XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

[afbeelding niet meer beschikbaar]

ACTIE: 1+1 gratis High Protein Meal: Pasta Bolognese
1f372.png

Wegens overgang naar nieuwe verpakking.
Bekijk het hier:
27a1.png
https://tinyurl.com/y6v9xaxj

2705.png
€ 2.38 per maaltijd door de 1+1 actie!
2705.png
Buiten de koelkast houdbaar!
2705.png
Perfecte waarden: 42gr eiwit, 40gr koolhydraten, 15gr vet.
2705.png
Puur: de lijst van ingrediënten is heel clean, zeer smakelijk en volledig natuurlijk dus: vrij van E-nummers,

Hoe werkt het? Voeg het aantal maaltijden toe dat je wenst en wij voegen het dubbele aantal in jouw pakket toe! Koop je er bv 4, dan krijg je er dus 8!
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

ACTIE: 1+1 gratis High Protein Meal: Pasta Bolognese
1f372.png

Wegens overgang naar nieuwe verpakking.
Bekijk het hier:
27a1.png
https://tinyurl.com/y6v9xaxj

2705.png
€ 2.38 per maaltijd door de 1+1 actie!
2705.png
Buiten de koelkast houdbaar!
2705.png
Perfecte waarden: 42gr eiwit, 40gr koolhydraten, 15gr vet.
2705.png
Puur: de lijst van ingrediënten is heel clean, zeer smakelijk en volledig natuurlijk dus: vrij van E-nummers,

Hoe werkt het? Voeg het aantal maaltijden toe dat je wenst en wij voegen het dubbele aantal in jouw pakket toe! Koop je er bv 4, dan krijg je er dus 8!

Zijn ze met dit weet ook houdbaar op kamer tempratuur?
 
Gaan jullie stoppen met die producten?
 
Gaan jullie stoppen met die producten?

Nee, willen met verlies van deze batch af, omdat we over gaan op een nieuwe sleeve. Chef le gain logo gaat er af. Gaat High Protein Meal - on the go heten met muscle meat logo.
 
Nee, willen met verlies van deze batch af, omdat we over gaan op een nieuwe sleeve. Chef le gain logo gaat er af. Gaat High Protein Meal - on the go heten met muscle meat logo.

Ik respecteer echt dat jullie zo eerlijk en klantvriendelijk zijn. Gisteren mijn 2e bestelling geplaatst, veel samples om te testen wat mij het best bevalt voor enig toekomstige bestellingen :D. Kijk al uit naar de postbode!

Bestelling #100127898
 
Ik respecteer echt dat jullie zo eerlijk en klantvriendelijk zijn. Gisteren mijn 2e bestelling geplaatst, veel samples om te testen wat mij het best bevalt voor enig toekomstige bestellingen :D. Kijk al uit naar de postbode!

Bestelling #100127898

Super om te lezen, bedankt hiervoor! Heel wat samples zie ik haha, wordt een proeverij :meal:.
 
Super om te lezen, bedankt hiervoor! Heel wat samples zie ik haha, wordt een proeverij :meal:.

Jaja haha, ik ben echt iemand die alles wilt proeven (slechte eigenschap). Even een vraagje gelijk, in mijn vorige bestelling zat de zak Paprika chili kip. Ik merkte dat de kip koud of opgewarmd in de magnetron veel lekkerder en beter smaakt (mijn mening), dan opgewarmd in de pan. Hebben mensen hier ervaring mee? Wat raden jullie aan?
 
Nee, willen met verlies van deze batch af, omdat we over gaan op een nieuwe sleeve. Chef le gain logo gaat er af. Gaat High Protein Meal - on the go heten met muscle meat logo.

Ik help jullie er wel vanaf. Net 20 besteld. Dan krijg ik er 40 toch?
 
Jaja haha, ik ben echt iemand die alles wilt proeven (slechte eigenschap). Even een vraagje gelijk, in mijn vorige bestelling zat de zak Paprika chili kip. Ik merkte dat de kip koud of opgewarmd in de magnetron veel lekkerder en beter smaakt (mijn mening), dan opgewarmd in de pan. Hebben mensen hier ervaring mee? Wat raden jullie aan?

