MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik denk dat er wat problemen zijn met de site. Ik kom er maar af en toe op en krijg nu een melding: 502 bad gateway...
heb ik net een extra vriezer gekocht en 14kg groente en 12,5kg kip in mijn winkelmandje staan :(

Doet het weer. Bestelling gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.743
Ik denk dat er wat problemen zijn met de site. Ik kom er maar af en toe op en krijg nu een melding: 502 bad gateway...
heb ik net een extra vriezer gekocht en 14kg groente en 12,5kg kip in mijn winkelmandje staan :(

Grote opslag plannen Hans, leuk! De site is weer online. Excuus hiervoor. Het winkelmandje zou opgeslagen moeten zijn.

Ergens deze maand denk ik weer eens bestellen.... Die plastic vorkjes lepels en bakjes zijn verdomd handig. Oja, ik bedoel voedsel voor het cutten natuurlijk ;)

• #8.745
  • #8.747
Sinds wanneer is dit? hoop sinds echt heel kort aangezien ik het nu soms moet aanstappen in die bakjes om het te laten passen:emo:

2 maanden al ongeveer :D we hebben het nooit aangekondigd. De tweevak bestaat niet in een grotere versie. Er past best veel in, of jou maaltijden zijn echt super groot. Bv: 300gr duo aardappel mix en 6 large eieren (roerbak) past er bij mij in.

2 maanden al ongeveer :D we hebben het nooit aangekondigd. De tweevak bestaat niet in een grotere versie. Er past best veel in, of jou maaltijden zijn echt super groot. Bv: 300gr duo aardappel mix en 6 large eieren (roerbak) past er bij mij in.
Oke dan heb ik de grote bakken al haha, ik heb eigenlijk altijd 200gr rijst, 200gr kip en 200gr broccoli dus dan gaat het wel snel:p

• #8.749
  • #8.750
Afgelopen FIBO zaterdag en zondag onze partner XXL Nutrition geholpen en MuscleMeat.de daar mogen promoten. Daarnaast ook rond gelopen en een vriend gevraagd dit te filmen. Voor degene die het leuk vinden om dat te zien:

Vorige week is netjes op tijd de bestelling binnen gekomen, oa de Pulled Chicked Paprika

Ik heb er quesadillas van gemaakt:
- wrap
- rauwe ui
- chili pepers
- pulled chicken
- kaas

even in de grill
1zmlfe0.jpg

Super nice! Dag erna weer gemaakt. echt een aanrader, ik heb het de dag er voor in de koelkast gelegd om te ontdooien en was prima bruikbaar, het vlees was niet taai oid (wat ik wel eens mee maak als ik iets invries en later ontdooi).

@Scoobz0r

Zijn er plannen voor kalkoen en/of kip gehakt?

Grote opslag plannen Hans, leuk! De site is weer online. Excuus hiervoor. Het winkelmandje zou opgeslagen moeten zijn.

Bestelling weer binnen en zoals altijd weer top! Vraagje, op welke temperatuur moet de groente en de kip gehouden worden in de vriezer?

• #8.754
Vorige week is netjes op tijd de bestelling binnen gekomen, oa de Pulled Chicked Paprika

- wrap
- rauwe ui
- chili pepers
- pulled chicken
- kaas

even in de grill
Super nice! Dag erna weer gemaakt. echt een aanrader, ik heb het de dag er voor in de koelkast gelegd om te ontdooien en was prima bruikbaar, het vlees was niet taai oid (wat ik wel eens mee maak als ik iets invries en later ontdooi).

Damn... had ik die nu maar voor mij liggen :meal:. Thnx voor het delen, leuk!

@Scoobz0r

Zijn er plannen voor kalkoen en/of kip gehakt?

We zijn bezig met kipgehakt. We hopen dit binnen 2-3 weken te hebben. Wat veel niet weten is dat dit in de supermarkt van kippendijen gemaakt wordt. Vandaar dat als je op de achterkant kijkt het vet tussen de 8 - 10% zit. De reden hiervan is dat puur kipfilet gehakt niet te eten is, te droog en dat is mijn ervaring ook. Wat we aan het testen zijn is een mix van 50% kipfilet 50% kippendij. Het vet% gaat dan ver omlaag, en de zachtere, meer malse structuur van kippendijen mengt zich. Mening hierover mag gegeven worden!

