XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

20914262_1215957778509402_294647526537071011_n.jpg

Na lang op productie te hebben gewacht en veel mails van klanten, zijn ze er eindelijk weer, de Noorse Zalmblokjes!
Noorse Zalmblokjes (rauw) (4 x 250gr, 1kg netto)
Wat maakt onze Noorse Zalmblokjes zo populair?
2714.png
✔ Lekker: mooie roze, zachte, vettige vis.
2714.png
✔ Voordelig: scherpe prijs/kwaliteit verhouding
2714.png
✔ Glacering: 0% (geen water om het product heen gevroren, 1kg product = 1kg product)
2714.png
✔ Hoeveelheid makkelijk te portioneren door de losse blokjes.

Kap daar eens een keer mee man...Mijn vrouw wordt helemaal gek van me. Ik reserveer tegenwoordig 4 eigen lades in de vriezer :roflol: En we hebben er 8...

Thanks Olivier! Zag hem net al binnen komen!:)

Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar de caloriewaarde op jullie nieuwe kipgehakt klopt niet. Volgens het etiket 257 calorieën per 100 gram, maar als ik het goed bereken moet dit 106,2 calorieën per 100 gram zijn. Zie etiket hieronder. Kan nooit kloppen (totaalwaarde dan) voor kipfilet.

FOTO
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.044
Kap daar eens een keer mee man...Mijn vrouw wordt helemaal gek van me. Ik reserveer tegenwoordig 4 eigen lades in de vriezer :roflol: En we hebben er 8...

:D ! Wie weet hebben we ook wat producten voor haar in ons assortiment? Protein ice, groente burgers, ultimate kipfiletnuggets ? Wie weet als je haar daar mee verleid het je straks la 5 ook :meal:

Thanks Olivier! Zag hem net al binnen komen!:)

:thumbs:

Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar de caloriewaarde op jullie nieuwe kipgehakt klopt niet. Volgens het etiket 257 calorieën per 100 gram, maar als ik het goed bereken moet dit 106,2 calorieën per 100 gram zijn. Zie etiket hieronder. Kan nooit kloppen (totaalwaarde dan) voor kipfilet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ah!! Bedankt voor het spotten en excuus voor de fout. Ik geef dit meteen door aan kwaliteitsdienst van dit product. De waardes op de site zijn correct, die zijn van de specificatie pdf.

Heb de chicken meatballs original als eerste geprobeerd, erg lekker!

Pizzabodems zijn top! Beter als uit de winkel vindt ik persoonlijk. Pulled chicken erover en wat champignons. 620 kcal :)

• #9.048
Heb de chicken meatballs original als eerste geprobeerd, erg lekker!

Bedankt voor de review :thumbs: ! Naast de smaak zijn de lab tested voedingswaarde echt heel goed. 22.8% eiwit voor meatballs is nergens te vinden. Vaak bevatten kipballen maar 50% vlees en kun je dit soort producten niet voor doeleinde gebruiken.

Pizzabodems zijn top! Beter als uit de winkel vindt ik persoonlijk. Pulled chicken erover en wat champignons. 620 kcal :)

Ah kijk aan, top!
Ik vind het concept echt super tof bedacht hier. Ik zat er niet achter. Je kan zoals jij nu doet zo makkelijk je eigen pizza samenstellen en je macro's ideaal maken. We hebben op de product pagina twee voorbeelden neergezet. Ik denk dat we hier even 2 fotos van moeten maken of een kort filmpje om mensen te motiveren.

Hi Musclemeat

Zending
[Link niet meer beschikbaar]

Is eergisteren verzonden, nu heb ik nog niets mogen ontvangen (jullie fout niet). Maar kunnen jullie eens kijken wat PostNL aan het doen is? Want ik vrees dat mijn doos (en mijn eten) voor de vuilbak zal zijn.

Thanks

• #9.050
Hi Musclemeat

Zending
[Link niet meer beschikbaar]

Is eergisteren verzonden, nu heb ik nog niets mogen ontvangen (jullie fout niet). Maar kunnen jullie eens kijken wat PostNL aan het doen is? Want ik vrees dat mijn doos (en mijn eten) voor de vuilbak zal zijn.

Thanks

Geen zorgen! Er is niks bijzonders aan de hand. Je pakket is gister verzonden omdat je vandaag als aflever dag hebt gekozen. Op onze site staat dat 3% van de pakketten vertraagd raakt. Dit kan zijn door een PostNL fout of bv dat de klant een keer niet thuis is. Om deze reden worden alle pakketten altijd zo ingepakt (genoeg droogijs -80graden), dat je altijd 2 ontvang dagen hebt. Dus sturen wij het op woensdag, dan is het zowel de gehele donderdag als vrijdag bevroren.
Aan de scans op het pakket is te zien dat deze wel vandaag met een postbode mee is gegaan, maar vervolgens uitgesteld naar morgen. Ik vermoed dat het pakket in de verkeerde postbode zijn bus is gegaan en morgen gewoon in de goede. Je hebt altijd garantie op je pakket als er iets mis gaat en niet binnen 2 lever dagen geleverd wordt, maar dat maken we eigenlijk niet mee. Maar dit wetend dat je daarom altijd met een veilig gevoel kunt bestellen. Vertraging is wel vervelend voor de klant natuurlijk, excuus voor het iets langer moeten wachten!

Ja dat weet ik allemaal.

Maar ik heb een mail dat het eergisteren is verzonden.
Gisteren stond de status: onderweg
Als het vandaag nket aankomt, en dus morgen, dan is het 3 dagen weggeweest. Ik hoop dat alles
Dan not intact is

Bedankt voor de prijs @Scoobz0r !
Eerste bestelling inmiddels binnen. Ziet er allemaal erg goed uit en benieuwd hoe alles smaakt. :)
Zal vast en zeker niet de laatste bestelling zijn.

Ook hier is de bestelling binnen! Dank voor de sponsoring!

Onze oude vertrouwde kipfilet besteld en ook de pulled chicken en zoete aardappelfrites maar eens proberen!

Verder mag de biefstuk natuurlijk niet ontbreken.. halfuurtje marineren en eventjes bakken op hoogvuur... Altijd genieten, het vlees is zo mals, daar kan echt geen enkel ander biefstukje tegen op!

IMG_3740.JPG

Die friet vind ik wel een tegenvaller. Krijg ze niet krokant zonder ze ontzettend uit te drogen of te verbranden. En ze zijn echt verschrikkelijk zoet. Maar misschien dat mijn oven gewoon kut is en moet ik ze eens in een airfeyer proberen.

Kippizza vond ik ook een beetje tegenvallen. Kreeg ik ook niet helemaal goed warm in het midden als ik me aan de breidingstijd hield. Maar wederom, goede kans dat het aan mijn oven ligt.

Die kipspiezen zijn wel echt fantastisch. En alle ijssmaken zijn ook heerlijk.

Kangaroebiefstuk ook zeer smakelijk.

Ligt die track and trace bij PostNL er uit? Zowel op de site als app doet ie het niet. Mijn bestelling zou vandaag aan moeten komen maar weet zo niet hoe laat.

Edit: Hij doet het weer. Geen tijdsvak bekend. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven