AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Het kan altijd gebeuren tijdens transport (of het in je vriezer proppen) dat er een gaatje/scheurtje in komt, normaal leg ik het ook ruim van te voren in de koelkast, maar soms vergeet ik wel eens iets.

Kleine review:

Pulled chicken; *****
Lekkere basis voor een 'cheatmeal'.

Groene asperges; *****
Zou er een vriezer voor bijkopen. Nomnomnom! Makkelijk te breken in kleine stukjes als het nog bevroren is :-).

Chickenmeatballs; **
Ik kreeg het bijna niet weg. Wellicht smaakt het beter indien het in de pan wordt gebakken, maar via de magnetron opwarmen vond ik geen succes. Had maar 1 x 200gram besteld, dus of dit daadwerkelijk de smaak/textuur verandert weet ik niet zeker.

Zakjes peterselie en knoflook; *****
Handig! Vind wel dat de knoflook ook goed te ruiken is bij een gesloten verpakking (open deur denk ik ;-) )

Kant en klare kipfilethaas chunks; ***
Twijfelgeval. Vind ze pas echt lekker als ze nog even zijn gebakken. Zo ontdooid en opgewarmd vind ik het zelf net een beetje te 'mals'. Zou zelf een 1kilo zak nog wel willen kopen, maar 2,5 is iets te enthousiast voor mij.

Tot de volgende bestelling

Chef le Gain is approved. Prima weg te tikken. Goede macro's en zeer schappelijke prijs. Dit spul moet je in de supermarkt krijgen.

Nog bedankt voor het bellen dat een deel van m'n bestelling later geleverd zou worden door wat vertraging. Meestal moet ik zelf bellen naar bedrijven als iets vertraagd is. Tweede deel is vandaag in goede orde ontvangen! Diepvries weer goed vol :D

Had die piri piri geproefd en is even wennen, valt zeker niet tegen. Heb normaal die met shoarma kruiden en denk dat ik die wel iets lekkerder vind.

Net de Beef Jerky spicy moroccan voor het eerst geprobeerd: goed gelukt! En de pulled chicken ook!

De pulled chicken trouwens ook
Chef le Gain is approved. Prima weg te tikken. Goede macro's en zeer schappelijke prijs. Dit spul moet je in de supermarkt krijgen.
Ik wil shoppen bij een Olivier Richters. Niet meer naar de 'appie', maar naar de 'ollie'.

Jullie hebben een nieuwe klant #100078180, bedankt voor het gratis dry ice :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.789
Kleine review:

Tot de volgende bestelling

Bednakt voor de uitgebreiden review :thumbs: !

Bedankt hiervoor :)!! Welke van de drie had je? Kant-en-klare maaltijden - Non-diepvries

Nog bedankt voor het bellen dat een deel van m'n bestelling later geleverd zou worden door wat vertraging. Meestal moet ik zelf bellen naar bedrijven als iets vertraagd is. Tweede deel is vandaag in goede orde ontvangen! Diepvries weer goed vol :D

Had die piri piri geproefd en is even wennen, valt zeker niet tegen. Heb normaal die met shoarma kruiden en denk dat ik die wel iets lekkerder vind.

Top @ pakket :)! Smaken verschillen, we proberen zoveel mogelijk variatie uit te brengen :). Uit mijn hoofd smaak 8 alweer.

Net de Beef Jerky spicy moroccan voor het eerst geprobeerd: goed gelukt! En de pulled chicken ook!

De pulled chicken trouwens ook

Ik wil shoppen bij een Olivier Richters. Niet meer naar de 'appie', maar naar de 'ollie'.

Awesome, thnx voor de review Galen, fijn dat het smaakt!

Wanneer komt de 'ollie' naar Eindhoven? :goodidea:

:D

Jullie hebben een nieuwe klant #100078180, bedankt voor het gratis dry ice :p

Leuk speelgoed is het niet :D pas wel op met te lang vasthouden zoals je wellicht weet en het laten verdampen in een kleine ruimte.

Gaan we netjes in orden maken, bedankt voor je bestelling weer Leon!

Laatst bewerkt:
Ja vandaar dat ik de post al aanpaste :) Bedankt voor de service weer!

Kan er, i.v.m. feestdag morgen, vandaag nog besteld worden?

