Psvcr7
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.993
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag bestelling binnen gekregen en vanavond gelijk voor het eerst de zoete aardappelfriet geprobeerd in de Airfryer en die was echt lekker. Volgende bestelling gaat er weer een zak bij.
400gram, 20 min op 200gr= perfect
![]()
Die friet blijft echt top!
Met een kangoeroeburger en xxl saus.
Ja dat klopt (hetelucht oven)
Wat het beste werkt bij mij is aluminium folie op de bakplaat en daar de bevroren friet op.
Oven voorverwarmen op 200 en dan +- 22 minuten dan zijn ze goed krokant.
! Mocht je een airfryer hebben, dan is dat helemaal makkelijk voor de friet. Sommige eten het gewoon slap zie ik hehe, omdat de smaak gewoon al lekker is.Ik was afgelopen weekend in duitsland en daar hadden ze de monster ultra citron, gele kcal vrije monster. erg lekker maar nog nooit in NL gezien, kunnen jullie denk ik ook niet aankomen dan?
. Misschien als deze pallets op zijn dat we kunnen kijken voor levering vanuit Duitsland.

'Is de zwaardvis getest in Orden of was de test in orde?
Spelfoutje denk ik
Had je overigens nog antwoord van de ananasman?
Inmiddels heb ik een aantal bestellingen gedaan en netjes ontvangen.
Ik heb maar 1 woord voor Muscle Meat, GE-WEL-DIG!!!!
Wat het voor mij extra handig maakt is dat de allergenen netjes vermeld staan gezien mijn recent ontdekte gluten allergie.
Vooral de kipspiesen, kipdijfilet, Gemarineerde runderkogelbiefstuk Argentina Fire en lowfat hamburgers vind ik echt TOP!
Daarnaast zijn de kipgehaktballetjes echt geweldig!!
Helaas mag ik die niet meer hebben i.v.m. mijn allergie, dus mochten jullie deze nog ooit kunnen maken zonder gluten….
Bedankt voor de steeds weer snelle levering!
super review, bedankt hiervoor! Leuk je tevredenheid te lezen. Extra vriezer gekocht, na hele tijd ook weer eens een bestelling kunnen plaatsen, gaaf om te zien dat er zoveel producten bij blijven komen!
![]()
Bestelling weer goed aangekomen, top1 kleinigheidje na maar die heb ik via de fb messenger gestuurd
![]()
. Thnx voor je order weer Leon!

Als ik inlog krijg ik normaal altijd mijn winkelwagen die ik de sessie daarvoor nog erin had staan weer mooi helemaal ingevuld. Nu kreeg ik echter ineens mijn winkelwagen vol met mijn vorige bestelling? is even als verbeterpuntje of misschien een fout in de website?
Gisteren weer een flinke bestelling binnen gehad, dank weer hiervoor, we kunnen weer een maand vooruit
Even een vraagje betreft pulled chicken. Kijk ik scheef of zie ik de Pulled Chicken (5x200gr) (Arabic) (kant-en-klaar) niet meer op jullie website staan.
Heb er 2x5 van binnen gekregen (had eigenlijk van beide 1 besteld maar hij was niet meer op voorraad) en wil de voedingswaardes even weten. Is die dezelfde als smokey paprika ?
En nu zie ik normaal erop staan. Is Arabic eruit en ingewisseld voor normaal ?
Deze maand dus voor het eerst de pulled chicken proberen, de zalm blokjes en de Kangoeroebiefstuk
De Beef meat-balls staan nog steeds op 1. Kant en klare kipfiletblokes zijn Piri Piri en toscaans favouriet![]()
. Wanneer is de pulled chicken paprika op voorraad? Lijkt me een lekker product
Wanneer is de pulled chicken paprika op voorraad? Lijkt me een lekker product

Ia original ook lekker gekruid? Vind namelijk naturel kipsmaak zelden lekkerKan ook zeker de Original aanraden!, vandaag gegeten met mijn lunch!, hij was heerlijk![]()
Ia original ook lekker gekruid? Vind namelijk naturel kipsmaak zelden lekker
. je krijgt er geen spijt van 
Kan ook zeker de Original aanraden!, vandaag gegeten met mijn lunch!, hij was heerlijk![]()
Ia original ook lekker gekruid? Vind namelijk naturel kipsmaak zelden lekker
Orginal is ook lekker gekruid!. Ben zelf ook niet van natural, heb het gisteren gewoon gegeten nadat het ontdooit was zonder toevoegingen en het was heerlijk!. je krijgt er geen spijt van
![]()