AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.761
Gisteren bestelling ontvangen.

Besteld was ;

- 1kg kipblokjes Shoarma
- 1kg kipblokjes Thais

Ontvangen is ;

- 0,4kg Shoarma (2 pakjes)
- 1,6kg Thais (8 pakjes)

Waren de kipblokjes shoarma soms op?

Op zich niet zo'n probleem, buiten dat Thais de minst favoriete is.
De rest van de bestelling was gelukkig wel in orde. :thumb:

# 100077112

Hmm dat is vreemd. Lijkt erop alsof een krat verkeerd in de vriescel stond. Dus er zaten nog 2 pakjes in een krat, nieuwe krat gepakt maar de verkeerde. Stom. Ik stuur je even een PM om de situatie beter voor je te maken. Excuus en bedankt voor je bestelling!

Scoob, kabbeljauwfilet, gaat dat nog in jullie assortiment komen ooit?

Bestelling binnengekregen en alvast weer wat maaltijden geprept zodat ik wat van de (voor mij) nieuwe producten kon proeven en wat zijn die kipfilethaasjes lekker mals! De pulled chicken is ook erg lekker, ik heb alleen de paprika geproefd nu, andere ligt in de vriezer.
Nu zo koud vond ik de kipfiletblokjes piri piri niet zo maar misschien dat het warm lekkerder is maar dat laat ik nog wel weten.
Klein verbeterpuntje is alleen dat de prepbakjes een beetje beschadigd waren maar dan houden we het er maar op dat dit de schuld van de bezorger was:knipoog:

Pulled chicken omnomnom . Beide versies vandaag geproefd en jullie blijven me verbazen hoor. Aantal producten wat ik vast bestel wordt alleen maar groter zo hahaha.

Jullie hebben er een vaste klant bij !

(Order 77530)

Ik had je net aan de lijn Olivier! Ben benieuwd naar de rauwe gekruide kipblokjes en ook naar de pulled chicken.

• #8.767
Scoob, kabbeljauwfilet, gaat dat nog in jullie assortiment komen ooit?

We willen het heel graag hebben in ons assortiment. We hebben wel mooie stukken gevonden, maar we komen dan op een prijs uit die hoger is dan de diepvries van bv de AH. Daarom is het nooit geïntroduceerd. We willen kwaliteit en een scherpe prijs altijd aanbieden. Ik zal nog eens kijken wat de prijs nu is van kabeljauw bij onze tonijnsteak partner en wat het verschil in prijs zou zijn.

Bestelling binnengekregen en alvast weer wat maaltijden geprept zodat ik wat van de (voor mij) nieuwe producten kon proeven en wat zijn die kipfilethaasjes lekker mals! De pulled chicken is ook erg lekker, ik heb alleen de paprika geproefd nu, andere ligt in de vriezer.
Nu zo koud vond ik de kipfiletblokjes piri piri niet zo maar misschien dat het warm lekkerder is maar dat laat ik nog wel weten.
Klein verbeterpuntje is alleen dat de prepbakjes een beetje beschadigd waren maar dan houden we het er maar op dat dit de schuld van de bezorger was:knipoog:

Thnx voor de review! Altijd goed te weten, meningen. Bij piri piri goed de instructie volgen op de pagina, maar smaken verschillen natuurlijk. Op de vorige pagina zei iemand dat dit ze favo nieuwe smaak is haha. Prepbakjes die kapot zijn gegaan tijdens transport willen we natuurlijk altijd vergoeden. We kunnen het nasturen of bv extra erbij doen bij je volgende bestelling? Kun je info@musclemeat.nl mailen? Bedankt in ieder geval voor je begrip.

Pulled chicken omnomnom . Beide versies vandaag geproefd en jullie blijven me verbazen hoor. Aantal producten wat ik vast bestel wordt alleen maar groter zo hahaha.

Haha tof! Tot nu toe alleen goede reactie over de pulled chicken, fijn! Weer een nieuwe manier van kipfilet eten in onze shop (vorm / bereiding manier).

Jullie hebben er een vaste klant bij !

(Order 77530)

Super :)! Welkom bij Muscle Meat.

Ik had je net aan de lijn Olivier! Ben benieuwd naar de rauwe gekruide kipblokjes en ook naar de pulled chicken.

Ah kijk aan :D leuk je even gesproken te hebben. En thnx voor je order!

Volgens mij heb ik die meegenomen in de i love chicken. Ben benieuwd, hoop dat 'ie bij mij wel in de smaak valt. Krijg morgen een deel binnen als het goed is. :)

Thnx voor de review! Altijd goed te weten, meningen. Bij piri piri goed de instructie volgen op de pagina, maar smaken verschillen natuurlijk. Op de vorige pagina zei iemand dat dit ze favo nieuwe smaak is haha. Prepbakjes die kapot zijn gegaan tijdens transport willen we natuurlijk altijd vergoeden. We kunnen het nasturen of bv extra erbij doen bij je volgende bestelling? Kun je info@musclemeat.nl mailen? Bedankt in ieder geval voor je begrip.
De piri piri bleek warm dus wel heel lekker te zijn gelukkig:). naja de prepbakjes waren nog voor thuis te gebruiken maar door de 'schade' kon ik ze alleen niet meenemen naar het werk dus ik heb ze gewoon kunnen gebruiken:)

Weer genoeg ruimte in de vriezer voor een nieuwe bestelling (#100077891). Ik ben erg benieuwd naar de pulled chicken. drool:

Zouden jullie wat extra flyers willen toevoegen, dan kan ik er weer een paar meenemen naar het werk. Was ik vergeten om in dit de comment te vermelden. Thanks!

