MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Ik ben altijd fan van de Souvlaki, de Bifteki en de Gyros kruidenmix van de Lidl. Alleen hebben ze die alleen tijdens de Griekse weken :treuren: Dus dan sla ik die altijd in.
Meenemen uit Kreta! Heb ik ook gedaan:thumbs:
 
De zoete aardappelfriet is echt perfect uit de Airfryer. Ging prima samen met mijn zelfgemaakte stoofvlees.

IMG_5337.JPG


IMG_5338.JPG
 
Verdorie dat ziet er lekker uit :D Wij hebben ook een zak liggen, wellicht toch maar een Airfryer kopen als ik die verhalen lees over de ovenresultaten hier...
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Verdorie dat ziet er lekker uit :D Wij hebben ook een zak liggen, wellicht toch maar een Airfryer kopen als ik die verhalen lees over de ovenresultaten hier...

Airfryer is voor mij de beste koop van het jaar geweest. Wel een rib uit m'n lijf, maar goed... Ik pleur daar echt alles in. Ik mik er met gemak 1,5 kilo kip in, om te gebruiken voor mijn prep. Klaar in een poep en een scheet. Lekker kruiden en erin gooien. Daarna makkelijk te verdelen in mijn bakken. Frietjes (zoete aardappel of wat dan ook), kipnuggets (van MuscleMeat ofcourse), vis...noem maar op. Echt een aanrader!
 
Airfryer is voor mij de beste koop van het jaar geweest. Wel een rib uit m'n lijf, maar goed... Ik pleur daar echt alles in. Ik mik er met gemak 1,5 kilo kip in, om te gebruiken voor mijn prep. Klaar in een poep en een scheet. Lekker kruiden en erin gooien. Daarna makkelijk te verdelen in mijn bakken. Frietjes (zoete aardappel of wat dan ook), kipnuggets (van MuscleMeat ofcourse), vis...noem maar op. Echt een aanrader!

Ja voor de kipnuggets zou het ook een uitkomst zijn. Toch nog even goed over nadenken.. Gevaar met zo'n ding in huis is dat ik elk weekend bij de diepvries in de supermarkt sta te kijken wat voor lekkers er nu weer is te krijgen :roflol:

Nu heeft dat geen zin, want we kunnen het nergens in gooien :o
 
Ja voor de kipnuggets zou het ook een uitkomst zijn. Toch nog even goed over nadenken.. Gevaar met zo'n ding in huis is dat ik elk weekend bij de diepvries in de supermarkt sta te kijken wat voor lekkers er nu weer is te krijgen :roflol:

Nu heeft dat geen zin, want we kunnen het nergens in gooien :o
Dat is geen probleem toch:marvin:
 
Jawel, ik voel me een stuk fitter als ik niet teveel schommel in mijn innames. Dus marvinnen zit er voor mij niet in, althans niet in de mate waarin jij het doet :D
 
Ja voor de kipnuggets zou het ook een uitkomst zijn. Toch nog even goed over nadenken.. Gevaar met zo'n ding in huis is dat ik elk weekend bij de diepvries in de supermarkt sta te kijken wat voor lekkers er nu weer is te krijgen :roflol:

Nu heeft dat geen zin, want we kunnen het nergens in gooien :o

Bij de Lidl verkopen ze dezelfde Nuggets als bij de McD...maar die van MuscleMeat zijn in grote aantallen goedkoper. Die heb ik alleen nog niet geproefd. Sowieso pas 1x nuggets in dat ding gegooid :o

Wel voor visite al een paar keer oven hapjes in de airfryer gegooid. Kipballetje met chili sus erin vielen goed in de smaak, bitterballen, kaasballen, kroketten, frikadellen...Komt er allemaal even goed uit. Maar daar eet ik zelf dus niet van mee...Hoe lastig ik dat ook vind.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nogmaals bedankt voor al het lekkers.
Had ook van m'n XXL nutrition tegoed al wat van jullie producten gehaald. Die Chef Le Gain maaltijden zijn super chil. Vooral die ene met zoete aardappel en kippenvlees dat maar draadjesvlees smaakt is ontzettend lekker. Merk dat ik al een stuk minder vocht vasthoud doordat ik minder cheat doordat ze zo goed een verzadigd gevoel geven.

Poptarts zijn al wel op dus zal vnv wel wat voller zijn:

Screenshot_20170818-145050.png
 
Zo! Halve dag forum even niet gecheckt en boem, hele chats :D, leuk!

Ja dat weet ik allemaal.

Maar ik heb een mail dat het eergisteren is verzonden.
Gisteren stond de status: onderweg
Als het vandaag nket aankomt, en dus morgen, dan is het 3 dagen weggeweest. Ik hoop dat alles
Dan not intact is

(Opgelost via prive bericht)

Ook hier is de bestelling binnen! Dank voor de sponsoring!

Onze oude vertrouwde kipfilet besteld en ook de pulled chicken en zoete aardappelfrites maar eens proberen!

