Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik wil shoppen bij een Olivier Richters. Niet meer naar de 'appie', maar naar de 'ollie'.Chef le Gain is approved. Prima weg te tikken. Goede macro's en zeer schappelijke prijs. Dit spul moet je in de supermarkt krijgen.
Wanneer komt de 'ollie' naar Eindhoven?Ik wil shoppen bij een Olivier Richters. Niet meer naar de 'appie', maar naar de 'ollie'.

Chef le Gain is approved. Prima weg te tikken. Goede macro's en zeer schappelijke prijs. Dit spul moet je in de supermarkt krijgen.
!! Welke van de drie had je? Kant-en-klare maaltijden - Non-diepvriesNog bedankt voor het bellen dat een deel van m'n bestelling later geleverd zou worden door wat vertraging. Meestal moet ik zelf bellen naar bedrijven als iets vertraagd is. Tweede deel is vandaag in goede orde ontvangen! Diepvries weer goed vol
Had die piri piri geproefd en is even wennen, valt zeker niet tegen. Heb normaal die met shoarma kruiden en denk dat ik die wel iets lekkerder vind.
! Smaken verschillen, we proberen zoveel mogelijk variatie uit te brengen
. Uit mijn hoofd smaak 8 alweer.Net de Beef Jerky spicy moroccan voor het eerst geprobeerd: goed gelukt! En de pulled chicken ook!
De pulled chicken trouwens ook
Ik wil shoppen bij een Olivier Richters. Niet meer naar de 'appie', maar naar de 'ollie'.

Jullie hebben een nieuwe klant #100078180, bedankt voor het gratis dry ice![]()
pas wel op met te lang vasthouden zoals je wellicht weet en het laten verdampen in een kleine ruimte.Gaan we netjes in orden maken, bedankt voor je bestelling weer Leon!
Helaas zat de Beef Jerky #hemelvaart er niet bij in![]()
Kan er, i.v.m. feestdag morgen, vandaag nog besteld worden?
Olivier,
Die groene asperges zijn echt top! Die ga ik zeker vaker bestellen.
Groene Asperges (1kg) (voorgekookt)
(want dan heb ik een mooie voorraad kip
)
weer een mooie bestelling geplaatst ;-) #100079157
1 vraagje, ik heb de Gegaarde Kipfiletspiezen 100grams naturel (2,5KG IQF) besteld, over 2 weken ben ik jarig en wil ik een bbq doen, kunnen deze even op de bbq en dan gegeten worden ?(want dan heb ik een mooie voorraad kip
)
Hopelijk word ik nu niet weer gebeld dat de Smokey Paprika pulled chicken niet op vooraad is![]()
. Alvast gefeliciteerd! Ja dat kan. Ze zijn zo mals dat uitdrogen knap zou zijn, dus op de bbq leggen kan. Hoeft echter niet. Magnetronnen volstaat, maar dat haalt de sfeer wel weg
.
bedankt voor de foto's, erg gewaardeerd!Ik ben echt fan van MM en bestel en eet steeds met plezier, maar heb helaas toch wat commentaar op de laatste levering naast het al eerder genoemde foutief geleverd product (#100077112 ).
De ingevroren gekruide kipblokjes (zakken à 2,5kg) zijn echt veel minder van kwaliteit dan gewend ; veel meer harde en vette stukken in de blokjes dan voorheen. Warm is het nog enigszins te doen, maar zeker niet geweldig. Koud door een salade is een no go.
Gisteren de eerste biefstukken van de nieuwe levering gebakken en gegeten, maar die waren beide helaas ook vrij taai.
Alle andere producten van de laatste bestelling top zoals altijd, maar is er iets aan bovenstaande producten veranderd?