Juan Johnson
Cool Novice
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je betaalt in de supermarkt €1,17 per monster, bij musclemeat betaal je €1,25 en dan krijg je het ook nog eens thuis gestuurdBaal er trouwens wel van de Monster bij jullie een heel stuk duurder is dan in de supermarkt..
je betaalt in de supermarkt €1,17 per monster, bij musclemeat betaal je €1,25 en dan krijg je het ook nog eens thuis gestuurd
Zojuist de superieur-gegaarde-stukken-kipfilet-french-garden met wat rijst en groente gegeten en die kip bevalt mij beter dan kant en klare kipblokjes. Zijn jullie van plan om de superieur kip ook in andere smaken te gaan leveren?
Ik moet trouwend complimenten geven voor de gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken, stuk voor stuk een voortreffelijke marinade en goede kwaliteit vlees, als je dan ook nog een de prijs er bij betrekt kan ik het haast niet geloven.![]()
.Ontzettend tevreden met jullie producten en service.
Doe sinds kort wekelijks een bestelling daar mijn vriezer te klein is voor grotere partijen.
Heel cool dat er nu een monster bij zit!
super! Wie weet als je blijft bestellen een tweede hands vriezer erbij? Haal je er uiteindelijk uit met minder vaak te hoeven bestellen. Leuk dat je de monster waardeert, iets waar we gisteren pas mee kwamen ''hey dat is misschien wel leuk met Koningsdag''.je betaalt in de supermarkt €1,17 per monster, bij musclemeat betaal je €1,25 en dan krijg je het ook nog eens thuis gestuurd
Nee, ik heb nog geen 2,5 kg zakken besteld, dat wil ik een volgende keer wel doen, is het in de basis allemaal dezelfde kip en is het allemaal ongekruid, of zijn er verschillen tussen?
. Lekker!! Smokey paprika en Arabic allebei proberen. Ben benieuwd 

Hier volgende week weer grote bestelling doen, zie dat jullie nu eindelijk ook de Pulled chicken hebben![]()
. Lekker!! Smokey paprika en Arabic allebei proberen. Ben benieuwd
Ik neem zelf altijd zilvervlies rijst, en vind het erg lekker. komt hier nog een combinatie van in de toekomst ? Zie wel alle andere soorten rijst![]()
! Staat nu 4 dagen online en er blijkt vraag naar te zijn, te zien aan het aantal verkoop. De meeste kiezen voor smokey paprika, dat is jammer, want arabic is minstens zo lekker! Dus tip: ga niet perse op de naam af.Hoe lang blijft een pakket ook alweer bevroren?
Mijn bestelling is gisteren verzonden, zou vandaag aankomen volgens track&trace.
Echter nu staat er dat hij pas vrijdagmiddag wordt bezorgd.
Dus indien hij echt niet komt voor die tijd is hij al 72 uur onderweg.
Bedankt voor de uitleg, als ik weer wat ruimte in mijn viezer heb (wat relatief snel gaat want ik koop geen vlees meer bij de supermarkt of slager) zal ik weer een bestelling doen en 1 van die 2 proberen.
Die pulled chicken ziet er goed uit, van allebei maar een kilotje meepakken volgende bestelling, welke vind jij zelf het lekkerste van de 2? ook lekker door de rijst met groente?
. Is niet barbaars, is gewoon lekker. Je kunt zelfs denken aan een diepvries margarita pizza en de pulled chicken er over heen leggen nadat de pizza in de oven is geweest. High protein pizza
! De voedingswaarde zijn het beste dat je zult vinden met pulled chicken, zie introtekst of vergelijk bv eentje van de supermarkt.Dank!Ja dat klopt (hetelucht oven)
Wat het beste werkt bij mij is aluminium folie op de bakplaat en daar de bevroren friet op.
Oven voorverwarmen op 200 en dan +- 22 minuten dan zijn ze goed krokant.