Iedereen bij muscle meat doet de 2.5kg kip zakken (elke variant), direct de magnetron in vanuit bevroren toestand. Werkt top en het snelst. In de pan is afwas, tijd en arbeid.

Ik help jullie er wel vanaf. Net 20 besteld. Dan krijg ik er 40 toch?

Klopt! Je rekent er 20 af, en wij sturen er 40!

Fack volgens mij moet ik nog snel zijn ook

De stapel is al op de helft inderdaad. We hebben daarom op de banner gezet zolang de voorraad strekt, i.p.v. een datum.
 
Jaja haha, ik ben echt iemand die alles wilt proeven (slechte eigenschap). Even een vraagje gelijk, in mijn vorige bestelling zat de zak Paprika chili kip. Ik merkte dat de kip koud of opgewarmd in de magnetron veel lekkerder en beter smaakt (mijn mening), dan opgewarmd in de pan. Hebben mensen hier ervaring mee? Wat raden jullie aan?

De 2,5 kg zakken opwarmen in een air fryer is ook aan te raden
 
Helaas Rabo reader niet mee...
 
De 2,5 kg zakken opwarmen in een air fryer is ook aan te raden

Ah kijk aan! Zelf nog niet geprobeerd. Alleen opletten dat we je het dan niet gaard en alleen opwarmt, maar de tijd en graden heb je vast goed uitgevonden :)! Kan je deze misschien delen?

Helaas Rabo reader niet mee...

Betaal na ontvangst, maar denk niet dat we out of stock gaan vandaag dus alle tijd vanavond anders :)!
 
Ah kijk aan! Zelf nog niet geprobeerd. Alleen opletten dat we je het dan niet gaard en alleen opwarmt, maar de tijd en graden heb je vast goed uitgevonden :)! Kan je deze misschien !
Ah kijk aan! Zelf nog niet geprobeerd. Alleen opletten dat we je het dan niet gaard en alleen opwarmt, maar de tijd en graden heb je vast goed uitgevonden :)! Kan je deze misschien delen?

Heb ‘m eigenlijk standaard op 185 graden staan.

Maar 4 minuutjes in een NIET voorverwarmde airfryer, zo is het ontdooid en lekker warm.
 
Heb ‘m eigenlijk standaard op 185 graden staan.

Maar 4 minuutjes in een NIET voorverwarmde airfryer, zo is het ontdooid en lekker warm.

Ja precies, thnx! Als ik rauwe kipfilethaasjes of rauwe kipfiletblokjes er in doe: 6 minuten 200graden, vanuit ontdooide toestand. 185graden 4 minuten vanuit bevroren bij een gegaard product ga ik onthouden.
 
Pakketje binnen, prima verpakt weer en moeders was verrast dat er 4,5kg vlees in driekwart lade paste :D

Alleen is het niet mogelijk om minder dan 1kg kipdij te gebruiken of wel?
 
Pakketje binnen, prima verpakt weer en moeders was verrast dat er 4,5kg vlees in driekwart lade paste :D

Alleen is het niet mogelijk om minder dan 1kg kipdij te gebruiken of wel?

Horen we vaker! De kg's kosten vaak minder ruimte dan men kent.
Ja dat kan. Haal de omverpakking er af, en dan zijn het 5 losse pakjes van 200gr, waardoor je ze per stuk kan ontdooien. Je kunt ook vooruit leggen in je koelkast, want na ontdooien, blijft het 3-4 dagen goed in de koelkast. Dan heb je een voorraadje voor de komende dagen.
 
Hoppa, weer even een mooie bestelling geplaatst, o.a. 5 kg broccoli en 15 kg pangasius, wedstrijdprep. :D
En natuurlijk de 1+1 gratis actie High Protein maaltijd meegepakt.
 
Back
Naar boven