XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ontzettend tevreden met jullie producten en service.
Doe sinds kort wekelijks een bestelling daar mijn vriezer te klein is voor grotere partijen.

Heel cool dat er nu een monster bij zit!

Baal er trouwens wel van de Monster bij jullie een heel stuk duurder is dan in de supermarkt..

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.705
Zojuist de superieur-gegaarde-stukken-kipfilet-french-garden met wat rijst en groente gegeten en die kip bevalt mij beter dan kant en klare kipblokjes. Zijn jullie van plan om de superieur kip ook in andere smaken te gaan leveren?

Ik moet trouwend complimenten geven voor de gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken, stuk voor stuk een voortreffelijke marinade en goede kwaliteit vlees, als je dan ook nog een de prijs er bij betrekt kan ik het haast niet geloven. drool:

We hadden zelfs 4 smaken op de planning voor deze versie kipfilet, maar helaas waren de smaken niet sterk genoeg. Omdat het in zijn eigen vocht gegaard wordt, verdunde het de smaak van de marinade dermate helaas dat we het niet konden doorvoeren. De french garden was de enige die zo sterk van smaak was dat deze het wel overleefd heeft, vandaar! Wie weet puzzelen we hier nog in de toekomst een keer aan. Heb je de 2.5kg zakken ook al een keer geprobeerd? De spiesen bv? Ik denk dat je die ook echt heel lekker gaat vinden, hoor altijd niks anders dan goeds.
Op onze Angus producten van Irishnature.ie zijn we wel trots ja :).

Ontzettend tevreden met jullie producten en service.
Doe sinds kort wekelijks een bestelling daar mijn vriezer te klein is voor grotere partijen.

Heel cool dat er nu een monster bij zit!

:D super! Wie weet als je blijft bestellen een tweede hands vriezer erbij? Haal je er uiteindelijk uit met minder vaak te hoeven bestellen. Leuk dat je de monster waardeert, iets waar we gisteren pas mee kwamen ''hey dat is misschien wel leuk met Koningsdag''.

je betaalt in de supermarkt €1,17 per monster, bij musclemeat betaal je €1,25 en dan krijg je het ook nog eens thuis gestuurd

Ja correctie..
Ik zag alleen 1,50 staan.

We kunnen het helaas niet voor de zelfde prijs aanbieden omdat we (nog) niet zoals de supermarkt (kartel, kuch) direct bij Coca Cola zelf kunnen afnemen. Voordeel is wel dat als je er meer afneemt de prijs maar 8 cent scheelt en daarnaast hebben we alle 3 de ultra's beschikbaar. Als het goed is hebben de supermarkten er 1 of 2 van de kleuren steeds op voorraad.

Laatst bewerkt:
Nee, ik heb nog geen 2,5 kg zakken besteld, dat wil ik een volgende keer wel doen, is het in de basis allemaal dezelfde kip en is het allemaal ongekruid, of zijn er verschillen tussen?

• #8.707
Nee, ik heb nog geen 2,5 kg zakken besteld, dat wil ik een volgende keer wel doen, is het in de basis allemaal dezelfde kip en is het allemaal ongekruid, of zijn er verschillen tussen?

Deze is gekookt: Kant-en-klare kipfiletblokjes (Naturel) (2.5KG IQF) en wijkt qua smaak daarom af van de andere, want de andere zijn roasted bereidt. Er zitten geen kruiden op, naturel dus, maar elke heeft een smaak gekregen door de bereidingswijzen en die is gewoon goed. De mix van 1.5gr zetmeel en 0.84gr zout als toevoeging zorgt ervoor dat er geen vocht verloren gaat tijdens het bereiden. Deze twee ingrediënten houden het vocht vast dat je er normaal uit kookt. Het aantal eiwitten bereid is daarom gelijk aan rauw. Dus 100gr van de 2.5kg zakken = 23gr eiwit = 100gr rauwe voedingswaarden. Dat is makkelijk rekenen met voedingsschema's. Het grootste voordeel bij deze zakken zit hem is de malsheid. Je kunt het product vanuit bevroren toestand in de magnetron meteen doen en het blijft mals, droogt niet uit. Dat is weer een stap gemak erbij, want bij de 200gr pakjes adviseren we sterk is rustig te ontdooien via water of koelkast. De roasted strips en de spiesen zijn op het moment het meest populair. De andere worden ook zeker gekocht, maar die twee schieten eruit en zijn ook mijn favoriete. Als je een zak probeert, begin met 1 van deze.

Bedankt voor de uitleg, als ik weer wat ruimte in mijn viezer heb (wat relatief snel gaat want ik koop geen vlees meer bij de supermarkt of slager) zal ik weer een bestelling doen en 1 van die 2 proberen.

Hier volgende week weer grote bestelling doen, zie dat jullie nu eindelijk ook de Pulled chicken hebben ;) :). Lekker!! Smokey paprika en Arabic allebei proberen. Ben benieuwd :)

Ik neem zelf altijd zilvervlies rijst, en vind het erg lekker. komt hier nog een combinatie van in de toekomst ? Zie wel alle andere soorten rijst ;)

Hoe lang blijft een pakket ook alweer bevroren?

Mijn bestelling is gisteren verzonden, zou vandaag aankomen volgens track&trace.
Echter nu staat er dat hij pas vrijdagmiddag wordt bezorgd.
Dus indien hij echt niet komt voor die tijd is hij al 72 uur onderweg.

• #8.711
Hier volgende week weer grote bestelling doen, zie dat jullie nu eindelijk ook de Pulled chicken hebben ;) :). Lekker!! Smokey paprika en Arabic allebei proberen. Ben benieuwd :)

Ik neem zelf altijd zilvervlies rijst, en vind het erg lekker. komt hier nog een combinatie van in de toekomst ? Zie wel alle andere soorten rijst ;)

Zeker proberen de pulled chicken :)! Staat nu 4 dagen online en er blijkt vraag naar te zijn, te zien aan het aantal verkoop. De meeste kiezen voor smokey paprika, dat is jammer, want arabic is minstens zo lekker! Dus tip: ga niet perse op de naam af.
Bruine rijst en volkoren pasta zijn we mee bezig, maar het contact loopt niet heel snel. Deze producent maakt 10kg zakken. We hebben ze geproefd en zijn erg goed. Alleen 10kg lijkt ons teveel voor de klant. 2.5kg is wel ideaal. We zijn daar over aan het praten met ze maar er is nog geen conclusie of het wel niet door gaat.

• #8.712
Hoe lang blijft een pakket ook alweer bevroren?

Mijn bestelling is gisteren verzonden, zou vandaag aankomen volgens track&trace.
Echter nu staat er dat hij pas vrijdagmiddag wordt bezorgd.
Dus indien hij echt niet komt voor die tijd is hij al 72 uur onderweg.

We houden altijd rekening met een mogelijke tweede lever dag, omdat of postnl een keer vertraagd kan raken of de klant kan een keer er niet zijn. Wanneer er een feest dag tussen is, houden we rekening met 3 dagen, nog een extra dag dus. Er wordt dan meer droogijs toegevoegd. Vrijdag moet dus geen probleem zijn. Voor de 1% kans dat er wel iets vrijdag is na openen: bel ons nummer Tel: +31 (0)6 50614619 , dan krijg je mij aan de lijn en los ik het meteen voor je op. Excuus voor het langer moeten wachten @ postnl vertraging!

Laatst bewerkt:
  • #8.713
Bedankt voor de uitleg, als ik weer wat ruimte in mijn viezer heb (wat relatief snel gaat want ik koop geen vlees meer bij de supermarkt of slager) zal ik weer een bestelling doen en 1 van die 2 proberen.

Top :thumbs:! Mooi compliment.

Die pulled chicken ziet er goed uit, van allebei maar een kilotje meepakken volgende bestelling, welke vind jij zelf het lekkerste van de 2? ook lekker door de rijst met groente?

• #8.715
Die pulled chicken ziet er goed uit, van allebei maar een kilotje meepakken volgende bestelling, welke vind jij zelf het lekkerste van de 2? ook lekker door de rijst met groente?

Je kunt het vrijwel overal door heen mixen, dat doe ik zelf tenminste :). Is niet barbaars, is gewoon lekker. Je kunt zelfs denken aan een diepvries margarita pizza en de pulled chicken er over heen leggen nadat de pizza in de oven is geweest. High protein pizza ;)! De voedingswaarde zijn het beste dat je zult vinden met pulled chicken, zie introtekst of vergelijk bv eentje van de supermarkt.
We testen hier altijd met 8 mensen, waaronder rein yvette en ik. Ik zelf heb geen voorkeur, beide lekker. De andere hadden wel voorkeur, maar dat komt uit op 50/50, dus daar word je niet wijs uit haha. Ik probeer morgen even Samples van de product aan te maken, dan heb ik meer tijd. Je kunt dan bv 1kg arabic doen en 200gr smokey paprika als test (ik zeg maar wat).

Vandaag bestelling binnen gekregen en vanavond gelijk voor het eerst de zoete aardappelfriet geprobeerd in de Airfryer en die was echt lekker. Volgende bestelling gaat er weer een zak bij.
400gram, 20 min op 200gr= perfect

IMG_0321.JPG

Die friet blijft echt top!
Met een kangoeroeburger en xxl saus.

Hoe heb je die friet bereid? Oven?

Ja dat klopt (hetelucht oven)
Wat het beste werkt bij mij is aluminium folie op de bakplaat en daar de bevroren friet op.
Oven voorverwarmen op 200 en dan +- 22 minuten dan zijn ze goed krokant.

Terug
Naar boven