AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik was afgelopen weekend in duitsland en daar hadden ze de monster ultra citron, gele kcal vrije monster. erg lekker maar nog nooit in NL gezien, kunnen jullie denk ik ook niet aankomen dan?
 
Vandaag bestelling binnen gekregen en vanavond gelijk voor het eerst de zoete aardappelfriet geprobeerd in de Airfryer en die was echt lekker. Volgende bestelling gaat er weer een zak bij.
400gram, 20 min op 200gr= perfect

Bekijk bijlage 86338

Die friet blijft echt top!
Met een kangoeroeburger en xxl saus.

Ja dat klopt (hetelucht oven)
Wat het beste werkt bij mij is aluminium folie op de bakplaat en daar de bevroren friet op.
Oven voorverwarmen op 200 en dan +- 22 minuten dan zijn ze goed krokant.

Thnx voor het delen allemaal, leuk te lezen :)! Mocht je een airfryer hebben, dan is dat helemaal makkelijk voor de friet. Sommige eten het gewoon slap zie ik hehe, omdat de smaak gewoon al lekker is.

Ik was afgelopen weekend in duitsland en daar hadden ze de monster ultra citron, gele kcal vrije monster. erg lekker maar nog nooit in NL gezien, kunnen jullie denk ik ook niet aankomen dan?

Hef liefst willen we alle monsters hebben, maar Coca Cola NL produceert / levert maar 3 kleuren. In Amerika heb je bv ook een zwarte versie. Beetje jammer :). Misschien als deze pallets op zijn dat we kunnen kijken voor levering vanuit Duitsland.


Mooi bestellijng Leon, bedankt! Wordt morgen geleverd :thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: Bonk
Inmiddels heb ik een aantal bestellingen gedaan en netjes ontvangen.

Ik heb maar 1 woord voor Muscle Meat, GE-WEL-DIG!!!!

Wat het voor mij extra handig maakt is dat de allergenen netjes vermeld staan gezien mijn recent ontdekte gluten allergie.
Vooral de kipspiesen, kipdijfilet, Gemarineerde runderkogelbiefstuk Argentina Fire en lowfat hamburgers vind ik echt TOP!

Daarnaast zijn de kipgehaktballetjes echt geweldig!!
Helaas mag ik die niet meer hebben i.v.m. mijn allergie, dus mochten jullie deze nog ooit kunnen maken zonder gluten….:D:D

Bedankt voor de steeds weer snelle levering!
 
Extra vriezer gekocht, na hele tijd ook weer eens een bestelling kunnen plaatsen, gaaf om te zien dat er zoveel producten bij blijven komen!
#100076419
:cool:
 
Is de zwaardvis getest in Orden of was de test in orde?:p

Spelfoutje denk ik:D

Had je overigens nog antwoord van de ananasman?
'

Bedankt, heb de zin aangepast!
Goed dat je mij herinnerd. Het document is binnen. Ik mail het binnen 15 min naar je.

Inmiddels heb ik een aantal bestellingen gedaan en netjes ontvangen.

Ik heb maar 1 woord voor Muscle Meat, GE-WEL-DIG!!!!

Wat het voor mij extra handig maakt is dat de allergenen netjes vermeld staan gezien mijn recent ontdekte gluten allergie.
Vooral de kipspiesen, kipdijfilet, Gemarineerde runderkogelbiefstuk Argentina Fire en lowfat hamburgers vind ik echt TOP!

Daarnaast zijn de kipgehaktballetjes echt geweldig!!
Helaas mag ik die niet meer hebben i.v.m. mijn allergie, dus mochten jullie deze nog ooit kunnen maken zonder gluten….:D:D

Bedankt voor de steeds weer snelle levering!

Wauw :) super review, bedankt hiervoor! Leuk je tevredenheid te lezen.

Scoobz, kan je je PM checken? Thanks:D

Ik heb gekeken maar heb geen bericht met de naam bottestudent ontvangen. Kun je het opnieuw sturen of mij berichten op info@musclemeat.nl?

Extra vriezer gekocht, na hele tijd ook weer eens een bestelling kunnen plaatsen, gaaf om te zien dat er zoveel producten bij blijven komen!
#100076419
:cool:

Ah kijk aan, welkom terug en leuk dat je meteen je nieuwe vriezer met ons inricht :thumbs:. Pulled chicken ga je proberen zie ik, hoor graag je mening als je tijd hebt!
 
Bestelling weer goed aangekomen, top :thumb: 1 kleinigheidje na maar die heb ik via de fb messenger gestuurd :wave:
 
Bestelling weer goed aangekomen, top :thumb: 1 kleinigheidje na maar die heb ik via de fb messenger gestuurd :wave:

Opgelost :meal:. Thnx voor je order weer Leon!
 
Als ik inlog krijg ik normaal altijd mijn winkelwagen die ik de sessie daarvoor nog erin had staan weer mooi helemaal ingevuld. Nu kreeg ik echter ineens mijn winkelwagen vol met mijn vorige bestelling? is even als verbeterpuntje of misschien een fout in de website?
 
Gisteren weer een flinke bestelling binnen gehad, dank weer hiervoor, we kunnen weer een maand vooruit ;)

Even een vraagje betreft pulled chicken. Kijk ik scheef of zie ik de Pulled Chicken (5x200gr) (Arabic) (kant-en-klaar) niet meer op jullie website staan.

Heb er 2x5 van binnen gekregen (had eigenlijk van beide 1 besteld maar hij was niet meer op voorraad) en wil de voedingswaardes even weten. Is die dezelfde als smokey paprika ?

