwe producten proberen.
Untitled.png

Zeer grote order zoals altijd, damn :meal: ! Hoe gaat het dieet?

Voor het eerst een product gevonden van Muscle Meat dat ik niet weer zou bestellen.

De Chinese groente mix is echt beduidend minder dan bijvoorbeeld de sperzieboontjes, broccoli, bloemkool.
Veel harde stukken (stronk van de kool?) en takjes van de peultjes. Ook zien de groenten er niet echt mooi uit, toch wat schade van het invriezen.

De rest blijft gewoon super! Kip burgers, gekookte kipblokjes, sperziebonen, gehakt. ❤️

• #8.640
Voor het eerst een product gevonden van Muscle Meat dat ik niet weer zou bestellen.

De Chinese groente mix is echt beduidend minder dan bijvoorbeeld de sperzieboontjes, broccoli, bloemkool.
Veel harde stukken (stronk van de kool?) en takjes van de peultjes. Ook zien de groenten er niet echt mooi uit, toch wat schade van het invriezen.

De rest blijft gewoon super! Kip burgers, gekookte kipblokjes, sperziebonen, gehakt. ❤️

Bedankt voor de feedback! Altijd belangrijk voor ons dat te weten. Ik zal vanmiddag even een zak bekijken en een klacht slaan we altijd op. Als er meer meldingen komen of we constateren het zelf handelen we meteen. Fijn van de andere producten :meal:.

• Like
Waarderingen: 040B
Terug
Naar boven