Verder mag de biefstuk natuurlijk niet ontbreken.. halfuurtje marineren en eventjes bakken op hoogvuur... Altijd genieten, het vlees is zo mals, daar kan echt geen enkel ander biefstukje tegen op!

Bekijk bijlage 378993

Voor degene die sponsoring niet begrijpen ---> Hillr heeft forum wedstrijd top 3 gewonnen en daarmee een kadokaart code gekregen :)!

Ziet er super uit HillR, mooi gebakken!! Bedankt voor de foto en welkom terug. Voor 15euro/kg durf ik wel te zeggen dat we de beste prijs-kwaliteit runderkogelbiefstukken hebben.

Die friet vind ik wel een tegenvaller. Krijg ze niet krokant zonder ze ontzettend uit te drogen of te verbranden. En ze zijn echt verschrikkelijk zoet. Maar misschien dat mijn oven gewoon kut is en moet ik ze eens in een airfeyer proberen.

Kippizza vond ik ook een beetje tegenvallen. Kreeg ik ook niet helemaal goed warm in het midden als ik me aan de breidingstijd hield. Maar wederom, goede kans dat het aan mijn oven ligt.

Die kipspiezen zijn wel echt fantastisch. En alle ijssmaken zijn ook heerlijk.

Kangaroebiefstuk ook zeer smakelijk.

Hey... dubbel pech in de oven, dat is wel opvallend inderdaad. Voor de friet in de oven zal ik een collega nog even vragen hoe zij het doet. Ik doe het zelf in de airfryer en zoals het bericht hieronder nooit problemen. Maar soms ben ik lui en doe ik ze in de magnetron. Slap vind ik ze ook gewoon lekker door de zoete smaak, maar dat is persoonlijk :). De pizza in de oven hier is 200graden voor verwarmen, 12 minuten er in en done. Wat je kunt doen is even het midden voelen volgende keer en dan gewoon 2 minuten extra, dan was hij bij jouw waarschijnlijk wel goed geweest. Fijn in ieder geval dat de andere producten wel goed gingen (spiezen, ijs en biefstuk)

Ligt die track and trace bij PostNL er uit? Zowel op de site als app doet ie het niet. Mijn bestelling zou vandaag aan moeten komen maar weet zo niet hoe laat.

#100087910

Edit: Hij doet het weer. Geen tijdsvak bekend. :rolleyes:

Hmm nu weer storing inderdaad. Heb je de app van postnl? Anders zou ik deze even installeren en kijken of hij het daar doet. Want als je de postbode vandaag mist, kan je daar ook meteen makkelijk en snel zorgen dat het morgen bij een PostNL punt ligt. Geen last van wachten op de postbode of tijdsvakken.

2x200gr biefstuk: 2 eetlepels olijfolie, kruidenmix naar keuze 2-4 eetlepels, en 1 eetlepel soja saus. Daarna bakken in ruime hoeveelheid croma :eating:

Ik ben altijd fan van de Souvlaki, de Bifteki en de Gyros kruidenmix van de Lidl. Alleen hebben ze die alleen tijdens de Griekse weken :treuren: Dus dan sla ik die altijd in.

Chef punjab :meal:, bedankt voor de tips!

De zoete aardappelfriet is echt perfect uit de Airfryer. Ging prima samen met mijn zelfgemaakte stoofvlees.

Bekijk bijlage 379016

Bekijk bijlage 379017

Omnomnomnom :D!

Verdorie dat ziet er lekker uit :D Wij hebben ook een zak liggen, wellicht toch maar een Airfryer kopen als ik die verhalen lees over de ovenresultaten hier...

Airfryer is voor mij de beste koop van het jaar geweest. Wel een rib uit m'n lijf, maar goed... Ik pleur daar echt alles in. Ik mik er met gemak 1,5 kilo kip in, om te gebruiken voor mijn prep. Klaar in een poep en een scheet. Lekker kruiden en erin gooien. Daarna makkelijk te verdelen in mijn bakken. Frietjes (zoete aardappel of wat dan ook), kipnuggets (van MuscleMeat ofcourse), vis...noem maar op. Echt een aanrader!

Het is heel makkelijk, erin en weglopen.


Ja voor de kipnuggets zou het ook een uitkomst zijn. Toch nog even goed over nadenken.. Gevaar met zo'n ding in huis is dat ik elk weekend bij de diepvries in de supermarkt sta te kijken wat voor lekkers er nu weer is te krijgen :roflol:

Nu heeft dat geen zin, want we kunnen het nergens in gooien :o

Kipnuggets krokant zijn het lekkerst. Maar we hebben tijdens het ontwikkelen ervan ze ook getest op vanuit bevroren toestand de magnetron in. Korst is niet krokant maar het product is gewoon lekker hoor! XXL light saus erbij en gaan!!

Bij de Lidl verkopen ze dezelfde Nuggets als bij de McD...maar die van MuscleMeat zijn in grote aantallen goedkoper. Die heb ik alleen nog niet geproefd. Sowieso pas 1x nuggets in dat ding gegooid :o

Wel voor visite al een paar keer oven hapjes in de airfryer gegooid. Kipballetje met chili sus erin vielen goed in de smaak, bitterballen, kaasballen, kroketten, frikadellen...Komt er allemaal even goed uit. Maar daar eet ik zelf dus niet van mee...Hoe lastig ik dat ook vind.