Olivier, die prep bakjes, zijn dat de lage of hoge die jullie nu leveren. Ik heb de laatste bestelling hogere gekregen en daar was ik heel blij mee. Die lage zijn mij nu te klein.

• #8.772
Volgens mij heb ik die meegenomen in de i love chicken. Ben benieuwd, hoop dat 'ie bij mij wel in de smaak valt. Krijg morgen een deel binnen als het goed is. :)

Komt vast goed! Thnx voor de order weer :).

De piri piri bleek warm dus wel heel lekker te zijn gelukkig:). naja de prepbakjes waren nog voor thuis te gebruiken maar door de 'schade' kon ik ze alleen niet meenemen naar het werk dus ik heb ze gewoon kunnen gebruiken:)

Ah ok fijn. Aanbid blijft open desnoods via opmerking volgende bestelling (veld bij stap 5 van het betaalproces).

Weer genoeg ruimte in de vriezer voor een nieuwe bestelling (#100077891). Ik ben erg benieuwd naar de pulled chicken. drool:

Zouden jullie wat extra flyers willen toevoegen, dan kan ik er weer een paar meenemen naar het werk. Was ik vergeten om in dit de comment te vermelden. Thanks!

Thnx voor de order! Pulled chicken = win :meal:.
Alvast super bedankt voor het verspreiden van de flyers!!

Olivier, die prep bakjes, zijn dat de lage of hoge die jullie nu leveren. Ik heb de laatste bestelling hogere gekregen en daar was ik heel blij mee. Die lage zijn mij nu te klein.

Standaard nu de 950cc ipv 750cc!

Ik heb net weer wat superieure dingen bij jullie besteld.

Kan het zijn dat er 220gram kip in een zakje pulled chicken zit, of zit er wat water bij?

• #8.776
Ik heb net weer wat superieure dingen bij jullie besteld.

Hehe I see what you did there ;). Bedankt voor je bestelling weer Galen!

Kan het zijn dat er 220gram kip in een zakje pulled chicken zit, of zit er wat water bij?

Dit product wordt met de hand afgewogen omdat vul machines de zachte structuur van pulled chicken kapot maken. Ze horen bevroren in verpakking 207gr te wegen. 200gr inhoud 7gr plastic. Er is een kg van beide smaken van 207gr pakjes naar het lab gestuurd. De voedingswaarde zijn daar op bepaald. Als je 220gr inhoud hebt ben je lucky! We zijn nog geen afwijking gewicht zelf tegen gekomen en degenen die het vullen zijn erg secuur.
Er worden gewicht controles gehouden! :eyebrow:

:meal:

Ok, misschien ben ik vergeten mijn weegschaal te tarreren en heb ik mijn bakje ook meegenomen, maar goed om te weten dat het (normaal) altijd 200 gram is.

Gisteren voor het eerst de pulled chicken gemaakt.

Toen het zakje ontdooit was vond ik de inhoud nogal waterig. Ik heb het zakje even op de weegschaal gegooid, 297 gram. De verpakking was dus blijkbaar niet helemaal goed geseald, en een deel van het water waar ik het ingelegd had om te ontdooien was in het zakje getrokken. :(

Omdat ik veel honger, en weinig geduld, had heb ik het zakje uitgeknepen tot er 200g over was. Dit heb ik toen opgewarmd en opgegeten. Omdat er met het water ook een deel van de kruiden weggespoeld zijn heb ik wat extra chilipoeder en cajun kruiden toegevoegd. Al met al was het prima. Ik kijk uit naar de volgende maaltijd, zonder extra water.

IMG_3469.JPG
Pulled chicken, met jullie bagel.

IMG_3469.JPG

Dat kan bij mij ook het geval geweest zijn, ik heb ook wel eens een ander zakje gehad waar tijdens het ontdooien water in was gekomen, ook ik kon het uitknijpen.

• #8.780
Gisteren voor het eerst de pulled chicken gemaakt.

Toen het zakje ontdooit was vond ik de inhoud nogal waterig. Ik heb het zakje even op de weegschaal gegooid, 297 gram. De verpakking was dus blijkbaar niet helemaal goed geseald, en een deel van het water waar ik het ingelegd had om te ontdooien was in het zakje getrokken. :(

Omdat ik veel honger, en weinig geduld, had heb ik het zakje uitgeknepen tot er 200g over was. Dit heb ik toen opgewarmd en opgegeten. Omdat er met het water ook een deel van de kruiden weggespoeld zijn heb ik wat extra chilipoeder en cajun kruiden toegevoegd. Al met al was het prima. Ik kijk uit naar de volgende maaltijd, zonder extra water.

IMG_3469.JPG
Pulled chicken, met jullie bagel.

Dat kan bij mij ook het geval geweest zijn, ik heb ook wel eens een ander zakje gehad waar tijdens het ontdooien water in was gekomen, ook ik kon het uitknijpen.

Hmm excuus mensen. Als de pakjes hard op elkaar klappen tijdens transport kan een minuscuul gaatje ontstaan. Mijn advies is voor nu even het in de koelkast te ontdooien (blijft 4 dagen goed na ontdooien dus je kunt er meerdere inleggen) of een extra boterham / ziplock zakje er om heen doen voordat je het in water legt. Inhoud die echt niet meer te eten was vergoeden wij uiteraard. Gelieve dit te melden via info@musclemeat.nl zodat ae het kunnen opslaan.

Terug
Naar boven