Bestelling weer binnen en zoals altijd weer top! Vraagje, op welke temperatuur moet de groente en de kip gehouden worden in de vriezer?

Altijd -18 gewoon houden. Water is al keihard bevroren vanaf onder 0 graden. Bij voeding is dat anders. Bosbessen kun je bij -12graden bijvoorbeeld nog steeds in knijpen en geven hun blauwe natuurlijk kleurstof dan al af. De 2.5kg kip zakken worden vanaf -10graden al indrukbaar, terwijl bacterie vorming dan ook niet plaatsvind. Maar je wil het gewoon netjes bewaren en elk voedingsproduct bij -18 is gewoon keihard.

We zijn bezig met kipgehakt. We hopen dit binnen 2-3 weken te hebben. Wat veel niet weten is dat dit in de supermarkt van kippendijen gemaakt wordt. Vandaar dat als je op de achterkant kijkt het vet tussen de 8 - 10% zit. De reden hiervan is dat puur kipfilet gehakt niet te eten is, te droog en dat is mijn ervaring ook. Wat we aan het testen zijn is een mix van 50% kipfilet 50% kippendij. Het vet% gaat dan ver omlaag, en de zachtere, meer malse structuur van kippendijen mengt zich. Mening hierover mag gegeven worden!

Awesome, ik ben benieuwd. Maak het nu zelf door de Argentijnse kipfilet door de foodprocessor te rammen, eitje erdoor, zakje gehaktkruiden (eventueel gesnipperd uitje of wat bulgur/quinoa) en balletjes draaien. Daarna zit je tot je ellebogen onder de troep, maar het resultaat is wel super.

Ik ben erg benieuwd naar het kipfilet/dij gehakt. Klinkt als een goede combi die het beste van beiden combineert.

Houd ons op de hoogte!

nieuwe bestelling geplaatst, standaard dingen maar ook nieuwe dingen om uit te proberen (meat- en chickenballs, pulled chickens, pangafilet en de spinazieblokjes eindelijk proberen) zo gauw ik alles heb geprobeerd laat ik weer reviews achter:)

Edit: zijn de spinazieblokjes ook echt net zon blokjes als de broccolipuree?

Laatst bewerkt:
  • #8.759

- wrap
- rauwe ui
- chili pepers
- pulled chicken
- kaas

Wist je dat we ui en chili pepers nu ook hebben? Smaakmakers - Diepvries

Awesome, ik ben benieuwd. Maak het nu zelf door de Argentijnse kipfilet door de foodprocessor te rammen, eitje erdoor, zakje gehaktkruiden (eventueel gesnipperd uitje of wat bulgur/quinoa) en balletjes draaien. Daarna zit je tot je ellebogen onder de troep, maar het resultaat is wel super.

Ah :D klinkt goed! We krijgen aankomende week de 50-50 gehakt binnen om te testen. Als dat goedgekeurd wordt gaat het vrij snel.

Ik ben erg benieuwd naar het kipfilet/dij gehakt. Klinkt als een goede combi die het beste van beiden combineert.

Houd ons op de hoogte!

:thumbs: top.

nieuwe bestelling geplaatst, standaard dingen maar ook nieuwe dingen om uit te proberen (meat- en chickenballs, pulled chickens, pangafilet en de spinazieblokjes eindelijk proberen) zo gauw ik alles heb geprobeerd laat ik weer reviews achter:)

Edit: zijn de spinazieblokjes ook echt net zon blokjes als de broccolipuree?

Ja, iets andere vorm maar wel blokjes inderdaad

Thnx voor de reviews! Hebben wij veel aan. Wat Scarface17 idd zegt. Alles los gevroren van elkaar in blokjes. Makkelijk te portioneren.

Gisteren bestelling ontvangen.

Besteld was ;

- 1kg kipblokjes Shoarma
- 1kg kipblokjes Thais

Ontvangen is ;

- 0,4kg Shoarma (2 pakjes)
- 1,6kg Thais (8 pakjes)

Waren de kipblokjes shoarma soms op?

Op zich niet zo'n probleem, buiten dat Thais de minst favoriete is.
De rest van de bestelling was gelukkig wel in orde. :thumb:

# 100077112

Terug
Naar boven