De kipnuggets die te koop zijn vonden wij drama, lekker zijn ze wel maar macro's zijn vreselijk. 18% vet bv. Zie tabel bij het product. Ik denk dat je naast de macro's ook blij met de smaak gaat zijn. Mocht je ze ooit proeven van ons hoor ik graag je mening!

Nogmaals bedankt voor al het lekkers.
Had ook van m'n XXL nutrition tegoed al wat van jullie producten gehaald. Die Chef Le Gain maaltijden zijn super chil. Vooral die ene met zoete aardappel en kippenvlees dat maar draadjesvlees smaakt is ontzettend lekker. Merk dat ik al een stuk minder vocht vasthoud doordat ik minder cheat doordat ze zo goed een verzadigd gevoel geven.

Poptarts zijn al wel op dus zal vnv wel wat voller zijn:

Bekijk bijlage 379018

Nice :) congratz met het winnen van de kadokaart! De zoete aardappel versie is heel hard gegaan. Helaas 2-3 weken wachten tot ze weer op stock zijn hier. Fijn dat je tevreden bent!
 
De kipnuggets die te koop zijn vonden wij drama, lekker zijn ze wel maar macro's zijn vreselijk. 18% vet bv. Zie tabel bij het product. Ik denk dat je naast de macro's ook blij met de smaak gaat zijn. Mocht je ze ooit proeven van ons hoor ik graag je mening!

Ik heb ze niet gegeten hoor, van de Lidl...en naar de macro's had ik al helemaal niet gekeken. Volgende bestelling neem ik die van jullie een keer mee. Ben er erg benieuwd naar.
 
Hmm nu weer storing inderdaad. Heb je de app van postnl? Anders zou ik deze even installeren en kijken of hij het daar doet. Want als je de postbode vandaag mist, kan je daar ook meteen makkelijk en snel zorgen dat het morgen bij een PostNL punt ligt. Geen last van wachten op de postbode of tijdsvakken.
App t&t lag er ook al uit. Maar denk dat ze bij PostNL de tijdsvakken voor deze buurt eruit hebben gegooid omdat de huidige bezorger vakantie heeft (is mijn vermoeden). Want normaal komen ze iedere dag tussen 12u en 14u en zag gisteren een bus van PostNL zelf ipv de witte van de subcontractor. Even afwachten dan maar.
 
Pizza had ik idd hetzelfde probleem, als je je aan de bereidingstijd houdt blijft hij koud in het midden dus had hem paar minuten extra gedaan en dan is het probleem opgelost, daarna was het genieten:)
 
hele goeie en duidelijke communicatie, bedankt voor de moeite, top!
 
Laatst bewerkt:
''We use avocado Hass variety and skin is green, become dark brown while is becoming more ripe''

ok duidelijk, dit is de california avocado afaik
 
Ik heb ze niet gegeten hoor, van de Lidl...en naar de macro's had ik al helemaal niet gekeken. Volgende bestelling neem ik die van jullie een keer mee. Ben er erg benieuwd naar.

Supermarkt producten die we zelf uitbrengen, passen we het recept altijd zo aan dat het aantrekkelijk wordt het in je dieet op te nemen. Wat we hebben gedaan wordt altijd in de zwarte eerste alinea(s) uitgelegd bij het product. Leuk, hoor graga!

Pizza had ik idd hetzelfde probleem, als je je aan de bereidingstijd houdt blijft hij koud in het midden dus had hem paar minuten extra gedaan en dan is het probleem opgelost, daarna was het genieten:)

Ah kijk aan. Ik zal dit wel even als extra tip bij het product ''bereiding'' neerzetten. Dat het indicatie tijdens zijn met onze eigen over hier, maar indien nodig (midden voelen) het langer kan/moet.

hele goeie en duidelijke communicatie, bedankt voor de moeite, top!

:thumbs: top!

Bestelling ontvangen trouwens.

Mooi! Bedankt voor de terugkoppeling.

ok duidelijk, dit is de california avocado afaik

<-- Weer wat geleerd.
 
b7a3cac2-6270-426f-8629-51739f043c5b.png
Wist je dat wij tegenwoordig 'Betalen binnen twee weken na ontvangst' hebben? Deze maand duurt het 5 weken voordat de meesten hun salaris ontvangen, maar daar hoef je dus niet meer op te wachten! Ook handig wanneer je bv jouw bankreader niet bij je hebt.

Hoe werkt het?
  1. Selecteer ''Betaal na ontvangst'' als betaalmethode.
  2. Bestel hierdoor zonder vooraf te betalen.
  3. De factuur en betaallink krijg je per mail toegezonden
  4. Je hebt twee weken de tijd om via deze betaal link te betalen met meerdere herinneringen per mail zodat je het niet vergeet.
  5. Een kleine fee van 1.50euro wordt gevraagd voor de service van uitstel van betaling.
 
Back
Naar boven