En nu zie ik normaal erop staan. Is Arabic eruit en ingewisseld voor normaal ?

Deze maand dus voor het eerst de pulled chicken proberen, de zalm blokjes en de Kangoeroebiefstuk :)

De Beef meat-balls staan nog steeds op 1. Kant en klare kipfiletblokes zijn Piri Piri en toscaans favouriet :)
 
Als ik inlog krijg ik normaal altijd mijn winkelwagen die ik de sessie daarvoor nog erin had staan weer mooi helemaal ingevuld. Nu kreeg ik echter ineens mijn winkelwagen vol met mijn vorige bestelling? is even als verbeterpuntje of misschien een fout in de website?

Wanneer je de bestelling afgerond hebt, moet de winkelmand van je account leeg zijn. Uit je verhaal lees ik dat dit niet gebeurt is. Ik stuur het door naar onze programmeur, bedankt voor het opmerken. Verder zijn er twee winkelmanden. Degene van je account en als je niet ingelogd bent. Als je dus een keer ingelogd bent en deze winkelmand vult. Weg gaat en bv de volgende dan niet ingelogd deze winkelmand vult, vervolgens inlogt, dan worden de twee winkelmanden samengevoegd. Het idee is dat je dan eigenlijk had moeten inloggen en zo met de winkelmand waar je gebleven was verder kunt gaan.

Gisteren weer een flinke bestelling binnen gehad, dank weer hiervoor, we kunnen weer een maand vooruit ;)

Even een vraagje betreft pulled chicken. Kijk ik scheef of zie ik de Pulled Chicken (5x200gr) (Arabic) (kant-en-klaar) niet meer op jullie website staan.

Heb er 2x5 van binnen gekregen (had eigenlijk van beide 1 besteld maar hij was niet meer op voorraad) en wil de voedingswaardes even weten. Is die dezelfde als smokey paprika ?

En nu zie ik normaal erop staan. Is Arabic eruit en ingewisseld voor normaal ?

Deze maand dus voor het eerst de pulled chicken proberen, de zalm blokjes en de Kangoeroebiefstuk :)

De Beef meat-balls staan nog steeds op 1. Kant en klare kipfiletblokes zijn Piri Piri en toscaans favouriet :)

Thnx voor je bestelling weer!
De original is de arabic. De naam is gister veranderd omdat de naam Arabic het product tegen werkt, terwijl de smaak (naar onze mening) echt goed is. Heb meerdere klanten aan de lijn gehad waarbij ik vroeg waarom ze niet voor Arabic gingen maar wel de smokey paprika en het antwoord was letterlijk: de naam stond mij niet aan / leek mij niet smakelijk. Maar Arabic zegt eigenlijk niks. De smaak zou ik niet eens kunnen omschrijven. Omdat hij iets neutraler is (wel een smaak dus!) dan de smokey paprika zijn we voor original gegaan. Dit is ook de eerste smaak die we ontwikkeld en goedgekeurd hebben. Niks van aantrekken dus, gewoon een marketing dingetje ;).

Hoor graag wat je van de nieuwe gekozen producten vond! Leuk te lezen dat piri piri je favo is geworden gezien deze net is uitgebracht.
 
Wanneer is de pulled chicken paprika op voorraad? Lijkt me een lekker product
 
Wanneer is de pulled chicken paprika op voorraad? Lijkt me een lekker product

Gaat om 16:00 vandaag weer online, omdat het maandag binnen komt. We sturen ma t/m donderdag 15:00, vandaar. Product is mega populair door de lancering net. We hadden al meer ingeslagen, maar zelfs dat was niet genoeg. In ieder geval erg leuk te zien dat het aanslaat. Original hebben we nog wel en die doet niet onder de smaak van smokey paprika.
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Wanneer is de pulled chicken paprika op voorraad? Lijkt me een lekker product

Kan ook zeker de Original aanraden!, vandaag gegeten met mijn lunch!, hij was heerlijk :)
 
Kan ook zeker de Original aanraden!, vandaag gegeten met mijn lunch!, hij was heerlijk :)
Ia original ook lekker gekruid? Vind namelijk naturel kipsmaak zelden lekker
 
Ia original ook lekker gekruid? Vind namelijk naturel kipsmaak zelden lekker

Orginal is ook lekker gekruid!. Ben zelf ook niet van natural, heb het gisteren gewoon gegeten nadat het ontdooit was zonder toevoegingen en het was heerlijk! :). je krijgt er geen spijt van ;)
 
Kan ook zeker de Original aanraden!, vandaag gegeten met mijn lunch!, hij was heerlijk :)

Jeej! Eerste review pulled chicken, thnx.

Ia original ook lekker gekruid? Vind namelijk naturel kipsmaak zelden lekker

Orginal is ook lekker gekruid!. Ben zelf ook niet van natural, heb het gisteren gewoon gegeten nadat het ontdooit was zonder toevoegingen en het was heerlijk! :). je krijgt er geen spijt van ;)

Klopt, naturel en original zijn twee verschillende dingen. We hebben naturel kip waar bv alleen zout is toegevoegd, geen kruidenmix. Bij original is er altijd een smaak aan toegevoegd, denk aan kipballen original of de pulled chicken. Bij de ingredientenlijst kun je de kruidenmix lezen. Original is voor ons de eerst ontwikkelde smaak en vanuit daar zijn varianten op gemaakt.
 
Back
Naar boven