MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

goede avond,

Heel er bedankt voor de prijs:D. Net de coupon binnen gekregen van 60 euro.
Wilde het bedrag van 59,85 inclusief verzendkosten afrekenen en nou gaf hij een foutmelding dat het bedrag te laag was.
Wou ik de code weer invoeren en nu geeft hij aan dat de code niet bestaat.
Kun je mij misschien verder helpen?:D

Met vriendelijke groet,
Lars van der Lugt
 
goede avond,

Heel er bedankt voor de prijs:D. Net de coupon binnen gekregen van 60 euro.
Wilde het bedrag van 59,85 inclusief verzendkosten afrekenen en nou gaf hij een foutmelding dat het bedrag te laag was.
Wou ik de code weer invoeren en nu geeft hij aan dat de code niet bestaat.
Kun je mij misschien verder helpen?:D

Met vriendelijke groet,
Lars van der Lugt
Let op, die coupon is misleidend. Als je eenmaal 1x bij Musclemeat hebt besteld, ben je verslaafd. Ik ben nu serieus aan het overwegen om een grotere, losse vriezer te kopen, zodat ik meer kan bestellen :D.
 
Let op, die coupon is misleidend. Als je eenmaal 1x bij Musclemeat hebt besteld, ben je verslaafd. Ik ben nu serieus aan het overwegen om een grotere, losse vriezer te kopen, zodat ik meer kan bestellen :D.
Hahahaah ik ken het al. Ik heb al meerdere keren besteld bij Musclemeat en m'n moeder vond het niet chil toen ik aan kwam met het feit dat ik 5kg kip in de vriezer moest proppen. Ja ik woon nog thuis:D
 
Ik bakte de hamburgers altijd rechtstreeks uit de diepvries en daardoor waren ze altijd heel compact/stevig. Maar na de tip van Olivier laat ik ze nu eerst ontdooien of even op lage stand in de micro waarna ze heerlijk rul zijn na het bakken en dan zijn ze vele malen lekkerder en hebben ze een beter mondgevoel.
 
Dit

Mijn 2e order was velen malen groter dan de 1e

Advies: Eet je vriezer dus eerst helemaal leeg......dus....

Vandaag ook weer 12kg kip en 14 kilo groente binnengekregen :eatmeat:

Goede kwaliteit, nette prijs en erg lekker!
 
Dit

Mijn 2e order was velen malen groter dan de 1e

Advies: Eet je vriezer dus eerst helemaal leeg......dus....
Ik geloof dat ik zo'n grote ouderwetse vrieskist ga aanschaffen..mijn reguliere vriezer is groot...maar toch te klein:roflol:
 
Gewoon elke week een bestelling plaatsen kan ook.
 
Gewoon elke week een bestelling plaatsen kan ook.
en dan iedere keer €5 betalen voor verzending? kun je beter een vrieskist halen idd, ik heb er ook een en ben er toch blij mee aangezien ik anders ook om de paar weken zou moeten bestellen, nu mooi 1x per 5 a 6 weken
 
Ik drink gewoon geen monster energie en betaal wekelijks €5 verzendkosten. :D
 
Zit het kerstmenu er ook bij :D je kan weer ff vooruit

Hahahaha. Mijn vrouw kijkt elke keer weer :eek:

Speciaal paar maanden geleden extra vriezer aangeschaft: [Link niet meer beschikbaar]
 
Bestelling is binnen en ligt in de vriezer! Morgenavond eerst meal prep :p
 
Mn oma had vroeger zo'n oldskool vriezer waar je nog makkelijk een lijk in kwijt kon. Good old times.

Dat lijk was een half varken..bij ons thuis ook...lang geleden :p
 

Auw, mijn ogen. Wij zouden wel goedkoper zijn met zelf importeren. Echter nog steeds erg duurt. Wanneer wij het zelf niet voor de prijs zouden kopen, hebben we ook niet de neiging het te proberen.

The Dutch Giant

Home | Zevia | Zero Calorie Drinks zou een enorm mooie aanvulling zijn op jullie assortiment. Al eens onderzocht of dat levensvatbaar zou zijn?

Hmm nog nooit van gehoord. We zijn op het moment niet bezig met dranken aan te vullen maar ik schrijf hem bij onze tips.docx

goede avond,

Heel er bedankt voor de prijs:D. Net de coupon binnen gekregen van 60 euro.
Wilde het bedrag van 59,85 inclusief verzendkosten afrekenen en nou gaf hij een foutmelding dat het bedrag te laag was.
Wou ik de code weer invoeren en nu geeft hij aan dat de code niet bestaat.
Kun je mij misschien verder helpen?:D

Met vriendelijke groet,
Lars van der Lugt

Je mail is zojuist beantwoord met een nieuwe code! En congratz met je forum winning :thumbs: .

Let op, die coupon is misleidend. Als je eenmaal 1x bij Musclemeat hebt besteld, ben je verslaafd. Ik ben nu serieus aan het overwegen om een grotere, losse vriezer te kopen, zodat ik meer kan bestellen :D.

:D

Ik bakte de hamburgers altijd rechtstreeks uit de diepvries en daardoor waren ze altijd heel compact/stevig. Maar na de tip van Olivier laat ik ze nu eerst ontdooien of even op lage stand in de micro waarna ze heerlijk rul zijn na het bakken en dan zijn ze vele malen lekkerder en hebben ze een beter mondgevoel.

Fijn dat het nu wel goed ging! Magnetron ontdooien blijf ik huiverig voor. Ik blijf bij koelkast of pakje in water.
Je hebt aardig wat hitte nodig om een rauw bevroren vlees product gegaard te krijgen. Vocht gaat er dan enorm uit en spiervezels verkrampen. De enige producten van het vlees die wij aanraden vanuit bevroren toestand op te warmen in de magnetron te doen zijn de kant en klare 2.5kg kip zakken. Je kunt ook een boel producten alvast in de koelkast leggen gezien het 4 dagen goed blijft.
Vandaag ook weer 12kg kip en 14 kilo groente binnengekregen :eatmeat:

Goede kwaliteit, nette prijs en erg lekker!

Awesome, bedankt voor je bestelling weer Hans :)! Dat waren

Ik geloof dat ik zo'n grote ouderwetse vrieskist ga aanschaffen..mijn reguliere vriezer is groot...maar toch te klein:roflol:

:meal: ! Leuk je tevredenheid te lezen over je eerste order.

Bestelling is binnen en ligt in de vriezer! Morgenavond eerst meal prep :p

Leuk! Hoor graag je resultaat.

Mn oma had vroeger zo'n oldskool vriezer waar je nog makkelijk een lijk in kwijt kon. Good old times.

Die staat ook op marktplaats voor mooie prijzen, ben je meteen klaar !
 
20914262_1215957778509402_294647526537071011_n.jpg


Na lang op productie te hebben gewacht en veel mails van klanten, zijn ze er eindelijk weer, de Noorse Zalmblokjes!
Noorse Zalmblokjes (rauw) (4 x 250gr, 1kg netto)

Wat maakt onze Noorse Zalmblokjes zo populair?

✔ Lekker: mooie roze, zachte, vettige vis.
✔ Voordelig: scherpe prijs/kwaliteit verhouding
✔ Glacering: 0% (geen water om het product heen gevroren, 1kg product = 1kg product)
✔ Hoeveelheid makkelijk te portioneren door de losse blokjes.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven