Hans_i
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.131
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat er wat problemen zijn met de site. Ik kom er maar af en toe op en krijg nu een melding: 502 bad gateway...
heb ik net een extra vriezer gekocht en 14kg groente en 12,5kg kip in mijn winkelmandje staan![]()
Ergens deze maand denk ik weer eens bestellen.... Die plastic vorkjes lepels en bakjes zijn verdomd handig. Oja, ik bedoel voedsel voor het cutten natuurlijk![]()
Sinds wanneer is dit? hoop sinds echt heel kort aangezien ik het nu soms moet aanstappen in die bakjes om het te laten passenTop. Misschien is het opgevallen dat de enkelvak bakjes 200ml groter zijn geworden? Van 750 naar 950ml, zonder prijsverandering! Magnetron Prep-bakjes & Bestek - Non-diepvries

Sinds wanneer is dit? hoop sinds echt heel kort aangezien ik het nu soms moet aanstappen in die bakjes om het te laten passen![]()
we hebben het nooit aangekondigd. De tweevak bestaat niet in een grotere versie. Er past best veel in, of jou maaltijden zijn echt super groot. Bv: 300gr duo aardappel mix en 6 large eieren (roerbak) past er bij mij in.Oke dan heb ik de grote bakken al haha, ik heb eigenlijk altijd 200gr rijst, 200gr kip en 200gr broccoli dus dan gaat het wel snel2 maanden al ongeveerwe hebben het nooit aangekondigd. De tweevak bestaat niet in een grotere versie. Er past best veel in, of jou maaltijden zijn echt super groot. Bv: 300gr duo aardappel mix en 6 large eieren (roerbak) past er bij mij in.

Oke dan heb ik de grote bakken al haha, ik heb eigenlijk altijd 200gr rijst, 200gr kip en 200gr broccoli dus dan gaat het wel snel![]()
Grote opslag plannen Hans, leuk! De site is weer online. Excuus hiervoor. Het winkelmandje zou opgeslagen moeten zijn.
Vorige week is netjes op tijd de bestelling binnen gekomen, oa de Pulled Chicked Paprika
Ik heb er quesadillas van gemaakt:
- wrap
- rauwe ui
- chili pepers
- pulled chicken
- kaas
even in de grill
Super nice! Dag erna weer gemaakt. echt een aanrader, ik heb het de dag er voor in de koelkast gelegd om te ontdooien en was prima bruikbaar, het vlees was niet taai oid (wat ik wel eens mee maak als ik iets invries en later ontdooi).
. Thnx voor het delen, leuk!Bestelling weer binnen en zoals altijd weer top! Vraagje, op welke temperatuur moet de groente en de kip gehouden worden in de vriezer?
We zijn bezig met kipgehakt. We hopen dit binnen 2-3 weken te hebben. Wat veel niet weten is dat dit in de supermarkt van kippendijen gemaakt wordt. Vandaar dat als je op de achterkant kijkt het vet tussen de 8 - 10% zit. De reden hiervan is dat puur kipfilet gehakt niet te eten is, te droog en dat is mijn ervaring ook. Wat we aan het testen zijn is een mix van 50% kipfilet 50% kippendij. Het vet% gaat dan ver omlaag, en de zachtere, meer malse structuur van kippendijen mengt zich. Mening hierover mag gegeven worden!

Ja, iets andere vorm maar wel blokjes inderdaadEdit: zijn de spinazieblokjes ook echt net zon blokjes als de broccolipuree?
Vorige week is netjes op tijd de bestelling binnen gekomen, oa de Pulled Chicked Paprika
Ik heb er quesadillas van gemaakt:
- wrap
- rauwe ui
- chili pepers
- pulled chicken
- kaas
Awesome, ik ben benieuwd. Maak het nu zelf door de Argentijnse kipfilet door de foodprocessor te rammen, eitje erdoor, zakje gehaktkruiden (eventueel gesnipperd uitje of wat bulgur/quinoa) en balletjes draaien. Daarna zit je tot je ellebogen onder de troep, maar het resultaat is wel super.
klinkt goed! We krijgen aankomende week de 50-50 gehakt binnen om te testen. Als dat goedgekeurd wordt gaat het vrij snel. Ik ben erg benieuwd naar het kipfilet/dij gehakt. Klinkt als een goede combi die het beste van beiden combineert.
Houd ons op de hoogte!
nieuwe bestelling geplaatst, standaard dingen maar ook nieuwe dingen om uit te proberen (meat- en chickenballs, pulled chickens, pangafilet en de spinazieblokjes eindelijk proberen) zo gauw ik alles heb geprobeerd laat ik weer reviews achter
Edit: zijn de spinazieblokjes ook echt net zon blokjes als de broccolipuree?