• #8.795
weer een mooie bestelling geplaatst ;-) #100079157

1 vraagje, ik heb de Gegaarde Kipfiletspiezen 100grams naturel (2,5KG IQF) besteld, over 2 weken ben ik jarig en wil ik een bbq doen, kunnen deze even op de bbq en dan gegeten worden ? ;) (want dan heb ik een mooie voorraad kip ;) )

Hopelijk word ik nu niet weer gebeld dat de Smokey Paprika pulled chicken niet op vooraad is ;)

• #8.797
weer een mooie bestelling geplaatst ;-) #100079157

1 vraagje, ik heb de Gegaarde Kipfiletspiezen 100grams naturel (2,5KG IQF) besteld, over 2 weken ben ik jarig en wil ik een bbq doen, kunnen deze even op de bbq en dan gegeten worden ? ;) (want dan heb ik een mooie voorraad kip ;) )

Hopelijk word ik nu niet weer gebeld dat de Smokey Paprika pulled chicken niet op vooraad is ;)

Bedankt voor je order weer :meal:. Alvast gefeliciteerd! Ja dat kan. Ze zijn zo mals dat uitdrogen knap zou zijn, dus op de bbq leggen kan. Hoeft echter niet. Magnetronnen volstaat, maar dat haalt de sfeer wel weg :D.
Beide pulled chicken smaken zijn er!

Onderstaande creaties bestaan grotendeels uit jullie ingrediënten:
IMG_3809.JPG IMG_3812.JPG IMG_3813.JPG

Kipburger en paprika reepjes zijn Musclemeat, rijst en salsa van Jumbo.

Zalmblokjes, asperges, lente ui, champignons van Musclemeat. Pasta en room van Jumbo.

IMG_3809.JPG

IMG_3812.JPG

IMG_3813.JPG

Ik ben echt fan van MM en bestel en eet steeds met plezier, maar heb helaas toch wat commentaar op de laatste levering naast het al eerder genoemde foutief geleverd product (#100077112 ).

De ingevroren gekruide kipblokjes (zakken à 2,5kg) zijn echt veel minder van kwaliteit dan gewend ; veel meer harde en vette stukken in de blokjes dan voorheen. Warm is het nog enigszins te doen, maar zeker niet geweldig. Koud door een salade is een no go.

Gisteren de eerste biefstukken van de nieuwe levering gebakken en gegeten, maar die waren beide helaas ook vrij taai.

Alle andere producten van de laatste bestelling top zoals altijd, maar is er iets aan bovenstaande producten veranderd?

• #8.800
Onderstaande creaties bestaan grotendeels uit jullie ingrediënten:
IMG_3809.JPG IMG_3812.JPG IMG_3813.JPG

Kipburger en paprika reepjes zijn Musclemeat, rijst en salsa van Jumbo.

Zalmblokjes, asperges, lente ui, champignons van Musclemeat. Pasta en room van Jumbo.

Awesome :) bedankt voor de foto's, erg gewaardeerd!

Ik ben echt fan van MM en bestel en eet steeds met plezier, maar heb helaas toch wat commentaar op de laatste levering naast het al eerder genoemde foutief geleverd product (#100077112 ).

De ingevroren gekruide kipblokjes (zakken à 2,5kg) zijn echt veel minder van kwaliteit dan gewend ; veel meer harde en vette stukken in de blokjes dan voorheen. Warm is het nog enigszins te doen, maar zeker niet geweldig. Koud door een salade is een no go.

Gisteren de eerste biefstukken van de nieuwe levering gebakken en gegeten, maar die waren beide helaas ook vrij taai.

Alle andere producten van de laatste bestelling top zoals altijd, maar is er iets aan bovenstaande producten veranderd?

Ah, altijd melden!

Er is niks veranderd, naar dat wij weten of opdracht hebben gegeven. Ik stuur je nog even een PM over de gekruide kipblokjes, want die hebben we niet in 2.5kg zakken, die zijn allemaal naturel. Via pm vraag ik even om welke het ging. Over de biefstukken krijgen we altijd veel goede feedback. Het blijft een natuur product, kan zijn dat een keer een mindere tussen zit. Dit kun je altijd melden via info@musclemeat.nl en dan lossen we het op. We kunnen het eenmaal niet van de buitenkant zien (er van uitgaan dat het netjes ontdooit en gebakken is). Klachten over deze twee producten krijgen we echt nooit, dus ik ga uit van een incident en dat lossen we natuurlijk netjes op. Excuus voor enig ongemak, ik stuur je nu een pm.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven